strona 48 z 110
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »
-
~Ewa / 2022-07-07 22:54
Niestety od momentu fuzji z TNT obsługa diametralnie się pogorszyła. Kurier nie odbiera paczek, paczki docierają po ponad dwóch tygodniach, a opłaty wzrosły. -
-
~Mimi / 2022-07-07 16:16
Totalna kpina i dno. Kurier nie przyjezdza, firma nie odbiera telefonow. Odradzam !!!!! WadyWszystko jest nie na miejscu w tej firmie -
~Az / 2022-07-07 15:36
najgorsza fima kurierska. nie polecam wspópracy. Fakturują przesyłkę dwukrotnie i od dwóch miesięcy nie potrafią wystawić korekty. totalny brak kontaktu, zamiast wyjaśnień i korekty wezwania do zapłaty i zablokowane konto.
Naszczęście są lepsze firmy i zakończyłam współprace z tym badziewiem. Tak się traktuje kienta biznesowego.
ŻENADA!!!!!!!!!ZaletyBRAKWadyZERO KONTAKTU -
~Natalia / 2022-07-07 14:12
Kurier zamiast skontaktować się z odbiorcą, wyłapuje mieszkańców osiedla i stara się wcisnąć paczkę. Sam twierdzi, że przesyłkę powinien zostawić pod drzwiami, a mimo to adres i zapewnienie odbiorcy nie są dla niego potwierdzeniem, że jest w dobrym miejscu dostarczenia przesyłki, ponieważ nikt z mieszkańców osiedla nie zna odbiorcy. Ja nie proszę o nawiązywanie kontaktów społecznych z mieszkańcami tylko dostarczenie paczki pod drzwi wskazane w adresie ot dla mnie proste i logiczne. Ton jakim zwraca się do odbiorcy jest szczytem chamstwa i szeroko pojętego buractwa. Może zainwestujcie w szkolenia z obsługi klienta, albo wysyłajcie tylko maile, bo rozmowy telefoniczne z kurierem to dramat. Cieszę się, że nie musiałam się z nim widzieć face to face. Może sprzedawcy się ockną i kopną w dupę FedEx na rzecz porządnej firmy. ZaletyBrakWadyKURIER -
~gość / 2022-07-07 11:57
Dno totalne. Kurier nie informuje o żadnych krokach, zero kontaktu po za sms, że przyjedzie i czekasz cały dzień. Nie polecam. Wszyscy znajomi narzekają na tą firmę i jak kupują przez internet i widza fedex to wolą zakupy online zrobić u innego sprzedawcy, który ma lepszą firmę kurierską. ZaletybrakWadywszystkie mozliwe -
~Mateusz Mazur / 2022-07-07 06:22
100km odległości a paczka idzie 2 dni...i nie może dojść. Dramat. Nigdy nie bierzcie FedEx jeśli zależy wam na czasie... ZaletyHaha .. żadnych.WadyPijany rowerzysta. Paczką pod pachą by mi szybciej ja dostarczył niż FedEx -
~po / 2022-07-06 12:29
Kolejny popis chamstwa kuriera,zadzwonił o godz.10.47 i twierdził że stoi pod moim płotem.Ja nie mam płotu,ponieważ mieszkam w bloku.Kurier wiedział że mnie nie będzie tej godznie o czym informowałem go dzień wcześniej.Wszelkie próby uzyskania informacji skwitował wyłączenie telefonu. ZaletyŻadnychWadyChamski kurier i brak możliwości kontaktu z firmą FeDex. -
~Anetus / 2022-07-06 09:23
Oszczędność kosztów prowadzi do absurdu. Rzekome awizo w formie elektronicznej widoczne po śledzeniu paczki. Doręczenie na adres prywatny w godzinach rannych, kurier nie kontaktuje się- to usługa dodatkowo platna.
Na infolinii nikt nic nie powie, bo dedykowana klientom biznesowym. Czat z botem, potem ktoś człowiek przejmuje i powtarza te same regułki.
Informację o problemach z dostawą otrzymuję od nadawcy. Muszę jechać na drugi koniec miasta , aby odebrać przesyłkę.
Nie polecam ani jako osoba prywatna. Nie skorzystam jako klient biznesowy- to wpływa na wizerunek firmy. Czasem jednak nie cena czyni cuda.
Nawet z ekonomicznym Inpostem jest kontakt i proponują jakieś rozwiązania.Zaletyrzekoma dostawa w ciągu 2 dni roboczychWadybrak kontaktu, infolinia tylko dla klientów biznesowych -
-
~Cezar / 2022-07-06 06:58
Kurierzy chyba odrabiają tam godziny społeczne . Chamstwo i prostactwo. A z samą firmą zero kontaktu. -
~Klient / 2022-07-05 22:01
U mnie podobnie jak u innych adresatów,kurier to jakiś oszołom podrzucił paczkę do sąsiadów pod drzwiami nie kontaktując się z odbiorcą na podany numer totalna olewka,brak numeru kuriera tylko jakiś automat wysyła wiadomość o dzisiejszej dostawie,totalne dno ZaletyBrakWadyJak wyżej opisane -
~po / 2022-07-05 15:08
Kurier to zwykły cham.Niemożliwy kontakt z firmą. -
~TM / 2022-07-05 11:10
Nie polecam. Kurier opryskliwy. Raz zadzwonił domofonem, zanim domownik otworzył drzwi odjechał. W kontakcie telefonicznym nieuprzejmy, opryskliwy, twierdzi że dostarczenie paczki to nie jego problem i jeśli chcę odebrać paczkę mogę go znaleźć na mieście. Postawa kuriera rzutuje na obraz firmy. Na pewno więcej nie skorzystam z usług tej firmy kurierskiej. ZaletyPomocna obsługa klientaWadyKoszmarny kurier -
~Zawiedziony / 2022-07-04 13:34
Witam. Fedex okazał się totalną PORAŻKĄ podczas dostarczania monitora. Druga próba dostarczenia paczki nie udała się. A teraz najlepsze: żaden jegomość - kurier nie raczył zadzwonić na mój numer. Nie wiadomo jaki był problem z dostarczeniem paczki. Mimo iż kurierzy otrzymali wcześniej info że mają zwrócić uwagę na to czy domofon zadziała, że niektórzy dostawcy mylą litere Ą z A w nazwie ulicy. Czujecie zawodowców? ODRADZAM WAM TĄ FIRME, jezeli OCZEKUJECIE TERMINOWEGO DOSTARCZENIA WAŻNEJ PRZESYŁKI. U mnie był to monitor potrzebny do wykonania zlecenia. -
~Maciek / 2022-07-02 16:31
Międzynarodowa przesyłka priorytetowa zamiast deklarowanych 1-3 dni roboczych przychodzi po 2-3 tygodniach! Logistyka i tracking tej firmy to jakiś żart. Przesyłka międzynarodowa po paru przeskokach trafia do Francji a potem Niemiec następnie paczkę znowu zawracają do Francji i status wisi. Dno i żenada za duże pieniądze! Strona internetowa fedexu do zarządzania i nadawania paczek to największy internetowy bajzel jaki widziałem, którego nawet obsługa fedex nie potrafi okiełznać. Wady- Mijają się z prawdą odnośnie czasów wysyłki
- Antyintuicyjna strona internetowa
- Nielogiczna logistyka -
~Jacek / 2022-07-01 16:59
Instytucja Fedex w PL nie powinnna istnieć . Oczekiwałem na przesyłkę 2 dni . Po czym zadzwonił kurier / kierowca i powiedział ze nie wie kiedy dostarczy przesyłkę bo musi wracać do bazy .
Banda oszustów i krętaczy !!!ZaletyNie polecamWadyDziadostwo -
~Żaneta / 2022-07-01 13:47
Paczka, którą otrzymałam była porozrywana. Kurier nawet nie raczył zadzwonić, tylko przerzucił ją na podwórko. Zdecydowanie nie polecam. Kurier rozwożący paczki w dniu 1.07.2022 w Białym Dunajcu niekompetentny. -
-
~FedEx_NIE / 2022-07-01 13:06
Niestety u mnie sytuacja wyglądała podobnie jak u kilku osób piszących wcześniej. Co gorsza myślałem, że tylko ja mam takie problemy ale okazuje się że to standard. Info - Wydanie przesyłki do doręczenia - w tym samym momencie Dyspozycja zmiany terminu doręczenia - kolejna informacja Przesyłka w oddziale. W kolejnym dniu to samo. Kontakt telefoniczny odpada bo cały czas zajęte. Czat z botem - nic się nie dowiesz, bez sensu. Czat z prawdopodobnie pracownikiem, to standardowe formuły, że oni nie wiedzą, może kurier stał w korkach, może samochód się popsuł itp.
Jak najdalej od FedEx!ZaletyZaletą ocierającą się o cud będzie jak przesyłka dotrze.WadyNieterminowość, beznadziejny kontakt z infolinią, kiepski monitoring przesyłki. -
~Stanisław / 2022-07-01 09:59
Od poniedziałku (27.08) przesyłka jedzie do mnie z Torunia (mieszkam w świeciu, ok. 50 km od Torunia). Nadana w Poznaniu i przewieziona do fedex w Toruniu miała dotrzeć do mnie we wtorek 28.06. Cały czas śledzę drogę przesyłki i cały czas jest ktoś w domu, co podkreślam. Tymczasem we wtorek 28 o godz 12.00 w aplikacji śledzącej pojawiła się informacja: "Nieudana próba doręczenia. Przesyłka awizowana".Taki sam komunikat pojawił się wczoraj (czwartek, o 13.29), a żona przypadkowo widziała przez okno samochód fedex około 13.00-14.00, który jednak się nie zatrzymał i tajemniczo zaginął. Rozumiem, że kurier musi się wykazać obecnością w miejscu doręczenia przesyłki, bo zapewne fedex dysponuje jakimś programem śledzącym, ale nie pojmuję dlaczego nikt nie sprawdza czy kurier próbował skontaktować się ze mną telefonicznie, co byłoby widać w historii połączeń. Czy FedEx ma za dużo kasy, aby fundować nieuczciwym kurierom wycieczki krajoznawcze? Dodam, że kurier otrzymał moją przesyłkę do doręczenia we wtorek, środę , czwartek i piątek (dzisiaj). Jak długo jeszcze i gdzie są te rzekome awiza? -
~Nie ujawniaj swoich danych osobowych! / 2022-06-30 19:27
Hm... moja przesyłka krąży pomiędzy Raszynem a Łodzią już kolejny raz a ja nie wiem, kiedy ją otrzymam i czy w ogóle... Co ciekawe dopłaciłem za opcję "dostawa następnego dnia". Brak jakiegokolwiek kontaktu. Na czasie rozmawiam z bootem, który nie jest w stanie pomóc... Infolinia po kilkunastominutowym oczekiwaniu rozłącza rozmowy... XXI wiek... żenada... Nigdy więcej.... nie dziwię się, że przy takiej jakości usług nie zdobyli polskiego rynku... ZaletyFilm Cast AwayWadyJakość i terminowość usług... a w zasadzie ich brak -
~Piotr / 2022-06-30 08:17
To jak traktuje się klienta W FedEx to jawna kpina. Najpierw informuje się klienta że przesyłka zostanie dostarczonego konkretnego dnia, w następnym dniu dostaje się informację że jednak przesyłka nie zostanie dostarczona bez podania powodu i terminu doręczenia .Postanowiłem więc wziąć sprawę w swoje ręce ponieważ bardzo zależało mi na przesyłce do konkretnego dnia i dlatego też kilka dni wcześniej ją zamówiłem. Po obdzwonieniu wszystkich oddziałów, gdy łaskawie odebrano telefon nie dowiedziałem się NIC ponieważ Pani poinformowała mnie że nie "widzi" mojego nr. przesyłki. Poinformowała mnie abym zalogował się na czacie i napisał konsultantowi w czym tkwi problem. I tutaj kolejne zdziwienie i "olewanie" klienta. Po zalogowaniu okazało się że piszę z "automatem" z którym nic nie mogę załatwić. Po mozolnym pisaniu łaskawie dostałem informację że "Pan Robot" połączy mnie z konsultantem . Dostałem informację że jestem 5 w kolejce oczekiwania. PO około 10 min. byłem pierwszy w kolejce. Gdy myślałem że w końcu po godzinie dzwonienia bez powodzenia i czatowaniu coś załatwię dostałem komunikat że "MÓJ CZAS NA CZACIE DOBIEGŁ KOŃCA" SZOK . Nawet mnie nie połączyli a już zostałem rozłączony. I tak straciłem godzinę nic nie załatwiając i po 4 dniach nadal nie wiem co się dzieje z moją przesyłką oprócz tego że jest gdzieś w FedEx. Piszę tę opinię bo wiem od znajomych że to jest standard ich obsługi z klientem. Może ta opinia pozwoli komuś zaoszczędzić czasu i nerwów straconych. Reasumując - NIE POLECAM TEJ FIRMY . NIE ZRÓBCIE TEGO SAMEGO BŁEDU CO JA ZROBIŁEM . JEST WIELE INNYCH FIRM KTORE SZANUJĄ KLIENTÓW I SĄ RZETELNE ZaletyBRAKWadyNIEPROFESJONALIZM
strona 48 z 110
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »