Kategorycznie odradzam FEDEX i TNT bo to to samo. Mam przykre doświadczenia dotyczące przesyłek z Wielkiej Brytanii obsługiwanych przez tą firmę. Dostarczyli mi paczkę po miesiącu tłumacząc się dużym obłożeniem. Jakoś DHL i DPD radzi sobie znacznie szybciej. Poza tym przesyłka została oclona tylko w połowie, ponieważ agent celny przegapił jedną fakturę o której wiedział bo dostałem ją w e-mailu od nich. Taki błąd może się zdarzyć, wystarczy zrobić korektę celną. Tu zaczęły się następne schody bo czekam na nią już 4 miesiąc. W tym czasie dostałem 2 ponaglenia do zapłaty za obsługę celną, która nie została wykonana. Nikt nie odpowiada na e-maile, ani reklamacje. Niema kontaktu ani z działem windykacji, reklamacji faktur, z agencją celną, działem korekt celnych. Nic głucho i cicho. Na infolinii przyjmują reklamacje i mówią że odpowiedź będzie w ciągu 12 godzin ale nigdy jeszcze nie nadeszła. Dzwoniąc na drugi dzień nikt nic nie wie. Sprawa zaczyna się zawsze od nowa. Masakra. ZaletyBrak zalet
WadyOpieszałość, nieterminowość, brak kontaktu z osobami prowadzącymi sprawę, brak numerów telefonu poza infolinią, niekompetentne osoby na infolinii, całkowity brak kontaktu z agencją celną, nikt nie odpisuje na e-maile, kontakt z firmą działa tylko w jedną stronę, klient jest olewany.