Pierwszy raz wszedłem tutaj by wyszukać opinie o firmie FedEx i teraz rozumiem dlaczego moje odczucia są tak fatalne. Zarząd zapewne jest zadowolony z własnej nowoczesnej firmy, która zatrudniła nawet AI do obsługi klienta. Dzwonisz do firmy by zasięgnąć informacji o przesyłce a tam po wysłuchaniu kolejno 4 komunikatów wciśnięciu kolejno kilku cyfr dowiaduję się, że będą w samochodzie, skąd dzwonię muszę skorzystać z czatu na stronie internetowej.
Wróciłem do biura, wchodzę na stronę https://www.fedex.com/pl-pl, na czat a tam... wirtualny asystent. Pytam go o przesyłkę a on jakie z poniższych pytań najbardziej mi odpowiada... Dalsze pytania i jeszcze gorsze odpowiedzi lub ogólniki.
Ale najważniejsze, że w zarządzie mają więcej czasu na kawę. Klien nie jest istotny.
W pełni zasłużona "1" bo oceny "0" nie można użyć.ZaletyZaletą są kurierzy, którzy nijak nie przystają do firmy. Uprzejmi, uśmiechnięci. Dziwne.
WadyTotalne lekceważenie klienta. Jeśli na linii telefonicznej firma nie obsługuje klienta indywidualnego to informacja taka powinna być na samym początku zapowiedzi automatycznej sekretarki.
Wirtualny asystent - narzędzie na pewno "trendy" ale służy bardzie do rozdrażnienia klienta niż do rzetelnej informacji. Może za kilka lat będzie lepiej.
Okno czatu, malutkie, bez możliwości rozszerzenia, trzeba przewijać by zobaczyć co się napisało mimo, że ilość znaków ograniczono do 110(!). Z tą ilością AI i tak sobie nie radzi więc może zacząć od 10?