Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2232 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Izabella / 2021-12-30 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma fatalna !!! Od tygodnia przetrzymuj moja przesyłkę międzynarodową i nie mogę doprosić się o odprawę . Na infolinii codziennie ktoś mnie zapewnia, że sprawa zostanie załatwiona i nic się dalej nie dzieje.
    Sprawa nadaje się do zgłoszenia na policje o bezpodstawne przetrzymywanie mienia
    Wadykoszmarna obsługa, brak kontaktu, zwodzenie klienta
  • ~Niezadowolona klientka / 2021-12-30 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! W czasach, gdzie walczy się o klienta firma fedex postanowiła za wszelką cenę klientów stracić. Kurier będąc pod domem dzwoni domofonem i jeśli nikt nie podnosi słuchawki to wsiada do samochodu i odjeżdża. Kolejny dzień ta sama sytuacja. Następnie paczka trafia na magazyn oddalony o 35 km od miejsca zamieszkania ! Na infolinii pani twierdzi, że kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta. Ok ale wystarczyło tą paczkę zostawić za furtką. Oszczędziło by to czasu i nerwów zarówno mi jak i kurierowi. Po za tym nie ma możliwości uzyskania numeru do kuriera. Konkurencyjne firmy same podają numer w sms żeby łatwiej było się skomunikować. Tak idiotycznej polityki firmy nie ma nikt. Gratulacje fedex. Nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług.
    ZaletyBrak
    Wady- brak informacji od kuriera
    - nie ma możliwości samodzielnego skontaktowania się z kurierem
    - punkt odbioru oddalony o 35 km!
    - brak alternatywy doręczenia
    - 2 próby i nikt nadal nie kontaktuje się z odbiorcą
  • ~Tom / 2021-12-29 04:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została odebrana od partnera w Skierniewicach dopiero po 5 dniach i monitach, następnie wysłana do Londynu, do dalszego transportu, a obecnie zostaje uznana za zaginioną. Dramat od początku !!!!
    ZaletyBrak
    WadyJeżeli Kurier nie odbiera paczki i ja w efekcie gubi, to znacznym że nie wykonuje usługi, którą mu się zleca i za którą pobiera opłatę z góry !
  • ~Marcin / 2021-12-28 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej... Stop Fedex. Omijać z daleka. Z infolini dowiedziałem się że kilka dni wcześniej otrzymałem przesyłkę. Jakież było moje zdziwienie...
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Tadek / 2021-12-28 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Po co numery na infolinię jak nie ma możliwości połączenia??? Ignorancja-5 gwiazdek olewanie klientów-5gwiazdek robienie ludzi w balona-5gwiazdek. Dostałem informację o możliwości doręczenia przesyłki do punktu FedEx ale nie można przesyłki przekierować. Brak kontaktu i jakiejkolwiek pomocy. Żenada
    ZaletyBrak
  • ~Klient Michał / 2021-12-28 12:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier był niemiły czepiał się wszystkiego od pomiętych pieniędzy po drogę a na koniec oszukał mnie na 10 zł bo paczka zamiast 65zł kosztowała 75zł a poza tym jej stan techniczny dawał dużo do życzenia
    WadyDrogo
  • ~RAFAŁ / 2021-12-27 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY NIE WYBIERAJ TEJ FIRMY , DZIADOWSKA FIRMA ZERO PROFESJONALIZMU BRAK MOŻLIWOŚCI KONTAKTU TELEFONICZNEGO , ZACHOWUJĄ SIĘ JAK IDIOCI.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO , BRAK PROFESJONALIZMU
  • ~Tomasz / 2021-12-27 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na świecie. Strona internetowa nie działa jak należy. Kontak tylko z automatem a jak juz uda porozmawiać sie z czlowiekiem to jedyna informacja jaka dostaniemy jest taka ze skontaktuja sie niebawem... po czym nikt się nie kontaktuje. Serdecznie proszę sprzedawców o niekorzystanie z uslug fedex
  • ~Miejscowy / 2021-12-27 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilkukrotnie zamawiany odbiór przesyłki nie został zrealizowany w ustalonym terminie. Kierowcy po odbiór palety przyjeżdżają małym busem. Bardzo wysokie ceny. Brak wsparcia w temacie obsługi klienta. ODRADZAM KORZYSTANIA Z USŁUG TEJ FIRMY!
    Zaletybrak
    Wady- brak terminowości
    - samochód nieprzystosowany do odbieranych przesyłek
    - odwoływanie odbierania przesyłek bez kontaktu z klientem
    - dział obsługi nic nie wie i nie umie pomóc
    - wprowadzają w błąd
    - najdroższy spośród przewoźników
  • ~Katarzyna / 2021-12-24 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat totalny. Czekamy od tygodnia na paczkę, codziennie status bez zmian, smsy o doręczeniu na dzień następny. Inne firmy kurierskie doręczyły paczki zamówione później.
    Poprzednie doręczenie: w paczce brakowało jednej części ( przesyłka z kilku paczek). Kurier - własnym podpisem (!) poręczył dostarczenie całości. Na podstawie tegoż podpisu odrzucane odwołania. Polecono nam drogę sądową...
    Nigdy więcej z FedEx.
  • ~Katarzyna / 2021-12-24 05:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firms jestem odbiorca paczka z Polska do uk miala dotrzec20/12/3021 Od 22/12/2021 lezyna Magazine dzis zmienili ze brak daty dostawy a jak dzwonilismy to pan stwierdzil ze nie wiadomo czy do stycznia 2022 dojdzie bo nie maja kurieta jednym slowem zlodziej okradaja ludzi Ktos powinien zajasc sie tymi zlodziej am I a reklamacja jak pan stwierdzil nie wiadomo czy bedzie przyjeta
    Wady100
  • ~Marcin / 2021-12-24 02:36
    Ocena: 1.00 / 5
    13 listopada nadałem paczkę do Anglii
    8 grudnia dotarła do odbiorcy.
    WSZYSTKO JASNE CO TO ZA FIRMA!!!
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo do napisania
  • ~Szczepan / 2021-12-23 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci!!!! Nie mają ludzi do dostarczania paczek, a udają że ja wysłali i odbiorcy nie było w domu
  • ~Maciej / 2021-12-23 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia pod każdym względem. Ewidentnie amerykańska spółka przywiozła zza oceanu zwyczaj zostawiania przez kurierów paczek pod drzwiami bez żadnego poświadczenia odbioru. Jakby tego było mało, kurier ewidentnie nie potrafi nawet obsłużyć GPS, bo paczka zostawiona pod złym adresem. Obsługa klienta i rozwiązanie problemu z ich strony również pozostawia wiele do życzenia. Numer do BOK albo nie działa albo odpowiada automat że trzeba się kontaktować przez czat.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Jakub / 2021-12-23 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Byłem w domu cały dzień kuriera nie było, podobno „awizowane”, ale awizo nigdzie zostawionego nie ma. Nie da się dodzwonić na infolinie bo jest BOT, który jest źle zaprogramowany.
    ZaletyNie ma
    WadyTa firma to definicja porażki
  • ~Edyta / 2021-12-23 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam i nigdy już na pewno nie skorzystam z "usług" tej pseudo firmy. Paczka powinna być dostarczona wczoraj-kuriera nie było. Dzisiaj informacja o nieudanej próbie dostarczenia paczki i awizowaniu mimo, że od wczoraj siedzę w domu. Kontakt z infolinią do bani-tylko kontakt przez czat-masakra. Totalna olewka klienta.
    WadyBrak kontaktu z firmą, brak kontaktu z kurierem, fałszywe informacje mailowe
  • ~Iwona / 2021-12-23 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Porażka. Od 13.12.2021 r. do dnia dzisiejszego tj. 23.12.2021 r. nie dostarczyli mi dużej przesyłki - a to miał być prezent pod choinkę!
    W systemie - w śledzeniu przesyłki - przez tydzień piszą "Przesyłka w Oddziale".
    Kłamczuchy! Nigdy nie polecę tej firmy. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji, brak profesjonalizmu, nieuczciwość.
  • ~Andzia / 2021-12-23 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Kontakt to iluzja. Nikomu nie polecam tej firmy!!
  • ~ILLIA / 2021-12-23 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Marek S (22.12.2021, 16:45:18): Dzień dobry, dziękujemy za odwiedziny FedEx.com. Mam na imię Marek będę dzisiaj Twoim asystentem.
    Ja (22.12.2021, 16:45:48): Od wczoraj czekam na przesyłkę. Przez cały czas ktoś jest w domu, kurier napewno nie było ani wczoraj ani dzisiaj. Dlaczego przesyłka ma status ”nieudana próba doręczenia”
    Marek S (22.12.2021, 16:46:25): prosze o potwierdzenie adresu doreczenia
    Ja (22.12.2021, 16:46:49): MOJ ADRES
    Ja (22.12.2021, 16:46:59): Warszawa
    Ja (22.12.2021, 16:47:19): NUMER PACZKI
    Marek S (22.12.2021, 16:47:27): Tak tutaj sie zgadza, kurier potwierdzil nieudane proby gpsem
    Ja (22.12.2021, 16:48:30): To kłamstwo , dwa dni jesteśmy w domu i nikogo nie było
    Marek S (22.12.2021, 16:51:11): Tak jak mówie tutaj kurier potwierdza te proby
    Ja (22.12.2021, 16:52:36): A ja potwierdzam że jego napewno nie było. Proszę o kontakt telefoniczny z kurierem
    Marek S (22.12.2021, 16:52:58): Nie udostepniamy kontaktu do kuriera
    Ja (22.12.2021, 16:54:12): Proszę o dostarczeniu paczki koniecznie dziś
    Marek S (22.12.2021, 16:54:28): Przesyłka ma już dziś nieudana próbe doreczenia
    Ja (22.12.2021, 16:56:40): To chyba jakiś żart, ja dwa dni czekam w domu na przesyłkę, kurier nie przyjeżdża, a potem dostaje informacje że on był. Bardzo miły macie serwis
    Marek S (22.12.2021, 16:57:08): Mamy nieudana próbe doreczenia o 16:05, potwierdzona gps pod adresem
    Ja (22.12.2021, 16:57:37): Ale dwie osoby byli w domu
    Ja (22.12.2021, 16:57:47): Dlaczego bym ja tur
    Ja (22.12.2021, 16:58:00): tutaj pisałam
    Ja (22.12.2021, 17:01:38): Jakie macie potwierdzenie, że kurier był?
    Marek S (22.12.2021, 17:02:46): Potwierdzenie gps na miejscu
    Ja (22.12.2021, 17:06:59): Proszę o informacji jak otrzymać przesyłkę, ponieważ jestem napewno w domu przez dwa dni, kurier albo ma niepoprawny adres, albo kłamie
    Marek S (22.12.2021, 17:08:00): Adres potwierdzilismy, przesyłka 2 krotnie awizowana wiec teraz powinna zostać na odbiór wlasny w oddziale
    Ja (22.12.2021, 17:10:25): Dobry schemat pracy, powiedziec, że nikogo nie było, żeby klient sam odebrał paczkę
    Marek S (22.12.2021, 17:10:50): Nie wiem w czym dobry, kurier 2 razy jechał z paczka
    Ja (22.12.2021, 17:13:35): Powtarzam jeszcze raz, I ja i mój mąż pracujemy w domu, dlatego przez caly czas w domu. I wczoraj i dziś byliśmy w domu, kuriera nie było
    Ja (22.12.2021, 17:14:12): Macie okropny serwis
    Marek S (22.12.2021, 17:14:59): Rozumiem co pani do mnie pisze, informuje jak to wyglada w tym przypadku z naszej strony
    Ja (22.12.2021, 17:18:53): Jak mogę napisać skargę?
    Marek S (22.12.2021, 17:19:27): mailowo na polska@fedex.com
  • ~Adam / 2021-12-23 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem odbiorca przesyłki. Tragedia. Kurier wciska na siłe przesyłke do skrzynki pocztowej niszcząc ją i twierdzi, że dostarczył osobiście. Firma broni kuriera, że dostarczył osobiscie.
    ZaletyZadne
    WadyNieuczciwośc kurierów. Kłamia odnosnie sposobu dostarczenia przesyłki.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12703
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8096
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7738
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4131
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4767
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3996
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088