Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klaudia / 2019-07-23 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Przetrzymują moją paczkę, po czym dostaję maila z informacją, że kurier nie zastał nikogo w domu, chociaż żadnego kuriera nie było... Drugi raz już się złapałam na tej firmie i kolejny raz nie dam się nabrać. Nikomu nie polecam.
    ZaletyBrak zalet
    WadyPrzetrzymywanie paczki, wymijające odpowiedzi obsługi klienta.
  • ~Klaudia / 2019-10-28 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 24.10 czekam na paczkę do tej pory nie nie dotarła dzwoniąc na infolinię pączka jest w magazynie jeszcze do kuriera nie zostala wysłana
    ZaletyBrak
    WadyTerminowość dostaw
  • ~Klaudia / 2019-12-19 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłki idą po kilka dni nijak się idzie dodzwonić na infolinię przetrzymują w oddziałach paczke
  • ~Klaudia / 2022-12-16 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Z kurierem nie ma kontaktu, a na infolinii nie chcą udzielać informacji o stanie przesyłki, mimo tego, że kurier znacznie się spóźnia. Klienta indywidualnego mocno olewają. Jestem zmuszona czekać na przesyłkę cały dzień i rezygnować z planów, ponieważ kurier nie przyjechał w wyznaczonych godzinach. Nikt o niczym nie informuje, zbywają klienta. Cała ta firma jest mocno niepoważna. NIE POLECAM , najgorsza firma kurierska z jaką miałam styczność.
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
  • ~Klaudia / 2023-02-02 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka dostarczona po czasie - po interwencji na infolinię. Paczka odpakowania,poprzecinany karton i zapakowana na nowo z użyciem trytytek - SKANDAL. Zdjęcia paczki i historii kontaktu infolinii do wglądu !!! Po interwencji kurier nie miał nawet odwagi zadzwonić do drzwi ani wykonać telefonu, a przesyłkę zostawił pod drzwiami domu. Pani z infolinii szybko ucina problem i nie jest żadnym wsparciem dla klienta, Pomimo szczerych chęci jestem zawiedziona.
  • ~Klaudia / 2023-03-10 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam. Dostałam informację o 7 rano, że kurier będzie między 10, a 13. Uprzedziłam w pracy, że mogę się spóźnić. Brak kontaktu z kurierem jest bardzo dużym utrudnieniem. Próba kontaktu z Fedexem, aby dowiedzieć się jaki jest przybliżony czas dostawy również się nie udała. Pod wieczór okazało się, że paczka ponownie jest na magazynie. Następnego dnia, ponownie SMS, że kurier dostarczy paczkę w tych godzinach, ale kolejnego wolnego dnia nie mogę wziąć. W końcu udało się dodzwonić do magazynu i okazało się, że moją paczkę wziął kurier nie obsługujący rejonu dostawy. Jeśli dobrze pójdzie to paczka przyjdzie w poniedziałek lub mogę ją sama odebrać wieczorem z magazynu. Chyba nie tak powinna działać firma kurierska, dodatkowo jedna z droższych.
    Zaletybrak
    Wady- brak kontaktu z kurierem oraz konsultantem
    - paczki nie docierają
    - cena
  • ~Klaudia O. / 2022-02-03 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma. Brak dostarczonych przesyłek. Zwracasz uwagę kurierowi i on do Ciebie mówi " za kare masz wieczne awizo". Zgłaszasz problem, a oni bronią pracownika. Mam monitoring i udowadniam, że byłam w domu to i tak za mało.
  • ~Klaudia0001626 / 2022-01-31 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Fedex najgorsza infolinia jaka może być nie idzie się z nimi dogadać. Kurierzy wymyślają nie wiadomo co i wpisują albo błędy adres chodzi dane na liście przewozowym są dobre albo że nie ma nikogo w domu chodź ciągle jestem bo mam małe dzieci. Obsługa koszmarna nic nie wiedzą albo nie mogą powiedzieć. To po co ta infolinia istnieje jak nie mogą udzielić informacji. Przekierowują na jakiegoś bota któremu tłumaczy się co i jak a on swoje. Zaginęła paczka z częścią do samochodu wartość 1000 zł. Nie zostawię tak tego!!!! Nie polecam tej firmy przewozowej!!!!!
    WadyOszuści i nic więcej.
  • ~Klaudixxx / 2022-06-21 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Z racji tego,ze nie można dodać opini…. Najgorsza firma z która miałam styczność. Dzwoniąc na infolinie trzeba wziasc sobie dzień wolnego i tak nie wiem czy starczy dzień - zero kontaktu. Jak się jakimś cudem uda dodzwonić - nikt nic nie wie o paczce,o kurierze tym bardziej. Nie można dostać nr telefonu do kuriera a przełożony/a nie wie nawet gdzie kurier się znajduje. Porażka.
    Po czasie dostaje się wiadomosc,ze odmówiłam odbioru przyjęcia przesyłki - gdzie kurier nawet nie był pod domem tylko stanął pod bramka i stwierdził,ze nie ma sensu wychodzić z auta nawet. (Mam kamery zewnętrzne i kurier twierdzi,ze był pod domem a ja odmówiłam przyjęcia przesyłki ????????‍♀️). A żeby było tego mało dostaje wiadomosc,ze moja paczka wróciła do sortowni i codziennie wyrusza w drogę do mnie by ponownie dostarczyć paczkę a wchodząc na stronę fedex stoi w magazynie ????
    Jedna wielka pomyłka.
    Polubienia strony fedex - hmm wydaje mi się,ze chyba nie są prawdziwe widząc same negatywne opinie… Dziwie się,ze kto kolwiek z wami współpracuje.
    ZaletyZalet brak wszystko do dupy
    WadyZe w ogóle są na rynku
  • ~KLB / 2022-08-19 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak mam nie pisać agresywnie jeżeli kontakt z firma Fedex to porażka. Idzie do mnie przesyłka która na ta chwilę jest w Poznaniu a powinna być we Wrocławiu(dokładnie Długołęce) A ja nie moge porozmawiać z infolinią żeby dowiedzieć się czegoś więcej na temat przesyłki bo mnie rozłącza. Wg. Fedexu mam sobie porozmawiać z automatem który oczywiście nie rozwiąże sytuacji bo jest zbyt ograniczony.
    Zaletynie ma
  • ~kleopatra / 2020-01-18 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczkę 13 grudnia i na moje nieszczęście wybrałam fedex...
    Paczka była w systemie ''dwa razy awizowana'', gdy tak naprawdę nie było ani jednego awiza, poza tym było to w odstępie 3dni gdy tak naprawdę po otrzymaniu awizo, ma się tydzień na odebranie paczki, później można dostać drugie.
    Skontaktowałam się z nimi już po Nowym Roku, bo uznałam, że może to przez święta i sylwestra, ale gdzie tam...
    Próbowali mi wmówić, że ja nie odebrałam paczki mimo dwukrotnego awizo, gdy wykłóciłam się, że to nie prawda, powiedzieli, że kurier nie miał przy sobie faktycznie akurat bloczków awizo więc nie mógł zostawić (okej raz mógł nie mieć, ale jadąc drugi raz powinien już się zaopatrzyć).
    Ostatecznie paczka została nadana drugi raz, ale znowu ''otrzymałam'' dwa razy awizo, anulowałam zamówienie i odzyskałam pieniądze, ale to była ważna dla mnie paczka, której do dnia 16 stycznia nie otrzymałam.. ponad miesiąc czasu
    Zaletybrak
    Wadykłamstwo, lenistwo, niekompetentność i wszystkie inne wady
  • ~Klient / 2019-05-22 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    FEDEX TO WIELKA PORAŻKA KURIER BARDZO WULGARNY OD PIĄTKU CZEKAM NA PACZKI KTÓRE BYŁY WYSŁANE W CZWARTEK , KURIER ZAZNACZYŁ ŻE ODBIUR BĘDZIE PACZEK W KRAKOWIE NA MAGAZYNIE ( CZYLI ODBIUR WŁASNY), JA MIAŁAM ZAZNACZONE DORĘCZENIE POD WSKAZANY ADRES , INFOLINIA TRAGEDIA PANIE NIE KOMPETENTNE NIE UMIEJĄCE POMUC W NICZYM , ZA KAŻDYM RAZEM USŁYSZAŁAM TRZEBA CZEKAĆ PACZKA ZOSTAŁA NADANA, NIE UMIEJĄ ROZWIĄZAĆ PROBLEMU JEDNA Z PAŃ POPROSIŁA MÓJ NUMER TELEFONU I POWIEDZIAŁA ŻE BĘDĘ INFORMOWANA CO JEST Z PACZKAMI!! I NIC ŻADNEGO ODZEWU Z ICH STRONY A GDY JA DZWONIĘ NA INFOLINIĘ PO KILKU SEKUNDACH MNIE ROZŁAŃCZA TERAZ WIEM PO CO IM MÓJ NUMER TELEFONU BYŁ, DODAM JESZCZE ŻE NIE MOGĘ ŚLEDZIĆ SWOICH PACZEK NIE WIEM DLACZEGO??
    GDY SPYTAŁAM SIĘ PAŃ NA INFOLINI NIE ODPOWIEDZIAŁY MI NA PYTANIE DLACZEGO??
    KAZAŁY DZWONIĆ NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO KIEDY NIE OTRZYMAM PACZEK DODAM ŻE PACZKI TO JEST BARDZO WAŻNY I DELIKATNY TOWAR .JEDNYM SŁOWEM TRAGEDIA MASAKRA NIGDY WIĘCEJ!!!!!!!
    ZaletyNiema
    WadyMnóstwo brak kompetencji arogancja
  • ~Klient / 2020-11-19 04:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka okolicznościowa (wyprawka dla dziecka) wrzucona przez płot na beton.... Ciekawe czy też byłby szczęśliwy jak by mu ktos zniszczyl prezent dla dziecka. Szkoda że mnie nie było w domu bo bym mu z dwie dychy napiwku dał.
  • ~Klient / 2021-01-14 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Opłaciłem przesyłkę - piec gazowy, kurier odebrał wymiary pasowały waga ok. Przesyłka dotarła rozwalona na miejsce. Klient odrazu dzwoni i informuje, kurier nie wypisze reklamacji bo nie ma druku przy sobie. Twierdzi ze jak gość będzie robił zwrot towaru to mu to wypisze. No to zrobiłem zwrot towaru - gość przyjechał zrobił notatke i złożyłem reklamacje, i teraz truskawka na torcie -:) reklamacja odrzucona bo protokół szkody musi zostać spisany na miejscu( czyli klient musi gonić kuriera który ucieka ) mało tego przesyłka trafia do mnie i mija 3 dni, dostaje informacje ze po ich analizie mam dopłacić 60 złotych bo przesyłka jest niestandardowa. Takich debili jeszcze nie widziałem. Dzwonię na infolinie Pani twierdzi ze to niestandardowa paczka, pytam co to znaczy ? Wielkość, waga czy co? Twierdzi ze takie rzeczy musza być wysyłane na palecie bo taki maja regulamin, sprawdzam na szybko pisze RTV i AGD ( mój towar akurat się w to nie zalicza ? Pytam czy jak będę wysyłać mikser to tez wysłać go na palecie, kobieta jakby ja ktoś nakręcił gada swoje. Dzwonię do kuriera co jeździ na osiedlu i opisuje cała sytuacje - śmieje się i twierdzi ze niestety w jego firmie robią sami debile
    ZaletyOni sami nie wiedza co to znaczy
    WadyWszystko do A do Z
  • ~Klient / 2021-02-05 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Od kilku dni czekam na kuriera który miał odebrać przesyłkę. Nie sfery nie pojawił się. Zadzwoniłam na infolinię a Pani poinformowała, że kurier u mnie był i odebrał przesyłkę. To jakieś kpiny. Po prostu masakra!!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Klient / 2021-03-15 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkąd TNT połączyło się z FEDEX usługi tej firmy to jest dramat na każdym etapie realizacji. Nie polecam !!!!!!!!!!!!
    Są niesolidni, nie realizują zleceń terminowo a jak coś się dzieje to nawet Koordynator nie ma narzędzi żeby pomóc Klientowi. Jeśli macie ważne przesyłki nie wysyłajcie ich tą firmą !!!!!!!!!!
    Nie radzę.
  • ~Klient / 2021-05-25 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdzie jest moja paczka??? NIE POLECAM!!! 6 maja odebrali paczkę i do dziś jej nie mam ???????????? w d... Mają klienta!!!!
  • ~klient / 2021-10-26 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne problemy, obsługa klienta gorsza niż sanepid.
  • ~Klient / 2022-03-08 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam ! Przesyłka utknęła na trzy dni w magazynie. Rzekome dostarczenia kuriera z wytłumaczeniem, że nie było nikogo w domu, mimo że byliśmy. Biuro obsługi nie podaje numeru kontaktowego do kuriera , a kurier przez dwa dni odwoził paczkę do magazynu nie kwapiac się zadzwonić. Porażka po całości !!!!
    ZaletyBrak
  • ~Klient / 2022-03-15 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza forma kurierska jaką zamawiałam. Nigdy więcej. Nie polecam
    Zaletyzaba9019@gmail.com
    Wadyzaba9019@gmail.com
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12508
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4083
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4551
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963