Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2232 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Przesyłki międzynarodowe / 2022-03-15 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa Fedex na terenie Europy bez problemu, w Polsce to istny koszmar. Płaci się za przesyłki nie mało, a potem droga przez mękę aby ją otrzymać. Kurierzy nie doręczają, bałagan w statusach, obsługa klienta nie podejmuje żadnych działań prócz klepania bzdur z błędnych statusów.
    Odradzam i nie polecam
    Wadyczas realizacji, obsługa klienta, błędne informacje dot losów przesyłki
  • ~Rafraf 942 / 2022-03-15 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna zero kontaktu Jedyny kurier który nie dzwoni nie zostawia awiza robi zwrot paczki
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~qwasiu / 2022-03-15 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    nie wiem czy w całym życiu spotkałem bardziej nierzetelną firmę. Nie wiem jakim cudem wiele sklepów internetowych w ogóle korzysta w jej usług. Teraz już wiem że po 3 paczce wysłanej przez tego przewoźnika będę baczniej patrzył na sposób wysyłki i szerokim łukiem omijał firmy które wybierają tą firmę.

    W zasadzie dla mnie to firma krzak. N

    Wypieranie się "covidem" naprawdę staje się żałosne w sytuacji kiedy inne firmy jakoś dają sobie radę. Może braki kurierów spowodowane są podobnym traktowaniem pracowników co klientów. N
    Zaletybrak
  • ~Janusz / 2022-03-11 16:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyła,za którą, wraz z dostawą zapłaciłem zamiast trafić do mmie, zodtała odesłana do badawcy w Turcji.Typowy urzędniczy żelbeton.Reakcja na reklamację dopiero po mojej interwencji w Izbie Celnej.Totalne olewanie klienta, państwo w państwie.Stanowczo odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyDziwne,że firma o tak miernym poziomie usług istnieje na rynku.
  • ~Mariusz / 2022-03-11 07:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy więcej. Po miesiącu od wysłania paczki kurierem Fedex dostałem wezwanie do dopłaty ponad 100 zł (!!!) czyli 3 x tyle co wysyłka za rzekomo niestandardową paczkę. Była owinięta folią stretch. Taką możliwość dopuszcza jak się okazało regulamin Furgonetka.pl, której też nie polecam za takie praktyki
  • ~Monika / 2022-03-10 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to skandal, paczki docierają długo po terminie. Jak najdalej od tej firmy!!! Niestety, musiałam dać po jednej gwiazdce, inaczej nie mogłam dodać opinii, ale daje zero gwiazdek.
    ZaletyZero
    Wadybrak kontaktu na infolinii, brak konkretnej informacji, podczas wysyłania reklamacji występuje błąd i nie można wysłać, duże opóźnienia
  • ~Paulina z Olsztyna / 2022-03-10 12:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa przebiegła wzorowo, przesyłka dotarła błyskawicznie. Na tle konkurencji ta firma kurierska dla mnie wypada bez zarzutu.
    ZaletySzybko, dobry kontakt
  • ~&&& / 2022-03-10 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci są bardzo powolni, nic nie można załatwić na infolinii. Paczka przyszła z 10 dniowym opóźnieniem. Szkoda czasu na tę pseudo firmę.
    Zaletyjeśli ktoś cierpi na bezsenność to spokojnie uda mu się zasnąć "rozmawiając" na infolinii
    Wadypraca "południowców"
  • ~Gustaw / 2022-03-09 21:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma tragedia, kurier stwierdził że paczka ma 40 kg a oni biorą tylko do 31 więc naliczył dopłatę za paczkę w wysokości 250zł,gdzie wziął pieniądze i odjechał nie zaostawiając nawet pokwitowania. NIE POLECAM
    WadyCena
  • ~Beata / 2022-03-09 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak poszanowania dla klienta nie pojawił się nikt po paczkę ,a miało to być od 9 do 17.Żadnej informacji z nikim nie można się skontaktować w biurze Fedexu o przepraszam wirtualny asystent był dostępny ???? Ciekawe czy gdyby mnie nie było czy kurier czekałby 8 godzin. Ja czekałam a jutro powtórka pt. Czekanie na kuriera. Nie polecam nie rzetelna firma
  • ~Maja / 2022-03-09 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie została doręczona w planowanym dniu - wykazana jako awizowana, brak awiza u mnie. Cały dzień ktoś był w domu. Brak kontaktu telefonicznego z kurierem, bardzo utrudniony kontakt z obsługą. Firma dla osób o mocnych nerwach. Przesyłka ostatecznie doręczona na drugi dzień - po interwencji w biurze obsługi. Nie polecam.
    Zaletybrak
    WadyNieterminowość, całkowity brak kontaktu telefonicznego - ze strony kuriera oraz firmy. Zostajecie Państwo zdani na własną inwencję i pomysłowość.
  • ~BW / 2022-03-09 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma! Unikajcie! Przez tydzień nie zgłosili się po odbiór małej paczki, brak kontaktu z ich strony a na infolinii informują, że nie mogą się skontaktować z oddziałem. Zero profesjonalizmu, dno.
    Zaletyżadnych
    Wadybrak profesjonalizmu
  • ~Jola / 2022-03-09 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie, nie, nie polecam brak kontaktu z kurierem, brak awiza.
    ZaletyBrak
  • ~Tomek / 2022-03-09 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Wysyłam dużo przesyłek różnymi firmami kurierskimi. Zamawiam kuriera który nie przyjeżdża po odbiór paczki, a nieodebrana paczka widnieje w systemie jako odebrana. Więc codziennie trzeba dzwonić i prosić się o łaskawy podjazd kuriera. Infolinia nie działa, dział reklamacji też nie a agencja celna to już zupełna porażka. No i w tej firmie nie odpisują nigdy na e-maile, żadne. Krótko mówiąc FEDEX to absolutne dno. Gorszej jakości już sobie niewyobrażań. Robią wszystko źle jeszcze na razie tylko nie kradną.
    ZaletyBRAK
    Wadynie odbierają paczek, nieterminowo dostarczają paczki, niema wsparcia na infolinii, niema odpisują na e mail, mylą się na odprawie celnej, odprawa celna działa najwolniej z wszystkich firm kurierskich (nawet kilka miesięcy), korekta celna trwa kilka miesięcy, źle załatwią odprawę celną ale upominają się o zapłatę.
  • ~Klient / 2022-03-08 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam ! Przesyłka utknęła na trzy dni w magazynie. Rzekome dostarczenia kuriera z wytłumaczeniem, że nie było nikogo w domu, mimo że byliśmy. Biuro obsługi nie podaje numeru kontaktowego do kuriera , a kurier przez dwa dni odwoził paczkę do magazynu nie kwapiac się zadzwonić. Porażka po całości !!!!
    ZaletyBrak
  • ~Kkkk / 2022-03-08 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA. Nie polecam. Kurier 3 dni z rzędu zaznaczył ze nikogo niebyłe w domu, mimo ze byłam specjalnie cały dzień i czekałam na paczkę. Oszust. Dodatkowo, od 2 tygodniu dzwonię na infolinie z prośbą żeby doreczyli mi w końcu te paczkę, każdy obiecuje że będzie następnego dnia i tak codziennie, a paczki dalej nie ma. Najgorsze usługi dostawcze z jakimi miałam styczność. W życiu nie spotkałam się z takim brakiem szacunku do klienta. Inne firmy dostawcze są milion razy lepsze :))
    ZaletyBRAK
    WadyMNÓSTWO
  • ~Robert / 2022-03-08 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z firmą jest bardzo ciężki natomiast kurierem nie istnieje nie polecam takie usługi i więcej z nimi nie będę korzystał nigdy w życiu
    ZaletyNie ma
    WadyBrak kontaktu z kurierem
  • ~ta-firma-to-chyba-jakiś-żart / 2022-03-08 10:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Wysłana przeze mnie paczka niedoręczona, utknięta w magazynie na końcu świata (w Indonezji), bo, jak mi wytłumaczono, "dawno nie była skanowana". Infolinia bezużyteczna, na 5 moich telefonów 4 osoby powiedziały że załatwiły sprawę. I zgadnijcie, gdzie nadal jest moja paczka? Tak jest, w magazynie w Indonezji... Małym sukcesem jest to, że ona faktycznie miała trafić do tego kraju, ale w zupełnie inny region, oraz, przede wszystkim, miała tam trafić w zeszłym miesiącu. Ostatnie skanowanie w magazynie było dwa tygodnie temu, potem cisza. Ta usługa to jakiś żart.
    Zaletybrak, totalnie zero
    Wadypaczka niedoręczona, infolinia bezużyteczna, informacje zbywające klienta
  • ~Minika / 2022-03-08 10:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem zniesmaczona obsługą, a raczej brakiem obsługi firmy Fedex z Opola. Kurier nie przyjechał - a wieczorem dostałam informację, że była próba dostarczenia !!! Płacimy za przesyłki - a potem na czacie dowiadujemy się, że trzeba samemu pofatygować się do punktu obsługi po odbiór paczki ponieważ Pan Kurier ma gdzieś klienta.
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy poświadczają nieprawdę, a kierownictwo fedex nic z tym nie robi.
  • ~Jakub / 2022-03-07 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma fedex to jedno wielkie nieporozumienie. 3 dni już nie mogą odebrać przesyłki. Nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12702
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8095
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7738
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4131
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4767
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3995
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088