Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2217 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ManiaDe / 2022-08-24 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z możliwych. Brak kontaktu z biurem obsługi klienta i kurierem (numeru telefonu nie podają). Infolinia tylko dla klientów biznesowych (więc zwykły człowiek nie ma prawa z niej skorzystać - segregacja klientów). Kurier rzekomo był (czekałam trzy godziny w podanym czasie) i awizowal przesyłkę. Odbiorca nie ma żadnych praw. Jeśli nadawca nie zaznaczył odpowiedniej opcji to kurier do Ciebie nie zadzwoni, reklamacji złożyć też nie możesz. W Internecie podany numer rzekomo oddziału FedEx, a w rzeczywistości do TNT, w którym nic nie wiedzą i nie pomogą. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Moja przesyłka wraca do nadawcy i jeśli będę chciała ją otrzymać muszę ponownie opłacić wysyłkę. Nie korzystacie z usług tej firmy, nie warto.
    ZaletyBrak
    WadyChat live nie zastąpi kontaktu telefonicznego z konsultantem. Brak infolinii dla klientów indywidualnych. Segregacja klientów na lepszych i gorszych
  • ~Lwica / 2022-08-24 15:11
    Ocena: 4.67 / 5
    Pierwszy raz skorzystałam z usług firmy Fedex i jestem bardzo zadowolona. Nie wiem skąd się biorą te fatalne wprost opinie, no ale widocznie konkurencja nie śpi.....Paczka odebrana z małym czasowym poślizgiem, kurier bardzo profesjonalny. Przesyłka była na miejscu na drugi dzień.
    Zaletyterminowość i słowność
    Wadybrak możliwości kontaktu telefonicznego z firmą
  • ~Sylwia / 2022-08-24 13:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie dostarczył przesyłki Podejrzewam,że *się nie chciało* Na stronie Firmy pisze że Adresat nie przyjął przesyłki Nikogo nie było nikt też się nie kontaktował Tragiczny kontakt Makabra... Nie polecam
    ZaletyWsparcie Czatu
    Wadybrak kontaktu
  • ~Nieśmiertelny / 2022-08-23 18:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Pierwszy raz skorzystałem z Epaka. Zamówiłem kuriera opłaciłem a potem poczytałem opinie o firmie i mówię do żony że paczka na święta Bożego Narodzenia najszybciej dojdzie z Gdańska do Torunia. Ale ku mojemu zdziwieniu paczka była na drugi ez rana pod drzwiami. Kurier uśmiechnięty ,miły ,grzeczny. Polecam tą firmę. Każdej innej firmie może się coś nie udać. Czy inne firmy są tak idealne ? Nie są. Pozdrawiam
    ZaletySzybko, dobry kontakt.
    WadyBrak.
  • ~Sylwek G / 2022-08-23 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Czas dostawy okolo tygodnia zero kontaktu!
    Wadyczas, kontakt
  • ~Tomek / 2022-08-23 10:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalna obsługa przesyłek zagranicznych przez oddział polski i utrudniony kontakt z pracownikami. Zgłoszenie celne zrobione przez FedEx zawierało błędy. Reklamacja była rozpatrywana przez 8 miesięcy!! Brak możliwości kontaktu telefonicznego z konkretnym działem a na odpowiedź na maile czeka się 1-2 miesiące. Pisma papierowe np. z bezpodstawnym wezwaniem do zapłaty z terminem zapłaty 2 tygodnie od wysłania listu... dochodzą po 4-5 tygodniach (już po terminie) bo są kolportowane drogą wewnętrzną przez kurierów... po prostu ŻENADA.
    FedEx posiada Infolinię, która jednak jest realizowana przez zewnętrzną firmę i można na niej co najwyżej sprawdzić status przesyłki. Brak możliwości uzyskania informacji bardziej szczegółowych lub np. przełączenia się do działów odpraw/korekt celnych, księgowych.
  • ~Niezadowolona / 2022-08-22 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nie będę korzystać z tej firmy , międzynarodowa firma a nie potrafi dostarczyć przesyłki ,tydzień opóźnienia i przesyłki dalej nie dostarczyli PORAŻKA
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Jony72 / 2022-08-21 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia zero kontaktu 1 przesyłka zaginęła 2 częste zmiany daty dostarczenia nigdy nie eiesz kiedy otrzymasz przesyłkę
    ZaletyNie ma
    Wady Brak kontaktu zmiana dat dostrczczenia
  • ~Grzegorz / 2022-08-20 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomuuuu
    Hamstwo nie kurierzy
    Dno dno dno hamstwo hamstwo hamstwo nie kurjerzy
    WadyW skali.o.0 10 daje -15
  • ~Lena1234 / 2022-08-19 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z firm doręczających przesyłki. Kurier ponoć był (nie było nikogo, cały czas ktoś jest w domu). W następnym dniu miała ponoć miejsce dyspozycja zmiany terminu doręczenia (ja nic nie zmieniałam) i paczka wylądowała na magazynie... dużo dzwonienia, nerwów, nie dostanę rzeczy na czas.
  • ~Beata / 2022-08-19 15:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak możliwości sprawdzenia przesyłki przy kurierze. Agresywna, wulgarna odpowiedź p. Kuriera. Na infolinię nie można się dodzwonić.
    ZaletyBrak
    WadyTotalna porażka!!!!!!
  • ~Michał 76 / 2022-08-19 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam każdemu, totalne dno, przesyłka miała dotrzeć 17.08. Przesyłki brak, kontaktu brak.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Kk / 2022-08-19 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologiczna firma, brak kontaktu.
  • ~KLB / 2022-08-19 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak mam nie pisać agresywnie jeżeli kontakt z firma Fedex to porażka. Idzie do mnie przesyłka która na ta chwilę jest w Poznaniu a powinna być we Wrocławiu(dokładnie Długołęce) A ja nie moge porozmawiać z infolinią żeby dowiedzieć się czegoś więcej na temat przesyłki bo mnie rozłącza. Wg. Fedexu mam sobie porozmawiać z automatem który oczywiście nie rozwiąże sytuacji bo jest zbyt ograniczony.
    Zaletynie ma
  • ~Bylyklient / 2022-08-18 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma przewozowa. Stanowczo odradzam. Brak kontaktu. Paczkę może dostarczą dziś a może jutro. Nie podają zadnej konkretnej godziny i nie ma rowniez mozliwosci kontaktu z kierowcą. Zeby odebrac pilną przesyłkę z Fedexu, trzeba siedzieć przez kilka dni od switu do nocy i modlić sie, ze moze kiedys dotrze. Uwazam ze to absurd, ze nie da sie poznac nawet przyblizonych godzin. Paczka miala byc wczoraj, dostalem jedynie info ze powinna byc dzisiaj ale nie wiadomo o ktorej. Jutro o swicie wyjezdzam z Warszawy na 1,5 miesiaca a była to bardzo pilna przesyłka. Jestescie fatalni i nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług. A fakt, ze probuje sie dodzwonic na infolinie od kilku godzin i nie da sie z wami polaczyc jest tylko kolejnym argumentem aby nigdy nie skorzystac z uslugi fedex.
  • ~Klient WKURWIONY / 2022-08-18 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam i odradzam. Zwłaszcza w przypadku kosztownych przesyłek. Firma chyba nie weryfikuje w żaden sposób, kogo zatrudnia i kto rozwozi przesyłki. Po raz kolejny paczka otwarta, a zawartości w środku brak.
    Wadyokradają przesyłki
  • ~rico / 2022-08-17 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    złodziejska firma!!! przyjmują zlecenia a pozniej przysyłają fakturę z weryfikacją przesyłek nawet po 2-3 miesiącach.
    zarzucają nieprawdziwe kilogramy wymiary itd. u mnie 30kg(dokladnie 29 kg) u nich po weryfikacji bywa 34kg a nawet 39kg.oszustwo które nie opłaca sie ścigac bo to po kilkaset zł faktury.uwazajcie zanim zaczniecie współpracować z nimi.ja skonczyłem.
    ZaletyZADNEJ
  • ~Klient / 2022-08-16 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa!! Paczki niszczone/rozwalane mimo oznaczeń i opisów na paczce!! Baa, mało tego- mimo prośby i informacji zeby uważać i postarać się ostrożnie!! Kpina z klientów, teksty typu: ..” czułem ze się tak to skończy..” - jest wybitnym i bezczelnym olaniem klienta i usługi!! Zmień pracę jeśli masz wszystko w swojej D.u.p.i.e!!! Odradzam wszystkim tą firmę!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo!
  • ~OLA / 2022-08-16 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca logistyczny!!!!! 0 gwiazdek
    3 razy nieudana próba doręczenia, kurierzy niemili i bezczelni, zero współpracy i powiadomienia o doręczeniu. Odradzam nadawania przesyłek przez tą firmę, nie doczekacie się paczki przez tygodnie/miesiące.
    ZERO kontaktu z infolinią, obsługą klienta, oraz śledzenie paczki leży! To jest nie do pomyślenia aby był kompletny brak kontaktu i brak możliwości sprawdzenia gdzie jest paczka. Jednym słowem : ŻENADA!
  • ~Iza / 2022-08-16 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesylka z zagranicy(dokladnie z Korei).
    Agent kontaktuje się przez tel prywatny a później ma problem z tym, że klient się z nim kontaktuje bo to jego prywatny numer!! Za jego opieszałość zapłaciłam postojowe w urzędzie celnym (;ponad 60zł).Kontakt z fedexem słaby- mimo, że obiecali zwrot kosztów do tej pory brak zwrotu.
    Firma porażka
    Zaletybrak
    Wadypolska psuje markę fedex
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12602
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8037
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2427
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3954
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009