Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2219 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jola / 2022-03-09 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie, nie, nie polecam brak kontaktu z kurierem, brak awiza.
    ZaletyBrak
  • ~Tomek / 2022-03-09 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Wysyłam dużo przesyłek różnymi firmami kurierskimi. Zamawiam kuriera który nie przyjeżdża po odbiór paczki, a nieodebrana paczka widnieje w systemie jako odebrana. Więc codziennie trzeba dzwonić i prosić się o łaskawy podjazd kuriera. Infolinia nie działa, dział reklamacji też nie a agencja celna to już zupełna porażka. No i w tej firmie nie odpisują nigdy na e-maile, żadne. Krótko mówiąc FEDEX to absolutne dno. Gorszej jakości już sobie niewyobrażań. Robią wszystko źle jeszcze na razie tylko nie kradną.
    ZaletyBRAK
    Wadynie odbierają paczek, nieterminowo dostarczają paczki, niema wsparcia na infolinii, niema odpisują na e mail, mylą się na odprawie celnej, odprawa celna działa najwolniej z wszystkich firm kurierskich (nawet kilka miesięcy), korekta celna trwa kilka miesięcy, źle załatwią odprawę celną ale upominają się o zapłatę.
  • ~Klient / 2022-03-08 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam ! Przesyłka utknęła na trzy dni w magazynie. Rzekome dostarczenia kuriera z wytłumaczeniem, że nie było nikogo w domu, mimo że byliśmy. Biuro obsługi nie podaje numeru kontaktowego do kuriera , a kurier przez dwa dni odwoził paczkę do magazynu nie kwapiac się zadzwonić. Porażka po całości !!!!
    ZaletyBrak
  • ~Kkkk / 2022-03-08 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA. Nie polecam. Kurier 3 dni z rzędu zaznaczył ze nikogo niebyłe w domu, mimo ze byłam specjalnie cały dzień i czekałam na paczkę. Oszust. Dodatkowo, od 2 tygodniu dzwonię na infolinie z prośbą żeby doreczyli mi w końcu te paczkę, każdy obiecuje że będzie następnego dnia i tak codziennie, a paczki dalej nie ma. Najgorsze usługi dostawcze z jakimi miałam styczność. W życiu nie spotkałam się z takim brakiem szacunku do klienta. Inne firmy dostawcze są milion razy lepsze :))
    ZaletyBRAK
    WadyMNÓSTWO
  • ~Robert / 2022-03-08 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z firmą jest bardzo ciężki natomiast kurierem nie istnieje nie polecam takie usługi i więcej z nimi nie będę korzystał nigdy w życiu
    ZaletyNie ma
    WadyBrak kontaktu z kurierem
  • ~ta-firma-to-chyba-jakiś-żart / 2022-03-08 10:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Wysłana przeze mnie paczka niedoręczona, utknięta w magazynie na końcu świata (w Indonezji), bo, jak mi wytłumaczono, "dawno nie była skanowana". Infolinia bezużyteczna, na 5 moich telefonów 4 osoby powiedziały że załatwiły sprawę. I zgadnijcie, gdzie nadal jest moja paczka? Tak jest, w magazynie w Indonezji... Małym sukcesem jest to, że ona faktycznie miała trafić do tego kraju, ale w zupełnie inny region, oraz, przede wszystkim, miała tam trafić w zeszłym miesiącu. Ostatnie skanowanie w magazynie było dwa tygodnie temu, potem cisza. Ta usługa to jakiś żart.
    Zaletybrak, totalnie zero
    Wadypaczka niedoręczona, infolinia bezużyteczna, informacje zbywające klienta
  • ~Minika / 2022-03-08 10:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem zniesmaczona obsługą, a raczej brakiem obsługi firmy Fedex z Opola. Kurier nie przyjechał - a wieczorem dostałam informację, że była próba dostarczenia !!! Płacimy za przesyłki - a potem na czacie dowiadujemy się, że trzeba samemu pofatygować się do punktu obsługi po odbiór paczki ponieważ Pan Kurier ma gdzieś klienta.
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy poświadczają nieprawdę, a kierownictwo fedex nic z tym nie robi.
  • ~Jakub / 2022-03-07 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma fedex to jedno wielkie nieporozumienie. 3 dni już nie mogą odebrać przesyłki. Nie polecam
  • ~Waldemar / 2022-03-07 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat firma kurierska zero rzetelności w dostarczeniu przesyłka miała być w czwartek według sms a dziś poniedziałek i zero odzewu co gdzie i kiedy dotrze nie polecam w 200 procentach
    ZaletyNie uczciwość i brak rzetelności
    WadyWszystkie, brak jakiego kolwiek kontaktu telefonicznego
  • ~Chopin / 2022-03-07 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM! Firma nie poważna, totalne dno. Zapewnienie ze w dany dzien paczka będzie, czeka sie a tu nic. Od 7 rano stoi na oddziale i nikt nie raczy wydać kurierowi. Obsługa klienta totalnie bezczelna, placilem prawie 100zl za wysyłkę gabarytu a oni mi proponują zebym sam na oddział sobie przyjechał. Totalnie dno,nie polecam nikomu! Sledzenie na ich stronie to samo... nie działa
    Zaletybrak jakichkolwiek
    WadyTerminowość, obsluga klienta, sledzenie paczki
  • ~Stanisław / 2022-03-07 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej 1.03.2022 dostałem sms-a ,że przesyłka będzie doręczona a dzisiaj mamy 7.03.2022 jeszcze przesyłka do mnie nie dotarła i nie wiadomo kiedy .Firmę poleciła Furgonetka ,też są nieudolni brak jakiekolwiek kontaktu nie interesują się dlaczego przesyłka nie została nie doręczona NIE POLECAM ANI FIRMY KURIERSKIEJ FedEX ANI FURGONETKI KTÓRA KASUJĘ TYLKO KASĘ ZA POŚREDNICTWO I NA TYM KONIEC !!!
    ZaletyNIE MA ŻADNYCH ZALET !!!
    WadyNIEUDOLNI NIE POLECAM !!!
  • ~Mario / 2022-03-05 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Zygac mi się chce na taką firmę kurierska jak jest FedEx totalnie dno paczka zamówiona powinna być w tym tygodniu a będzie kiedy nie wiadomo Nie polecam na dno z nimi ....
    ZaletyDno i szambo
    WadyDno i szambo
  • ~K / 2022-03-04 12:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa reklamacyjna firmy na najgorszym poziomie. Panel zgłaszania reklamacji ma skutecznie odstraszyć mniej sprawnych do złożenia takowej.
    Nie ma znaczenia czy paczkę ubezpieczamy czy nie i tak jak uszkodzą to nic nie oddadzą.
    Wysyłam w fabrycznie zabezpieczanych kartonach maszyny, które w ten sam sposób spakowane docierają do mnie z Niemiec Dascherem lub DHL i nic im nie jest, a w Fedex po Polsce niestety nie potrafią dojechać w całości.
    Paczki są ubezpieczane i opisane zgodnie z zawartością. O ile nie mieliśmy dużej ilości takich sytuacji, o tyle jeśli się już zdarzy traktowanie klienta jak potencjalnego "złodzieja" czy "naciągacza" jest niedopuszczalne.
    Niestety trzeba tracić czas i Ich pozywać, bo inaczej to my dajemy się okradać!
  • ~Bartek / 2022-03-01 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kij wam w oko frajerzy z FedEx u. Porażka,nieroby.!!!!
  • ~Jol / 2022-03-01 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zatrudniony w tej firmie to zwykla kpina.reklamacja utrudniona, infolinia wyłączona. Najgorsza firma kurierska.
  • ~Kanariku / 2022-03-01 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    FedEx zamiast wysłać paczkę do mojego klienta omyłkowo zwrócił ją do mnie bez żadnego wyjaśnienia. Ok zdarza się, jest to zrozumiałe.
    Natomiast żeby wysłać ją ponownie musiałem drugi raz zrobić zlecenia i ponownie opłacić ( paczka do Sri Lanki, także trochę kosztowała).
    No i teraz zaczynają się problemy. Rozpatrzenie reklamacji zajmuje FedEx już ponad 3 miesiące. Zero informacji, totalna ignorancja.
    Nie potrafią naprawić sprawnie błędów które się zdążają.
  • ~ala / 2022-03-01 08:19
    Ocena: 3.00 / 5
    trudno sie skontaktowac a zmiana adresu dostarczenia to jakas kpina
    Zaletyczas dostawy
    Wadykontakt, zmiana adresu, wsparcie
  • ~Józef / 2022-02-26 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaką znam. Czekam na paczkę nadaną w środę. Dzisiaj jest sobota i paczki nie ma. Kilka dni temu dodzwonilem się do oddziału i powiedziano mi, że paczka leży na innym oddziale, bo kurier jej nie zdążył zabrać. Wg ich wiadomości paczka miała być dostarczona w czwartek. Cały dzień zmarnowany na oczekiwanie na przesyłkę. Dzisiaj jak już wspomniałem jest sobota i dalej nic. Nie polecam tej firmy. Kontakt zerowy, obsługa dramat
    ZaletyŻadnych
  • ~Anna / 2022-02-25 10:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Kolejna dostawa zrealizowana przez FedEx i mój szacunek dla tej firmy, dla Pana Kuriera nadal jest na wysokim poziomie. Pan Kurier bardzo precyzyjnie informuje, o której przybędzie, co skraca czas oczekiwania i ułatwia zaplanowanie dnia. Dzisiaj była ciężka paczka- nie musiałam jej dźwigać .. dostarczona do mieszkania :) Jetem wdzięczna, sama bym jej nie wniosła. Dziękuję Panu Kurierowi za profesjonalizm i uśmiech.Lubię FedEx :) Anna
    Zaletyprecyzyjnie dostarczony czas dostawy, profesjonalizm
    Wadybrak
  • ~Szymon / 2022-02-24 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Kurier powinien dostarczyć 21.02.22 ale nic nie dostałem.
    Dziś jest 24.02.22 i chciałem złożyć reklamacje a tam wypisane jest jak wół ze przesyłka dostarczona.
    Po nieudanej próbie reklamacji na na numer 22 211 80 00 powiedziano mi że mam pisemnie złożyć
    reklamacje na telefon 801 002 800 wcale nie działa. Po rozmowach z sąsiadami dowiedziałem się że u jednego
    z nich leży moja paczka. Tak to właśnie mam paczkę .
    FedEx serdecznie dziękuje. Nic więcej nie powiem lecz życzę Wam sukcesów w pracy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12626
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8056
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7689
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4111
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4688
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3960
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3025