Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Miejscowy / 2021-12-27 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilkukrotnie zamawiany odbiór przesyłki nie został zrealizowany w ustalonym terminie. Kierowcy po odbiór palety przyjeżdżają małym busem. Bardzo wysokie ceny. Brak wsparcia w temacie obsługi klienta. ODRADZAM KORZYSTANIA Z USŁUG TEJ FIRMY!
    Zaletybrak
    Wady- brak terminowości
    - samochód nieprzystosowany do odbieranych przesyłek
    - odwoływanie odbierania przesyłek bez kontaktu z klientem
    - dział obsługi nic nie wie i nie umie pomóc
    - wprowadzają w błąd
    - najdroższy spośród przewoźników
  • ~Katarzyna / 2021-12-24 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat totalny. Czekamy od tygodnia na paczkę, codziennie status bez zmian, smsy o doręczeniu na dzień następny. Inne firmy kurierskie doręczyły paczki zamówione później.
    Poprzednie doręczenie: w paczce brakowało jednej części ( przesyłka z kilku paczek). Kurier - własnym podpisem (!) poręczył dostarczenie całości. Na podstawie tegoż podpisu odrzucane odwołania. Polecono nam drogę sądową...
    Nigdy więcej z FedEx.
  • ~Katarzyna / 2021-12-24 05:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firms jestem odbiorca paczka z Polska do uk miala dotrzec20/12/3021 Od 22/12/2021 lezyna Magazine dzis zmienili ze brak daty dostawy a jak dzwonilismy to pan stwierdzil ze nie wiadomo czy do stycznia 2022 dojdzie bo nie maja kurieta jednym slowem zlodziej okradaja ludzi Ktos powinien zajasc sie tymi zlodziej am I a reklamacja jak pan stwierdzil nie wiadomo czy bedzie przyjeta
    Wady100
  • ~Marcin / 2021-12-24 02:36
    Ocena: 1.00 / 5
    13 listopada nadałem paczkę do Anglii
    8 grudnia dotarła do odbiorcy.
    WSZYSTKO JASNE CO TO ZA FIRMA!!!
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo do napisania
  • ~Szczepan / 2021-12-23 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci!!!! Nie mają ludzi do dostarczania paczek, a udają że ja wysłali i odbiorcy nie było w domu
  • ~Maciej / 2021-12-23 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia pod każdym względem. Ewidentnie amerykańska spółka przywiozła zza oceanu zwyczaj zostawiania przez kurierów paczek pod drzwiami bez żadnego poświadczenia odbioru. Jakby tego było mało, kurier ewidentnie nie potrafi nawet obsłużyć GPS, bo paczka zostawiona pod złym adresem. Obsługa klienta i rozwiązanie problemu z ich strony również pozostawia wiele do życzenia. Numer do BOK albo nie działa albo odpowiada automat że trzeba się kontaktować przez czat.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Jakub / 2021-12-23 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Byłem w domu cały dzień kuriera nie było, podobno „awizowane”, ale awizo nigdzie zostawionego nie ma. Nie da się dodzwonić na infolinie bo jest BOT, który jest źle zaprogramowany.
    ZaletyNie ma
    WadyTa firma to definicja porażki
  • ~Edyta / 2021-12-23 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam i nigdy już na pewno nie skorzystam z "usług" tej pseudo firmy. Paczka powinna być dostarczona wczoraj-kuriera nie było. Dzisiaj informacja o nieudanej próbie dostarczenia paczki i awizowaniu mimo, że od wczoraj siedzę w domu. Kontakt z infolinią do bani-tylko kontakt przez czat-masakra. Totalna olewka klienta.
    WadyBrak kontaktu z firmą, brak kontaktu z kurierem, fałszywe informacje mailowe
  • ~Iwona / 2021-12-23 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Porażka. Od 13.12.2021 r. do dnia dzisiejszego tj. 23.12.2021 r. nie dostarczyli mi dużej przesyłki - a to miał być prezent pod choinkę!
    W systemie - w śledzeniu przesyłki - przez tydzień piszą "Przesyłka w Oddziale".
    Kłamczuchy! Nigdy nie polecę tej firmy. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji, brak profesjonalizmu, nieuczciwość.
  • ~Andzia / 2021-12-23 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Kontakt to iluzja. Nikomu nie polecam tej firmy!!
  • ~ILLIA / 2021-12-23 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Marek S (22.12.2021, 16:45:18): Dzień dobry, dziękujemy za odwiedziny FedEx.com. Mam na imię Marek będę dzisiaj Twoim asystentem.
    Ja (22.12.2021, 16:45:48): Od wczoraj czekam na przesyłkę. Przez cały czas ktoś jest w domu, kurier napewno nie było ani wczoraj ani dzisiaj. Dlaczego przesyłka ma status ”nieudana próba doręczenia”
    Marek S (22.12.2021, 16:46:25): prosze o potwierdzenie adresu doreczenia
    Ja (22.12.2021, 16:46:49): MOJ ADRES
    Ja (22.12.2021, 16:46:59): Warszawa
    Ja (22.12.2021, 16:47:19): NUMER PACZKI
    Marek S (22.12.2021, 16:47:27): Tak tutaj sie zgadza, kurier potwierdzil nieudane proby gpsem
    Ja (22.12.2021, 16:48:30): To kłamstwo , dwa dni jesteśmy w domu i nikogo nie było
    Marek S (22.12.2021, 16:51:11): Tak jak mówie tutaj kurier potwierdza te proby
    Ja (22.12.2021, 16:52:36): A ja potwierdzam że jego napewno nie było. Proszę o kontakt telefoniczny z kurierem
    Marek S (22.12.2021, 16:52:58): Nie udostepniamy kontaktu do kuriera
    Ja (22.12.2021, 16:54:12): Proszę o dostarczeniu paczki koniecznie dziś
    Marek S (22.12.2021, 16:54:28): Przesyłka ma już dziś nieudana próbe doreczenia
    Ja (22.12.2021, 16:56:40): To chyba jakiś żart, ja dwa dni czekam w domu na przesyłkę, kurier nie przyjeżdża, a potem dostaje informacje że on był. Bardzo miły macie serwis
    Marek S (22.12.2021, 16:57:08): Mamy nieudana próbe doreczenia o 16:05, potwierdzona gps pod adresem
    Ja (22.12.2021, 16:57:37): Ale dwie osoby byli w domu
    Ja (22.12.2021, 16:57:47): Dlaczego bym ja tur
    Ja (22.12.2021, 16:58:00): tutaj pisałam
    Ja (22.12.2021, 17:01:38): Jakie macie potwierdzenie, że kurier był?
    Marek S (22.12.2021, 17:02:46): Potwierdzenie gps na miejscu
    Ja (22.12.2021, 17:06:59): Proszę o informacji jak otrzymać przesyłkę, ponieważ jestem napewno w domu przez dwa dni, kurier albo ma niepoprawny adres, albo kłamie
    Marek S (22.12.2021, 17:08:00): Adres potwierdzilismy, przesyłka 2 krotnie awizowana wiec teraz powinna zostać na odbiór wlasny w oddziale
    Ja (22.12.2021, 17:10:25): Dobry schemat pracy, powiedziec, że nikogo nie było, żeby klient sam odebrał paczkę
    Marek S (22.12.2021, 17:10:50): Nie wiem w czym dobry, kurier 2 razy jechał z paczka
    Ja (22.12.2021, 17:13:35): Powtarzam jeszcze raz, I ja i mój mąż pracujemy w domu, dlatego przez caly czas w domu. I wczoraj i dziś byliśmy w domu, kuriera nie było
    Ja (22.12.2021, 17:14:12): Macie okropny serwis
    Marek S (22.12.2021, 17:14:59): Rozumiem co pani do mnie pisze, informuje jak to wyglada w tym przypadku z naszej strony
    Ja (22.12.2021, 17:18:53): Jak mogę napisać skargę?
    Marek S (22.12.2021, 17:19:27): mailowo na polska@fedex.com
  • ~Adam / 2021-12-23 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem odbiorca przesyłki. Tragedia. Kurier wciska na siłe przesyłke do skrzynki pocztowej niszcząc ją i twierdzi, że dostarczył osobiście. Firma broni kuriera, że dostarczył osobiscie.
    ZaletyZadne
    WadyNieuczciwośc kurierów. Kłamia odnosnie sposobu dostarczenia przesyłki.
  • ~Judyta / 2021-12-23 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska... paczki na magazynie leza kilka dni zanim je dostarcza. Trzeba dzwonić i prosic zeby dostarczyli.
  • ~majandros / 2021-12-22 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , cały dzień stracony w oczekiwanie na kuriera który się nie pojawił aby odebrac paczkę.
    wniosek nasuwa się tylko jeden widocznie jest nadal za mała konkurencja skoro
    dla firmy nie liczy się klient - co za róznica jedna paczka dostarczone lub nie .
    Zaletybrak
    Wadystarcony czas , pieniądze , brak możliwości skontaktowania się z infolinią po odsłuchaniu nagrania informacja zachęcająa do kontaktu na czacie i niestety to wszystko
  • ~emi / 2021-12-22 18:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam pełna obaw czytając opinie, natomiast paczka została dostarczona tego samego dnia, w którym otrzymałam wiadomość mailową o planowanym dostarczeniu. Opóźnienie jedynie 1 godzinkę, ale w czasie okołoświątecznym to zrozumiałe, że są niewielkie poślizgi. Pani kurier bardzo miła, cierpliwie czekała aż sprawdzę przesyłkę. Oceniam na 5 gwiazdek.
    Zaletyterminowość
    Wadybrak kontaktu telefonicznego
  • ~Słoneczko / 2021-12-22 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zamawiania poprzez firme kurierską FedEx, ponieważ przy zamawianiu podałam kod pocztowy który jest poprawny a w dniu otrzymania Sms ze paczka danego dnia bedzie , otrzymałam telefon że paczka nie zostanie dostarczona w dniu dzisiejszym poniewaz podany jest zły kod pocztowy (pani z centrali stwierdziła że ten który podałam nie należy do mojej miejscowości) .. Jednym słowem mówiąc to co sie wyrabia to PORAZKA.
    ZaletyBRAK
    WadyOszukiwanie, Przemądrzanie się odnośnie kodu pocztowego do którego dana osoba należy.
  • ~Agnieszka / 2021-12-22 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze tak złej obsługi że strony kurierskiej nie miałam chyba gorszych nie ma kuriej stawia mi warunki przez telefon albo za 3 minuty dojedziesz albo nie ma, przesyłki juz nigdy więcej nie chce z tej firmy żadnej obslugi
  • ~LUSI / 2021-12-21 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    FIRMA I USŁUGI PONIŻEJ ZERA, MOŻNA CZEKAĆ NA KURIERA W OKNIE ALE ON I FIRMA MA TO W D..., NIE DOSTARCZĄ, DOCZWONIĆ SIĘ NIE MOŻNA, NIE ZAMAWIAJCIEEE!!!DNO PO PROSTU, NIGDY WIĘCEJ, A NA INFOLINI CHCIAŁAM ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ TO SIĘ NIE UDAŁO, URYWALI POŁĄCZENIE, ALE NA MÓJ RACHUNEK TEL PEWNIE NABIŁO ILE TRZEBA, ALE NIE POPUSZCZĘ TEJ DZIADOWEJ FIRMIE, NIE POPUSZCZEĘ, ZERO Z ICH STRONY SZACUNKU DLA KLIENTA
    ZaletyŻADNYCH
    WadyOGROMNE, NIEBOTYCZNE, CZY KTOŚ SIĘ W KOŃCU ZA NICH WEŹMIE?????!!???!!!!!!!!!
  • ~Krisxxx / 2021-12-21 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości skontaktowania się z kurierem człowiek bierze specjalnie dzień urlopu a kuriera jak nie było tak nie ma.
    Lekceważenie klienta
    Infolinię na której po wysłuchaniu komunikatow i tak musisz wejść na czat..
    Brak słów najgorsza firma z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia 1 i ostatni raz
    NIE POLECAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyMożna wymieniać bez końca..
  • ~zbig / 2021-12-21 12:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Pierwszy raz wszedłem tutaj by wyszukać opinie o firmie FedEx i teraz rozumiem dlaczego moje odczucia są tak fatalne. Zarząd zapewne jest zadowolony z własnej nowoczesnej firmy, która zatrudniła nawet AI do obsługi klienta. Dzwonisz do firmy by zasięgnąć informacji o przesyłce a tam po wysłuchaniu kolejno 4 komunikatów wciśnięciu kolejno kilku cyfr dowiaduję się, że będą w samochodzie, skąd dzwonię muszę skorzystać z czatu na stronie internetowej.
    Wróciłem do biura, wchodzę na stronę https://www.fedex.com/pl-pl, na czat a tam... wirtualny asystent. Pytam go o przesyłkę a on jakie z poniższych pytań najbardziej mi odpowiada... Dalsze pytania i jeszcze gorsze odpowiedzi lub ogólniki.
    Ale najważniejsze, że w zarządzie mają więcej czasu na kawę. Klien nie jest istotny.
    W pełni zasłużona "1" bo oceny "0" nie można użyć.
    ZaletyZaletą są kurierzy, którzy nijak nie przystają do firmy. Uprzejmi, uśmiechnięci. Dziwne.
    WadyTotalne lekceważenie klienta. Jeśli na linii telefonicznej firma nie obsługuje klienta indywidualnego to informacja taka powinna być na samym początku zapowiedzi automatycznej sekretarki.
    Wirtualny asystent - narzędzie na pewno "trendy" ale służy bardzie do rozdrażnienia klienta niż do rzetelnej informacji. Może za kilka lat będzie lepiej.
    Okno czatu, malutkie, bez możliwości rozszerzenia, trzeba przewijać by zobaczyć co się napisało mimo, że ilość znaków ograniczono do 110(!). Z tą ilością AI i tak sobie nie radzi więc może zacząć od 10?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12510
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4083
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964