Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jerzy / 2022-04-12 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie dziadostwo Przesyłka awizowana na piątek a dotarła we wtorek.Zero kontaktu telefonicznego odsylaja do kontaktu mailem a tam bot.Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.
  • ~wojtek / 2022-04-11 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z najgorszych firm kurierskich. Lepsze to już są gołębie pocztowe.
    Zaletybrak
    Wadycała reszta
  • ~nieuzywajciefedexu / 2022-04-09 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekaliśmy na kuriera 6dni choć miałbyc po 2 dniach, w systemie widnial napis że nikogo w domu nie bylo, ale byłem bo byłem chory. Zero kontaktu z firmą, jednym słowem najgorsza firma na świecie, masakra!!!!
  • ~Klient / 2022-04-07 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Całodzienne oczekiwanie na kuriera
    brak kontaktu telefonicznego kuriera z klientem pomimo notatki nadającego iż jest konieczna
    brak kontaktu z biurem obsługi klienta- jest tylko nagranie
    do kontaktu e-mail podajesz swoje danie, które będą podawane dalej za granicę, przy braku zgody na przekazanie danych nie ma żadnego kontaktu.
    Zaletybrak
    Wadywykorzystywanie danych klienta w celu ???
  • ~Marek mostkowiak / 2022-04-06 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjeżdżał przez 3 dni, w systemie odznaczał, że nie było nikogo w domu, pomimo tego że był.
  • ~antyfan / 2022-04-06 17:56
    Ocena: 1.33 / 5
    ta firma to porażka ...niemożna przekierunkować paczki nawet przez email! obsługa tragiczna nic nie robią tylko wysyłaja z automatu odpowiedzi i w zaden sposób nie można sie nic dowiedzieć....ci ludzie chyba siedzą tam za kare bo sa niepomocni i nie udzielaja zadnych informacji.Twierdza tylko ze jak nikogo nie bedzie w domu to paczke trzeba sobie samemu odebrac po 2 próbach kuriera ktory nawet nielaskaw zadzwonic wczesniej !!!!! oszusci i partacze .
    Zaletyzero
    Wadywszystkie
  • ~Jan / 2022-04-06 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna. Przesyłka zagraniczna w ciągu trzech dni dotarła do Ożarowic i na tym jej droga się zakończyła. Z urzędem celnym nie można się skontaktować. Ani be ani me ani kukuryku! Konsultanci zbywają tylko "24h zawiadomieniami wysłanymi do celników", po których znowu trzeba dzwonić, bo celników żadne prawo ani prośby nie obchodzą. Dno dna i jeszcze większe dno!!! Nigdy więcej!!! Wysyłałam 4 razy Fedex w różne miejsca, ZAWSZE BYŁ PROBLEM. Piszę reklamację.
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Czesław / 2022-04-06 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno!!Nie szanują czasu klientów , brak możliwości kontaktu tel z firmą.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkiemożliwe
  • ~WALDUŚ / 2022-04-05 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier odbiera paczkę. Przez tydzień nic nie robi tylko informuje, że odbiorca pomimo kilkukrotnych wizyt był nieobecny i nie odebrał paczki. Po czym każą sobie drugi zraz zapłacić za zwrot paczki.
    ZaletyBRAK.
    WadyWSZYSTKO
  • ~Ona33333 / 2022-04-04 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Brak słów. Powinni zlikwidować tą firmę przewozową. Żarty z ich strony. Nie korzystajcie nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Anek / 2022-04-04 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjeżdża po odbiór przesyłki. Czeka do 18:00 a potem wpisuje że nikogo nie było pod adresem. Jeśli chodzi o odbiory to najgorsi kurierzy ever!!!
    ZaletyZero
    WadyNieodbieranie przesyłek, nie pojawianie się pod adresem i wpisywanie potem że nadawcy nie było
  • ~Mk / 2022-04-04 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, w śledzeniu drugi raz z rzędu pojawia się informacja, że nikogo nie było pod adresem, tylko skąd to kurier wie jak nawet nie podjechał..., totalne nieporozumienie z tą formą kurierską
  • ~Ola / 2022-04-04 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa, wiadomość email że kurier ma być , po czym na stronie pisze -Nieudana próba doręczenia. Przesyłka awizowana. Oczywiście awiza nie ma!!!!
    ZaletyKATASTROFA. Brak zalet
    Wadysame wady
  • ~Paweł / 2022-04-04 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tradycyjnie już... SMS o próbie nieudanego dostarczenia, paczka cofnięta o 8 rano. Oczywiście kuriera nie nawet było...
    ZaletyBRAK
  • ~WkurzonaOna / 2022-04-03 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Za każdym razem to samo przychodzi SMS o dostarczeniu przesyłki a tu dupa. Kontaku żadnego a jeśli już to z wielką łaską prowadzą rozmowy, brak jakiejkolwiek wiedzy na temat przesyłek jak i za równo wiedzy o firmie jednym słowem dno a nawet gorzej najlepiej byłoby gdyby firma wgl nie istniała bo to nie pierwszy incydent my z partnerem czekamy na dekoder i umowę z Polsat box i nie wiem co teraz
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko poniżej krytyki
  • ~TB / 2022-04-01 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Fedex to DRAMAT!!!!

    Na swojej stronie piszą ze jak przesyłka się opóźni choćby minutę zwracają koszty przesyłki. Moja przesyłka spóźniła się dwa dni i po złoże ii reklamacji otrzymałem lakoniczna odpowiedz ze z uwagi na COVID akcja zwrotów została zawieszona TRAGEDIA !!!
  • ~Gosia / 2022-04-01 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka wysłana jako ostrożnie szkło z naklejkami naszymi i firmy Fedex oczywiście za dopłatą koszt 70zł karton cały rozerwany na szczęście towar cały ale już nie zaufamy. Nie polecam.
  • ~klamka / 2022-04-01 17:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Gatuluję fedex przebił dno dna. Poczta Polska przy nich to ferrari. Kurier zrobił adnotację o odmowie przesyłki, nie dzwoniąc do odbiorcy i prawdopodobnie nie był pod adresem odbioru. Brak możliwości kontaktu telefonicznego. brak odpowiedzi na email. Jedyna możliwość to czat z upośledzonym botem, którego programista był mocno niedorozwinięty.
  • ~Karo Panda / 2022-04-01 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorzej. FedEx przez tydzień trzyma paczkę w magazynie, a kiedy już jest w doręczeniu dowiaduję się, że kurier dostarcza przesyłki do północy i mam czekać cierpliwie. Żenada.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Ola / 2022-04-01 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Non stop doliczanie dodatkowych opłat bez uzasadnionych przypadków. Reklamacje rozpatrywane miesiącami. Istny Bałagan. Wiecznie windykacje za faktury które są reklamowane. Firma powinna się zamknąć w Polsce ponieważ nie potrafią obsłużyć prostych spraw. Do korekty faktury potrzebne jest 10 osób i 8 miesięcy czasu. Na infolinii nigdy nikt nic nie wie. Fedex powinien zakończyć Działalność. Pracownicy ironiczni, niekompetentni, na Infolinii jak już łaskawie podniosą słuchawkę to przekierowują od jednej osoby do drugiej. Takiej spychologii nie wiedziałam nigdzie i nigdy.
    ZaletyBrak
    WadyDoliczanie opłat dodatkowych bezzasadnie, Reklamacje rozpatrywane po kilka miesięcy, Brak informacji zwrotnej. Potrafią windykować na zależności do faktur które są u nich w reklamacji.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12508
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4083
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963