Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2217 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2022-08-16 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!!! Wg informacji na stronie paczka odebrana, a w rzeczywistości nikt z paczka nie był. Po kontakcie z infolinią, oczywiście jedynie droga pisana, dowiedziałam się że paczkę odebrał jakiś sąsiad!!! Poprosiłam, więc o numer telefonu do kierownika oddzialu... I co się okazuje, pan z infolinii zaraz mi odpisuje, że skontaktował się z kurierem i paczka jest u niego na aucie....!!!! Przy odbiorze pytam kuriera dlaczego wprowadza fałszywe informacje w system.. odpowiedź poniżej krytyki... bo nie mogę psuć sobie statystyki.... no tak a odbiorcę można wprowadzać w błąd!!! Nie polecam i będę omijać
    WadySame wady, od kontaktu z infolinią poprzez kontakt z kurierem
  • ~Domino / 2022-08-14 22:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam ta firmę szybka wysylka , jestem zadowolony.
    ZaletySzynka wysyłka
    WadyBrak
  • ~Kamila / 2022-08-14 22:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolony z FeDexu , przesyłkę dostałam w ciągu 3 dni , nie wiem skąd te negatywne opinie. Pozdrawiam serdecznie i polecam..
    ZaletySzybka dostawa
    WadyBrak
  • ~Pula / 2022-08-12 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurjerska jaką znam .brak kontaktu jakiego kolwiek z kurierem .zero powiadomień .że kurjer jedzie do klienta.zZenujace że w 21wieku w dobie telefonu nie ozna powiadomić odbiorcy przesyłki że kurier będzie w danym dniu.
  • ~Niezadowolony / 2022-08-12 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z BOKiem. Podane telefony albo obciążają mój abonament, albo się rozłączają. Przesyłka nadana z Olsztyna do Elbląga jechała przez Łódź. Kurier przyjął przesyłkę do dostarczenia o godz, 7 a ja mam czekać do godz. 18 na dostawę. Nigdy więcej FEDEXu.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWady wszystkie jakie możliwe: brak kontaktu telefonicznego, mailowy niebezpieczny bo ich strona nie zabezpieczona a muszę podać swoje dane, czas oczekiwania na dostawę w dniu przekazania kurierowi do doręczenia to 12 godz.
  • ~Ela / 2022-08-12 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nigdy nie dostarczono mi przesyłki w terminie. Najgorsza firma kurierska w Polsce.
  • ~Slawomir / 2022-08-12 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    W ogóle ich nie było sprawdziłem na kamerach a napisali że dwa razy próbowali mi dostarczyć przesyłkę
    ZaletyBrak
    WadySame wąsy
  • ~Bob / 2022-08-12 08:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Międzynarodowa firma która nie potrafi dostarczyć przesyłki w dwa tygodnie.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~bardzo zadowolona klientka / 2022-08-11 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt telefoniczny z infolinią jest NIEMOŻLIWY, biuro obsługi klienta również nie pomaga. Kurier nie dzwoni do klienta mimo wykupionej usługi, koniec końców paczka nie dojeżdża. Nikt nie potrafi zlokalizować kuriera, określić godzin dostawy, o kontakcie telefonicznym z kurierem nie wspomnę, bo nie ma takiej możliwości. Adresu dostawy również zmienić nie można:) pracownicy biura obsługi klienta wyłączają się z rozmowy, gdy pyta się o jakiś konkret, np. wytłumaczenie dlaczego paczka miała dojechać dzisiaj, a nie dojeżdża i nie dojedzie. Poziom naprawdę wysoki. To zrozumiałe, że inne firmy rozwożące przesyłki nie są idealne i wszędzie zdarzają się pomyłki, ale możliwość kontaktu z kurierem lub zmiana adresu dostawy są teraz na porządku dziennym. Nikt nie wie gdzie jest kurier, nikt wie w jakiś godzinach dostarcza paczki. Nie polecam nikomu.
    WadyBrak kontaktu z kurierem, brak terminowości
  • ~Kasia / 2022-08-10 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, prawie tydzien mi dostarczali paczkę, nie ma poprawnego nr do nich, zero kontaktu z kurierem.
    ZaletyŻadna
    WadyNiezetelność, brak jakiegokolwiek kontaktu, spore opóźnienie w dostawie, kłamstwo
  • ~Santinia / 2022-08-10 11:29
    Ocena: 2.67 / 5
    Korzystaliśmy z usług tej firmy przy wysyłaniu zamówień do klientów. Zrezygnowaliśmy, gdy któryś raz firma FedEx naliczyła nam dodatkowe koszty za rzekomo nie zgodną wagę przesyłki - sporo wyższą niż zapłacona kwota - przesyłka ważyła np. 10kg, z gabarytów wynikało 15kg i za tyle zapłaciliśmy. Firma FedEx uważa, że przesyłka ważyła 30kg i za tyle kazała nam zapłacić - reklamacja nie została uznana.
    ZaletyTerminowość
    WadyNiesłuszne koszty dodatkowe
  • ~Michał / 2022-08-10 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA!!!!!! 0 KONTKATU NA INFOLINI, 0 KONTKATU OD KURIERA - MASAKRA - UNIKAJĆ JAK CHOLERA
    Zaletybrak
    Wadyza duzo by pisać
  • ~Rafał / 2022-08-10 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to kpina zero jakiegokolwiek kontaktu z kim kolwiek nawet na infolinii
    ZaletyNie ma
    WadyKontakt
  • ~Edyta / 2022-08-10 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma masakra! Dwa razy awizowali paczkę, bo niby nie było mnie w domu, a tak naprawdę kurier nawet się nie pofatygował żeby podjechać pod dom. Dodzwonić się tam to jakaś masakra, niby juz łączy, ale na końcu rozłącza. Naprawdę nie polecam
  • ~Kropka nad i / 2022-08-08 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    dno. prawdopodobnie zgubili mi przesylke. Od piatku kłamiæ ze byl kurier i ze nikogo nie zastal i zostawil awizo. Nie bylo nikogo, ani w piatek ani dzisiaj. okradli mnie
    Zaletyzadne
    Wadyzagubienie przesylki wartej 2500
  • ~Jan / 2022-08-08 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dalem jedna gwizadkę,bo mniej sie nie da. To jest kompletny żart ta firma. Kłamliwe informacje,nie mozna sie z NIKIM porozumieć.Zadnych odpowiedzi na maile, infolinia rozłącza sie od razu po wykreceniu numeru. Czegos takiego dawno nie widziałem w poszukiwaniu włąsnej paczki. Z automatu wypisują ,ze awizowano i nikogo nie zastano,a ty czekaj caly dzien....Ktoś kto podpisuje z nimi umowe musi być desperatem.
    ZaletyBRAK
    Wadysame wady
  • ~iksigrekzet / 2022-08-05 20:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Ciężko jest z tą firmą.
    Nie ma kontaktu, na infolinie nie możesz zadzwonić bo obsługują tylko tych co mają z nimi umowę
    Kurier sam sobie zmienia dni dostawy jak mu pasuje mnie informując nawet o tym, a jeśli ma dostawe gdzieś dalej po prostu jej nie dostarcza, lub dopiero po paru dniach
    Jedyny kontakt jest z botem na tronie, mozna przez niego polaczyc sie z konsultantem jednak mało co zrobi
    Numeru do kuriera nie dostaniecie bo trzeba mieć wykupione żeby kurier do was dzwonił lub informował o przesyłce

    Nie polecam fedexu, tam jest tak zwana samowolka
    ZaletyBrak
    Wadyto co wyżej
  • ~Gabi / 2022-08-04 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujacy przewoznik, kurierzy nie potrafia korzystac z podstawowych aplikacji nawigacyjnych, sa opryskliwi lub nie odbieraja wiadomosci. Zrzucaja przesylki pod błędne adresy albo je gubia. Chcac zlozyc reklamacje nie ma mozliwosci rozmowy z konsultantem bo na infolini zrzucaja klienta na czat z botami!!! Interwencja trwa tygodniami a Ty pozostajesz bez przesylki. KPINA i ZENADA
  • ~Kaziu / 2022-08-03 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Fedex to chyba najgorsza firma kurierska w Polsce. Kurierzy mają wywalone na wszystko. Jak punkt dostawy nie jest im po drodze to odeślą przesyłkę i napiszą że nikogo nie było w trakcie dostawy. Ani nie zadzwonią mimo że mają nr telefonu na liście przewozowym ani nie spróbują się umówić na odbiór w innym miejscu albo terminie. Totalne dno. Byłem w domu cały czas, wszystkie dane na liście były dobre a kurier napisał że odmowa przyjęcia, że nikogo nie było w lokalu i chcą żebym zapłacił drugi raz za zwrot za tą samą przesyłkę, której nie doręczyli. No i 3 raz bo musiałem wziąć innego kuriera który dostarczył ją bez najmniejszego problemu. FEDEX TO TOTALNE DNO. Od tamtej pory nie korzystam z tych pateraków i nie mam już żadnych problemów.
    ZaletyBRAK
    WadyKurierzy + obsługa reklamacyjna - totalne dno.
  • ~zetkaj / 2022-08-02 08:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma zagubiła ubezpieczoną przesyłkę, nie potrafi w sposób jasny i rzeczowy udowodnić, że przesyłka została dostarczona. Kurierowi jest wygodnie nie prosić o podpis, z czego skwapliwie korzysta/nie prosi nawet o podanie nazwiska. Reklamacja odrzucona, pomimo ubezpieczenia przesyłki.
    Kolejna przesyłki, nie można było należycie przekierować, inne informacje są udzielane w czasie czatów pisemnych, jeszcze inne przez telefon i to zależy, na jakiego konsultanta się trafi. duża część z nich jest niekompetentna, nie potrafi udzielić jednoznacznej odpowiedzi na zadawane pytania. Faktury za należności celne są wysyłane po ich terminie zapłaty a na domiar zapłaty później jeszcze bezczelnie wysyłają wezwania do zapłaty już opłaconych dokumentów. Naprawdę bardzo dużo złego przy zaledwie dwóch transakcjach z nimi mnie spotkały. sporo zdrowia, nerwów i czasu.
    Zaletybrak
    Wadyludzie nie infolinii bez potrzebnej wiedzy, nie uznawanie reklamacji pomimo ubezpieczeń przesyłki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12602
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8038
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2427
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009