Jestem zadowolony z FeDexu , przesyłkę dostałam w ciągu 3 dni , nie wiem skąd te negatywne opinie. Pozdrawiam serdecznie i polecam..
ZaletySzybka dostawa
WadyBrak
~Pula / 2022-08-12 18:10
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurjerska jaką znam .brak kontaktu jakiego kolwiek z kurierem .zero powiadomień .że kurjer jedzie do klienta.zZenujace że w 21wieku w dobie telefonu nie ozna powiadomić odbiorcy przesyłki że kurier będzie w danym dniu.
~Niezadowolony / 2022-08-12 14:54
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu z BOKiem. Podane telefony albo obciążają mój abonament, albo się rozłączają. Przesyłka nadana z Olsztyna do Elbląga jechała przez Łódź. Kurier przyjął przesyłkę do dostarczenia o godz, 7 a ja mam czekać do godz. 18 na dostawę. Nigdy więcej FEDEXu.
ZaletyBrak zalet
WadyWady wszystkie jakie możliwe: brak kontaktu telefonicznego, mailowy niebezpieczny bo ich strona nie zabezpieczona a muszę podać swoje dane, czas oczekiwania na dostawę w dniu przekazania kurierowi do doręczenia to 12 godz.
~Ela / 2022-08-12 13:02
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze nigdy nie dostarczono mi przesyłki w terminie. Najgorsza firma kurierska w Polsce.
~Slawomir / 2022-08-12 10:41
Ocena: 1.00 / 5
W ogóle ich nie było sprawdziłem na kamerach a napisali że dwa razy próbowali mi dostarczyć przesyłkę
ZaletyBrak
WadySame wąsy
~Bob / 2022-08-12 08:12
Ocena: 1.00 / 5
Międzynarodowa firma która nie potrafi dostarczyć przesyłki w dwa tygodnie.
ZaletyBrak
WadySame
~bardzo zadowolona klientka / 2022-08-11 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt telefoniczny z infolinią jest NIEMOŻLIWY, biuro obsługi klienta również nie pomaga. Kurier nie dzwoni do klienta mimo wykupionej usługi, koniec końców paczka nie dojeżdża. Nikt nie potrafi zlokalizować kuriera, określić godzin dostawy, o kontakcie telefonicznym z kurierem nie wspomnę, bo nie ma takiej możliwości. Adresu dostawy również zmienić nie można:) pracownicy biura obsługi klienta wyłączają się z rozmowy, gdy pyta się o jakiś konkret, np. wytłumaczenie dlaczego paczka miała dojechać dzisiaj, a nie dojeżdża i nie dojedzie. Poziom naprawdę wysoki. To zrozumiałe, że inne firmy rozwożące przesyłki nie są idealne i wszędzie zdarzają się pomyłki, ale możliwość kontaktu z kurierem lub zmiana adresu dostawy są teraz na porządku dziennym. Nikt nie wie gdzie jest kurier, nikt wie w jakiś godzinach dostarcza paczki. Nie polecam nikomu.
WadyBrak kontaktu z kurierem, brak terminowości
~Kasia / 2022-08-10 16:23
Ocena: 1.00 / 5
Dno, prawie tydzien mi dostarczali paczkę, nie ma poprawnego nr do nich, zero kontaktu z kurierem.
ZaletyŻadna
WadyNiezetelność, brak jakiegokolwiek kontaktu, spore opóźnienie w dostawie, kłamstwo
~Santinia / 2022-08-10 11:29
Ocena: 2.67 / 5
Korzystaliśmy z usług tej firmy przy wysyłaniu zamówień do klientów. Zrezygnowaliśmy, gdy któryś raz firma FedEx naliczyła nam dodatkowe koszty za rzekomo nie zgodną wagę przesyłki - sporo wyższą niż zapłacona kwota - przesyłka ważyła np. 10kg, z gabarytów wynikało 15kg i za tyle zapłaciliśmy. Firma FedEx uważa, że przesyłka ważyła 30kg i za tyle kazała nam zapłacić - reklamacja nie została uznana.
ZaletyTerminowość
WadyNiesłuszne koszty dodatkowe
~Michał / 2022-08-10 10:36
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA!!!!!! 0 KONTKATU NA INFOLINI, 0 KONTKATU OD KURIERA - MASAKRA - UNIKAJĆ JAK CHOLERA
Zaletybrak
Wadyza duzo by pisać
~Rafał / 2022-08-10 09:24
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to kpina zero jakiegokolwiek kontaktu z kim kolwiek nawet na infolinii
ZaletyNie ma
WadyKontakt
~Edyta / 2022-08-10 08:21
Ocena: 1.00 / 5
Firma masakra! Dwa razy awizowali paczkę, bo niby nie było mnie w domu, a tak naprawdę kurier nawet się nie pofatygował żeby podjechać pod dom. Dodzwonić się tam to jakaś masakra, niby juz łączy, ale na końcu rozłącza. Naprawdę nie polecam
~Kropka nad i / 2022-08-08 18:12
Ocena: 1.00 / 5
dno. prawdopodobnie zgubili mi przesylke. Od piatku kłamiæ ze byl kurier i ze nikogo nie zastal i zostawil awizo. Nie bylo nikogo, ani w piatek ani dzisiaj. okradli mnie
Zaletyzadne
Wadyzagubienie przesylki wartej 2500
~Jan / 2022-08-08 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Dalem jedna gwizadkę,bo mniej sie nie da. To jest kompletny żart ta firma. Kłamliwe informacje,nie mozna sie z NIKIM porozumieć.Zadnych odpowiedzi na maile, infolinia rozłącza sie od razu po wykreceniu numeru. Czegos takiego dawno nie widziałem w poszukiwaniu włąsnej paczki. Z automatu wypisują ,ze awizowano i nikogo nie zastano,a ty czekaj caly dzien....Ktoś kto podpisuje z nimi umowe musi być desperatem.
ZaletyBRAK
Wadysame wady
~iksigrekzet / 2022-08-05 20:20
Ocena: 2.33 / 5
Ciężko jest z tą firmą.
Nie ma kontaktu, na infolinie nie możesz zadzwonić bo obsługują tylko tych co mają z nimi umowę
Kurier sam sobie zmienia dni dostawy jak mu pasuje mnie informując nawet o tym, a jeśli ma dostawe gdzieś dalej po prostu jej nie dostarcza, lub dopiero po paru dniach
Jedyny kontakt jest z botem na tronie, mozna przez niego polaczyc sie z konsultantem jednak mało co zrobi
Numeru do kuriera nie dostaniecie bo trzeba mieć wykupione żeby kurier do was dzwonił lub informował o przesyłce
Nie polecam fedexu, tam jest tak zwana samowolka
ZaletyBrak
Wadyto co wyżej
~Gabi / 2022-08-04 09:14
Ocena: 1.00 / 5
Żenujacy przewoznik, kurierzy nie potrafia korzystac z podstawowych aplikacji nawigacyjnych, sa opryskliwi lub nie odbieraja wiadomosci. Zrzucaja przesylki pod błędne adresy albo je gubia. Chcac zlozyc reklamacje nie ma mozliwosci rozmowy z konsultantem bo na infolini zrzucaja klienta na czat z botami!!! Interwencja trwa tygodniami a Ty pozostajesz bez przesylki. KPINA i ZENADA
~Kaziu / 2022-08-03 12:03
Ocena: 1.00 / 5
Fedex to chyba najgorsza firma kurierska w Polsce. Kurierzy mają wywalone na wszystko. Jak punkt dostawy nie jest im po drodze to odeślą przesyłkę i napiszą że nikogo nie było w trakcie dostawy. Ani nie zadzwonią mimo że mają nr telefonu na liście przewozowym ani nie spróbują się umówić na odbiór w innym miejscu albo terminie. Totalne dno. Byłem w domu cały czas, wszystkie dane na liście były dobre a kurier napisał że odmowa przyjęcia, że nikogo nie było w lokalu i chcą żebym zapłacił drugi raz za zwrot za tą samą przesyłkę, której nie doręczyli. No i 3 raz bo musiałem wziąć innego kuriera który dostarczył ją bez najmniejszego problemu. FEDEX TO TOTALNE DNO. Od tamtej pory nie korzystam z tych pateraków i nie mam już żadnych problemów.
Firma zagubiła ubezpieczoną przesyłkę, nie potrafi w sposób jasny i rzeczowy udowodnić, że przesyłka została dostarczona. Kurierowi jest wygodnie nie prosić o podpis, z czego skwapliwie korzysta/nie prosi nawet o podanie nazwiska. Reklamacja odrzucona, pomimo ubezpieczenia przesyłki.
Kolejna przesyłki, nie można było należycie przekierować, inne informacje są udzielane w czasie czatów pisemnych, jeszcze inne przez telefon i to zależy, na jakiego konsultanta się trafi. duża część z nich jest niekompetentna, nie potrafi udzielić jednoznacznej odpowiedzi na zadawane pytania. Faktury za należności celne są wysyłane po ich terminie zapłaty a na domiar zapłaty później jeszcze bezczelnie wysyłają wezwania do zapłaty już opłaconych dokumentów. Naprawdę bardzo dużo złego przy zaledwie dwóch transakcjach z nimi mnie spotkały. sporo zdrowia, nerwów i czasu.
Zaletybrak
Wadyludzie nie infolinii bez potrzebnej wiedzy, nie uznawanie reklamacji pomimo ubezpieczeń przesyłki
~Robert / 2022-08-01 11:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma chyba gorszej firmy kurierskiej w Polsce. Wnioskuję to tym że na około 10 przesyłek tylko 1 czy 2 były bezproblemowo dostarczone. To na moim przykładzie , na przykładzie moich 2 kolegów również znacząca większość to były problemy. Opóźnienia, kurier napisał, że paczka już dostarczona podczas gdy po interwencji po dwóch dniach udało się dopiero odebrać paczkę. My już nigdy nie nadajemy Fedexem. Zmuszeni jesteśmy do kontaktu z tą firmą już tylko gdy ktoś ją nada.
~iiiiii / 2022-08-01 08:32
Ocena: 2.33 / 5
Zdecydowanie nie polecam firmy, kurier miał przyjechać danego dnia, a przyjechał dopiero dzień później. Nie można się w ogóle dodzwonić, więc kontakt tylko mailowy. Wysyłałam paczkę za pobraniem, czas zwrotu miał być około 20 dni, a pieniądze otrzymałam dopiero po 2 miesiącach (po wysłaniu przedsądowego wezwania do zapłaty). Od momentu upłynięcią terminu, firma nie odpowiadała już nawet na maile.