Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2188 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lidka / 2022-05-05 09:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję bardzo Panu Rafałowi za pomoc i szybkie dostarczenie przesyłki. Przemiły,przesympatyczny i inne prze...należą się temu Panu.Obyscie zawsze mieli przyjemność trafić na taką Super osobę. ????????????Lidka
    ZaletyPomoc w dostarczeniu przesyłki pod inny adres ????????????
    WadyBrak
  • ~Dorota / 2022-05-04 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Wzięłam urlop żeby być w domu a kurier przez 2 kolejne dni nie przyjechał, nie zadzwonił. Nie polecam i przestrzegam
  • ~Natalia / 2022-05-04 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska niedosc ze beszczelny i cham.. Mial byc miedzy 12 a 15 przyjechal godzone po a na moje pytanie co by Pan zrobil gdyby mnie nie byli teraz bo prychna i beszczelnie odpowiedzial ze nic odeslalbym paczke .. Pierwszy i ostatni skorzystalam z uslug tej firmy..
    ZaletyZadnych
    WadyBeszczelnosc i zero kultury
  • ~Aga / 2022-05-04 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie zgłosił się po paczkę nawet nie zadzwonił… zero kontaktu masakra.Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko źle
  • ~Czesiek / 2022-05-04 09:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Hamstwo i buractwo doliczone 105zl do przesyłki = łączny koszt 165zl za paczkę 60x60x30 waga 45kg!! Wedle fedex niestandardowa a była do skrzynia z płyty o kształcie prostokątu. 3 odrzucone reklamację jednak nie dostałem zdjęć ani video potwierdzającego ich zdanie że niestandardowe.. szkoda zdrowia precz z tą firma
  • ~Adam / 2022-05-03 00:45
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka czeka na kuriera od 5 dni..... Miał być codziennie od 14-16 i nie doszedł..... DOnic na fedex infolinię co modi ludzie rozkładają ręce i mówią że ekslauja problem na wyższy szczebel.... Maskara?!!! Obsługa klienta maskara...

    W końcu wzuolem paczkę so samochodu i zawiozłem sam do punktu fedex ubierem gdzie zapłaciłem 80 w dwie strony....stanowczo nie polecam!!!!!
  • ~Eni / 2022-05-02 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka powstała ! Kurier przyjeżdża oczywiście kiedy chce, ale nie w tym najgorszy problem, nie da się paczki wcale przekierować do punktu - ciągle mają problem na stronie, a potem nie dostarczają wcale więc trzeb jechać gdzieś na obrzeża miasta żeby ją samemu odebrać. Zadzwonić się tam nie da bo infolinia tylko dla klientów z numerem, przekierowują Cię do botchatu który nie jest w stanie nic zrobić, na maile nie odpisują. Wszystko tylko nie fedex !
    Zaletybrak
    Wadyistnienie firmy
  • ~Olo / 2022-05-02 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier napisał, że był i nikogo nie zastał. A to zwykłe kłamstwo. Byłem przed domem, bo naprawiałem furtkę. Nawet nie przejeżdżał moją ulicą. Najgorsza firma kurierska. Nie polecam.
    Zaletybrak
    WadySłaba infolinia, kurierzy nierzetelni
  • ~Zbigniew / 2022-04-30 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka w oddziale Fedex Warszawa 2022-04-21 18:57 następnie oddział Tarnów 2022-04-22 05:45 Przesyła doreczona odbiorcy 2022-04-25 22:02 Proszę zwrócić uwagę na godzinę doręczenia. Doręczenie tylko w systemie w rzeczywistości
    Przesyłka dostarczona po godz 15 tej 2022-04-26. Na trzy przesyłki w tygodniu dwa razy prawie identyczny scenariusz.
    Czas doręczenia 6 dni prawdziwy FED Ekspess !!!!!!. Nie polecam
    Zaletybrak
    WadyBrak możliwości kontaktu z kurierem tylko reklamacje mail
  • ~Nie dla takiego podejścia do klienta / 2022-04-29 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Polecam wszystkim którzy mieli styczność z firmą FedEx w Polsce i którzy mają przez nich problemy napisać skargę do głównej siedziby FedEx w USA.
    To jest firma amerykańska która ma swoje standardy ale nie są one przestrzegane w Polsce.
    Jak główna siedziba w USA dowie się co oni tu w Polsce wyprawiają to naśle im kontrolę i zamknie ten cyrk na kółkach w którym pracownicy zmieniają się z dnia na dzień i nie można nic załatwić.
    Także pisać maile i dzwonić do głównej siedziby FedEx w USA oraz na Policję.
    Paczki giną, nie są odprawiane a obsługa to dno bo co chwilę piszesz i rozmawiasz z kimś innym.
    Nie polecam sprowadzać nic z zagranicy przez Polski FedEx bo tylko stracicie nerwy i pieniądze.

  • ~Klient / 2022-04-28 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i krętacze. Omijajcie tą firmę z daleka bo to szkoda tylko nerwów.
    ZaletyBrak
  • ~Edyta / 2022-04-28 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy nigdy nie zamawiałam nic przez tą firmę ale teraz zamówiłam Termomixa niby dzisiaj miała być dostawa i niby kurier był ale mnie w domu nie było a ja cały dzień siedziałam w domu i czekałam na kuriera a on nawet nie podjechał tylko po prostu zrobił sobie zwrot paczki .Teraz jak się dzwoni to nie chcą udzielić informacji wogóle co się dzieje z paczką smiech po prostu omijać z daleka ta firmę
  • ~Laluś / 2022-04-27 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nieodebrana
    Próba reklamacji nieudana
  • ~Agata / 2022-04-27 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Firma nie podaje, jak inne firmy, numeru do kuriera, nie podaje zakresu godzin, w których kurier przyjdzie z paczką.
    Nigdy nie korzystałam z usług tej firmy, ale zamówiłam Termomixa i niestety wysłali w ten sposób. „Wsparcie Fedex” nie udziela praktycznie żadnych informacji. Należy siedzieć najlepiej cały dzień w domu i czekać aż kurier się nagle objawi. Ciekawe jak to zrobić w środku tygodnia…? Masakra. Zdecydowanie nie polecam !
    ZaletyBrak
    WadyWymienione w opisie
  • ~Aga / 2022-04-27 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie korzystajcie z usług....tu stek wyzwisk.....tej firemki. Paczka przez 26 dni nie mogła dotrzeć z Polski do Angli. Brak kompetencji ludzi tam pracujących....brak słó.
  • ~Piotr / 2022-04-26 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Fedex to porażka.
    Paczka miała być w piątek 23.04, z Zalando, opłacona, mail z nr i potwierdzeniem przyszedł, po czym mamy 26.04 i cisza, ani paczki ani kontaktu z kimkolwiek z tej firmy.
    Strona nie działa, nie można śledzić przesyłki, jeśli już dostaniesz się do tzw czatu to i tak udziela ci kłamliwych informacji.
    Totalna wielodniowa udręka aby uzyskać swoją własność.
    Kontakt zerowy. Przesyłka jest nie do zlokalizowania.
    ZaletyNie ma.
    WadyWszystko złe działa.
  • ~Wkooorwiony klient / 2022-04-26 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłki miedzynarodowe firmą fedex to jakas kpina , od 6 dni kurier nie podjezdza po paczkę pomimo iz bylo uuz 4 krotnie zgłąszane zeby ponowił podjazd z notratka pilne . Tak jakby kurierzy w tej firmie nie pracowali. Krecenie i tlumaczenisie problemami technicznymi to zenada.
    Jesli brakuje pracowników w firmie to moze niech koncern palci swoim pracownikom tyle zeby chciceli pracować!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Andrzej / 2022-04-26 10:53
    Ocena: 3.67 / 5
    Po raz kolejny obsługa poniżej krytyki. Przesyłka paletowa - samochód bez windy. Pozostawienie towaru pod budynkiem. Zero kontaktu z kierowcą - kontakt podobny jak z botem na Infolinii FeDexu. Andrzej S. z Kielc.
  • ~Ewelina / 2022-04-26 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieatety nie dam nawet jednej gwiazdki. Wczoraj czekałam cały dzień w domu na przesyłkę A dowiedziałam się po południu o nieudanej próbie. Nie wiem gdzie był kurier ale na pewno nie u mnie. Brak kontaktu z kierowca, brak kontaktu telefonicznego z obsługą klienta. Najgorsza firma kurierska.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem. Brak kontaktu z obsługą klienta. Pozostaje czat z botem.
  • ~Misio / 2022-04-25 23:10
    Ocena: 3.00 / 5
    W dużym skrócie: kurierzy nie odbierają przesyłek z nie wiadomych przyczyn, nie ponoszą z tego tytułu żadnej odpowiedzialności, brak kontaktu z najbliższym oddziałem by wyjaśnić powód nie odebrania przesyłki.
    Zaletyprzystępne ceny, jeżeli kurier odbierze przesyłkę dostawa do klienta maks 3 dni roboczych
    Wadykurierzy olewają klientów, nie odbierają paczek, nie odbierają w wyznaczonym terminie, brak kontaktu kuriera z klientem (nie wiem po co podaje się telefon skoro kurier nie musi się kontaktować), praktycznie brak możliwości reklamacji ze względu na brak numerów kontaktowych z najbliższymi oddziałami.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12357
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7960
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7589
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4047
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905