Czekam na dostawę zapłaconej przesyłki już pół miesiąca. Nikt nie pojawił się z przesyłką, a w jej statusie pojawiło się "dostarczona", a po interwencji Firmy, w której dokonałam zakupu, status przesyłki zmieniono na "w oddziale'. (sic!) ALE przesyłki nie ma nadal. Przewoźnik nie dotarł pod adres, cały dzień czekałam w domu. Kolejny. Podejrzewam, że paczka została skradziona.
Najgorsza firma, jaka może być!
CZAS dostawy - BRAK DOSTAWY
Obsługa - 0 kontaktu
Zaletytotalne dno
WadyBrak dostawy,
brak kontaktu
wprowadzanie w błąd
kradzież?
~Zuzanna / 2023-12-13 17:03
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska jaka istniała!
Oszuści i złodzieje.
Kurier wręczył Mi paczkę do rąk własnych, uszkodzoną, wyciągnął lepsze produkty, gdy zadałam mu pytanie, dlaczego jest otwarta, odpowiedział że się spieszy i nie ma czasu.. Szok, wyciągnął rzeczy, zero kontaktu z centralą. Wszyscy umywają ręce.
Dramat, powinni dawno zlikwiować ten cały beznadziejny Fedex!!!
ZaletyBrak
WadyWszystko
~tom / 2023-12-13 14:11
Ocena: 1.00 / 5
Omijajcie szerokim łukiem, kłamcy i oszuści, zero kontaktu z kurierem, paczka zostala zwrócona do nadawcy, Kurier podobno był u mnie z paczką , to ciekawe, ehhh masakra, nie polecam
~wyk / 2023-12-12 10:51
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa przez AI jest beznadziejna, nic nie można się dowiedzieć i tak trzeba połączyć się z konsultantem.
Ta strona to chyba też nie najlepsza, jak dasz jedną gwiazdkę do sprawdzają, czy nie jesteś robotem przez wieczność.
~Ewa / 2023-12-11 15:20
Ocena: 2.33 / 5
Przesyłka została dostarczona pod inny adres. Po reklamacji i pisaniu licznych mailów, Fedex twierdzi że kurier dostarczył przesyłkę do rąk własnych komuś z domowników. Na szczęście trafiliśmy na uczciwą osobę która nam dostarczyła przesyłkę.
Absolutnie nie polecam.
~Agnieszka / 2023-12-09 09:36
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Od 4 grudnia czekam ma paczkę, sprawdzam codziennie status i dzwonię do centrali, paczka raz jest w drodze ale nie dociera mimo ze jesteśmy w domu. 2 dni leżała w magazynie i nic się z nią nie działo, później znowu wyjechała ale wróciła do magazynu a kuriera nie było!! Za pierwszym razem napisał ze nikogo nie było w domu co było kłamstwem! Firma tragedia!
ZaletyBrak
WadySame wady
~Aga / 2023-12-08 22:20
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują z dostawą!!! Miałam dostać przesyłkę w środę jest sobota i nadal nic pomimo maili że przesyłka dotrze we czwartek.
~mariusz / 2023-12-07 10:01
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej dziadowska firma kurierska z beznadziejna obsługa klienta, nie polecam!!!!!
~Marek / 2023-12-06 14:44
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta po prostu skandaliczna. Nie można wejść na czat po podobno wszyscy pracownicy są zajęci. Firma?! nie podaję numerów do kurierów. Gadanie z ,,wirtualną asystentką" jest bez sensu.Wczoraj otrzymałem dwa powiadomienia,że dostanę opłaconą przesyłkę i nic. Przesiedziałem cały dzień w domu. Dzisiaj jest teraz godz.15 i ani słychu ani dychu.
ZaletyZero!!!
WadyNapisałem w opinii.
~Daniel / 2023-12-05 19:35
Ocena: 1.00 / 5
Lipa nie zamawiajcie u tej spierdo...
Liny czekam 2 dzien a oni nawet nie podjeli proby a informuja ze taka podejma oszusci
WadyLipa nigdy wiecej
~Tomasz / 2023-12-04 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Dno metr mułu i wodorosty. Doręczenie na dziś a kuriera nie doręczył bo + usunięte info i brak możliwości sprawdzenia statusu. Kontakt z tęp.ym chatobotem to już zakrawa na mega kpinę. NIE Polecam nikomu tej pseudo firmy kurierskiej.
Zaletyżadne
Wadywszystko
~ADam / 2023-12-04 11:43
Ocena: 2.00 / 5
gadanie z robotem - masakra - zero kontaktu - czekanie cały dzień bez gwarancji otrzymania przesyłki
Zaletyżadnych
~Daniel / 2023-12-02 12:25
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma powinna nazywać się BurdelEx,to jest szczyt bezczelności i dziadostwa,paczka dwa dni nie odebrana. Klient płaci z góry ale sam musi ponawiać przyjazd kuriera,bo się im nie dupy ruszyć i podjechac,zawali kurier,sam se umawiaj inny termin,a pieniądze już wzięte. Infolinia jakiś gówniany bot,zadający tylko pytania w czym mogę pomóc.
Szkoda ze nie można wystać 0 gwiazdek.
Poczta Polska przy nich to jest szczyt marzen logostycznych.
ZaletyNawet nie brak,tylko w depresji
WadyWszystko co może tylko być.
~Dotknięty / 2023-11-30 17:27
Ocena: 1.00 / 5
W ogóle nie ma godziny dostawy.
Cały dzień ktoś specjalnie czeka w domu.
Kontakt z jakimś botem.
Wiadomości nie dochodzą.
Cena tragedia 20zł.
Sprzedający też dostanie negatywa.
Myślałem, że nic nie pobije naszej poczty.
ZaletyCast Away: Poza światem
WadyStandard jak w Afryce. Tragedia.
~Sylwia / 2023-11-30 16:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie zasługują nawet na pół gwiazdki.
Dwa dni czekania na paczkę i w dalszym ciągu brak kontaktu z kurierem. W oddziale też nic nie widzą. Masakra najgorsza firma na rynku.
WadySame wady
~Adam / 2023-11-30 13:50
Ocena: 1.00 / 5
Zero kontaktu z firmą dwa terminy dostawy oczywiście nie przyjechali. Brawo!!!
ZaletyBrak
WadyChyba wszystkie
~BR / 2023-11-29 17:20
Ocena: 1.00 / 5
Porażka !!!
Kurier nie pojawia się, kłamie, że nie mógł dostarczyć przesyłki. Nie ma do niego tel, nie inf. o godz. dostarczenia.
Awizuje zdalnie nie pojawia się pod wskazanym adresem.
~norbert / 2023-11-28 15:02
Ocena: 1.00 / 5
Kompletna porażka , nadałem paczkę do Norwegii i było tak :
Nadałem paczkę 21.09.2023 do mojej córki zamieszkałej w Norwegi
Przesyłka została nadana i przyjęta do realizacji w punkcie Epaka
Przesyłka nie została dostarczona do adresata ze względu na brak dokumentów do odprawy celnej ( tak twierdzi przewoźnik z którym jest całkowity brak kontaktu – nie odpisuje na maile a telefonu nie podaje ) . Dokumenty te były kilkakrotnie wysyłana mailem ( była duża pomoc w tym zakresie ze strony punktu Epaka ).
Niestety ze względu na brak komunikacji zrezygnowałem z usługi doręczenia paczki do adresata i poprosiłem o zwrot przesyłki i jednocześnie zgodziłem się na pokrycie kosztów zwrotu w takiej kwocie jak nadanie !!!! .
Przewoźnik nadał paczce nowy numer 623493205919
( Moja prośba dotycząca zwrotu przesyłki doczekała się chyba 20 odpowiedzi jak niżej
„ poniżej przekazuję odpowiedź przewoźnika na interwencję:
z przykrością informuję, że nie mamy wpływu na długość trwania odprawy celnej.
Proszę, aby nadawca skontaktował się z agencją celną pod adresem mailowym pl-import@fedex.com.” Pisałem 5 razy na ten adres i nie dostałem żadnej odpowiedzi )
Na paczkę czekałem ponad 2 miesiące a potem dostałem do opłacenia dwie faktury na łączną kwotę dużo wyższą niż ustalono wcześniej .
ZaletyBRAK , Kompletne zero
WadySame wady , brak czegokolwiek . Porażka
~Patryk / 2023-11-28 13:02
Ocena: 2.33 / 5
Kurierzy to jakaś masakra miała mi przyjść dziś paczka na która czekam od miesiąca niestety kurier firmy FedEx nawet nie zadzwonił na domofon czy też na drzwi zostawił paczkę u jakiejś obcej osoby ani się skontaktować z kurierem ani nic a biuro obsługi to jest totalne dno 0 dowiedziałem się informacji co dalej kazali mi tylko czekać na telefon od kuriera śmiech na sali...
Wady0 kompetencji pracowników firmy
~Patrycja / 2023-11-28 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Wysłałam 4 opony owinięte streczem, każda osobną przesyłką i dostałam dopłatę za przesyłki niestandardowe, a jedną opona była zaznaczona jako standard. Dopłata 228zl nie polecam nikomu tej firmy, sprytne naciąganie klienta