Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2188 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~TB / 2022-04-01 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Fedex to DRAMAT!!!!

    Na swojej stronie piszą ze jak przesyłka się opóźni choćby minutę zwracają koszty przesyłki. Moja przesyłka spóźniła się dwa dni i po złoże ii reklamacji otrzymałem lakoniczna odpowiedz ze z uwagi na COVID akcja zwrotów została zawieszona TRAGEDIA !!!
  • ~Gosia / 2022-04-01 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka wysłana jako ostrożnie szkło z naklejkami naszymi i firmy Fedex oczywiście za dopłatą koszt 70zł karton cały rozerwany na szczęście towar cały ale już nie zaufamy. Nie polecam.
  • ~klamka / 2022-04-01 17:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Gatuluję fedex przebił dno dna. Poczta Polska przy nich to ferrari. Kurier zrobił adnotację o odmowie przesyłki, nie dzwoniąc do odbiorcy i prawdopodobnie nie był pod adresem odbioru. Brak możliwości kontaktu telefonicznego. brak odpowiedzi na email. Jedyna możliwość to czat z upośledzonym botem, którego programista był mocno niedorozwinięty.
  • ~Karo Panda / 2022-04-01 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorzej. FedEx przez tydzień trzyma paczkę w magazynie, a kiedy już jest w doręczeniu dowiaduję się, że kurier dostarcza przesyłki do północy i mam czekać cierpliwie. Żenada.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Ola / 2022-04-01 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Non stop doliczanie dodatkowych opłat bez uzasadnionych przypadków. Reklamacje rozpatrywane miesiącami. Istny Bałagan. Wiecznie windykacje za faktury które są reklamowane. Firma powinna się zamknąć w Polsce ponieważ nie potrafią obsłużyć prostych spraw. Do korekty faktury potrzebne jest 10 osób i 8 miesięcy czasu. Na infolinii nigdy nikt nic nie wie. Fedex powinien zakończyć Działalność. Pracownicy ironiczni, niekompetentni, na Infolinii jak już łaskawie podniosą słuchawkę to przekierowują od jednej osoby do drugiej. Takiej spychologii nie wiedziałam nigdzie i nigdy.
    ZaletyBrak
    WadyDoliczanie opłat dodatkowych bezzasadnie, Reklamacje rozpatrywane po kilka miesięcy, Brak informacji zwrotnej. Potrafią windykować na zależności do faktur które są u nich w reklamacji.
  • ~Stefan / 2022-04-01 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Paczka miała być w Czwartek doręczona 32.03.2022 A okazało się że paczki nie ma nawet na magazynie i będzie opóźniona po mimo wysłania w terminie. O kontakcie z ta firma nie wspomnę. Niech zamykają się w Polsce bo się nie nadają do niczego
    WadyWszystko
  • ~Werc12344 / 2022-03-31 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    To nawet na 1 gwiazdkę nie zasługuje. Najgorsza firma kurierska !
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~M / 2022-03-30 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzeba zarezerwować sobie cały dzień, bo kurierzy nie są łaskawi powiadomić o której się pojawią. Wyjdziesz po fajki a on akurat przyjechał? Obsługa klienta równie pomocna co na poczcie polskiej.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Lolo / 2022-03-30 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno paczka zagraniczna, która normalnie idzie 3-4 dni z fedex prawie 2 tygodnie. Paczka z Polski do Anglii najpierw trafiła do niemiec potem na Węgry a następnie z powrotem w to samo miejsce w Niemczech. Nigdy więcej.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Kamil / 2022-03-29 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to totalne dno... sposób dostarczenia przesyłek wygląda tak że kurier przejeżdża obok twojej bramy i jeśli jakimś cudem w niej nie stoisz i nie machasz do niego obiema rękami (najlepiej też nogami) to nie masz co liczyć na dostarczenie paczki... Kontakt z infolinią to totalna porażka próbowałem 40 min się dodzwonić i w końcu się nie udało...zostaje tylko kontakt przez czat z panią która odpisuje raz na 15 min trywialne rzeczy i nie potrafi pomóc w żaden sposób... po pytaniu w jaki sposób kurier awizuje w przypadku nieobecności osoby do doręczenia brak odpowiedzi...na pytanie jak kurier stwierdza że "nikogo niema w domu" zero odpowiedzi... Po prostu jedna wielka LIPA. Muszę jechać teraz odebrać paczkę do ich biura 60 km w jedną stronę bo jutro ją odeślą...ta wycieczka będzie 10x droższa niż ich koszty przesyłki.. brak mi słów
    Zaletybrak
    Wadytotalne dno
  • ~Kasik / 2022-03-29 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaba firma nie dostarcza paczek na wskazany adres tylko robi zwrot mimo że ktoś czeka w domu!!!!
  • ~Michał / 2022-03-28 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia - CALL CENTER w tej firmie nie funkcjonuje - przekierowali wszystko na czatbota. Kurier jak miał być po paczkę, nie było go dwa dni, mimo ponaglenia. Masakra!!! nie ma gdzie złożyć reklamacji, a co gorsze, nie ma możliwości nigdzie!!! czegokolwiek eis dowiedzieć.
  • ~Zuz / 2022-03-28 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Brak kontaktu, brak przesyłki bo kurier przekazał innemu kurierowi inny kurier innemu a temu nie chciało się jechać na wioskę
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Ramin / 2022-03-28 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości kontaktu. Z jednego numeru odsyła na drugi. Z drugiego na czat, gdzie z nikim nie można porozmawiać. Z daleka od tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, brak informacji o paczce
  • ~Kasia / 2022-03-28 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką się spotkałam. Brak kontaktu, utrudnia na każdym kroku. Chat do obslugi klienta jest najgorszy. Firma powinna zastanowić się nad tym co robi
    Zaletybrak
  • ~Andzia / 2022-03-28 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma której nikomu nie polecam. Była wyznaczona data dostarczenia przesyłki a w jednym z oddziałów była ponad tydzień. Kontakt z firmą była ale tłumaczyli się wymijająco. Ciągle nędzne i nudne tłumaczenie które nie powinno mieć miejsca w firmie.
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia.
    Jedyny pozytyw to miły pan kurier który dostaje opiernicz od ludzi przez firmę.
  • ~Dominika / 2022-03-28 10:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Odbiór paczki ok, przesyłka dotarła do odbiorcy, ale obsługa to totalna porażka. Przesyłka odpowiednio spakowana w karton , zabezpieczona, zważona oraz zrobione zdjęcia jej. po 1,5 miesiąca od wysłania paczki otrzymałam mailowo fakturę naliczonej opłaty za "nieprawidłową wagę paczki" pisząc reklamacje- odrzucona mimo załączonych zdjęć, odwołanie również odrzucone, dla świętego spokoju opłaciłam fakturę, choć wiem że niesłusznie została naliczona opłata. Odradzam współpracę z tą firmą .
    Zaletypunktualność odbioru paczki
    Wadynaciąganie na dodatkowe opłaty
    zły kontakt z obsługa
  • ~zosia / 2022-03-25 15:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, kontakt fatalny, otrzymanie informacji na podany problem masakra zero wiedzy, otrzymanie odpowiedzi na maila zerowe. Nigdy nie będę korzystać z usług. Pozdrawiam
    Zaletyzero zalet
    Wadymnóstwo wad
  • ~Mania / 2022-03-24 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciężki kontakt z firmą, ludzie nieuprzejmi, oferty teoretycznie jasne, w praktyce wychodzą duże koszty nieprzewidziane . Ogólnie nie polecam.
  • ~wściekły kient / 2022-03-24 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z firmą, rozmowa z nagraniem w telefonie nie jest satysfakcjonująca, strona to wymuszanie pełnych danych kontaktowych w celu rozszerzenia swojej reklamy,kurier nie rozumie słów kontakt telefoniczny przed dostawą.
    Zaletybrak
    Wadyfatalna obsługa kurierrska i obsługi klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12357
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7960
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7589
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4047
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905