strona 68 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2021-12-22 16:14
Jeszcze tak złej obsługi że strony kurierskiej nie miałam chyba gorszych nie ma kuriej stawia mi warunki przez telefon albo za 3 minuty dojedziesz albo nie ma, przesyłki juz nigdy więcej nie chce z tej firmy żadnej obslugi -
-
~LUSI / 2021-12-21 19:16
FIRMA I USŁUGI PONIŻEJ ZERA, MOŻNA CZEKAĆ NA KURIERA W OKNIE ALE ON I FIRMA MA TO W D..., NIE DOSTARCZĄ, DOCZWONIĆ SIĘ NIE MOŻNA, NIE ZAMAWIAJCIEEE!!!DNO PO PROSTU, NIGDY WIĘCEJ, A NA INFOLINI CHCIAŁAM ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ TO SIĘ NIE UDAŁO, URYWALI POŁĄCZENIE, ALE NA MÓJ RACHUNEK TEL PEWNIE NABIŁO ILE TRZEBA, ALE NIE POPUSZCZĘ TEJ DZIADOWEJ FIRMIE, NIE POPUSZCZEĘ, ZERO Z ICH STRONY SZACUNKU DLA KLIENTA ZaletyŻADNYCHWadyOGROMNE, NIEBOTYCZNE, CZY KTOŚ SIĘ W KOŃCU ZA NICH WEŹMIE?????!!???!!!!!!!!! -
~Krisxxx / 2021-12-21 13:36
Brak możliwości skontaktowania się z kurierem człowiek bierze specjalnie dzień urlopu a kuriera jak nie było tak nie ma.
Lekceważenie klienta
Infolinię na której po wysłuchaniu komunikatow i tak musisz wejść na czat..
Brak słów najgorsza firma z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia 1 i ostatni raz
NIE POLECAM!!!ZaletyBrakWadyMożna wymieniać bez końca.. -
~zbig / 2021-12-21 12:41
Pierwszy raz wszedłem tutaj by wyszukać opinie o firmie FedEx i teraz rozumiem dlaczego moje odczucia są tak fatalne. Zarząd zapewne jest zadowolony z własnej nowoczesnej firmy, która zatrudniła nawet AI do obsługi klienta. Dzwonisz do firmy by zasięgnąć informacji o przesyłce a tam po wysłuchaniu kolejno 4 komunikatów wciśnięciu kolejno kilku cyfr dowiaduję się, że będą w samochodzie, skąd dzwonię muszę skorzystać z czatu na stronie internetowej.
Wróciłem do biura, wchodzę na stronę https://www.fedex.com/pl-pl, na czat a tam... wirtualny asystent. Pytam go o przesyłkę a on jakie z poniższych pytań najbardziej mi odpowiada... Dalsze pytania i jeszcze gorsze odpowiedzi lub ogólniki.
Ale najważniejsze, że w zarządzie mają więcej czasu na kawę. Klien nie jest istotny.
W pełni zasłużona "1" bo oceny "0" nie można użyć.ZaletyZaletą są kurierzy, którzy nijak nie przystają do firmy. Uprzejmi, uśmiechnięci. Dziwne.WadyTotalne lekceważenie klienta. Jeśli na linii telefonicznej firma nie obsługuje klienta indywidualnego to informacja taka powinna być na samym początku zapowiedzi automatycznej sekretarki.
Wirtualny asystent - narzędzie na pewno "trendy" ale służy bardzie do rozdrażnienia klienta niż do rzetelnej informacji. Może za kilka lat będzie lepiej.
Okno czatu, malutkie, bez możliwości rozszerzenia, trzeba przewijać by zobaczyć co się napisało mimo, że ilość znaków ograniczono do 110(!). Z tą ilością AI i tak sobie nie radzi więc może zacząć od 10? -
~Cen / 2021-12-21 12:18
Tragiczna firma kurierska. Faktura płatności za przesyłkę zagraniczną zapłacona miesiące wcześniej, mimo potwierdzenia w emailu przez pracowników (DWUKROTNIE!) zapłaconej należności za fakturę, nadal dostaję listy z przypomnieniem o zapłacie. Ich zachowanie skłania do oskarżenia o naruszenie prywatności i nękanie.
Nie polecam korzystać z usług FedEx, lepiej wybrać inną firmę kurierską, która jest bardziej kompetentna niż ta.WadyZła obsługa klienta, nękanie -
~Edyta / 2021-12-20 19:27
Po przeczytaniu opinii cała w strachu,że prezent gwiazdkowy dla męża wędzarnia ogrodowa nie dojedzie na czas.po otrzymaniu e maila na pocztę o tym ,że przesyłka będzie 20.12(zamówienie złożyłam 16.12)wszystko dotarło exspresowo.Kurier dzwonił , że dostarczy przesyłkę.Zadowolona. ZaletyDotrzymanie terminu,WadyNie mam zastrzeżeń -
~Kacper / 2021-12-20 19:13
Najgorsza możliwa firma kurierska, brak informacji o nr do kuriera, kurier nie pojawia się w dniu planowanego doręczenia, zostawia awizo którego nie ma... ZaletyBRAKWadyCiężko wszystkie zliczyć -
~Greg / 2021-12-20 18:45
Kurier w ogóle się nie zjawił po przesyłkę.
Ani pocałuj mnie w dupe, ani słowa przepraszam. Cisza. Głucha ciszaWadyDno -
-
~Tomek / 2021-12-20 12:49
Kategorycznie odradzam FEDEX i TNT bo to to samo. Mam przykre doświadczenia dotyczące przesyłek z Wielkiej Brytanii obsługiwanych przez tą firmę. Dostarczyli mi paczkę po miesiącu tłumacząc się dużym obłożeniem. Jakoś DHL i DPD radzi sobie znacznie szybciej. Poza tym przesyłka została oclona tylko w połowie, ponieważ agent celny przegapił jedną fakturę o której wiedział bo dostałem ją w e-mailu od nich. Taki błąd może się zdarzyć, wystarczy zrobić korektę celną. Tu zaczęły się następne schody bo czekam na nią już 4 miesiąc. W tym czasie dostałem 2 ponaglenia do zapłaty za obsługę celną, która nie została wykonana. Nikt nie odpowiada na e-maile, ani reklamacje. Niema kontaktu ani z działem windykacji, reklamacji faktur, z agencją celną, działem korekt celnych. Nic głucho i cicho. Na infolinii przyjmują reklamacje i mówią że odpowiedź będzie w ciągu 12 godzin ale nigdy jeszcze nie nadeszła. Dzwoniąc na drugi dzień nikt nic nie wie. Sprawa zaczyna się zawsze od nowa. Masakra. ZaletyBrak zaletWadyOpieszałość, nieterminowość, brak kontaktu z osobami prowadzącymi sprawę, brak numerów telefonu poza infolinią, niekompetentne osoby na infolinii, całkowity brak kontaktu z agencją celną, nikt nie odpisuje na e-maile, kontakt z firmą działa tylko w jedną stronę, klient jest olewany. -
~Filip / 2021-12-20 08:31
Odradzam. Kurier stwierdził, że klient ma na niego czekać w domu. Skoro mnie nie ma to mam sobie odebrać paczkę z oddziału (oddalonego o 50km). Dodatkowo kurier oznaczył odmowę przyjęcia paczki. Następnego dnia roboczego paczka została odesłana do nadawcy.
Próba zmiany terminu dostawy jest niemożliwa, przy każdej próbie pojawia się komunikat o tymczasowych problemach. Do biura obsługi nie sposób się dodzwonić, czat online nie działa (brak odpowiedzi albo zerwanie łącza).
Niestety, sprzedawca stwierdził, że nie może zmienić kuriera przy danym produkcie, tak więc czeka mnie kolejna przygoda z FedExem w tym tygodniu.WadyNiemożliwy kontakt z biurem obsługi, opryskliwy/niemiły kurier, brak podjęcia kolejnych prób dostarczenia przesyłki. -
~Magda / 2021-12-17 21:50
Dzwoniłam na infolinię, żeby zamówić kuriera. Kurier miał być miedzy 15.00 a 18.00, jest prawie 22.00 (piatek) i kuriera ciągle nie ma. Wadyniesłowność, brak kontaktu z kurierem, kurier nie uprzedza o przybyciu badź o nie pojawieniu się po paczkę. -
~Adam / 2021-12-17 15:35
beznadziejna firma, pozno dostarcza paczki, bardzo zły kontakt, infolinia nie działa ZaletybrakWadybrak infolinii, późno paczki, brak kontaktu z kurierem -
~kocham kurierów / 2021-12-17 14:28
Tragedia. Przyszedł mail z automatu, że paczka została dostarczona, co jest kłamstwem. Zero kontaktu z kimkolwiek. Kurier ukradł paczkę i nic nie da się zrobić. ZaletyxDWadyZero kontaktu z kurierem, paczka zniknęła, tragiczny system reklamacji. -
~Kamila / 2021-12-17 13:25
Dramat. Przesyłka nie doszła dwa razy info że był kurier którego nie było i awizo którego też nie było. Śmiech na sali.przed świętami jak wszyscy kurierzy brak czasu ale jakoś wszyscy te paczki dostarczają natomiast FedEx chyba ma inną politykę. ZaletyBrakWadyJak wyżej -
~Karolina / 2021-12-17 11:01
Nie polecam
Brak przesyłki w terminie
Brak kontaktuZaletyBrakWadyjw -
~Konguas / 2021-12-16 19:22
Nie polecam!ta firma to jedna wielka pomyłka.Czekalam na przesyłkę z Plusa niestety nie doczekałam się i już się nie doczekam.Kurier zwyczajnie nie ma czasu haha tak usłyszałam.Nie przyjedzie w godzinie w której mi pasuje,bo on w miejscowości jest 30 minut cyrk na kolkach.Nie polecam!nie dajcie się nabrać!ludzie bardzo nie mili!NIE POLECAM!UWAZAJCIE! ZaletyBrakWadyNiemiły kurier nie mających czasu to s,czyt bezczelności -
-
~Zadowolony Klijent / 2021-12-16 18:01
Od 2 dni czekam na przesylke bo firma z Krakowa zakrecila sie z dostawa elektro sprzetu a co najlepsze wysylajacy ich jeszcze broni.Jak jutro nie otrzymam reszty towaru to robie konflikt na allegro.Nie polecam kupowac nic z Krakowa to byl moj ostatni raz.
A co do Fedez-a faudzywe wpisy od 2 dni nie wierze ze maja tyle pracy skoro sa tak daremni a jakim cudem sie utrzymuja na rynku - przypuszczam ze sa pralnia pieniedzy.ZaletyTotalne ZeroWadyMaksymalne Zero -
~Zawiedziona / 2021-12-16 15:47
2 razy awizo,a kuriera nie było w ogóle. Kontaktu zero. Do przesyłki dołączny mój nr.telefonu. Wszelkie próby kontaktu nie doszły do skutku. Przykre,ale Fedex to porażka. ZaletyZeroWadySame wady -
~Dzag / 2021-12-16 14:04
Od 3 dni czekam na paczkę, a paczka jest cały czas od 3 dni na magazynie FedExu. Porażka totalna. Otrzymałam maila od FedExu, że paczkę dostarczą 14.12 jest 16.12 a paczki dalej nie ma. WadyBrak słów, jedna wielka porażka. -
~Jan / 2021-12-16 07:54
Skandal. Paczka dostarczona z opóźnieniem. Fałszywy wpis w śledzeniu dostawy. Zmarnowałem cały dzień w oczekiwaniu na kuriera, który wpisał, że przesyłka została doręczona. Brak kontaktu z kurierem. Na pytanie dlaczego tak późno dostarczono przesyłkę, kurier odpowiedział pytaniem. Bierze Pan czy nie? Trudno mi zrozumieć jak taka firma utrzymuje się na rynku. Nie polecam!!! ZaletyBrakWadyFałszywe wpisy w śledzeniu paczki.
Brak kontaktu z kurierem.
Niemiła obsługa
strona 68 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »