Całodzienne oczekiwanie na kuriera
brak kontaktu telefonicznego kuriera z klientem pomimo notatki nadającego iż jest konieczna
brak kontaktu z biurem obsługi klienta- jest tylko nagranie
do kontaktu e-mail podajesz swoje danie, które będą podawane dalej za granicę, przy braku zgody na przekazanie danych nie ma żadnego kontaktu.
Zaletybrak
Wadywykorzystywanie danych klienta w celu ???
~Klient / 2022-04-28 18:50
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i krętacze. Omijajcie tą firmę z daleka bo to szkoda tylko nerwów.
ZaletyBrak
~Klient / 2022-06-24 18:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, oszukują dostarczają z opóźnieniem, po interwencjach mimo że jadą kolo adresata paczki , wymiwki mają różne a to kłamstwo nie polecam nigdy więcej tej firmy kurierskiej nikomu nie polecam
ZaletyNie ma zalet
WadyOszukują, przesyłki nie docierają na czas brak kontaktu telefonicznego, w internecie posze się z tępym botem bo sani nie mają odwagi osobiście rozmawiać z klientami
~Klient / 2022-07-05 22:01
Ocena: 1.00 / 5
U mnie podobnie jak u innych adresatów,kurier to jakiś oszołom podrzucił paczkę do sąsiadów pod drzwiami nie kontaktując się z odbiorcą na podany numer totalna olewka,brak numeru kuriera tylko jakiś automat wysyła wiadomość o dzisiejszej dostawie,totalne dno
ZaletyBrak
WadyJak wyżej opisane
~Klient / 2022-08-16 10:22
Ocena: 1.00 / 5
Porażka!!! Wg informacji na stronie paczka odebrana, a w rzeczywistości nikt z paczka nie był. Po kontakcie z infolinią, oczywiście jedynie droga pisana, dowiedziałam się że paczkę odebrał jakiś sąsiad!!! Poprosiłam, więc o numer telefonu do kierownika oddzialu... I co się okazuje, pan z infolinii zaraz mi odpisuje, że skontaktował się z kurierem i paczka jest u niego na aucie....!!!! Przy odbiorze pytam kuriera dlaczego wprowadza fałszywe informacje w system.. odpowiedź poniżej krytyki... bo nie mogę psuć sobie statystyki.... no tak a odbiorcę można wprowadzać w błąd!!! Nie polecam i będę omijać
WadySame wady, od kontaktu z infolinią poprzez kontakt z kurierem
~Klient / 2022-08-16 23:38
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa!! Paczki niszczone/rozwalane mimo oznaczeń i opisów na paczce!! Baa, mało tego- mimo prośby i informacji zeby uważać i postarać się ostrożnie!! Kpina z klientów, teksty typu: ..” czułem ze się tak to skończy..” - jest wybitnym i bezczelnym olaniem klienta i usługi!! Zmień pracę jeśli masz wszystko w swojej D.u.p.i.e!!! Odradzam wszystkim tą firmę!
ZaletyBrak
WadyMnóstwo!
~Klient / 2022-08-30 18:50
Ocena: 1.00 / 5
FedEx to tragedia nie dość że moja przesyłka została zawieziona 20 km od miejsca zamieszkania ( do innego miasta) to jeszcze zostawiona sama sobie pod blokiem na schodach ech tragedia
~klient / 2022-10-06 11:27
Ocena: 1.00 / 5
Feedex miał dostarczyć dokładnie zabezpieczony monitor za blisko 2k PLN który został opatrzony z 10 naklejkami aby bardzo ostrożnie się obchodzić. Po pierwsze - Feedex oznajmił kupującemu że nie mógł dostarczyć paczki 1-go dnia, bo go nie zastał w domu, podczas gdy kupujący był przez cały dzień w domu i czekał na tę paczkę (LOL). Paczka wróciła zatem na magazyn, gdzie musiało dojść do złego obchodzenia się z paczką i po prostu nią rzucania, bowiem monitor był totalnie popękany, zarysowany i mówiąc prosto do wyrzucenia na śmietnik po otworzeniu paczki przez kupującego. OMIJAC FEEDEX. Mają gdzieś wasze przesyłki! DNO I 3 METRY MUŁU!
~Klient / 2022-10-24 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa. Czekam tydzień na przesyłkę a kuriera brak. Dwukrotna próba doręczenia, awizo to ściema. Kuriera nie było!!!
Nie polecam nikomu tej firmy
ZaletyBrak zalet
WadyWszystko co najgorsze
~klient / 2022-11-16 01:42
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa Klienta poniżej krytyki.
Dostarczenie oraz jakość obsługi patologia. Paczka rzucona na trawnik bez kuriera bez informacji i kontaktu.
Nie polecam, uciekać...
Zaletybrak
Wadyfirma ta to pomyłka
~Klient / 2023-04-07 17:16
Ocena: 1.00 / 5
Po co podajecie termin odbioru, jak kurier się nie zjawia? Żałuje, że nie wycofałem opcji wysyłki kurierem, trzeba było zostawić paczkomaty, tam przynajmniej nie trzeba czekać z nadaniem i odbiorem, aż jaśnie kurier się zjawi, już nawet poczta polską jest sensowniejsza.
~Klient / 2023-05-19 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam a wręcz odradzam współpracę ztą firmą. Nierzetelni, fałszywe informacje uzyskiwane od konsultanta. Błędne informacje w mailu o terminie doręcznia przesyłki, brak kontaktu z kurierem. Brak podjęcia doręczenia w rezultacie czego przesyłka wraca do nadawcy.
ZaletyBrak
~Klient / 2023-06-16 11:11
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma wysyłkowa!!! Omijać szerokim łukiem!
WadySame wady zalety brak.
~klient / 2023-10-17 08:37
Ocena: 1.00 / 5
Dostałam maila o dostarczeniu paczki, jednak żaden kurier się nie pojawił. W domu cały czas był ktoś, kto czekał na przesyłkę. Po powrocie do domu z pracy, okazało się że paczka leżała obok ogrodzenia. Nie została przekazana nikomu, a jedynie wrzucona na trawę.
Dla mnie jest to niedopuszczalne, aby w ten sposób dostarczać przesyłki. Rozumiem, że kurierzy mogą nie posiadać informacji co znajduje się w paczkach, ale np. w mojej paczce znajdował się telefon za niemal 5,5 tysiąca złotych. Uszkodzenie przesyłki przez kuriera, które mogłoby powstać na skutek rzucania przesyłką lub pozostawieniem na pastwę losu na podwórku, naraziłoby którąś ze stron na niemałe koszty. A zakładam że najbardziej ucierpiałabym na tym ja, ponieważ Pan kurier uparcie twierdził że dostarczył przesyłkę do rąk odbiorcy.
Swoją drogą - w trakcie konwersacji z przedstawicielem obsługi klienta za pośrednictwem chatu, po zapytaniu czy jest jakiś podpis potwierdzający odbiór, dowiedziałam się że nie ma. Podczas wyjaśniania sprawy, chyba z kurierem, okazało się że paczkę miała odebrać Starsza Pani. Nie zostało to zatwierdzone zgodnością nazwiska, niczym. W dodatku miała mieć na imię Anna, co dodatkowo komplikuje sprawę, na niekorzyść FedExu, ponieważ nikt o takim imieniu nie zamieszkuje pod moim adresem, a tym samym, nawet jakby doszło do przekazania paczki to nie jest ktoś taki uprawniony do jej odebrania.
Jestem zniesmaczona zachowaniem tej firmy, kuriera będącego jej przedstawicielem i ogólnym podejściem do własności klientów. Totalny brak profesjonalizmu.
ZaletyBRAK
WadyNIC TAM NIE GRA, OD DOSTARCZENIA PO OBSŁUGĘ KLIENTA
~Klient / 2025-03-06 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Moja historia jak tutaj widzę wiele. Pierwsze słowo to naciągacze i obsługa najgorsza na rynku kurierskim. Odbierałem przesyłkę opłacaną przez nadawcę z zagranicy. Znaleźli sposób aby naciągnąć za koszty magazynowania chociaż nie podali żadnej informacji, że przesyłka się u nich znajduje. Naliczają rożne wymyślone sobie koszty i nikogo o nich nie informują.
Możesz zaryzykować przesyłkę ta firmą, ale tylko po to aby przećwiczyć swoją wytrzymałość na kontakt z obsługą klienta firmy FedEx.
ZaletyBrak
WadyNaciągacze, dodatkowe koszty
~Klient niezadowolony / 2022-12-29 07:52
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. Już dwa dni z rzędu kurier zwraca na magazyn przesyłkę. Dziś trzeci dzień jak dostaję SMS że będzie podjętavpróba doręczenia. Nie ma żadnego kontaktu z infolinią jesli nie ma się numeru klienta, nie ma kontaktu do kuriera. Na pytanie dlaczego przesyłka nie została doręczona przyszła mailem odpowiedź że kurier nie zdążył. Za wczorajszy zwrot jescze nie mam odpowiedzi czemu nie dotarł. Jeśli komuś zależy na terminowym dostarczaniu przesyłek to wszystkie inne firmy tylko nie ta!!!!
ZaletyBrak zalet
WadyBrak kontaktu telefonicznego, nieterminowe dostarczanie przesyłek, brak informacji o tym, że nie przyjedzie w terminie
~Klient WKURWIONY / 2022-08-18 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam i odradzam. Zwłaszcza w przypadku kosztownych przesyłek. Firma chyba nie weryfikuje w żaden sposób, kogo zatrudnia i kto rozwozi przesyłki. Po raz kolejny paczka otwarta, a zawartości w środku brak.
Wadyokradają przesyłki
~Klijent / 2020-09-11 14:12
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na przesyłkę już 4 dzień na śledzeniu przesyłki pisze że odmowilem przyjęcia przesyłki gdzie kuriera nawet u mnie nie było. Dzwonię na infolinię A oni mi mówią czy droga nie jest gdzieś zamknięta normalnie żenada ani żadnego telefonu od kuriera ani nic już drugi dzień dzwonie i wypytuje się o przesyłkę i nie mogę dostać odpowiedzi dlaczego jej nie ma .
~Klijent / 2023-08-26 14:08
Ocena: 1.00 / 5
Masakra mają wyrąbane na klienta kurier to jakiś DEBIL zero kontaktu telefonicznego
ZaletyBRAK
WadyOMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
~Klusiax / 2022-01-12 14:35
Ocena: 1.00 / 5
Absolutny brak szacunku do klienta i zerowy kontakt. Dowiedziałam się od sprzedawcy, że już dwukrotnie minął mnie kurier i że paczka zostanie odesłana za trzecim razem. Mam w domu monitoring, nikogo nie było. Nie otrzymałam żadnego awizo, maila czy SMS'a o nie odebraniu przesyłki. Skontaktowałam się z obsługa klienta, która pokierowała moje instrukcje do lokalnego oddziału. Po dwóch tygodniach paczka nadal nie została wysłana. Skontaktowałam się ponownie z obsługą: ponaglenie zostało przekazane do lokalnego oddział, tylko po to, by tydzień później dostać powiadomienie od nadawcy, że paczka została zwrócona. Absolutny żart!