Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2220 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KK / 2022-11-22 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgrosza firma kurierska z jaką miałem styczność. Nie polecam a wręcz odradzam korzystania z usług tej firmy.
  • ~Kk / 2023-07-13 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem paczkę do niemczech nie odebrali w Polsce na czas następny termin też dopiero za trzecim razem, paczka szła wiecej niź tydzień okey rozumiem miała być w drugi piątek podobno była kurier dzwonił następnego dnia dzwonie paczka nie wiadomo gdzie jest okazało się że trzeba mieć niemiecki numer bo kurierzy nie mogli się dodzwonić ale uprzedzano że polski numer będzie odbierać paczkę powiedzieli ze jasne w porządku ,w końcu kolega który znał niemiecki pomógł mi dodzwonić się do fedexu w niemczech i okazało się że paczka jest ale 100 km od mojego miejsca zamieszkania powiedzieli albo będę mieć numer niemiecki i odbiorę paczkę gdyż kurier będzie podejmował drugą próbę i kurierzy będą dzwonić albo paczka następnego dnia wraca do polski więc musiałem odebrać paczkę 100 km dalej gdyż była dla mnie mega ważną i musiałem ją jak najszybciej dostać
  • ~KK / 2024-07-03 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka brak Kontaktu z Firmą FedEx
    Nie odpisują na zadane pytania
    Odprawa Celna trwa 2 tyg

    Nie Polecam!
    Zaletyżadnych zalet
  • ~Kkkk / 2022-03-08 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA. Nie polecam. Kurier 3 dni z rzędu zaznaczył ze nikogo niebyłe w domu, mimo ze byłam specjalnie cały dzień i czekałam na paczkę. Oszust. Dodatkowo, od 2 tygodniu dzwonię na infolinie z prośbą żeby doreczyli mi w końcu te paczkę, każdy obiecuje że będzie następnego dnia i tak codziennie, a paczki dalej nie ma. Najgorsze usługi dostawcze z jakimi miałam styczność. W życiu nie spotkałam się z takim brakiem szacunku do klienta. Inne firmy dostawcze są milion razy lepsze :))
    ZaletyBRAK
    WadyMNÓSTWO
  • ~kkkk / 2023-03-16 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    UNIKAĆ JAK OGNIA
    Naliczyli mi nienormalna kwotę za cło i podatek do przesyłki z USA, która była prezentem ...
    Nie wiedziałam nic o kosztach, zero informacji przed odbiorem paczki. Pytałam się rownież kuriera, stwierdził, że nie ma żadnych dodatkowych kosztów. I po miesiącu przychodzi list z fakturą.
    Od ponad dwóch miesięcy wymieniam się mailami z ich pracownikami-robotami oraz chyba żywi ludźmi, by ktoś w końcu wytłumaczył mi skąd wzięła się ta kwota. Zero kontaktu i zero rozwiązania sprawy. Nakaz do zapłaty dostałam pocztą. Termin do zapłaty na fakturze był chyba z tydzień przed datą dostarczenia listu. Jaki jest sens wysyłania przeterminowanych faktur? Po jakimś czasie napisali mi, że wystawią fakturę korygującą kwotę. Przyszła identyczna XD I znów po miesiącu od wystawienia.
    Kontakt z tą firmą to dramat. Odradzam nawet najgorszemu wrogowi. Naliczają cło bardzo wysokie, wyższe nawet niż Poczta Polska XD I do tego dodatkowe opłaty dla siebie za jakieś głupie usługi. OSZUŚCI I TYLE.
    Musiałam i tak zapłacić. Walka z nimi to jak walka z wiatrakami...
    Zaletynie ma żadnych
    Wadybiją nawet Pocztę Polską na głowę
  • ~kkkkkk / 2022-06-13 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z najgorszych ...firm kurierskich ,wszyscy byliśmy w domu ,a kurier wskazał że nieudana próba doręczenia a w ogóle go nie było pod adresem ..byly 3 osoby w domu w godzinach awizowana jak najdalej od nich !! nie dzwonią ,masz czekać 24 h na księcia ,najlepiej wyglądając przez okno ...
  • ~Kkkkkk / 2022-12-22 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się . Paczkę zamówiłem 3 razy od miesiąca i nic. Od Polsatu. 3 tygodnie.
    Wczoraj zamówiłem z ć+ abonament tańszy i dziś mam. Pozdrawiam ale DPD nie frajerdex co jeździ obok a mówi że adresu nie może znaleźć. 3 tygodnie u sąsiadów co drugi dzień jest i jakoś potrafi. Ocena dla firmy -25punktow
    WadyOśmieszanie, i nie wiarygodna firma
  • ~kkmm / 2021-12-31 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra,omijać z daleka. kurier od 3 dni nie odebral przesylki,nie dzwonil, bylem uziemiony w domu przez 3 dni czekajac na j... kuriera. na infolini nikt nie odbiera,rozlacza polaczenie podczas laczenia z konsultantem. OMIJAC z daleka. ostatni raz wybralem tego przewoznika.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~klara / 2023-09-04 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, nikomu nie polecam!!! mimo 2 prob dostarczenia paczki, nikt sie nie zjawil,po kilkurazowych konsultacjach na pozal sie boze chacie,zapewniono mnie ze przesylke mozna odebrac osobiscie, po czym wieczorem na sledzeniu widniala informacja, iz paczka zostala zwrocona do nadawcy
    DNO I ZENADA! kiepska obsluga to malo powiedziane!
    ZaletyZEROOOO
    WadyWSZYSTKO
  • ~Klaudia / 2019-07-23 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Przetrzymują moją paczkę, po czym dostaję maila z informacją, że kurier nie zastał nikogo w domu, chociaż żadnego kuriera nie było... Drugi raz już się złapałam na tej firmie i kolejny raz nie dam się nabrać. Nikomu nie polecam.
    ZaletyBrak zalet
    WadyPrzetrzymywanie paczki, wymijające odpowiedzi obsługi klienta.
  • ~Klaudia / 2019-10-28 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 24.10 czekam na paczkę do tej pory nie nie dotarła dzwoniąc na infolinię pączka jest w magazynie jeszcze do kuriera nie zostala wysłana
    ZaletyBrak
    WadyTerminowość dostaw
  • ~Klaudia / 2019-12-19 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłki idą po kilka dni nijak się idzie dodzwonić na infolinię przetrzymują w oddziałach paczke
  • ~Klaudia / 2022-12-16 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Z kurierem nie ma kontaktu, a na infolinii nie chcą udzielać informacji o stanie przesyłki, mimo tego, że kurier znacznie się spóźnia. Klienta indywidualnego mocno olewają. Jestem zmuszona czekać na przesyłkę cały dzień i rezygnować z planów, ponieważ kurier nie przyjechał w wyznaczonych godzinach. Nikt o niczym nie informuje, zbywają klienta. Cała ta firma jest mocno niepoważna. NIE POLECAM , najgorsza firma kurierska z jaką miałam styczność.
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
  • ~Klaudia / 2023-02-02 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka dostarczona po czasie - po interwencji na infolinię. Paczka odpakowania,poprzecinany karton i zapakowana na nowo z użyciem trytytek - SKANDAL. Zdjęcia paczki i historii kontaktu infolinii do wglądu !!! Po interwencji kurier nie miał nawet odwagi zadzwonić do drzwi ani wykonać telefonu, a przesyłkę zostawił pod drzwiami domu. Pani z infolinii szybko ucina problem i nie jest żadnym wsparciem dla klienta, Pomimo szczerych chęci jestem zawiedziona.
  • ~Klaudia / 2023-03-10 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam. Dostałam informację o 7 rano, że kurier będzie między 10, a 13. Uprzedziłam w pracy, że mogę się spóźnić. Brak kontaktu z kurierem jest bardzo dużym utrudnieniem. Próba kontaktu z Fedexem, aby dowiedzieć się jaki jest przybliżony czas dostawy również się nie udała. Pod wieczór okazało się, że paczka ponownie jest na magazynie. Następnego dnia, ponownie SMS, że kurier dostarczy paczkę w tych godzinach, ale kolejnego wolnego dnia nie mogę wziąć. W końcu udało się dodzwonić do magazynu i okazało się, że moją paczkę wziął kurier nie obsługujący rejonu dostawy. Jeśli dobrze pójdzie to paczka przyjdzie w poniedziałek lub mogę ją sama odebrać wieczorem z magazynu. Chyba nie tak powinna działać firma kurierska, dodatkowo jedna z droższych.
    Zaletybrak
    Wady- brak kontaktu z kurierem oraz konsultantem
    - paczki nie docierają
    - cena
  • ~Klaudia O. / 2022-02-03 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma. Brak dostarczonych przesyłek. Zwracasz uwagę kurierowi i on do Ciebie mówi " za kare masz wieczne awizo". Zgłaszasz problem, a oni bronią pracownika. Mam monitoring i udowadniam, że byłam w domu to i tak za mało.
  • ~Klaudia0001626 / 2022-01-31 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Fedex najgorsza infolinia jaka może być nie idzie się z nimi dogadać. Kurierzy wymyślają nie wiadomo co i wpisują albo błędy adres chodzi dane na liście przewozowym są dobre albo że nie ma nikogo w domu chodź ciągle jestem bo mam małe dzieci. Obsługa koszmarna nic nie wiedzą albo nie mogą powiedzieć. To po co ta infolinia istnieje jak nie mogą udzielić informacji. Przekierowują na jakiegoś bota któremu tłumaczy się co i jak a on swoje. Zaginęła paczka z częścią do samochodu wartość 1000 zł. Nie zostawię tak tego!!!! Nie polecam tej firmy przewozowej!!!!!
    WadyOszuści i nic więcej.
  • ~Klaudixxx / 2022-06-21 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Z racji tego,ze nie można dodać opini…. Najgorsza firma z która miałam styczność. Dzwoniąc na infolinie trzeba wziasc sobie dzień wolnego i tak nie wiem czy starczy dzień - zero kontaktu. Jak się jakimś cudem uda dodzwonić - nikt nic nie wie o paczce,o kurierze tym bardziej. Nie można dostać nr telefonu do kuriera a przełożony/a nie wie nawet gdzie kurier się znajduje. Porażka.
    Po czasie dostaje się wiadomosc,ze odmówiłam odbioru przyjęcia przesyłki - gdzie kurier nawet nie był pod domem tylko stanął pod bramka i stwierdził,ze nie ma sensu wychodzić z auta nawet. (Mam kamery zewnętrzne i kurier twierdzi,ze był pod domem a ja odmówiłam przyjęcia przesyłki ????????‍♀️). A żeby było tego mało dostaje wiadomosc,ze moja paczka wróciła do sortowni i codziennie wyrusza w drogę do mnie by ponownie dostarczyć paczkę a wchodząc na stronę fedex stoi w magazynie ????
    Jedna wielka pomyłka.
    Polubienia strony fedex - hmm wydaje mi się,ze chyba nie są prawdziwe widząc same negatywne opinie… Dziwie się,ze kto kolwiek z wami współpracuje.
    ZaletyZalet brak wszystko do dupy
    WadyZe w ogóle są na rynku
  • ~KLB / 2022-08-19 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak mam nie pisać agresywnie jeżeli kontakt z firma Fedex to porażka. Idzie do mnie przesyłka która na ta chwilę jest w Poznaniu a powinna być we Wrocławiu(dokładnie Długołęce) A ja nie moge porozmawiać z infolinią żeby dowiedzieć się czegoś więcej na temat przesyłki bo mnie rozłącza. Wg. Fedexu mam sobie porozmawiać z automatem który oczywiście nie rozwiąże sytuacji bo jest zbyt ograniczony.
    Zaletynie ma
  • ~kleopatra / 2020-01-18 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczkę 13 grudnia i na moje nieszczęście wybrałam fedex...
    Paczka była w systemie ''dwa razy awizowana'', gdy tak naprawdę nie było ani jednego awiza, poza tym było to w odstępie 3dni gdy tak naprawdę po otrzymaniu awizo, ma się tydzień na odebranie paczki, później można dostać drugie.
    Skontaktowałam się z nimi już po Nowym Roku, bo uznałam, że może to przez święta i sylwestra, ale gdzie tam...
    Próbowali mi wmówić, że ja nie odebrałam paczki mimo dwukrotnego awizo, gdy wykłóciłam się, że to nie prawda, powiedzieli, że kurier nie miał przy sobie faktycznie akurat bloczków awizo więc nie mógł zostawić (okej raz mógł nie mieć, ale jadąc drugi raz powinien już się zaopatrzyć).
    Ostatecznie paczka została nadana drugi raz, ale znowu ''otrzymałam'' dwa razy awizo, anulowałam zamówienie i odzyskałam pieniądze, ale to była ważna dla mnie paczka, której do dnia 16 stycznia nie otrzymałam.. ponad miesiąc czasu
    Zaletybrak
    Wadykłamstwo, lenistwo, niekompetentność i wszystkie inne wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12636
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8059
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7695
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4120
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4501
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028