ZaletyBrak
strona 63 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- nastepna »
-
~Klient / 2023-05-19 10:28
Nie polecam a wręcz odradzam współpracę ztą firmą. Nierzetelni, fałszywe informacje uzyskiwane od konsultanta. Błędne informacje w mailu o terminie doręcznia przesyłki, brak kontaktu z kurierem. Brak podjęcia doręczenia w rezultacie czego przesyłka wraca do nadawcy. -
-
~Klient / 2023-06-16 11:11
Najgorsza firma wysyłkowa!!! Omijać szerokim łukiem! WadySame wady zalety brak. -
~klient / 2023-10-17 08:37
Dostałam maila o dostarczeniu paczki, jednak żaden kurier się nie pojawił. W domu cały czas był ktoś, kto czekał na przesyłkę. Po powrocie do domu z pracy, okazało się że paczka leżała obok ogrodzenia. Nie została przekazana nikomu, a jedynie wrzucona na trawę.
Dla mnie jest to niedopuszczalne, aby w ten sposób dostarczać przesyłki. Rozumiem, że kurierzy mogą nie posiadać informacji co znajduje się w paczkach, ale np. w mojej paczce znajdował się telefon za niemal 5,5 tysiąca złotych. Uszkodzenie przesyłki przez kuriera, które mogłoby powstać na skutek rzucania przesyłką lub pozostawieniem na pastwę losu na podwórku, naraziłoby którąś ze stron na niemałe koszty. A zakładam że najbardziej ucierpiałabym na tym ja, ponieważ Pan kurier uparcie twierdził że dostarczył przesyłkę do rąk odbiorcy.
Swoją drogą - w trakcie konwersacji z przedstawicielem obsługi klienta za pośrednictwem chatu, po zapytaniu czy jest jakiś podpis potwierdzający odbiór, dowiedziałam się że nie ma. Podczas wyjaśniania sprawy, chyba z kurierem, okazało się że paczkę miała odebrać Starsza Pani. Nie zostało to zatwierdzone zgodnością nazwiska, niczym. W dodatku miała mieć na imię Anna, co dodatkowo komplikuje sprawę, na niekorzyść FedExu, ponieważ nikt o takim imieniu nie zamieszkuje pod moim adresem, a tym samym, nawet jakby doszło do przekazania paczki to nie jest ktoś taki uprawniony do jej odebrania.
Jestem zniesmaczona zachowaniem tej firmy, kuriera będącego jej przedstawicielem i ogólnym podejściem do własności klientów. Totalny brak profesjonalizmu.ZaletyBRAKWadyNIC TAM NIE GRA, OD DOSTARCZENIA PO OBSŁUGĘ KLIENTA -
~Klient / 2025-03-06 19:49
Moja historia jak tutaj widzę wiele. Pierwsze słowo to naciągacze i obsługa najgorsza na rynku kurierskim. Odbierałem przesyłkę opłacaną przez nadawcę z zagranicy. Znaleźli sposób aby naciągnąć za koszty magazynowania chociaż nie podali żadnej informacji, że przesyłka się u nich znajduje. Naliczają rożne wymyślone sobie koszty i nikogo o nich nie informują.
Możesz zaryzykować przesyłkę ta firmą, ale tylko po to aby przećwiczyć swoją wytrzymałość na kontakt z obsługą klienta firmy FedEx.ZaletyBrakWadyNaciągacze, dodatkowe koszty -
~Klient niezadowolony / 2022-12-29 07:52
Żenada. Już dwa dni z rzędu kurier zwraca na magazyn przesyłkę. Dziś trzeci dzień jak dostaję SMS że będzie podjętavpróba doręczenia. Nie ma żadnego kontaktu z infolinią jesli nie ma się numeru klienta, nie ma kontaktu do kuriera. Na pytanie dlaczego przesyłka nie została doręczona przyszła mailem odpowiedź że kurier nie zdążył. Za wczorajszy zwrot jescze nie mam odpowiedzi czemu nie dotarł. Jeśli komuś zależy na terminowym dostarczaniu przesyłek to wszystkie inne firmy tylko nie ta!!!! ZaletyBrak zaletWadyBrak kontaktu telefonicznego, nieterminowe dostarczanie przesyłek, brak informacji o tym, że nie przyjedzie w terminie -
~Klient WKURWIONY / 2022-08-18 11:09
Nie polecam i odradzam. Zwłaszcza w przypadku kosztownych przesyłek. Firma chyba nie weryfikuje w żaden sposób, kogo zatrudnia i kto rozwozi przesyłki. Po raz kolejny paczka otwarta, a zawartości w środku brak. Wadyokradają przesyłki -
~Klijent / 2020-09-11 14:12
Czekam na przesyłkę już 4 dzień na śledzeniu przesyłki pisze że odmowilem przyjęcia przesyłki gdzie kuriera nawet u mnie nie było. Dzwonię na infolinię A oni mi mówią czy droga nie jest gdzieś zamknięta normalnie żenada ani żadnego telefonu od kuriera ani nic już drugi dzień dzwonie i wypytuje się o przesyłkę i nie mogę dostać odpowiedzi dlaczego jej nie ma . -
~Klijent / 2023-08-26 14:08
Masakra mają wyrąbane na klienta kurier to jakiś DEBIL zero kontaktu telefonicznego ZaletyBRAKWadyOMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM -
-
~Klusiax / 2022-01-12 14:35
Absolutny brak szacunku do klienta i zerowy kontakt. Dowiedziałam się od sprzedawcy, że już dwukrotnie minął mnie kurier i że paczka zostanie odesłana za trzecim razem. Mam w domu monitoring, nikogo nie było. Nie otrzymałam żadnego awizo, maila czy SMS'a o nie odebraniu przesyłki. Skontaktowałam się z obsługa klienta, która pokierowała moje instrukcje do lokalnego oddziału. Po dwóch tygodniach paczka nadal nie została wysłana. Skontaktowałam się ponownie z obsługą: ponaglenie zostało przekazane do lokalnego oddział, tylko po to, by tydzień później dostać powiadomienie od nadawcy, że paczka została zwrócona. Absolutny żart! ZaletyBrakWadyWszystko!!! -
~Kluska / 2021-09-24 15:29
Zamówiłam kuriera, miał być między 8 a 15:30, zadzwoniłam 15:25 z zapytaniem co jest grane a facet z infolinii najpierw w ostentacyjny sposób poinformował mnie, że kurier przesunął sobie odbiór przesyłki na poniedziałek a na moje pytanie dlaczego NIKT nie raczył mnie o fakcie poinformować ROZŁĄCZYŁ SIĘ!!! Kultura w tej firmie to jakiś kiepski żart -
~KML / 2023-10-06 10:26
Najgorsza firma kurierska. Przesyłka w oddziale od 10 dni, bez dostarczenia lub jakiejkolwiek próby. Interwencja nie przyniosła rezultatu, ponieważ w ogóle nie odpowiadają na e-maile. Olewają klientów i odbiorców. Nie polecam. ZaletybrakWadynieterminowość, kiepska obsługa, brak wsparcia, -
~Kobra / 2022-12-20 12:03
Ta firma to porażka. Czekam na paczkę od dwóch tygodni.
Po kontakcie oczywiście na czacie bo zadzwonić nie można, kurier zarzeka się że był, co jest kłamstwem bo nie ma go na kamerach.
Ta firma to dno, nigdy więcej!WadyOszuści, -
~kocham kurierów / 2021-12-17 14:28
Tragedia. Przyszedł mail z automatu, że paczka została dostarczona, co jest kłamstwem. Zero kontaktu z kimkolwiek. Kurier ukradł paczkę i nic nie da się zrobić. ZaletyxDWadyZero kontaktu z kurierem, paczka zniknęła, tragiczny system reklamacji. -
~koko / 2021-09-19 08:45
Fatalna firma, standardowo czekam na przesyłkę, domownicy w domu i na podwórku a kurier awizuje dostawę.....żenada. Po interwencji odpowiedź że mogę sobie sama odebrac......FIRMA DZIOD ZaletyżadnychWadywszystkie możliwe -
~Konguas / 2021-12-16 19:22
Nie polecam!ta firma to jedna wielka pomyłka.Czekalam na przesyłkę z Plusa niestety nie doczekałam się i już się nie doczekam.Kurier zwyczajnie nie ma czasu haha tak usłyszałam.Nie przyjedzie w godzinie w której mi pasuje,bo on w miejscowości jest 30 minut cyrk na kolkach.Nie polecam!nie dajcie się nabrać!ludzie bardzo nie mili!NIE POLECAM!UWAZAJCIE! ZaletyBrakWadyNiemiły kurier nie mających czasu to s,czyt bezczelności -
~Konrad / 2022-08-29 19:07
Historia nie z tej ziemi:
fedex uszkodził opakowanie paczki przez co nie została doręczona do odbiorcy, fedex zastąpił uszkodzone opakowanie paczki swoim opakowaniem, innymi słowy rozpakował paczkę i przełożył zawartość do innego opakowania! minęły 2 tygodnie od wysłania paczki i nikt nie potrafi udzielić odpowiedzi kiedy paczka zostanie ponownie wysłana, w paczce był produkt do zwrotu więc zakładając że opakowanie zostało uszkodzone sprzedawca odmówi zwrotu kosztów, BARDZO PROSZĘ, zróbmy wszystko żeby takie firmy przestały istnieć... -
-
~Konsul / 2020-04-19 18:20
Ja oddałem sprawę do sądu i po trzech latach wygrałem. Trochę to trwało ale powiedziałem sobie ze nie odpuszczę.W moim przypadku przesyłka była uszkodzona. -
~Konsultant / 2022-07-20 08:54
To się w głowie nie mieści, aby na rynku istniała taka firma!! Od miesiąca próbujemy wyegzekwować wystawienie faktury VAT na usługi tej firmy - bezskutecznie. To kwalifikuje się do skierowania tam kontroli skarbowej. Kontakt z FedEx nie istnieje, nie odpowiadają na maile, telefony, formularze kontaktowe. ZERO TOLERANCJI DLA PARSZYWEJ OBSŁUGI KLIENTA !!!! NIGDY, NIKOMU nie polecimy korzystania z "usług" tej firmy. Zaletybrak zaletWady1. Totalny brak kontaktu
2. Nie istnieje obsługa Klienta -
~Konsument / 2022-02-18 10:50
Kurier nie dostarcza przesyłek. Wpisuje fałszywe informacje, że avizował. Jakim cudem i gdzie, bo nie mam aviza w skrzynce, do tego miał z Polsatu dostarczyć przesyłkę i odebrać odemnie dla Polsatu. Nic z tego. Nie dostarczył i wpisuje fałszywe informacje co można zobaczyć w śledzeniu. Dwa dni zmarnowałam na czekanie. Także nie ma kontaktu z firmą Frdex telefonicznie. Jedna wielka ignorancja klienta. Firma powinna mieć odebraną koncesję. WadySame wady. -
~Korniszon / 2022-11-03 14:37
Pojawiała się wiadomość że paczka zostanie doręczona od godziny 12 do godziny 15 od 3 dni a ja wciąż czekam
strona 63 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- nastepna »