Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2188 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Patrycja / 2022-01-14 18:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma żenująca, wysyłają sprzeczne wiadomości. Podają, że przesyłka będzie dostarczona w godzinach 14-17, niestety przesyłki i jakiekolwiek informacji czemu nie nastąpi doręczenie brak. Dzwoniąc na infolinię odsyła do czatu... Kiedy już uda się skontaktować z osobą to mam wrażenie, że pracownicy nie umieją czytać ze zrozumieniem. Co więcej powołują się na regulamin choć takich rzeczy nie ma w nim napisanych... Żenujące!!!
    ZaletyBrak
    Wadyorganizacja
    komunikacja!!!
    brak nr bezpośrednio do kuriera
    beznadziejna infolinia
  • ~Aga / 2022-01-14 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Dziś dostałam powiadomienie, że kurier będzie dzisiaj. Czekam w domu jak głupia bo przesyłka dość wartościowa a tu lipa. W okolicach godz. 15 zmienili status - doręczą we wtorek a dziś jest piątek. Masakra. Najgorsza firma kurieska. -
    Zaletynie widzę
    Wadynierzetelność i opieszałość
  • ~Justyna / 2022-01-14 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    W kategorii: Najgorsza firma kurierska wygrywa... FedEx
    Trzeci dzień przetrzymują przesyłkę w oddziale nie podając powodu. Nie reagują na reklamacje zleceniodawcy, nadawcy, odbiorcy.
    Wymyślają historie, że adres błędny, a potwierdzenie adresu nie skutkuje wydaniem przesyłki do doręczenia.

    Nie mają infolinii dla paczek krajowych, tylko czat. Rozmawia z Tobą robot, który przez pierwsze kilka minut wmawia Ci, że nie ma Twojego numeru przesyłki, że taki nie istnieje, licząc, że się zniechęcisz. Pisze, żebyś sobie poczytał informację na stronie, poszukał odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie.

    Jak przetrwasz tą nierówną walkę, to łaskawie pojawia się konsultant, bez nazwiska, jedynie z imieniem - jak na randce w ciemno.

    Piszesz, co masz do powiedzenia, a on swoje. Procedury, przepisy, zasady. Można poczuć się jak natrętny klient, który nie szanuje i nie rozumie ciężkiej pracy firmy FedEx. No bo jak możesz kliencie domagać się dostarczenia paczki, która od 11 stycznia jest w posiadaniu firmy kurierskiej. A siedź sobie w domu 3 dni i czekaj na boskie zmiłowanie...

    Bezradność i poczucie udziału w grze o wszystko, gdzie jesteś na szarym końcu i nikt Cię nie słyszy, nie widzi. Dla firmy FedEx kliencie nie istniejesz. To po co komu taka firma kurierska????
    ZaletyBrak
    WadyNie da się zliczyć
  • ~Ślina / 2022-01-14 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja z kolei nie otrzymałem przelewu a wysłana przesyłkę, a pruby kontaktu z nimi to masakra prędzej bym nawiązał kontakt z Marsjanami oszuści, oszuści, oszuści, nie polecam tej pseudo firmy a raczej odradzam brońcie się rękami i nogami, ja mam nie daleko do biura tej padaczki i chyba z maczetą się do nich wybiorę pozwoli im to sobie przypomnieć że"zapomnieli"przelac pieniądze.
    ZaletyBadziewi
    WadyBadziew
  • ~Wiktor / 2022-01-13 16:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier narodowości wschodniej, nie rozumie zbyt wielu słów po Polsku, a jak czegoś nie rozumie to nie potrafi nic powiedzieć innego jak TAK.
    2 razy próbował dostarczyć przesyłkę o godzinie 10tej, dzwoniąc chwilę przed 10tą.
    Kiedy przy drugiej próbie zaproponowałem, że będę dnia następnego o 10tej, potwierdził ten fakt że rozumie, wówczas go nie było, a ja specjalnie z pracy się wyrwałem.
    Skończyło się na odebraniu przesyłki na centrali - Wrocław.

    Dramat w obsłudze
    ZaletyMożna odebrać na centrali, ale to miejski "koniec świata".
    Wadyniekompetentny kurier
  • ~blackie / 2022-01-13 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiegokolwiek kontaktu. Brak maila o przesyłce, dostałam tylko sms, a wpisując nr przesyłki do śledzenia pokazuje, że jest on niepoprawny.Kurier miał dostarczyć umowę do podpisu (więc tylko ja mogę odebrać przesyłkę), a nie mam pojęcia o której będzie. Przeciez nikt nie siedzi na tyłku cały dzień i nie czeka tylko na kuriera, bo może bedzie o godz 10, a może o 15 :( Po próbie dodzwonienia się na infolinię, automat z infolinii się rozłącza. Więc pozostaje kontakt z czatem, który też jest utrudniony. jak nie bezie mnie na miejscu to kurier podejmie próbę doreczenia w kolejnym dniu, ale też nie wiadomo o której... To już nie pierwszy raz jak firma zawodzi brakiem dobrej obslugi klienta, oby ostatni raz z nimi.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z klientem
    brak mozliwosci monitorowania przesylki
  • ~Klusiax / 2022-01-12 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutny brak szacunku do klienta i zerowy kontakt. Dowiedziałam się od sprzedawcy, że już dwukrotnie minął mnie kurier i że paczka zostanie odesłana za trzecim razem. Mam w domu monitoring, nikogo nie było. Nie otrzymałam żadnego awizo, maila czy SMS'a o nie odebraniu przesyłki. Skontaktowałam się z obsługa klienta, która pokierowała moje instrukcje do lokalnego oddziału. Po dwóch tygodniach paczka nadal nie została wysłana. Skontaktowałam się ponownie z obsługą: ponaglenie zostało przekazane do lokalnego oddział, tylko po to, by tydzień później dostać powiadomienie od nadawcy, że paczka została zwrócona. Absolutny żart!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko!!!
  • ~Jaroslaw Troch / 2022-01-11 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    W moim rejonie Fedex już chyba wszystkich pokonał (negatywnie).
    Po kilka razy zamawiany kurier i ma nas serdecznie gdzieś. Dzisiaj przywiózł przesyłkę, miałem przygotowaną przesylkę do wysłania wraz z listem przewozowym. Kurier powiedział że nie ma zlecenia i mnie zlał. W grudniu 4x zamawiałem kuriera z Fedex ( do dzisiaj mam listy przewozowe na potwierdzenie) i nikt się nie pojawił po paczkę. Wysłałem UPS, kurier był po przesylkę 1 h po zamuwieniu usługi. Ocena dla Fedex -1.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Gabi / 2022-01-10 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwiekszy shit jaki moze byc. Jak oni sie utrzymują na rynku?? Niesamowite ze na kazdym kroku jest z czyms problem. Mam nadzieje ze ta firma kiedys splajtuje. Tylko ludziom nerwy psują. Jak masz cos waznego i drogiego do wyslania to lepiej gołębiem niz fedexem
  • ~Wilma / 2022-01-04 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma FedEx to po prostu porażka, wykupiona i zapłacona przesyłka priorytetowa( ponad 417 zl).W ciągu trzech dni powinna dotrzeć do odbiorcy dotarła po 14 dniach.Paczka została całkowicie zniszczona, a karton zgnieciony. Wszystko co znajdowało się w paczce nadawało się tylko do wyrzucenia. Napisałam reklamację czekam z niecierpliwością na odzew. Ich system śledzenia nie nadaje się do niczego nie można doszukać się gdzie jest paczka, a dzwoniąc do konsultanta też niewiele można się dowiedzieć. Moja przesyłka przez 7 dni po prostu się rozpłynęła, a znalazła się dopiero po tych dniach. Nigdy więcej nie skorzystam z ich uslug. Na 10 pkt firma dostaje minus 10.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest wadą
  • ~Łucja / 2022-01-04 14:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma Fedex to oszuści. Miesiąc temu otrzymałam paczkę z Wielkiej Brytanii z książkami. Kurier oddając paczkę w moje ręce poinformował mnie, że nie muszę nic płacić. Po miesiącu Fedex wrzucił mi do skrzynki fakturę wystawioną ponoć 20 grudnia. Nadmienię, że brytyjska firma, w której zamawiałam książki opłaca VAT i wszystkie koszty wysyłki. Zostałam oszukana i zmuszona do poniesienia dodatkowych, niesłusznie naliczonych opłat. Gdybym wiedziała, że Fedex naliczy dodatkowe opłaty, odmówiłabym przyjęcia paczki.
  • ~Marcellos / 2022-01-04 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie miły kurier. Bardzo nie miły kurier. Bardzo nie miły kurier
    Zaletynic
    WadyWszystko i Bardzo nie miły kurier
  • ~Maciej / 2022-01-04 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, przez ponad 2 tygodnie nie byli w stanie dostarczyć przesyłki. Nie polecam ich usług
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~m. / 2022-01-04 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie zamawiajcie nic tą firmą. TO JEST ISTNY KOSZMAR.
    Infolinia nie działa, śledzenie przesyłek nie działa≠≠≠.
    Będziecie w takim stresie jak nigdy
    Zalety- żądnych
    Wady- to jest niepoważna firma
  • ~Jarosław / 2022-01-04 04:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Od miesiąca nie potraficie dostarczyć przesyłki w Rumi.
    ZaletyBrak zalet.
    WadyChamstwo i brak profesjonalizmu u kuriera.
  • ~Tadeusz / 2022-01-03 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zły. kurier od 2 dni robocze nie dostarczył przesyłki, nie dzwonił, byłem uziemiony w domu przez 2 dni czekając na kuriera. na infolinii nikt nie odbiera, rozłącza polaczenie podczas łączenia z konsultantem. 31 grudnia kurier otrzymał przesyłkę w oddziale do doręczenia. o 10:08 bez próby doręczenia podjął decyzję o zmianie terminu. Paczkę dostarczył do oddziału dopiero dzisiaj bez możliwości podjęcia jej do doręczenia. Jestem na jutro umówiony z klientem na montaż części z przesyłki i nie dotrzymam terminu przez opieszałość kuriera. Nie jest to pierwszy raz, dlatego zdecydowałem się opisać pracę FedEx-u. Absolutnie nie polecam korzystania z usług tej firmy.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~kkmm / 2021-12-31 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra,omijać z daleka. kurier od 3 dni nie odebral przesylki,nie dzwonil, bylem uziemiony w domu przez 3 dni czekajac na j... kuriera. na infolini nikt nie odbiera,rozlacza polaczenie podczas laczenia z konsultantem. OMIJAC z daleka. ostatni raz wybralem tego przewoznika.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Izabella / 2021-12-30 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma fatalna !!! Od tygodnia przetrzymuj moja przesyłkę międzynarodową i nie mogę doprosić się o odprawę . Na infolinii codziennie ktoś mnie zapewnia, że sprawa zostanie załatwiona i nic się dalej nie dzieje.
    Sprawa nadaje się do zgłoszenia na policje o bezpodstawne przetrzymywanie mienia
    Wadykoszmarna obsługa, brak kontaktu, zwodzenie klienta
  • ~Niezadowolona klientka / 2021-12-30 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! W czasach, gdzie walczy się o klienta firma fedex postanowiła za wszelką cenę klientów stracić. Kurier będąc pod domem dzwoni domofonem i jeśli nikt nie podnosi słuchawki to wsiada do samochodu i odjeżdża. Kolejny dzień ta sama sytuacja. Następnie paczka trafia na magazyn oddalony o 35 km od miejsca zamieszkania ! Na infolinii pani twierdzi, że kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta. Ok ale wystarczyło tą paczkę zostawić za furtką. Oszczędziło by to czasu i nerwów zarówno mi jak i kurierowi. Po za tym nie ma możliwości uzyskania numeru do kuriera. Konkurencyjne firmy same podają numer w sms żeby łatwiej było się skomunikować. Tak idiotycznej polityki firmy nie ma nikt. Gratulacje fedex. Nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług.
    ZaletyBrak
    Wady- brak informacji od kuriera
    - nie ma możliwości samodzielnego skontaktowania się z kurierem
    - punkt odbioru oddalony o 35 km!
    - brak alternatywy doręczenia
    - 2 próby i nikt nadal nie kontaktuje się z odbiorcą
  • ~Tom / 2021-12-29 04:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została odebrana od partnera w Skierniewicach dopiero po 5 dniach i monitach, następnie wysłana do Londynu, do dalszego transportu, a obecnie zostaje uznana za zaginioną. Dramat od początku !!!!
    ZaletyBrak
    WadyJeżeli Kurier nie odbiera paczki i ja w efekcie gubi, to znacznym że nie wykonuje usługi, którą mu się zleca i za którą pobiera opłatę z góry !
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12357
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7961
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7589
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4047
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905