WadySame wady, od kontaktu z infolinią poprzez kontakt z kurierem
strona 46 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- nastepna »
-
~Klient / 2022-08-16 10:22
Porażka!!! Wg informacji na stronie paczka odebrana, a w rzeczywistości nikt z paczka nie był. Po kontakcie z infolinią, oczywiście jedynie droga pisana, dowiedziałam się że paczkę odebrał jakiś sąsiad!!! Poprosiłam, więc o numer telefonu do kierownika oddzialu... I co się okazuje, pan z infolinii zaraz mi odpisuje, że skontaktował się z kurierem i paczka jest u niego na aucie....!!!! Przy odbiorze pytam kuriera dlaczego wprowadza fałszywe informacje w system.. odpowiedź poniżej krytyki... bo nie mogę psuć sobie statystyki.... no tak a odbiorcę można wprowadzać w błąd!!! Nie polecam i będę omijać -
-
~Domino / 2022-08-14 22:55
Polecam ta firmę szybka wysylka , jestem zadowolony. ZaletySzynka wysyłkaWadyBrak -
~Kamila / 2022-08-14 22:52
Jestem zadowolony z FeDexu , przesyłkę dostałam w ciągu 3 dni , nie wiem skąd te negatywne opinie. Pozdrawiam serdecznie i polecam.. ZaletySzybka dostawaWadyBrak -
~Pula / 2022-08-12 18:10
Najgorsza firma kurjerska jaką znam .brak kontaktu jakiego kolwiek z kurierem .zero powiadomień .że kurjer jedzie do klienta.zZenujace że w 21wieku w dobie telefonu nie ozna powiadomić odbiorcy przesyłki że kurier będzie w danym dniu. -
~Niezadowolony / 2022-08-12 14:54
Brak kontaktu z BOKiem. Podane telefony albo obciążają mój abonament, albo się rozłączają. Przesyłka nadana z Olsztyna do Elbląga jechała przez Łódź. Kurier przyjął przesyłkę do dostarczenia o godz, 7 a ja mam czekać do godz. 18 na dostawę. Nigdy więcej FEDEXu. ZaletyBrak zaletWadyWady wszystkie jakie możliwe: brak kontaktu telefonicznego, mailowy niebezpieczny bo ich strona nie zabezpieczona a muszę podać swoje dane, czas oczekiwania na dostawę w dniu przekazania kurierowi do doręczenia to 12 godz. -
~Ela / 2022-08-12 13:02
Jeszcze nigdy nie dostarczono mi przesyłki w terminie. Najgorsza firma kurierska w Polsce. -
~Slawomir / 2022-08-12 10:41
W ogóle ich nie było sprawdziłem na kamerach a napisali że dwa razy próbowali mi dostarczyć przesyłkę ZaletyBrakWadySame wąsy -
~Bob / 2022-08-12 08:12
Międzynarodowa firma która nie potrafi dostarczyć przesyłki w dwa tygodnie. ZaletyBrakWadySame -
-
~bardzo zadowolona klientka / 2022-08-11 17:51
Kontakt telefoniczny z infolinią jest NIEMOŻLIWY, biuro obsługi klienta również nie pomaga. Kurier nie dzwoni do klienta mimo wykupionej usługi, koniec końców paczka nie dojeżdża. Nikt nie potrafi zlokalizować kuriera, określić godzin dostawy, o kontakcie telefonicznym z kurierem nie wspomnę, bo nie ma takiej możliwości. Adresu dostawy również zmienić nie można:) pracownicy biura obsługi klienta wyłączają się z rozmowy, gdy pyta się o jakiś konkret, np. wytłumaczenie dlaczego paczka miała dojechać dzisiaj, a nie dojeżdża i nie dojedzie. Poziom naprawdę wysoki. To zrozumiałe, że inne firmy rozwożące przesyłki nie są idealne i wszędzie zdarzają się pomyłki, ale możliwość kontaktu z kurierem lub zmiana adresu dostawy są teraz na porządku dziennym. Nikt nie wie gdzie jest kurier, nikt wie w jakiś godzinach dostarcza paczki. Nie polecam nikomu. WadyBrak kontaktu z kurierem, brak terminowości -
~Kasia / 2022-08-10 16:23
Dno, prawie tydzien mi dostarczali paczkę, nie ma poprawnego nr do nich, zero kontaktu z kurierem. ZaletyŻadnaWadyNiezetelność, brak jakiegokolwiek kontaktu, spore opóźnienie w dostawie, kłamstwo -
~Santinia / 2022-08-10 11:29
Korzystaliśmy z usług tej firmy przy wysyłaniu zamówień do klientów. Zrezygnowaliśmy, gdy któryś raz firma FedEx naliczyła nam dodatkowe koszty za rzekomo nie zgodną wagę przesyłki - sporo wyższą niż zapłacona kwota - przesyłka ważyła np. 10kg, z gabarytów wynikało 15kg i za tyle zapłaciliśmy. Firma FedEx uważa, że przesyłka ważyła 30kg i za tyle kazała nam zapłacić - reklamacja nie została uznana. ZaletyTerminowośćWadyNiesłuszne koszty dodatkowe -
~Michał / 2022-08-10 10:36
TRAGEDIA!!!!!! 0 KONTKATU NA INFOLINI, 0 KONTKATU OD KURIERA - MASAKRA - UNIKAJĆ JAK CHOLERA ZaletybrakWadyza duzo by pisać -
~Rafał / 2022-08-10 09:24
Ta firma to kpina zero jakiegokolwiek kontaktu z kim kolwiek nawet na infolinii ZaletyNie maWadyKontakt -
~Edyta / 2022-08-10 08:21
Firma masakra! Dwa razy awizowali paczkę, bo niby nie było mnie w domu, a tak naprawdę kurier nawet się nie pofatygował żeby podjechać pod dom. Dodzwonić się tam to jakaś masakra, niby juz łączy, ale na końcu rozłącza. Naprawdę nie polecam -
~Kropka nad i / 2022-08-08 18:12
dno. prawdopodobnie zgubili mi przesylke. Od piatku kłamiæ ze byl kurier i ze nikogo nie zastal i zostawil awizo. Nie bylo nikogo, ani w piatek ani dzisiaj. okradli mnie ZaletyzadneWadyzagubienie przesylki wartej 2500 -
~Jan / 2022-08-08 10:28
Dalem jedna gwizadkę,bo mniej sie nie da. To jest kompletny żart ta firma. Kłamliwe informacje,nie mozna sie z NIKIM porozumieć.Zadnych odpowiedzi na maile, infolinia rozłącza sie od razu po wykreceniu numeru. Czegos takiego dawno nie widziałem w poszukiwaniu włąsnej paczki. Z automatu wypisują ,ze awizowano i nikogo nie zastano,a ty czekaj caly dzien....Ktoś kto podpisuje z nimi umowe musi być desperatem. ZaletyBRAKWadysame wady -
-
~iksigrekzet / 2022-08-05 20:20
Ciężko jest z tą firmą.
Nie ma kontaktu, na infolinie nie możesz zadzwonić bo obsługują tylko tych co mają z nimi umowę
Kurier sam sobie zmienia dni dostawy jak mu pasuje mnie informując nawet o tym, a jeśli ma dostawe gdzieś dalej po prostu jej nie dostarcza, lub dopiero po paru dniach
Jedyny kontakt jest z botem na tronie, mozna przez niego polaczyc sie z konsultantem jednak mało co zrobi
Numeru do kuriera nie dostaniecie bo trzeba mieć wykupione żeby kurier do was dzwonił lub informował o przesyłce
Nie polecam fedexu, tam jest tak zwana samowolkaZaletyBrakWadyto co wyżej -
~Gabi / 2022-08-04 09:14
Żenujacy przewoznik, kurierzy nie potrafia korzystac z podstawowych aplikacji nawigacyjnych, sa opryskliwi lub nie odbieraja wiadomosci. Zrzucaja przesylki pod błędne adresy albo je gubia. Chcac zlozyc reklamacje nie ma mozliwosci rozmowy z konsultantem bo na infolini zrzucaja klienta na czat z botami!!! Interwencja trwa tygodniami a Ty pozostajesz bez przesylki. KPINA i ZENADA -
~Kaziu / 2022-08-03 12:03
Fedex to chyba najgorsza firma kurierska w Polsce. Kurierzy mają wywalone na wszystko. Jak punkt dostawy nie jest im po drodze to odeślą przesyłkę i napiszą że nikogo nie było w trakcie dostawy. Ani nie zadzwonią mimo że mają nr telefonu na liście przewozowym ani nie spróbują się umówić na odbiór w innym miejscu albo terminie. Totalne dno. Byłem w domu cały czas, wszystkie dane na liście były dobre a kurier napisał że odmowa przyjęcia, że nikogo nie było w lokalu i chcą żebym zapłacił drugi raz za zwrot za tą samą przesyłkę, której nie doręczyli. No i 3 raz bo musiałem wziąć innego kuriera który dostarczył ją bez najmniejszego problemu. FEDEX TO TOTALNE DNO. Od tamtej pory nie korzystam z tych pateraków i nie mam już żadnych problemów. ZaletyBRAKWadyKurierzy + obsługa reklamacyjna - totalne dno. -
~zetkaj / 2022-08-02 08:56
Firma zagubiła ubezpieczoną przesyłkę, nie potrafi w sposób jasny i rzeczowy udowodnić, że przesyłka została dostarczona. Kurierowi jest wygodnie nie prosić o podpis, z czego skwapliwie korzysta/nie prosi nawet o podanie nazwiska. Reklamacja odrzucona, pomimo ubezpieczenia przesyłki.
Kolejna przesyłki, nie można było należycie przekierować, inne informacje są udzielane w czasie czatów pisemnych, jeszcze inne przez telefon i to zależy, na jakiego konsultanta się trafi. duża część z nich jest niekompetentna, nie potrafi udzielić jednoznacznej odpowiedzi na zadawane pytania. Faktury za należności celne są wysyłane po ich terminie zapłaty a na domiar zapłaty później jeszcze bezczelnie wysyłają wezwania do zapłaty już opłaconych dokumentów. Naprawdę bardzo dużo złego przy zaledwie dwóch transakcjach z nimi mnie spotkały. sporo zdrowia, nerwów i czasu.ZaletybrakWadyludzie nie infolinii bez potrzebnej wiedzy, nie uznawanie reklamacji pomimo ubezpieczeń przesyłki
strona 46 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- nastepna »