Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~blackie / 2022-01-13 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiegokolwiek kontaktu. Brak maila o przesyłce, dostałam tylko sms, a wpisując nr przesyłki do śledzenia pokazuje, że jest on niepoprawny.Kurier miał dostarczyć umowę do podpisu (więc tylko ja mogę odebrać przesyłkę), a nie mam pojęcia o której będzie. Przeciez nikt nie siedzi na tyłku cały dzień i nie czeka tylko na kuriera, bo może bedzie o godz 10, a może o 15 :( Po próbie dodzwonienia się na infolinię, automat z infolinii się rozłącza. Więc pozostaje kontakt z czatem, który też jest utrudniony. jak nie bezie mnie na miejscu to kurier podejmie próbę doreczenia w kolejnym dniu, ale też nie wiadomo o której... To już nie pierwszy raz jak firma zawodzi brakiem dobrej obslugi klienta, oby ostatni raz z nimi.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z klientem
    brak mozliwosci monitorowania przesylki
  • ~Klusiax / 2022-01-12 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutny brak szacunku do klienta i zerowy kontakt. Dowiedziałam się od sprzedawcy, że już dwukrotnie minął mnie kurier i że paczka zostanie odesłana za trzecim razem. Mam w domu monitoring, nikogo nie było. Nie otrzymałam żadnego awizo, maila czy SMS'a o nie odebraniu przesyłki. Skontaktowałam się z obsługa klienta, która pokierowała moje instrukcje do lokalnego oddziału. Po dwóch tygodniach paczka nadal nie została wysłana. Skontaktowałam się ponownie z obsługą: ponaglenie zostało przekazane do lokalnego oddział, tylko po to, by tydzień później dostać powiadomienie od nadawcy, że paczka została zwrócona. Absolutny żart!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko!!!
  • ~Jaroslaw Troch / 2022-01-11 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    W moim rejonie Fedex już chyba wszystkich pokonał (negatywnie).
    Po kilka razy zamawiany kurier i ma nas serdecznie gdzieś. Dzisiaj przywiózł przesyłkę, miałem przygotowaną przesylkę do wysłania wraz z listem przewozowym. Kurier powiedział że nie ma zlecenia i mnie zlał. W grudniu 4x zamawiałem kuriera z Fedex ( do dzisiaj mam listy przewozowe na potwierdzenie) i nikt się nie pojawił po paczkę. Wysłałem UPS, kurier był po przesylkę 1 h po zamuwieniu usługi. Ocena dla Fedex -1.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Gabi / 2022-01-10 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwiekszy shit jaki moze byc. Jak oni sie utrzymują na rynku?? Niesamowite ze na kazdym kroku jest z czyms problem. Mam nadzieje ze ta firma kiedys splajtuje. Tylko ludziom nerwy psują. Jak masz cos waznego i drogiego do wyslania to lepiej gołębiem niz fedexem
  • ~Wilma / 2022-01-04 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma FedEx to po prostu porażka, wykupiona i zapłacona przesyłka priorytetowa( ponad 417 zl).W ciągu trzech dni powinna dotrzeć do odbiorcy dotarła po 14 dniach.Paczka została całkowicie zniszczona, a karton zgnieciony. Wszystko co znajdowało się w paczce nadawało się tylko do wyrzucenia. Napisałam reklamację czekam z niecierpliwością na odzew. Ich system śledzenia nie nadaje się do niczego nie można doszukać się gdzie jest paczka, a dzwoniąc do konsultanta też niewiele można się dowiedzieć. Moja przesyłka przez 7 dni po prostu się rozpłynęła, a znalazła się dopiero po tych dniach. Nigdy więcej nie skorzystam z ich uslug. Na 10 pkt firma dostaje minus 10.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest wadą
  • ~Łucja / 2022-01-04 14:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma Fedex to oszuści. Miesiąc temu otrzymałam paczkę z Wielkiej Brytanii z książkami. Kurier oddając paczkę w moje ręce poinformował mnie, że nie muszę nic płacić. Po miesiącu Fedex wrzucił mi do skrzynki fakturę wystawioną ponoć 20 grudnia. Nadmienię, że brytyjska firma, w której zamawiałam książki opłaca VAT i wszystkie koszty wysyłki. Zostałam oszukana i zmuszona do poniesienia dodatkowych, niesłusznie naliczonych opłat. Gdybym wiedziała, że Fedex naliczy dodatkowe opłaty, odmówiłabym przyjęcia paczki.
  • ~Marcellos / 2022-01-04 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie miły kurier. Bardzo nie miły kurier. Bardzo nie miły kurier
    Zaletynic
    WadyWszystko i Bardzo nie miły kurier
  • ~Maciej / 2022-01-04 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, przez ponad 2 tygodnie nie byli w stanie dostarczyć przesyłki. Nie polecam ich usług
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~m. / 2022-01-04 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie zamawiajcie nic tą firmą. TO JEST ISTNY KOSZMAR.
    Infolinia nie działa, śledzenie przesyłek nie działa≠≠≠.
    Będziecie w takim stresie jak nigdy
    Zalety- żądnych
    Wady- to jest niepoważna firma
  • ~Jarosław / 2022-01-04 04:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Od miesiąca nie potraficie dostarczyć przesyłki w Rumi.
    ZaletyBrak zalet.
    WadyChamstwo i brak profesjonalizmu u kuriera.
  • ~Tadeusz / 2022-01-03 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zły. kurier od 2 dni robocze nie dostarczył przesyłki, nie dzwonił, byłem uziemiony w domu przez 2 dni czekając na kuriera. na infolinii nikt nie odbiera, rozłącza polaczenie podczas łączenia z konsultantem. 31 grudnia kurier otrzymał przesyłkę w oddziale do doręczenia. o 10:08 bez próby doręczenia podjął decyzję o zmianie terminu. Paczkę dostarczył do oddziału dopiero dzisiaj bez możliwości podjęcia jej do doręczenia. Jestem na jutro umówiony z klientem na montaż części z przesyłki i nie dotrzymam terminu przez opieszałość kuriera. Nie jest to pierwszy raz, dlatego zdecydowałem się opisać pracę FedEx-u. Absolutnie nie polecam korzystania z usług tej firmy.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~kkmm / 2021-12-31 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra,omijać z daleka. kurier od 3 dni nie odebral przesylki,nie dzwonil, bylem uziemiony w domu przez 3 dni czekajac na j... kuriera. na infolini nikt nie odbiera,rozlacza polaczenie podczas laczenia z konsultantem. OMIJAC z daleka. ostatni raz wybralem tego przewoznika.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Izabella / 2021-12-30 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma fatalna !!! Od tygodnia przetrzymuj moja przesyłkę międzynarodową i nie mogę doprosić się o odprawę . Na infolinii codziennie ktoś mnie zapewnia, że sprawa zostanie załatwiona i nic się dalej nie dzieje.
    Sprawa nadaje się do zgłoszenia na policje o bezpodstawne przetrzymywanie mienia
    Wadykoszmarna obsługa, brak kontaktu, zwodzenie klienta
  • ~Niezadowolona klientka / 2021-12-30 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! W czasach, gdzie walczy się o klienta firma fedex postanowiła za wszelką cenę klientów stracić. Kurier będąc pod domem dzwoni domofonem i jeśli nikt nie podnosi słuchawki to wsiada do samochodu i odjeżdża. Kolejny dzień ta sama sytuacja. Następnie paczka trafia na magazyn oddalony o 35 km od miejsca zamieszkania ! Na infolinii pani twierdzi, że kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta. Ok ale wystarczyło tą paczkę zostawić za furtką. Oszczędziło by to czasu i nerwów zarówno mi jak i kurierowi. Po za tym nie ma możliwości uzyskania numeru do kuriera. Konkurencyjne firmy same podają numer w sms żeby łatwiej było się skomunikować. Tak idiotycznej polityki firmy nie ma nikt. Gratulacje fedex. Nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług.
    ZaletyBrak
    Wady- brak informacji od kuriera
    - nie ma możliwości samodzielnego skontaktowania się z kurierem
    - punkt odbioru oddalony o 35 km!
    - brak alternatywy doręczenia
    - 2 próby i nikt nadal nie kontaktuje się z odbiorcą
  • ~Tom / 2021-12-29 04:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została odebrana od partnera w Skierniewicach dopiero po 5 dniach i monitach, następnie wysłana do Londynu, do dalszego transportu, a obecnie zostaje uznana za zaginioną. Dramat od początku !!!!
    ZaletyBrak
    WadyJeżeli Kurier nie odbiera paczki i ja w efekcie gubi, to znacznym że nie wykonuje usługi, którą mu się zleca i za którą pobiera opłatę z góry !
  • ~Marcin / 2021-12-28 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej... Stop Fedex. Omijać z daleka. Z infolini dowiedziałem się że kilka dni wcześniej otrzymałem przesyłkę. Jakież było moje zdziwienie...
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Tadek / 2021-12-28 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Po co numery na infolinię jak nie ma możliwości połączenia??? Ignorancja-5 gwiazdek olewanie klientów-5gwiazdek robienie ludzi w balona-5gwiazdek. Dostałem informację o możliwości doręczenia przesyłki do punktu FedEx ale nie można przesyłki przekierować. Brak kontaktu i jakiejkolwiek pomocy. Żenada
    ZaletyBrak
  • ~Klient Michał / 2021-12-28 12:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier był niemiły czepiał się wszystkiego od pomiętych pieniędzy po drogę a na koniec oszukał mnie na 10 zł bo paczka zamiast 65zł kosztowała 75zł a poza tym jej stan techniczny dawał dużo do życzenia
    WadyDrogo
  • ~RAFAŁ / 2021-12-27 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY NIE WYBIERAJ TEJ FIRMY , DZIADOWSKA FIRMA ZERO PROFESJONALIZMU BRAK MOŻLIWOŚCI KONTAKTU TELEFONICZNEGO , ZACHOWUJĄ SIĘ JAK IDIOCI.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO , BRAK PROFESJONALIZMU
  • ~Tomasz / 2021-12-27 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na świecie. Strona internetowa nie działa jak należy. Kontak tylko z automatem a jak juz uda porozmawiać sie z czlowiekiem to jedyna informacja jaka dostaniemy jest taka ze skontaktuja sie niebawem... po czym nikt się nie kontaktuje. Serdecznie proszę sprzedawców o niekorzystanie z uslug fedex
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12510
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4083
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964