Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2219 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2022-07-05 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    U mnie podobnie jak u innych adresatów,kurier to jakiś oszołom podrzucił paczkę do sąsiadów pod drzwiami nie kontaktując się z odbiorcą na podany numer totalna olewka,brak numeru kuriera tylko jakiś automat wysyła wiadomość o dzisiejszej dostawie,totalne dno
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej opisane
  • ~po / 2022-07-05 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier to zwykły cham.Niemożliwy kontakt z firmą.
  • ~TM / 2022-07-05 11:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Kurier opryskliwy. Raz zadzwonił domofonem, zanim domownik otworzył drzwi odjechał. W kontakcie telefonicznym nieuprzejmy, opryskliwy, twierdzi że dostarczenie paczki to nie jego problem i jeśli chcę odebrać paczkę mogę go znaleźć na mieście. Postawa kuriera rzutuje na obraz firmy. Na pewno więcej nie skorzystam z usług tej firmy kurierskiej.
    ZaletyPomocna obsługa klienta
    WadyKoszmarny kurier
  • ~Zawiedziony / 2022-07-04 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Fedex okazał się totalną PORAŻKĄ podczas dostarczania monitora. Druga próba dostarczenia paczki nie udała się. A teraz najlepsze: żaden jegomość - kurier nie raczył zadzwonić na mój numer. Nie wiadomo jaki był problem z dostarczeniem paczki. Mimo iż kurierzy otrzymali wcześniej info że mają zwrócić uwagę na to czy domofon zadziała, że niektórzy dostawcy mylą litere Ą z A w nazwie ulicy. Czujecie zawodowców? ODRADZAM WAM TĄ FIRME, jezeli OCZEKUJECIE TERMINOWEGO DOSTARCZENIA WAŻNEJ PRZESYŁKI. U mnie był to monitor potrzebny do wykonania zlecenia.
  • ~Maciek / 2022-07-02 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Międzynarodowa przesyłka priorytetowa zamiast deklarowanych 1-3 dni roboczych przychodzi po 2-3 tygodniach! Logistyka i tracking tej firmy to jakiś żart. Przesyłka międzynarodowa po paru przeskokach trafia do Francji a potem Niemiec następnie paczkę znowu zawracają do Francji i status wisi. Dno i żenada za duże pieniądze! Strona internetowa fedexu do zarządzania i nadawania paczek to największy internetowy bajzel jaki widziałem, którego nawet obsługa fedex nie potrafi okiełznać.
    Wady- Mijają się z prawdą odnośnie czasów wysyłki
    - Antyintuicyjna strona internetowa
    - Nielogiczna logistyka
  • ~Jacek / 2022-07-01 16:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Instytucja Fedex w PL nie powinnna istnieć . Oczekiwałem na przesyłkę 2 dni . Po czym zadzwonił kurier / kierowca i powiedział ze nie wie kiedy dostarczy przesyłkę bo musi wracać do bazy .
    Banda oszustów i krętaczy !!!
    ZaletyNie polecam
    WadyDziadostwo
  • ~Żaneta / 2022-07-01 13:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka, którą otrzymałam była porozrywana. Kurier nawet nie raczył zadzwonić, tylko przerzucił ją na podwórko. Zdecydowanie nie polecam. Kurier rozwożący paczki w dniu 1.07.2022 w Białym Dunajcu niekompetentny.
  • ~FedEx_NIE / 2022-07-01 13:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety u mnie sytuacja wyglądała podobnie jak u kilku osób piszących wcześniej. Co gorsza myślałem, że tylko ja mam takie problemy ale okazuje się że to standard. Info - Wydanie przesyłki do doręczenia - w tym samym momencie Dyspozycja zmiany terminu doręczenia - kolejna informacja Przesyłka w oddziale. W kolejnym dniu to samo. Kontakt telefoniczny odpada bo cały czas zajęte. Czat z botem - nic się nie dowiesz, bez sensu. Czat z prawdopodobnie pracownikiem, to standardowe formuły, że oni nie wiedzą, może kurier stał w korkach, może samochód się popsuł itp.
    Jak najdalej od FedEx!
    ZaletyZaletą ocierającą się o cud będzie jak przesyłka dotrze.
    WadyNieterminowość, beznadziejny kontakt z infolinią, kiepski monitoring przesyłki.
  • ~Stanisław / 2022-07-01 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Od poniedziałku (27.08) przesyłka jedzie do mnie z Torunia (mieszkam w świeciu, ok. 50 km od Torunia). Nadana w Poznaniu i przewieziona do fedex w Toruniu miała dotrzeć do mnie we wtorek 28.06. Cały czas śledzę drogę przesyłki i cały czas jest ktoś w domu, co podkreślam. Tymczasem we wtorek 28 o godz 12.00 w aplikacji śledzącej pojawiła się informacja: "Nieudana próba doręczenia. Przesyłka awizowana".Taki sam komunikat pojawił się wczoraj (czwartek, o 13.29), a żona przypadkowo widziała przez okno samochód fedex około 13.00-14.00, który jednak się nie zatrzymał i tajemniczo zaginął. Rozumiem, że kurier musi się wykazać obecnością w miejscu doręczenia przesyłki, bo zapewne fedex dysponuje jakimś programem śledzącym, ale nie pojmuję dlaczego nikt nie sprawdza czy kurier próbował skontaktować się ze mną telefonicznie, co byłoby widać w historii połączeń. Czy FedEx ma za dużo kasy, aby fundować nieuczciwym kurierom wycieczki krajoznawcze? Dodam, że kurier otrzymał moją przesyłkę do doręczenia we wtorek, środę , czwartek i piątek (dzisiaj). Jak długo jeszcze i gdzie są te rzekome awiza?
  • ~Nie ujawniaj swoich danych osobowych! / 2022-06-30 19:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Hm... moja przesyłka krąży pomiędzy Raszynem a Łodzią już kolejny raz a ja nie wiem, kiedy ją otrzymam i czy w ogóle... Co ciekawe dopłaciłem za opcję "dostawa następnego dnia". Brak jakiegokolwiek kontaktu. Na czasie rozmawiam z bootem, który nie jest w stanie pomóc... Infolinia po kilkunastominutowym oczekiwaniu rozłącza rozmowy... XXI wiek... żenada... Nigdy więcej.... nie dziwię się, że przy takiej jakości usług nie zdobyli polskiego rynku...
    ZaletyFilm Cast Away
    WadyJakość i terminowość usług... a w zasadzie ich brak
  • ~Piotr / 2022-06-30 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    To jak traktuje się klienta W FedEx to jawna kpina. Najpierw informuje się klienta że przesyłka zostanie dostarczonego konkretnego dnia, w następnym dniu dostaje się informację że jednak przesyłka nie zostanie dostarczona bez podania powodu i terminu doręczenia .Postanowiłem więc wziąć sprawę w swoje ręce ponieważ bardzo zależało mi na przesyłce do konkretnego dnia i dlatego też kilka dni wcześniej ją zamówiłem. Po obdzwonieniu wszystkich oddziałów, gdy łaskawie odebrano telefon nie dowiedziałem się NIC ponieważ Pani poinformowała mnie że nie "widzi" mojego nr. przesyłki. Poinformowała mnie abym zalogował się na czacie i napisał konsultantowi w czym tkwi problem. I tutaj kolejne zdziwienie i "olewanie" klienta. Po zalogowaniu okazało się że piszę z "automatem" z którym nic nie mogę załatwić. Po mozolnym pisaniu łaskawie dostałem informację że "Pan Robot" połączy mnie z konsultantem . Dostałem informację że jestem 5 w kolejce oczekiwania. PO około 10 min. byłem pierwszy w kolejce. Gdy myślałem że w końcu po godzinie dzwonienia bez powodzenia i czatowaniu coś załatwię dostałem komunikat że "MÓJ CZAS NA CZACIE DOBIEGŁ KOŃCA" SZOK . Nawet mnie nie połączyli a już zostałem rozłączony. I tak straciłem godzinę nic nie załatwiając i po 4 dniach nadal nie wiem co się dzieje z moją przesyłką oprócz tego że jest gdzieś w FedEx. Piszę tę opinię bo wiem od znajomych że to jest standard ich obsługi z klientem. Może ta opinia pozwoli komuś zaoszczędzić czasu i nerwów straconych. Reasumując - NIE POLECAM TEJ FIRMY . NIE ZRÓBCIE TEGO SAMEGO BŁEDU CO JA ZROBIŁEM . JEST WIELE INNYCH FIRM KTORE SZANUJĄ KLIENTÓW I SĄ RZETELNE
    ZaletyBRAK
    WadyNIEPROFESJONALIZM
  • ~Lena / 2022-06-29 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie, Nie, nie!!!! nigdy więcej nie wyślę przesyłki tym przewoźnikiem, nie polecam też nikomu tego przewoźnika, przesyłka dotarła po 3 tygodniach, to były dokumenty które straciły ważność, wyrobiłam i wysłałam drugie, poniosła ponowne koszty, nie chcą mi uznać reklamacji ale walczę z nimi...
  • ~KUBA / 2022-06-29 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kurier dzwoni na telefon a jak nie odebrałem bo nie miałem zasięgu to nawet nie przyjechal pod adres pod którym paczka miała być dostarczona tylko sobie w inną stronę pojechał
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~GH / 2022-06-28 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier od trzech dni do mnie nie dojechał, nie wpadł nawet na pomysł żeby poinformować mnie że go nie będzie. Dno totalne, zdecydowanie odradzam korzystania.
  • ~Xxx / 2022-06-28 13:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia dno i metr mułu paczka miała dojść do piątku jest wtorek i ten cymbał kolejny raz wpisał że nie ma nikogo w domu i paczka kolejny raz jedzie na magazyn brama otwarta wszyscy w domu
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Klient / 2022-06-24 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, oszukują dostarczają z opóźnieniem, po interwencjach mimo że jadą kolo adresata paczki , wymiwki mają różne a to kłamstwo nie polecam nigdy więcej tej firmy kurierskiej nikomu nie polecam
    ZaletyNie ma zalet
    WadyOszukują, przesyłki nie docierają na czas brak kontaktu telefonicznego, w internecie posze się z tępym botem bo sani nie mają odwagi osobiście rozmawiać z klientami
  • ~Artur / 2022-06-24 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier ....po raz drugi nie umiał znaleźć adresu pod który inne firmy trafiają bez problemu.
    Nawet nie umieją chyba obsługiwać telefonu żeby skontaktować się z klientem.
    Chciało by się napisać niecenzuralne słowa....
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~sew / 2022-06-24 16:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Dostarczyłpaczkę pod całkowicie inny asdres. Brak kontaktu z kurierem.
    Zaletybrak
    Wadybrak odpowiedzialności za przesyłkę
  • ~Alek / 2022-06-24 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Fedex - the worst company ever, dont send with them, they are lying about time and delivery status all the time!!! My letter to Bangkok is going 1 month!!!!
    Already visited warsaw-germany-france-holland-and still not get there - but they said many times its going already to recipient!
    Fedex - Liars and useless company. i dont know how this firm can exist in this years.
    ZaletyBrak
    WadyLying about delivery status
    Letter i sent 2 weeks was traveling in wrong direction
    They dont know whats going on with a packages
  • ~Aaaa / 2022-06-23 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują i nie dostarczają paczek na czas. Od tygodnia czekam na przesyłkę. Obiecują i nie dostarczają
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12633
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8058
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7691
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027