Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2207 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~K / 2022-03-04 12:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa reklamacyjna firmy na najgorszym poziomie. Panel zgłaszania reklamacji ma skutecznie odstraszyć mniej sprawnych do złożenia takowej.
    Nie ma znaczenia czy paczkę ubezpieczamy czy nie i tak jak uszkodzą to nic nie oddadzą.
    Wysyłam w fabrycznie zabezpieczanych kartonach maszyny, które w ten sam sposób spakowane docierają do mnie z Niemiec Dascherem lub DHL i nic im nie jest, a w Fedex po Polsce niestety nie potrafią dojechać w całości.
    Paczki są ubezpieczane i opisane zgodnie z zawartością. O ile nie mieliśmy dużej ilości takich sytuacji, o tyle jeśli się już zdarzy traktowanie klienta jak potencjalnego "złodzieja" czy "naciągacza" jest niedopuszczalne.
    Niestety trzeba tracić czas i Ich pozywać, bo inaczej to my dajemy się okradać!
  • ~Bartek / 2022-03-01 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kij wam w oko frajerzy z FedEx u. Porażka,nieroby.!!!!
  • ~Jol / 2022-03-01 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zatrudniony w tej firmie to zwykla kpina.reklamacja utrudniona, infolinia wyłączona. Najgorsza firma kurierska.
  • ~Kanariku / 2022-03-01 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    FedEx zamiast wysłać paczkę do mojego klienta omyłkowo zwrócił ją do mnie bez żadnego wyjaśnienia. Ok zdarza się, jest to zrozumiałe.
    Natomiast żeby wysłać ją ponownie musiałem drugi raz zrobić zlecenia i ponownie opłacić ( paczka do Sri Lanki, także trochę kosztowała).
    No i teraz zaczynają się problemy. Rozpatrzenie reklamacji zajmuje FedEx już ponad 3 miesiące. Zero informacji, totalna ignorancja.
    Nie potrafią naprawić sprawnie błędów które się zdążają.
  • ~ala / 2022-03-01 08:19
    Ocena: 3.00 / 5
    trudno sie skontaktowac a zmiana adresu dostarczenia to jakas kpina
    Zaletyczas dostawy
    Wadykontakt, zmiana adresu, wsparcie
  • ~Józef / 2022-02-26 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaką znam. Czekam na paczkę nadaną w środę. Dzisiaj jest sobota i paczki nie ma. Kilka dni temu dodzwonilem się do oddziału i powiedziano mi, że paczka leży na innym oddziale, bo kurier jej nie zdążył zabrać. Wg ich wiadomości paczka miała być dostarczona w czwartek. Cały dzień zmarnowany na oczekiwanie na przesyłkę. Dzisiaj jak już wspomniałem jest sobota i dalej nic. Nie polecam tej firmy. Kontakt zerowy, obsługa dramat
    ZaletyŻadnych
  • ~Anna / 2022-02-25 10:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Kolejna dostawa zrealizowana przez FedEx i mój szacunek dla tej firmy, dla Pana Kuriera nadal jest na wysokim poziomie. Pan Kurier bardzo precyzyjnie informuje, o której przybędzie, co skraca czas oczekiwania i ułatwia zaplanowanie dnia. Dzisiaj była ciężka paczka- nie musiałam jej dźwigać .. dostarczona do mieszkania :) Jetem wdzięczna, sama bym jej nie wniosła. Dziękuję Panu Kurierowi za profesjonalizm i uśmiech.Lubię FedEx :) Anna
    Zaletyprecyzyjnie dostarczony czas dostawy, profesjonalizm
    Wadybrak
  • ~Szymon / 2022-02-24 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Kurier powinien dostarczyć 21.02.22 ale nic nie dostałem.
    Dziś jest 24.02.22 i chciałem złożyć reklamacje a tam wypisane jest jak wół ze przesyłka dostarczona.
    Po nieudanej próbie reklamacji na na numer 22 211 80 00 powiedziano mi że mam pisemnie złożyć
    reklamacje na telefon 801 002 800 wcale nie działa. Po rozmowach z sąsiadami dowiedziałem się że u jednego
    z nich leży moja paczka. Tak to właśnie mam paczkę .
    FedEx serdecznie dziękuje. Nic więcej nie powiem lecz życzę Wam sukcesów w pracy.
  • ~Malgorzata / 2022-02-23 21:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Uwazam,ze Kurierzy FedEx sa sympatyczni.Dzis odbieralam przesylke z Warszawy,bardzo szybko,Bardzo Uprzejmy,mlody kurier,pomogl mi nawet w pakowaniu przesylki.Dziekuje temu Panu Bardzo za wielka uprzejmosc,grzecznosc i zyczliwosc.
  • ~Krystyna / 2022-02-22 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość bardzo niska nierzetelny kurier
    Tragedia tragedia tragedia
    WadyNierzetelny kurier
  • ~SUPERELEKTRONIKA Sp. z o. o. / 2022-02-22 08:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Odprawa celna w tej firmie to jest żart, nigdy nie spotkałem się z tak niskim poziomem obsługi klienta. Myślałem ,że Celny Poczty Polskiej - osławiony WER Warszawa to jest dno, ale bije pokłony FEDEX jest dwa poziomy niżej od WER WARSZAWA. Zwracam Honor
  • ~Zbigniew / 2022-02-21 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Nieterminowa i zero możliwości kontaktu.
  • ~Stefania / 2022-02-21 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwukrotnie awizowane oczywiście kłamliwie bo cały czas byliśmy na miejscu. Brak kontaktu telefonicznego. Zgłoszenie reklamacji poskutkowało tym, że Kurier dojechał po tygodniu. Kurier arogancki, absolutnie nie obawia się skargi, mówi, że gówno mu możemy zrobić.
  • ~nick / 2022-02-18 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają wywalone na klienta, awizują, a Reklamacje mają w dupie odpowiedz
  • ~Konsument / 2022-02-18 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarcza przesyłek. Wpisuje fałszywe informacje, że avizował. Jakim cudem i gdzie, bo nie mam aviza w skrzynce, do tego miał z Polsatu dostarczyć przesyłkę i odebrać odemnie dla Polsatu. Nic z tego. Nie dostarczył i wpisuje fałszywe informacje co można zobaczyć w śledzeniu. Dwa dni zmarnowałam na czekanie. Także nie ma kontaktu z firmą Frdex telefonicznie. Jedna wielka ignorancja klienta. Firma powinna mieć odebraną koncesję.
    WadySame wady.
  • ~Wiesiek / 2022-02-18 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj miała być doręczona paczka Cały dzień zmarnowałem dobrze że płatność przy odbiorze wziąłem najgorsza firma kurierska
    ZaletyBrak
    WadyTak
  • ~Grzegorz / 2022-02-17 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zupełny brak kontaktu z firmą. Infolinia w pewnym momencie ucina połączenie, brak możliwości kontaktu do kuriera. NIEPOWAŻNI. Cały dzień czekam na przesyłkę, musiałem poodmawiać montaże a przesyłki nie ma
  • ~As / 2022-02-17 16:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier bardzo nieuprzejmy, firma nie poczuwa się do winy kiedy po tygodniu dalej klient nie otrzymał paczki.NIE POLECAM TEJ FIRMY.
    ZaletyNie ma
  • ~Mirek / 2022-02-17 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na ważną przesyłkę cały dzień w firmie, a tu dastaję maila ze kurier mnie nie zastał.
    Żenada, nie polecam nikomu usług fedex.
  • ~Monika J / 2022-02-17 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to zenada, zart i urzad obrony konsumenta powinien sie jej przyjrzec. Kurierzy klamia ze probowali dostarczyc przesylke jak siedze w domu I czekam caly dzien. I taka zabawa trwa 3 dni. Po interwencji firma broni kurierow I probuje mi wmawiac ze GPS w aucie (!!!) pokazuje ze auto bylo na osiedlu. Moze bylo ale Ja mam kamery na budynku i jestem w stanie udowodnic ze kurier nie raczyl nawet podejsc do budynku. Jesli masz firme to trzymaj sie z daleka od fedex Ja nie zamierzam niczego zamawiac od firm ktore z nimi wspolpracuja
    ZaletyNic
    WadyFirma zenada nie zamawiajcie z firm ktore z nia wspolpracuja
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12564
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8018
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7661
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4094
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991