Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2219 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Fred / 2019-11-05 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni czekam na kuriera (Bydgoszcz), aby zabrał ode mnie paczki. Telefony na infolinię nie skutkują. Nie wiem, kiedy odbiorą paczki. Zapłaciłem kartą w momencie składania zamówienia. Telefonu do kuriera nie można uzyskać, podobno z powodu RODO.
    Zaletybrak
    WadySame wady
  • ~Fxxkfedex / 2023-07-24 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelni jak nie wiem, kurier dostał od mojej mamy instrukcje, że przed godziną 15 nie da rady odebrać przesyłki, po czym on przychodzi o godzinie 10 i zaczyna się po mnie drzeć, że nie mogę odebrać przesyłki bo moja mama musi to podpisać (nie wytłumaczył mi wcześniej jaka to przesyłka i nie wiedziałam, że umowa na telefon). Teraz do mamy zadzwoniła Pani z infolinii też nie miła jakby za Karę tam siedziała, jak mogę coś podpowiedzieć to tylko tyle, że ja też pracuje z ludźmi jako kasjerka w sklepie i też czasami mam ochotę być nie miła, ale wiem że jakby tak było to już dawno straciłbym tą pracę, więc dyrekcja mogłaby się zająć tą dwójką imbecyli
    ZaletyNIE MA ŻADNYCH
    WadyNie mili, nie słuchają co się do nich mowi
  • ~G / 2021-08-11 12:18
    Ocena: 1.00 / 5

    1. Godzina dostawy niezgodna z zakresem podanym prze Nich w sms.
    2. Kontaktu z kurierem brak bo nie podają tel.
    3. Infolinia nie wie nic więcej niż to, że kurier ma przesyłkę i nie dostarczył jej o czasie. Tłumaczą się, że nie mają z nim kontaktu.itd.
    Konkurencja jest daleko przed nimi z jakoscia!

    W sklepie internetowym nie było napisane jakim kuriererem zostanie dostarczona przesyłka. Okazało się, że to Fedex. Drugi raz mam z nimi kontakt i będę dbał aby ostatni. Od teraz jeśli na stronie sklepu nie będzie podana nazwa firmy kurierskiej to będę telefonował i sprawdzał czy to nie Fedex.


    WadyPodane w punkcie Twoja opinia.
  • ~G. / 2020-08-21 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier tyran. Niemiły i ma w "poważaniu" klienta. Dziś zadzwonił 10 min przed dostawą i kazał mi być na miejscu, bo inaczej nie dostarczy. Mąż był w domu, ale kurier powiedział że muszę osobiście odebrać. Powiedziałam że za 20 - 30 minut mogę być nie wcześniej, bo jestem w pracy (w terenie). Na to on , że go to nie interesuje. Dojechałam w 17 min. Bardzo szybko jak "na złamanie karku". On przede mną wjeżdżał na posesję, akurat w tym samym czasie. Mąż też do niego dzwonił, jak ja cisnęłam na gaz. Stwierdził że kurier bardzo opryskliwy i nie zależy mu czy dostarczy przesyłkę. Nigdy nic nie zamówię przez tę firmę kurierską, skoro tacy kierowcy tam pracują. Kurier z kieleckiego oddziału. Przesyłka do Włoszczowy.
  • ~Gaba / 2022-04-16 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieporozumienie. Nikogo nie było z przesyłką, sprawdziłam monitoring. W śledzeniu przesyłki mam 2 próby doręczenia i przesyłkę awizowaną, awiza brak. Kto im płaci i za co???
  • ~Gabi / 2022-01-10 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwiekszy shit jaki moze byc. Jak oni sie utrzymują na rynku?? Niesamowite ze na kazdym kroku jest z czyms problem. Mam nadzieje ze ta firma kiedys splajtuje. Tylko ludziom nerwy psują. Jak masz cos waznego i drogiego do wyslania to lepiej gołębiem niz fedexem
  • ~Gabi / 2022-08-04 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujacy przewoznik, kurierzy nie potrafia korzystac z podstawowych aplikacji nawigacyjnych, sa opryskliwi lub nie odbieraja wiadomosci. Zrzucaja przesylki pod błędne adresy albo je gubia. Chcac zlozyc reklamacje nie ma mozliwosci rozmowy z konsultantem bo na infolini zrzucaja klienta na czat z botami!!! Interwencja trwa tygodniami a Ty pozostajesz bez przesylki. KPINA i ZENADA
  • ~Gabriela / 2019-09-03 06:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka niedoręczona a w systemie jest napisane, że kurier doręczył. Szczyt bezczelności!
  • ~Gack / 2021-11-25 06:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Moja przesylka lezy tydzien w Fedex Poznan. Brak informacji kiedy bedzie dostarczona. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie z mozliwych
  • ~Gaja / 2021-08-10 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam. Po przeczytaniu opinii tutaj i własnym doświadczeniu dziwi mnie, że ta firma jeszcze funkcjonuje. W piątek złożyłam zamówienie i opłaciłam usługę z góry. Kurier po odbiór paczki miał zjawić się w poniedziałek w godzinach 12-17. Czekałam w domu do 20, nikt się nie pojawił.Brak kontaktu do dziś. Nigdy więcej.
    WadyIstnienie tej firmy na rynku.
  • ~Gami / 2021-06-25 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nie wywiązują się z najważniejszego zadania czyli doręczania
    ZaletyBrak. Nawet infolinia nie pomaga
    WadyBrak kontaktu. Brak profesjonalizmu
  • ~Gawełek / 2023-02-06 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Do dupy. Nie dostarczaja paczki tylko smsm ze Cie nie bylo kiedy byles i czekales.
    WadyKoniowaly
  • ~GG / 2023-02-06 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    reklamacje obsługuje bot który nie rozumie prostych zdań,
    (nie jest to AI), niska jakosc obsługi, błędy, itp.

    nie polecam tej firmy w Polsce, sa gorsi od tańszej konkurencji. chyba nie maja nic wspólnego z Fedexem - powinno sie ich nazwac Ferdek a nie Fedex :)
    Zaletynie widze zalet
    WadyNiewłaściwa obsługa, kurier który nie wie ze powinien wziaść pieniądze za przesyłkę, brak ceny przy składaniu zamówienia (składa sie w ciemno), wysokie ceny o 100 % wyższe niz u konkurencji a kurier z "obcokrajowiec". Czyli ceny najwyższe a jakość niska, pracownicy najtańsi.
  • ~GGG / 2023-09-13 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczono przesyłkę pomimo tego że jestem cały czas w domu. Info na śledzeniu nieudana próba doręczenia. Po co macie mój numer telefonu?
  • ~GH / 2022-06-28 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier od trzech dni do mnie nie dojechał, nie wpadł nawet na pomysł żeby poinformować mnie że go nie będzie. Dno totalne, zdecydowanie odradzam korzystania.
  • ~ghoosia / 2021-10-13 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier miał mi przywieść przesyłkę. Nie wiadomo w jaki dzień miał być, ani o której godzinie.
    Ale to ja powinnam śledzić kuriera - odpowiedź na infolinii.
    Podobno był już 2 razy zatem po przesyłkę muszę pofatygować się do ich centrali.
    Najgorsza firma z jaką miałam doczynienia.
    Nikomu nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji o nadaniu przesyłki
    Brak informacji o mającej się odbyć probie jej dostarczenia
    Brak informacji o widełkach godzinowych kiedy może pojawić się kurier
    Nieintuicyjne śledzenie przesyłek (dopiero z infolinii dowiedziałam się, że jest inna strona do śledzenia przesyłek krajowych)
    Opryskliwa obsługa infolinii
  • ~Gigus / 2023-06-29 05:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracowałem w tej firmie w lesznie jakiś rok temu zenada kierownik tak Kuba zwany i ta jego mamusia jacyś nie ogarnięci ludzie a po za tym tragedia sami alkoholicy w tej firmie same przekrety
  • ~GL_amd / 2023-05-05 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z USA, spóźniona, potem utknęła na cle. Nie mogę się z nikim skontaktować, tylko jakieś boty telefoniczne które marnują czas. Nigdy więcej nie skorzystam z tej firmy!
  • ~Gogo / 2022-09-15 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja historia będzie dosc dluga. Wystawilam przedmiot na sprzedaz przez net. Zgłosił się jakiś podejrzany typ, niby z Holandii i używając translatora pisał że mna na messengerze, że chce go kupić TYLKO WYŚLĘ MI KURIERA TEJŻE,, FIRMY,,. Ja nie znając tej firmy i tego czlowieka nabierałam już podejrzeń co do uczciwości tej transakcji a gdy dowiedzialam się ze JA MUSZĘ POKRYC KOSZTY UBEZPIECZENIA paczki płacąc przelewem na ichniejsze konto, chcialam natychmiast się wycofać o czym poinformowałam zainteresowanego jak i,, firmę,,. Teraz ściga mnie,, windykacja,, po około tygodniu od sytuacji. Grożą mi sądem itd. Jeśli dalej atak będzie, zgłoszę sprawę na Policję.
    WadyPróba wyludzenia kasy za ubezpieczenie przesyłki, która nie została wysłana z powodu wycofania się z transakcji.
  • ~Good_lucky777 / 2023-09-04 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z usług Waszej firmy. Brak możliwości dogadanie się z kurierem to bardzo duże utrudnienie w przypadku nagłego wyjścia z domu. Bez kitu, ja się nie dziwię że ludzie wolą Inpost czy tam nawet dpd u nich wszystko jest ładnie i przejrzyście i samo to, że macie chyba lekko nie kompetentnych pracowników. Połączyłam się z chatem bo wlansie miałam problem, bomusialqm wyjść z domu, nie dość,że Pani Justyna nie umiała opisać o co chodzi to później miała trudność wogole odpisać, dopiero gość na infolinii mi bardzo pomógł, no ale jak mi 10 zł za połączenie naliczyło to soe nie dziwię, że był taki miły. Kolejna sprawa, fajnie, że wysyłacie smsa, że kurier wpadnie, tylko szkoda, że nie zostawi żadnego awizo(nawet elektrycznego), żeby ktos miał pojęcie, że wgl ten kurier był. O, a może to o to chodzi xd specjalnie nie zostawiacie awizo, żeby do Was dzwoniono, żeby ktokolwiek odebrał musi upłynąć conjamniej 10 min więc teraz ma to sens xd Przkro mi, że tak ruchacie ludzi nie informując nawet, że infolinia jest płatna i zbijacie jeszcze z tego hajs xd to już tym pracownikom byście mogli lepiej zapłacić może by mieli większe chęci do pracy. Pozdrawiam
    ZaletyXD
    WadyPłatna infolinia (bez wcześniejszego pinformowania o tym podczas polaczenia), brak możliwości kontaktu z kurierem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12632
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8058
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7691
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027