strona 56 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »
-
~Adam / 2022-05-03 00:45
paczka czeka na kuriera od 5 dni..... Miał być codziennie od 14-16 i nie doszedł..... DOnic na fedex infolinię co modi ludzie rozkładają ręce i mówią że ekslauja problem na wyższy szczebel.... Maskara?!!! Obsługa klienta maskara...
W końcu wzuolem paczkę so samochodu i zawiozłem sam do punktu fedex ubierem gdzie zapłaciłem 80 w dwie strony....stanowczo nie polecam!!!!! -
-
~Eni / 2022-05-02 15:34
Najgorsza firma kurierska jaka powstała ! Kurier przyjeżdża oczywiście kiedy chce, ale nie w tym najgorszy problem, nie da się paczki wcale przekierować do punktu - ciągle mają problem na stronie, a potem nie dostarczają wcale więc trzeb jechać gdzieś na obrzeża miasta żeby ją samemu odebrać. Zadzwonić się tam nie da bo infolinia tylko dla klientów z numerem, przekierowują Cię do botchatu który nie jest w stanie nic zrobić, na maile nie odpisują. Wszystko tylko nie fedex ! ZaletybrakWadyistnienie firmy -
~Olo / 2022-05-02 14:14
Kurier napisał, że był i nikogo nie zastał. A to zwykłe kłamstwo. Byłem przed domem, bo naprawiałem furtkę. Nawet nie przejeżdżał moją ulicą. Najgorsza firma kurierska. Nie polecam. ZaletybrakWadySłaba infolinia, kurierzy nierzetelni -
~Zbigniew / 2022-04-30 10:03
Przesyłka w oddziale Fedex Warszawa 2022-04-21 18:57 następnie oddział Tarnów 2022-04-22 05:45 Przesyła doreczona odbiorcy 2022-04-25 22:02 Proszę zwrócić uwagę na godzinę doręczenia. Doręczenie tylko w systemie w rzeczywistości
Przesyłka dostarczona po godz 15 tej 2022-04-26. Na trzy przesyłki w tygodniu dwa razy prawie identyczny scenariusz.
Czas doręczenia 6 dni prawdziwy FED Ekspess !!!!!!. Nie polecamZaletybrakWadyBrak możliwości kontaktu z kurierem tylko reklamacje mail -
~Nie dla takiego podejścia do klienta / 2022-04-29 08:22
Polecam wszystkim którzy mieli styczność z firmą FedEx w Polsce i którzy mają przez nich problemy napisać skargę do głównej siedziby FedEx w USA.
To jest firma amerykańska która ma swoje standardy ale nie są one przestrzegane w Polsce.
Jak główna siedziba w USA dowie się co oni tu w Polsce wyprawiają to naśle im kontrolę i zamknie ten cyrk na kółkach w którym pracownicy zmieniają się z dnia na dzień i nie można nic załatwić.
Także pisać maile i dzwonić do głównej siedziby FedEx w USA oraz na Policję.
Paczki giną, nie są odprawiane a obsługa to dno bo co chwilę piszesz i rozmawiasz z kimś innym.
Nie polecam sprowadzać nic z zagranicy przez Polski FedEx bo tylko stracicie nerwy i pieniądze.
-
~Klient / 2022-04-28 18:50
Oszuści i krętacze. Omijajcie tą firmę z daleka bo to szkoda tylko nerwów. ZaletyBrak -
~Edyta / 2022-04-28 17:59
Nie polecam tej firmy nigdy nie zamawiałam nic przez tą firmę ale teraz zamówiłam Termomixa niby dzisiaj miała być dostawa i niby kurier był ale mnie w domu nie było a ja cały dzień siedziałam w domu i czekałam na kuriera a on nawet nie podjechał tylko po prostu zrobił sobie zwrot paczki .Teraz jak się dzwoni to nie chcą udzielić informacji wogóle co się dzieje z paczką smiech po prostu omijać z daleka ta firmę -
~Laluś / 2022-04-27 17:49
Przesyłka nieodebrana
Próba reklamacji nieudana
-
-
~Agata / 2022-04-27 14:44
Nie polecam. Firma nie podaje, jak inne firmy, numeru do kuriera, nie podaje zakresu godzin, w których kurier przyjdzie z paczką.
Nigdy nie korzystałam z usług tej firmy, ale zamówiłam Termomixa i niestety wysłali w ten sposób. „Wsparcie Fedex” nie udziela praktycznie żadnych informacji. Należy siedzieć najlepiej cały dzień w domu i czekać aż kurier się nagle objawi. Ciekawe jak to zrobić w środku tygodnia…? Masakra. Zdecydowanie nie polecam !ZaletyBrakWadyWymienione w opisie -
~Aga / 2022-04-27 09:10
Nigdy nie korzystajcie z usług....tu stek wyzwisk.....tej firemki. Paczka przez 26 dni nie mogła dotrzeć z Polski do Angli. Brak kompetencji ludzi tam pracujących....brak słó. -
~Piotr / 2022-04-26 17:55
Fedex to porażka.
Paczka miała być w piątek 23.04, z Zalando, opłacona, mail z nr i potwierdzeniem przyszedł, po czym mamy 26.04 i cisza, ani paczki ani kontaktu z kimkolwiek z tej firmy.
Strona nie działa, nie można śledzić przesyłki, jeśli już dostaniesz się do tzw czatu to i tak udziela ci kłamliwych informacji.
Totalna wielodniowa udręka aby uzyskać swoją własność.
Kontakt zerowy. Przesyłka jest nie do zlokalizowania.ZaletyNie ma.WadyWszystko złe działa. -
~Wkooorwiony klient / 2022-04-26 16:56
Przesyłki miedzynarodowe firmą fedex to jakas kpina , od 6 dni kurier nie podjezdza po paczkę pomimo iz bylo uuz 4 krotnie zgłąszane zeby ponowił podjazd z notratka pilne . Tak jakby kurierzy w tej firmie nie pracowali. Krecenie i tlumaczenisie problemami technicznymi to zenada.
Jesli brakuje pracowników w firmie to moze niech koncern palci swoim pracownikom tyle zeby chciceli pracować!ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Andrzej / 2022-04-26 10:53
Po raz kolejny obsługa poniżej krytyki. Przesyłka paletowa - samochód bez windy. Pozostawienie towaru pod budynkiem. Zero kontaktu z kierowcą - kontakt podobny jak z botem na Infolinii FeDexu. Andrzej S. z Kielc. -
~Ewelina / 2022-04-26 08:20
Nieatety nie dam nawet jednej gwiazdki. Wczoraj czekałam cały dzień w domu na przesyłkę A dowiedziałam się po południu o nieudanej próbie. Nie wiem gdzie był kurier ale na pewno nie u mnie. Brak kontaktu z kierowca, brak kontaktu telefonicznego z obsługą klienta. Najgorsza firma kurierska. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurierem. Brak kontaktu z obsługą klienta. Pozostaje czat z botem. -
~Misio / 2022-04-25 23:10
W dużym skrócie: kurierzy nie odbierają przesyłek z nie wiadomych przyczyn, nie ponoszą z tego tytułu żadnej odpowiedzialności, brak kontaktu z najbliższym oddziałem by wyjaśnić powód nie odebrania przesyłki. Zaletyprzystępne ceny, jeżeli kurier odbierze przesyłkę dostawa do klienta maks 3 dni roboczychWadykurierzy olewają klientów, nie odbierają paczek, nie odbierają w wyznaczonym terminie, brak kontaktu kuriera z klientem (nie wiem po co podaje się telefon skoro kurier nie musi się kontaktować), praktycznie brak możliwości reklamacji ze względu na brak numerów kontaktowych z najbliższymi oddziałami. -
~Justyna / 2022-04-25 14:33
Najgorsza firma jaka jest . Nikt nic nie wie. Pani na infolinii sepleni trudno ja zrozumieć . Gwiazda ze szok . ZaletyŻadnejWadyWszystkie z możliwych -
-
~Mariia / 2022-04-25 10:42
Dziś otrzymałam paczkę od niesamowitego Hama której nawet nie potrafi odebrać telefonu, bo on rozmawiał. Za nim jeszcze kulturą osobistą też ma znaczenia, a nie on mi mówi zjecie które jego nie odchodźom. Na emeryturę, a nie do pracy. ZaletyNie odbiera poloncheniaWadyŻadnych -
~Nie polecam / 2022-04-23 14:00
Paczka miała zostać doręczona w godzinach 12:00-15:00. Niestety mimo mojej ciągłej obecności w mieszkaniu, nie otrzymałam jej od kuriera. W śledzeniu przesyłki natomiast jest napisane, że kurier próbował dostarczyć ją po ponad 6 godzinach, mimo, że taka sytuacja również nie miała miejsca. Brak również kontaktu ze strony kuriera. W efekcie została ona awizowana i od kilku dni leży w oddziale fedex Wadyoszustwo ze strony kuriera, awizacja paczki bez próby dostarczenia jej -
~Aneta / 2022-04-22 07:49
Brak kontaktu z kurierem, w efekcie nawet nie wiesz, że próbował doręczyć paczkę. W tej firmie to nie kurier z paczką szuka ciebie, tylko ty szukasz paczki, o ile wiesz, że już możesz jej szukać, bo patrz pierwsze zdanie - nawet nie wiesz, że już gdzieś krąży po twoim mieście. ZaletyBrakWadyPatrz komentarz -
~Sówbrak / 2022-04-21 15:07
Paczka przesyłana w na obszarze europejskim idzie dłużej niż paczka z Chin przy wykorzystaniu PP. Na infolinii która tyczy się paczek zagranicznych usłyszymy wschodni akcent i mimo szczerych chęci pomocy, osoby te nie znają przepisów i regulacji transportowych. Wady-infolinia
-czas dostawy
-jakość usług
strona 56 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »