Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2207 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klijent / 2023-08-26 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra mają wyrąbane na klienta kurier to jakiś DEBIL zero kontaktu telefonicznego
    ZaletyBRAK
    WadyOMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
  • ~Klusiax / 2022-01-12 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutny brak szacunku do klienta i zerowy kontakt. Dowiedziałam się od sprzedawcy, że już dwukrotnie minął mnie kurier i że paczka zostanie odesłana za trzecim razem. Mam w domu monitoring, nikogo nie było. Nie otrzymałam żadnego awizo, maila czy SMS'a o nie odebraniu przesyłki. Skontaktowałam się z obsługa klienta, która pokierowała moje instrukcje do lokalnego oddziału. Po dwóch tygodniach paczka nadal nie została wysłana. Skontaktowałam się ponownie z obsługą: ponaglenie zostało przekazane do lokalnego oddział, tylko po to, by tydzień później dostać powiadomienie od nadawcy, że paczka została zwrócona. Absolutny żart!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko!!!
  • ~Kluska / 2021-09-24 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam kuriera, miał być między 8 a 15:30, zadzwoniłam 15:25 z zapytaniem co jest grane a facet z infolinii najpierw w ostentacyjny sposób poinformował mnie, że kurier przesunął sobie odbiór przesyłki na poniedziałek a na moje pytanie dlaczego NIKT nie raczył mnie o fakcie poinformować ROZŁĄCZYŁ SIĘ!!! Kultura w tej firmie to jakiś kiepski żart
  • ~KML / 2023-10-06 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Przesyłka w oddziale od 10 dni, bez dostarczenia lub jakiejkolwiek próby. Interwencja nie przyniosła rezultatu, ponieważ w ogóle nie odpowiadają na e-maile. Olewają klientów i odbiorców. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowość, kiepska obsługa, brak wsparcia,
  • ~Kobra / 2022-12-20 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka. Czekam na paczkę od dwóch tygodni.
    Po kontakcie oczywiście na czacie bo zadzwonić nie można, kurier zarzeka się że był, co jest kłamstwem bo nie ma go na kamerach.
    Ta firma to dno, nigdy więcej!
    WadyOszuści,
  • ~kocham kurierów / 2021-12-17 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Przyszedł mail z automatu, że paczka została dostarczona, co jest kłamstwem. Zero kontaktu z kimkolwiek. Kurier ukradł paczkę i nic nie da się zrobić.
    ZaletyxD
    WadyZero kontaktu z kurierem, paczka zniknęła, tragiczny system reklamacji.
  • ~koko / 2021-09-19 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma, standardowo czekam na przesyłkę, domownicy w domu i na podwórku a kurier awizuje dostawę.....żenada. Po interwencji odpowiedź że mogę sobie sama odebrac......FIRMA DZIOD
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Konguas / 2021-12-16 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!ta firma to jedna wielka pomyłka.Czekalam na przesyłkę z Plusa niestety nie doczekałam się i już się nie doczekam.Kurier zwyczajnie nie ma czasu haha tak usłyszałam.Nie przyjedzie w godzinie w której mi pasuje,bo on w miejscowości jest 30 minut cyrk na kolkach.Nie polecam!nie dajcie się nabrać!ludzie bardzo nie mili!NIE POLECAM!UWAZAJCIE!
    ZaletyBrak
    WadyNiemiły kurier nie mających czasu to s,czyt bezczelności
  • ~Konrad / 2022-08-29 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Historia nie z tej ziemi:
    fedex uszkodził opakowanie paczki przez co nie została doręczona do odbiorcy, fedex zastąpił uszkodzone opakowanie paczki swoim opakowaniem, innymi słowy rozpakował paczkę i przełożył zawartość do innego opakowania! minęły 2 tygodnie od wysłania paczki i nikt nie potrafi udzielić odpowiedzi kiedy paczka zostanie ponownie wysłana, w paczce był produkt do zwrotu więc zakładając że opakowanie zostało uszkodzone sprzedawca odmówi zwrotu kosztów, BARDZO PROSZĘ, zróbmy wszystko żeby takie firmy przestały istnieć...
  • ~Konsul / 2020-04-19 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja oddałem sprawę do sądu i po trzech latach wygrałem. Trochę to trwało ale powiedziałem sobie ze nie odpuszczę.W moim przypadku przesyłka była uszkodzona.
  • ~Konsultant / 2022-07-20 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    To się w głowie nie mieści, aby na rynku istniała taka firma!! Od miesiąca próbujemy wyegzekwować wystawienie faktury VAT na usługi tej firmy - bezskutecznie. To kwalifikuje się do skierowania tam kontroli skarbowej. Kontakt z FedEx nie istnieje, nie odpowiadają na maile, telefony, formularze kontaktowe. ZERO TOLERANCJI DLA PARSZYWEJ OBSŁUGI KLIENTA !!!! NIGDY, NIKOMU nie polecimy korzystania z "usług" tej firmy.
    Zaletybrak zalet
    Wady1. Totalny brak kontaktu
    2. Nie istnieje obsługa Klienta
  • ~Konsument / 2022-02-18 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarcza przesyłek. Wpisuje fałszywe informacje, że avizował. Jakim cudem i gdzie, bo nie mam aviza w skrzynce, do tego miał z Polsatu dostarczyć przesyłkę i odebrać odemnie dla Polsatu. Nic z tego. Nie dostarczył i wpisuje fałszywe informacje co można zobaczyć w śledzeniu. Dwa dni zmarnowałam na czekanie. Także nie ma kontaktu z firmą Frdex telefonicznie. Jedna wielka ignorancja klienta. Firma powinna mieć odebraną koncesję.
    WadySame wady.
  • ~Korniszon / 2022-11-03 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Pojawiała się wiadomość że paczka zostanie doręczona od godziny 12 do godziny 15 od 3 dni a ja wciąż czekam
  • ~koval / 2022-08-29 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier wpisał że odmówiłem przyjęcia paczki, nie przyjeżdżając do mnie. Narobił mi masę kłopotów, bo paczka była ważna, musiałem się tłumaczyć z czegoś czego nie zrobiłem. Nie polecam
  • ~Kowiks / 2020-03-27 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, nie dostarczają paczek pod pretekstem, że nikogo nie zastają w domu. Sytuacja się powtarza kolejny raz, nawet podczas kwarantanny(covid-19) kiedy nie ruszam się z domu od 2 tygodni. Nie korzystajcie z ich usług, pewniejsze już jest doręczenie paczki przez bociana.
    ZaletyBrak
    WadyNadmiar
  • ~KR / 2023-06-09 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM. Kurier informował o dwóch próbach doręczenia. Na monitoringu przed posesją nie widać by był. Fedex jest najgorszą firmą kurierską z jaką miałem do czynienia. Pierwszy i ostatni raz korzystałem z ich usług. Brak kontaktu telefonicznego ze strony kuriera, wystarczy zadzwonić i poinformować i tym że paczka będzie za 5 minut. Chyba że się jest idiotą a obsługa telefonu sprawia ogromny problem. Widząc działania firmy Fedex obstawiam że zdecydowana większość kadry ma problemy z myśleniem.
    ZaletyBRAK
    WadyWszystkie błędy jakie może popełnić firma kurierska.
  • ~Kraków / 2023-09-06 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierdoleni debile. Nie da się z nimi normalnie skontaktować, nic nie wiedzą, a kurierzy boja się zadzwonić na numer telefonu.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Kriky / 2021-01-14 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości przekierowania paczki jedyna taka firma kurierska . Dziś otrzymałem e-mail o treści "Drogi Odbiorco,

    w dniu 2021-01-14 podejmiemy próbę doręczenia Twojej przesyłki o numerze 6111651734542. Kurier zadzwoni do Ciebie, aby ustalić bezpieczny sposób jej przekazania."

    Lecz nikt nie zadzwonił na infolini dowiedziałem się że to tylko takie hasło .
  • ~KRISS / 2020-02-15 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny problem z firmą Fedex , kurier nie kontaktuje się z odbiorcą . cel zamierzony żeby paczka była zwrócona i naliczony dodatkowy koszt . KPINA , FIRMA TRAGICZNA , ODRADZAM , OMIJAJ SZEROKIM ŁUKIEM
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE
  • ~Kriss / 2022-10-31 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    NIEPOWAŻNE PODEJŚCIE DO KLIENTÓW! Palety z towarem już 10 dni stoją w magazynie oddział Bielsko-Biała i nikt nie jest w stanie udzielić informacji kiedy firma zajmie się dostarczaniem przesyłek, a nie wyłącznie magazynowaniem. Baaardzo utrudniony kontakt-brak nr do kurierów lub kogokolwiek w tej firmie, po godzinach pisania z botem, próbach ustalenia czegokolwiek sprawą zajęła się realna osoba, która wybiórczo odpisuje na maile ponawiane codziennie. Brak pomysłu na rozwiązanie problemu, zero poczucia odpowiedzialności ze strony pracowników firmy Fedex-przetrzymują czyjś zapłacony towar uniemożliwiając prowadzenie działalności!!! Szczytem ignorancji i chamstwa było "odbicie" paczki na magazynie i zmiana statusu na "w doręczeniu" po 8 dniach "leżakowania" na magazynie i nie dostarczenie jej (taki żarcik, żeby klient czekał na kuriera bo a nuż wreszcie przesyłka dotrze)... Szkoda tylko niektórych osób uczciwie pracujących dla firmy Fedex, bo jest im głupio wobec klientów widząc to wszystko i już nawet nie próbują zrozumieć zasad działania tej "firemki".
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12571
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8021
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7663
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4095
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992