Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2204 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2022-04-13 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas rozpatrywania reklamacji kilkanaście miesięcy. Brak informacji zwrotnych. Zgłoszenia przyjmuje automat. Spychologia i brak kompetentnych pracowników. W systemie Księgowym - Finasowym Bałagan jakich mało. Działy Fedex nie porozumiewają się między sobą. Dział Windykacji windykuje należności które Dział Finansowy Koryguje. Istny Absurd. Firma fatalnie zarządzana. Widać, że Zarząd nie panuje nad tym co sie dzieje. Faktury non stop doliczone bezzasadne i ukryte, dodatkowe koszty. Stan z faktury zazwyczaj niezgodny ze stanem stawek które pokazuję ich system. Porażka na maxa.
    ZaletyBRAK ZALET. FIRMA POWINNA ZAKOŃCZYĆ DZIAŁANOŚĆ PONIEWAŻ SĄ NIEPORADNI.
    WadyNIETERMINOWOŚĆ, DOLICZANIE DODATKOWYCH OPŁAT, REKLAMACJE ROZPATRYWANE MIESIĄCAMI, NON STOP WINDYKACJA NALEŻNOŚCI KTORE FEDEX KORYGUJE.
  • ~Jerzy / 2022-04-12 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie dziadostwo Przesyłka awizowana na piątek a dotarła we wtorek.Zero kontaktu telefonicznego odsylaja do kontaktu mailem a tam bot.Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.
  • ~wojtek / 2022-04-11 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z najgorszych firm kurierskich. Lepsze to już są gołębie pocztowe.
    Zaletybrak
    Wadycała reszta
  • ~nieuzywajciefedexu / 2022-04-09 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekaliśmy na kuriera 6dni choć miałbyc po 2 dniach, w systemie widnial napis że nikogo w domu nie bylo, ale byłem bo byłem chory. Zero kontaktu z firmą, jednym słowem najgorsza firma na świecie, masakra!!!!
  • ~Klient / 2022-04-07 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Całodzienne oczekiwanie na kuriera
    brak kontaktu telefonicznego kuriera z klientem pomimo notatki nadającego iż jest konieczna
    brak kontaktu z biurem obsługi klienta- jest tylko nagranie
    do kontaktu e-mail podajesz swoje danie, które będą podawane dalej za granicę, przy braku zgody na przekazanie danych nie ma żadnego kontaktu.
    Zaletybrak
    Wadywykorzystywanie danych klienta w celu ???
  • ~Marek mostkowiak / 2022-04-06 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjeżdżał przez 3 dni, w systemie odznaczał, że nie było nikogo w domu, pomimo tego że był.
  • ~antyfan / 2022-04-06 17:56
    Ocena: 1.33 / 5
    ta firma to porażka ...niemożna przekierunkować paczki nawet przez email! obsługa tragiczna nic nie robią tylko wysyłaja z automatu odpowiedzi i w zaden sposób nie można sie nic dowiedzieć....ci ludzie chyba siedzą tam za kare bo sa niepomocni i nie udzielaja zadnych informacji.Twierdza tylko ze jak nikogo nie bedzie w domu to paczke trzeba sobie samemu odebrac po 2 próbach kuriera ktory nawet nielaskaw zadzwonic wczesniej !!!!! oszusci i partacze .
    Zaletyzero
    Wadywszystkie
  • ~Jan / 2022-04-06 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna. Przesyłka zagraniczna w ciągu trzech dni dotarła do Ożarowic i na tym jej droga się zakończyła. Z urzędem celnym nie można się skontaktować. Ani be ani me ani kukuryku! Konsultanci zbywają tylko "24h zawiadomieniami wysłanymi do celników", po których znowu trzeba dzwonić, bo celników żadne prawo ani prośby nie obchodzą. Dno dna i jeszcze większe dno!!! Nigdy więcej!!! Wysyłałam 4 razy Fedex w różne miejsca, ZAWSZE BYŁ PROBLEM. Piszę reklamację.
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Czesław / 2022-04-06 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno!!Nie szanują czasu klientów , brak możliwości kontaktu tel z firmą.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkiemożliwe
  • ~WALDUŚ / 2022-04-05 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier odbiera paczkę. Przez tydzień nic nie robi tylko informuje, że odbiorca pomimo kilkukrotnych wizyt był nieobecny i nie odebrał paczki. Po czym każą sobie drugi zraz zapłacić za zwrot paczki.
    ZaletyBRAK.
    WadyWSZYSTKO
  • ~Ona33333 / 2022-04-04 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Brak słów. Powinni zlikwidować tą firmę przewozową. Żarty z ich strony. Nie korzystajcie nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Anek / 2022-04-04 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjeżdża po odbiór przesyłki. Czeka do 18:00 a potem wpisuje że nikogo nie było pod adresem. Jeśli chodzi o odbiory to najgorsi kurierzy ever!!!
    ZaletyZero
    WadyNieodbieranie przesyłek, nie pojawianie się pod adresem i wpisywanie potem że nadawcy nie było
  • ~Mk / 2022-04-04 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, w śledzeniu drugi raz z rzędu pojawia się informacja, że nikogo nie było pod adresem, tylko skąd to kurier wie jak nawet nie podjechał..., totalne nieporozumienie z tą formą kurierską
  • ~Ola / 2022-04-04 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa, wiadomość email że kurier ma być , po czym na stronie pisze -Nieudana próba doręczenia. Przesyłka awizowana. Oczywiście awiza nie ma!!!!
    ZaletyKATASTROFA. Brak zalet
    Wadysame wady
  • ~Paweł / 2022-04-04 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tradycyjnie już... SMS o próbie nieudanego dostarczenia, paczka cofnięta o 8 rano. Oczywiście kuriera nie nawet było...
    ZaletyBRAK
  • ~WkurzonaOna / 2022-04-03 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Za każdym razem to samo przychodzi SMS o dostarczeniu przesyłki a tu dupa. Kontaku żadnego a jeśli już to z wielką łaską prowadzą rozmowy, brak jakiejkolwiek wiedzy na temat przesyłek jak i za równo wiedzy o firmie jednym słowem dno a nawet gorzej najlepiej byłoby gdyby firma wgl nie istniała bo to nie pierwszy incydent my z partnerem czekamy na dekoder i umowę z Polsat box i nie wiem co teraz
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko poniżej krytyki
  • ~TB / 2022-04-01 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Fedex to DRAMAT!!!!

    Na swojej stronie piszą ze jak przesyłka się opóźni choćby minutę zwracają koszty przesyłki. Moja przesyłka spóźniła się dwa dni i po złoże ii reklamacji otrzymałem lakoniczna odpowiedz ze z uwagi na COVID akcja zwrotów została zawieszona TRAGEDIA !!!
  • ~Gosia / 2022-04-01 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka wysłana jako ostrożnie szkło z naklejkami naszymi i firmy Fedex oczywiście za dopłatą koszt 70zł karton cały rozerwany na szczęście towar cały ale już nie zaufamy. Nie polecam.
  • ~klamka / 2022-04-01 17:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Gatuluję fedex przebił dno dna. Poczta Polska przy nich to ferrari. Kurier zrobił adnotację o odmowie przesyłki, nie dzwoniąc do odbiorcy i prawdopodobnie nie był pod adresem odbioru. Brak możliwości kontaktu telefonicznego. brak odpowiedzi na email. Jedyna możliwość to czat z upośledzonym botem, którego programista był mocno niedorozwinięty.
  • ~Karo Panda / 2022-04-01 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorzej. FedEx przez tydzień trzyma paczkę w magazynie, a kiedy już jest w doręczeniu dowiaduję się, że kurier dostarcza przesyłki do północy i mam czekać cierpliwie. Żenada.
    Zaletybrak
    Wadysame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976