strona 66 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »
-
~Oskar / 2022-01-24 18:11
Dostawcą zaznaczył że nie odebrałem paczki a nawet nie był u mnie na blokach -
-
~Sector23 / 2022-01-22 15:01
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!! - DNO!
Zamówiłem dostawę sprzętu (elektronarzędzia) znacznej wartości. W dniu dostawy otrzymałem informację o tym, że przesyłka zostanie mi dostarczona w godzinach 8-13 (5-o godzinne widełki).
Ponieważ prowadzę działalność i z usług firm kurierskich korzystam nie od dziś. To wyraźnie poleciłem sprzedawcy aranżującemu transport aby zamieścił uwagę,aby kurier po wyruszeniu z centrum logistycznego skontaktował się ze mną w celu ustalenia szczegółów dostawy. Co oczywiście nie nastąpiło.
Czekałem jak idiota do 13:15 i rozpocząłem nierówną walkę najpierw z bootem, a potem jakąś niezbyt rozgarniętą pi..ą na czacie. Jedyna prosta rzecz jaką chciałem ustalić, to numer do kuriera aby się z nim skontaktować i przejąc przesyłkę gdzieś "na mieście". Oczywiście "0" kompetencji, "0" jakiejkolwiek próby pomocy o zaangażowaniu w rozwiązanie dosyć prostego do rozwiązania problemu nie było nawet co marzyć. Straciłem tylko czas i odrobine nerwów...
O 16:37zadzwonił do mnie jakiś rozkoszny młodzieniec informując radośnie, że ma dla mnie przesyłkę. Tyle tylko, że ja już byłem 200km od Trójmiasta i grzecznie podziękowałem mu za jego informację i usługi. Dodam, że w żaden logiczny sposób nie wyjaśnił mi dlaczego nie był w zapowiadanym czasie i dlaczego ne skontaktował się ze mną wcześniej, zgodnie z instrukcja zamieszczona w liście przewozowym.
Zabawne jest to, ze przesyłka za zapłacony z góry przeze mnie sprzęt, wartości ponad 20K będzie się teraz bujała pomiędzy sprzedawcą a firmą kurierską. Warunki i termin dostawy precyzyjnie uzgodniłem ze sprzedawcą, a sprzedawca "dogadał" to z firma świadczącą usługę transportową, co zostało potwierdzone przyjęciem zlecenia i wysłaniem do mnie e-maila zawierającego informacje o dniu i godzinie dostawy. Obie firmy nie wywiązały się z przyjętych na siebie zobowiązań. Jestem obecnie za granicą, nie mogę korzystać z narzędzi jaki kupiłem, co ogranicza moje możliwości i wydajność. Co gorsza nie wiem w jaki sposób i kiedy potrzebny mi sprzęt do mnie teraz dotrze? Wiem, że na pewno po powrocie wystąpię z regresem do sprzedawcy, a co zrobi sprzedawca? Pewnie będzie miał roszczenia wobec FedExu? Tak czy inaczej niech się bujają.....
FedEx? ZDECYDOWANIE NIE POLECAM! -
~Monika / 2022-01-21 17:46
Nie polecam nikomu. Dostarczenie przesyłki miało być w godzinach 12-15. Brak. Rozmowa na czacie- Pani pisze "proszę o cierpliwość kurier w drodze". O 16:23 informacja nieudana próba doręczenia. 16: 25 Kolejna rozmowa na czacie- Pani pisze, że przekaże informację do oddziału o niezależnym awizo. Ale co mnie to obchodzi skoro nie dostałam przesyłki. Rozmawiam z ochroną osiedla- kuriera nie było. Pani na czacie po kilku minutach przestaje odpisywać... dramat!!!! Tak się dzisiaj traktuje klientów!!! NIE POLECAM ZaletyBRAKWadyBRAK DOSTAWY W TERMINIE -
~Dorota / 2022-01-19 18:35
Fatalna, nierzetelna firma. Nie polecam nikomu nawet wrogowi. Otrzymujesz informację,ze podejmą próbę doręczenia przesyłki i przez cały dzień nikt się nie pojawia a następnie odnajdujesz informację, ze "nieudana próba doręczenia" I tak trzy razy, pomimo, ze przez te trzy wskazane dni pracowałam w domu. Kolejny etap to przekazanie przesyłki do odbioru osobistego w Łomiankach. Brak jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego a na maile nie odpowiadają. Masakra. Zaletynie ma zaletWadysame wady -
~Hana / 2022-01-19 16:44
Fatalna firma,czekałam 2 tygodnie za przesyłką a kurier bardzo nie miły.nigdy więcej -
~Eli / 2022-01-19 11:18
Masakra, dzwonię na infolinie już 3-dzień i po chwili czekania rozłącza rozmowę. Brak kontaktu z kierownikiem i naszym opiekunem-nikt nie odbiera. Fatalna firma. Zaletyw tej chwili brakWadyCiężko coś załatwić w razie problemów -
~Fan / 2022-01-18 08:35
Masakra dzwonię drugi dzień na infolinię po 5 min czekania rozłącza się ZaletyBrakWadyBrak jakiejkolwiek pomocy -
~Lokalny / 2022-01-18 08:17
Planowany termin odbioru poniedziałek 8-12 wziolem urlop w pracy cały dzień czekania próby nawiązania kontaktu telefonicznego nic zero ZaletyBrak -
-
~INVESTMENT CORPORATION SP. z o.o. / 2022-01-17 13:38
Totalne dno. Jestem importerem i to co Fedex wyprawia z przesyłkami, to przechodzi ludzkie pojęcie. Przede wszystkim zawyżają wagę przesyłki, w ten sposób, że 5 krotnie przychodzi wyższa faktura do zapłacenia. Składanie reklamacji i czekanie na rozpatrzenie, to czas pół roku. Po czym, gdy sprawy zostają wyjaśnione, za pół roku znów przysyłają faktury o rzekomym długu.
To jest porażka jedna wielka a nie poważny partner w interesach.
Ważna sprawa dotycząca SADów.
Fedex tylko wysyła faktury za zapłaty. Ale nie ma w swoim zwyczaju wysyłania opłaconych SADów.
Trzeba o to poprosić.WadyZawyżanie wagi przesyłek międzynarodowych.
Przysyłanie 5 krotnie zawyżonych faktur do zapłaty.
Fatalna organizacja związana z reklamacjami.
Bardzo długi czas oczekiwania na rozwiązanie sprawy.
Nie wysyłanie SADów po opłatach.
Bardzo ciężka komunikacja. -
~Dorota / 2022-01-15 08:44
Otrzymałam sms ze przesyłka ma przyjść w poniedziałek mialam potwierdzić czy będę w domu ale w żaden sposób zrobić tego nie mogę,ostatecznie po przeczytaniu państwa opini nie bede czekać odmowie nie na moje nerwy takie zachowania Zaletybrak -
~Anna / 2022-01-14 19:29
Przesyłka od rana w Szczecinie do końca 30 km i nic nawet nie podjęto próby doręczenia. Odebrałam sma. Porażka. Zero reakcji i zadbania o klienta WadyDługo -
~Patrycja / 2022-01-14 18:03
Firma żenująca, wysyłają sprzeczne wiadomości. Podają, że przesyłka będzie dostarczona w godzinach 14-17, niestety przesyłki i jakiekolwiek informacji czemu nie nastąpi doręczenie brak. Dzwoniąc na infolinię odsyła do czatu... Kiedy już uda się skontaktować z osobą to mam wrażenie, że pracownicy nie umieją czytać ze zrozumieniem. Co więcej powołują się na regulamin choć takich rzeczy nie ma w nim napisanych... Żenujące!!! ZaletyBrakWadyorganizacja
komunikacja!!!
brak nr bezpośrednio do kuriera
beznadziejna infolinia -
~Aga / 2022-01-14 16:49
Beznadzieja. Dziś dostałam powiadomienie, że kurier będzie dzisiaj. Czekam w domu jak głupia bo przesyłka dość wartościowa a tu lipa. W okolicach godz. 15 zmienili status - doręczą we wtorek a dziś jest piątek. Masakra. Najgorsza firma kurieska. - Zaletynie widzęWadynierzetelność i opieszałość -
~Justyna / 2022-01-14 13:44
W kategorii: Najgorsza firma kurierska wygrywa... FedEx
Trzeci dzień przetrzymują przesyłkę w oddziale nie podając powodu. Nie reagują na reklamacje zleceniodawcy, nadawcy, odbiorcy.
Wymyślają historie, że adres błędny, a potwierdzenie adresu nie skutkuje wydaniem przesyłki do doręczenia.
Nie mają infolinii dla paczek krajowych, tylko czat. Rozmawia z Tobą robot, który przez pierwsze kilka minut wmawia Ci, że nie ma Twojego numeru przesyłki, że taki nie istnieje, licząc, że się zniechęcisz. Pisze, żebyś sobie poczytał informację na stronie, poszukał odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie.
Jak przetrwasz tą nierówną walkę, to łaskawie pojawia się konsultant, bez nazwiska, jedynie z imieniem - jak na randce w ciemno.
Piszesz, co masz do powiedzenia, a on swoje. Procedury, przepisy, zasady. Można poczuć się jak natrętny klient, który nie szanuje i nie rozumie ciężkiej pracy firmy FedEx. No bo jak możesz kliencie domagać się dostarczenia paczki, która od 11 stycznia jest w posiadaniu firmy kurierskiej. A siedź sobie w domu 3 dni i czekaj na boskie zmiłowanie...
Bezradność i poczucie udziału w grze o wszystko, gdzie jesteś na szarym końcu i nikt Cię nie słyszy, nie widzi. Dla firmy FedEx kliencie nie istniejesz. To po co komu taka firma kurierska????ZaletyBrakWadyNie da się zliczyć -
~Ślina / 2022-01-14 12:09
Ja z kolei nie otrzymałem przelewu a wysłana przesyłkę, a pruby kontaktu z nimi to masakra prędzej bym nawiązał kontakt z Marsjanami oszuści, oszuści, oszuści, nie polecam tej pseudo firmy a raczej odradzam brońcie się rękami i nogami, ja mam nie daleko do biura tej padaczki i chyba z maczetą się do nich wybiorę pozwoli im to sobie przypomnieć że"zapomnieli"przelac pieniądze. ZaletyBadziewiWadyBadziew -
~Wiktor / 2022-01-13 16:17
Kurier narodowości wschodniej, nie rozumie zbyt wielu słów po Polsku, a jak czegoś nie rozumie to nie potrafi nic powiedzieć innego jak TAK.
2 razy próbował dostarczyć przesyłkę o godzinie 10tej, dzwoniąc chwilę przed 10tą.
Kiedy przy drugiej próbie zaproponowałem, że będę dnia następnego o 10tej, potwierdził ten fakt że rozumie, wówczas go nie było, a ja specjalnie z pracy się wyrwałem.
Skończyło się na odebraniu przesyłki na centrali - Wrocław.
Dramat w obsłudzeZaletyMożna odebrać na centrali, ale to miejski "koniec świata".Wadyniekompetentny kurier -
-
~blackie / 2022-01-13 08:42
Brak jakiegokolwiek kontaktu. Brak maila o przesyłce, dostałam tylko sms, a wpisując nr przesyłki do śledzenia pokazuje, że jest on niepoprawny.Kurier miał dostarczyć umowę do podpisu (więc tylko ja mogę odebrać przesyłkę), a nie mam pojęcia o której będzie. Przeciez nikt nie siedzi na tyłku cały dzień i nie czeka tylko na kuriera, bo może bedzie o godz 10, a może o 15 :( Po próbie dodzwonienia się na infolinię, automat z infolinii się rozłącza. Więc pozostaje kontakt z czatem, który też jest utrudniony. jak nie bezie mnie na miejscu to kurier podejmie próbę doreczenia w kolejnym dniu, ale też nie wiadomo o której... To już nie pierwszy raz jak firma zawodzi brakiem dobrej obslugi klienta, oby ostatni raz z nimi. ZaletybrakWadybrak kontaktu z klientem
brak mozliwosci monitorowania przesylki -
~Klusiax / 2022-01-12 14:35
Absolutny brak szacunku do klienta i zerowy kontakt. Dowiedziałam się od sprzedawcy, że już dwukrotnie minął mnie kurier i że paczka zostanie odesłana za trzecim razem. Mam w domu monitoring, nikogo nie było. Nie otrzymałam żadnego awizo, maila czy SMS'a o nie odebraniu przesyłki. Skontaktowałam się z obsługa klienta, która pokierowała moje instrukcje do lokalnego oddziału. Po dwóch tygodniach paczka nadal nie została wysłana. Skontaktowałam się ponownie z obsługą: ponaglenie zostało przekazane do lokalnego oddział, tylko po to, by tydzień później dostać powiadomienie od nadawcy, że paczka została zwrócona. Absolutny żart! ZaletyBrakWadyWszystko!!! -
~Jaroslaw Troch / 2022-01-11 19:50
W moim rejonie Fedex już chyba wszystkich pokonał (negatywnie).
Po kilka razy zamawiany kurier i ma nas serdecznie gdzieś. Dzisiaj przywiózł przesyłkę, miałem przygotowaną przesylkę do wysłania wraz z listem przewozowym. Kurier powiedział że nie ma zlecenia i mnie zlał. W grudniu 4x zamawiałem kuriera z Fedex ( do dzisiaj mam listy przewozowe na potwierdzenie) i nikt się nie pojawił po paczkę. Wysłałem UPS, kurier był po przesylkę 1 h po zamuwieniu usługi. Ocena dla Fedex -1.ZaletyBrakWadySame wady -
~Gabi / 2022-01-10 13:29
Najwiekszy shit jaki moze byc. Jak oni sie utrzymują na rynku?? Niesamowite ze na kazdym kroku jest z czyms problem. Mam nadzieje ze ta firma kiedys splajtuje. Tylko ludziom nerwy psują. Jak masz cos waznego i drogiego do wyslania to lepiej gołębiem niz fedexem
strona 66 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »