Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2188 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2022-05-26 12:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona paczka była wysłana epaka/fedex doszła w tydzien Wrocław wielka Brytania - wysylam dość często córki nie było jej ale zadzwoniono do niej i kurier umówił się na drugi dzien to jest firma Polecam
    ZaletyDoszła w idealnym stanie
    WadyNie mam żadnych uwag
  • ~Dagmara / 2022-05-26 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna z najgorszych firm kurierskich jeśli chodzi o dostarczenie przesyłki. Zero kontaktu z kurierem, kuriera w planowanych godzinach dostawy wcale nie ma. Przychodzi SMS o planowanych godzinach dostarczenia paczki między 10-13 , a kurier dwukrotnie jest około 17:00 jak się okazuje z historii dostawy. Skoro kurier nie może w planowanych godzinach dostarczyć paczki dobrze byłoby zadzownic i umówić sie na inną godzinę, przecież nikt nie będzie siedział cały dzień w domu czekając na kuriera
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem, brak numeru telefonu
  • ~urb3 / 2022-05-26 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny przewoźnik. Przesyłka od 20 maja siedzi w firmie nie dostarczona do dzisiaj (26 maja). Kontakt telefoniczny niemożliwy. Infolinia jest tylko po to by ściągać kasę za połączenie bez konsultanta.
  • ~Marla / 2022-05-26 05:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 13 mają czekam na paczkę. Mają jakieś problemy logistyczne. Raz był SMS o treści ,że dziś spróbują ja dostarczyć. To jakieś jaja. Pierwszy raz się spotykam z taka firma,że się tyle czeka na paczkę. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Dobrze,że chociaż dostałam zwrot za kuriera. No bo za co tu płacić,że wiozą paczkę 2 tyg ????
  • ~Natka / 2022-05-25 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Utrudniony kontakt poprzez infolinie, po automatycznej " pogadance" z automatu rozłączają. Nie idzie kompletnie się dowiedzieć niczego. Przesyłka od miejsca zabrania aż do Katowic miała status w drodze a nagle okazało się że jest uszkodzona w tych że Katowicach tu pytanie, sama sie uszkodziła ? Dno i wodorosty nie polecam a styczność miałam z wieloma przewoźnikami prosze mi wierzyć.
    WadyWszystko
  • ~Mariola / 2022-05-25 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś żart, kurier nawet nie podjechał pod dom tylko zadzwonił a że nikt nie odebrał stwierdził, że nikogo nie ma w domu i paczki nie mogłam nadać BO MNIE NIE BYLO W DOMU gdzie oczywiście byłam I to nie w domu a przed domem i tak jak było ustalone od 10 godziny czekałam. Dowiedziałam sie, ze juz nie przyjedzie po nią i muszę kolejny raz zapłacić 42zl by móc ją wysłać. Brawo
    ZaletyBrak absolutny
  • ~Devi ram / 2022-05-25 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby była opcja postawić zero te chętnie to zrobiłam. Zamiast dzień dobry od kuriera usłyszałam , że ja go irytuję, bo powiedziałam dlaczego pan przyjechał o 13.15, kiedy ustalony czas był do 12 ( przez FedEx). Nie chciał wziąć paczkę i zaczął po prostu uciekać, siadając do samochodu.Musiakam za nim biec, żeby listę przewozów wziął. Takiego chamskiego zachowania jeszcze nie wiedziałam
    ZaletyZero
  • ~Lukasz / 2022-05-25 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Paczka nie dojechała. Kurier sobie pracę skończył o 15:30. Biedaczek pewnie przepracowany. Zero kontaktu. Dwie infolinie tylko po to żebyś tracił czas i dowiedział się, że jedyna opcja to czat online. Super. Nawet nie ma kogo zje...
    Paczka za 4600 specjalnie jechałem do punktu nadania żeby doszła na drugi dzień. Klient chce teraz zwrócić kocioł za 13600 zł bo nie dojechał panel sterujący. I jak już się skontaktowałem z biurem obsługi to zamiast zrobić wszystko, żeby paczka dojechała to oni mi pieprzą, że może dzisiaj dojedzie.
    Pierwszy i OSTATNI raz z nich korzystałem!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady, największa to brak kontaktu telefonicznego oraz kompletny brak dbałości o zadowolenie klienta.
  • ~Dariusz / 2022-05-24 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier, jakiego (nie)widziałem. Nie skontaktował się, nie doręczył paczki, a na koniec wpisał do systemu, że nikogo nie było w domu, chociaż gniłem cały dzień. Z taką bezczelnością kurierską się jeszcze nie spotkałem.
    Zaletyżadnych
    Wadycałe mnóstwo, m.in: kłamstwa, brak możliwości zadzwonienia do kuriera, infolinia płatna 0801 nie dostępna dla mnie komórkowo, opóźnienia w transporcie, brak rzetelnych informacji na temat należności celnych.
  • ~Marcin / 2022-05-24 16:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem dwa dni wcześniej nadanie przesyłki kurier miał podjechać od 10.00 do 14.00 od rana czekałem w mieszkaniu o 14:30 napisałem na czacie, że nie ma kuriera konsultant z czatu Piotr A napisał, że kurier na rejonie podjedzie do 15:30 czekałem dalej do 16.00 kurier nie przyjechał napisałem ponownie na czat i teraz konsultantka Agnieszka W odpisała, że kurier niby był o 14.55 odpisałem, że to kłamstwo, bo czekam ciągle na kuriera, którego nie było to konsultantka przyjęła skargę straciłem cały dzień siedzą w mieszkaniu od rana, czekając na kuriera, żeby nadać paczkę, a kurier nie pojawił się.
    ZaletyBrak
    WadyNie odbierają paczek.
  • ~Natalia / 2022-05-24 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem zadowolona. Kurier mimo przedziału 6 godzin nie odebrał przesyłki. Na infolinii nic nie mogą poradzić, trzeba zgłaszać na nowo.
  • ~Magda / 2022-05-24 13:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostajesz sms że planowana godzina dostawy między 12-15, siedzi człowiek jak de*il w domu i czeka, ale kurier przyjeżdża sobie później, na obsłudze klienta nie miła pani która udziela informacji że kurier nie ma obowiązku zadzwonić wcześniej, a godzina jest orientacyjna i nie wiadomo czy wogole tego dnia dostarczy. No to po chol*re wysyłacie sms z godzina?
    ZaletyBrak
    WadyZaczynając od kurierów którzy z łaską przyjeżdżają, kończąc na obsłudze klienta która też bardzo nie mile odpisywała
  • ~Sebastian / 2022-05-23 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy ktoś wie jak się skontaktować z konsultantem telefonicznie ,a nie przez czat ? Próbuje zmienić adres dostawy i nie mogę ani przez link który wysłał mi fedex ani na infolinii pisząc z konsultantem na czacie , bo rozmowa przez telefon jest nieosiągalna . Mało tego konsultant rozłączył ze mną czat nie odpowiadając na moje pytania . Co to za firma w ogóle ?? Nie polecam tej firmy w ogóle . A jeśli ktoś wie jak zmienić adres to proszę o pomoc .
    ZaletyZero !!!
    WadyCała firma to jedna ,wielka wada
  • ~AGA / 2022-05-23 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej!!!! Nie polecam. Zero kontaktu z kurierem. Podanymi godzinami odbioru można sobie podetrzec "wiadomo co". Infolinia ŻAL!!!! W ostateczności usłyszycie,że można sobie samemu zawieźć paczkę do nadania jesli kurier się nie zjawi.
    W ich przypadku ta reklama- najlepiej polecany kurier- to bardzo nieudany samochwał bez żadnego poręczenia.
    Wstyd pracować dla tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyTragedia!
  • ~Iza / 2022-05-23 09:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie,nie i jeszcze raz nie. Nie polecam. Zero kontaktu z infolinią,brak kontaktu do kuriera. Brak informacji o terminie dostarczenia paczki,brak informacji o tym,że próba doręczenia paczki została podjęta. Brak aktualizacji w opcji śledzenia paczki.
    ZaletyBrak
  • ~fedex / 2022-05-23 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    fikcyjna faktura na moje dane - zero odpowiedzi wysylaja tylko koeljne wezwania do splaty
    Wadywszystko
  • ~Arek / 2022-05-21 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma kurierska umowę na abonament telefoniczny doręczają mi drugi raz bez efektu.Rozmawiałem z kurierem przez telefon i mi oznajmił że nie musi do mnie dzwonić przed doręczeniem bo to ja mam się dostosować do jego godzin doręczenia przesyłek między godziną 11 a 12. No chyba powinienem wziąć za każdym razem urlop .
    ZaletyBrak
  • ~Andżelika / 2022-05-21 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku. Zero profesjonalizmu, nikt za nic nie odpowiada, paczka nie dostarczona na czas, reklamację nic nie dają. Mam dość tych nieudolnych amerykańskich firm, które zalewają nasz rynek...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Woj / 2022-05-20 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwukrotnie zamawiany kurier (FEDEX) za pośrednictwem portalu FURGONETKA nie zgłosił się po paczkę. Portal FURGONETKA umywa ręce nie biorąc odpowiedzialności za firmę kurierską.
    NIE POLECAM!!!
    Zaletybrak
    WadyWIELE
  • ~Nie zadowolony klient / 2022-05-20 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka jest, zero kontaktu, na infolinię zadzwonić się nie da. Kurier nie przyjechał, nie zadzwonił, następnego dnia dostawy też nie otrzymałem.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12357
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7960
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7589
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4047
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2394
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4413
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905