strona 44 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »
-
~Joanna / 2022-08-26 17:54
Szok, kurier nie zadzwonił i odjechał z przesyłką. Nigdy więcej! -
-
~POlo135 / 2022-08-25 18:23
Tragiczny kontakt, brak informacji, oszukiwanie klienta - podany przedział czasowy, zero kontaktu, obsługa jest fikcją. Nikt nic nie wie, niewiadomo gdzie jest paczka, -
~Anatoliy / 2022-08-25 18:13
Firma Fedex kradnie paczki, obsługa techniczna pisze biurokratyczne odpowiedzi. Polityką firmy jest ukrywanie swoich nieuczciwych pracowników i nie dbają o klientów. Nie polecam nikomu Fedexu. -
~Stefam / 2022-08-25 16:52
Miała być paczka we wtorek ale nie doszła
Fatalna firma kurierska -
~Aga / 2022-08-24 20:53
Kurier nie próbował nawet dostarczyć przesyłki,zero kontaktu.Dzis się dowiedziałam, ze została zwrócona do nadawcy.Tylko pogratulować jakości usług. -
~Kamil / 2022-08-24 20:41
Czekam na kuriera z otwartą bramą celowo, aby mógł on swobodnie wjechać i zawrócić (duży ogród). Tymczasem kurier zatrzymuje się pod bramą i zostawia paczkę - opony do samochodu, na chodniku poza ogrodem. Wobec czego uznać można, iż paczkę zostawił na drodze, a nie pod drzwi. -
~ManiaDe / 2022-08-24 15:25
Najgorsza firma kurierska z możliwych. Brak kontaktu z biurem obsługi klienta i kurierem (numeru telefonu nie podają). Infolinia tylko dla klientów biznesowych (więc zwykły człowiek nie ma prawa z niej skorzystać - segregacja klientów). Kurier rzekomo był (czekałam trzy godziny w podanym czasie) i awizowal przesyłkę. Odbiorca nie ma żadnych praw. Jeśli nadawca nie zaznaczył odpowiedniej opcji to kurier do Ciebie nie zadzwoni, reklamacji złożyć też nie możesz. W Internecie podany numer rzekomo oddziału FedEx, a w rzeczywistości do TNT, w którym nic nie wiedzą i nie pomogą. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Moja przesyłka wraca do nadawcy i jeśli będę chciała ją otrzymać muszę ponownie opłacić wysyłkę. Nie korzystacie z usług tej firmy, nie warto. ZaletyBrakWadyChat live nie zastąpi kontaktu telefonicznego z konsultantem. Brak infolinii dla klientów indywidualnych. Segregacja klientów na lepszych i gorszych -
~Lwica / 2022-08-24 15:11
Pierwszy raz skorzystałam z usług firmy Fedex i jestem bardzo zadowolona. Nie wiem skąd się biorą te fatalne wprost opinie, no ale widocznie konkurencja nie śpi.....Paczka odebrana z małym czasowym poślizgiem, kurier bardzo profesjonalny. Przesyłka była na miejscu na drugi dzień. Zaletyterminowość i słownośćWadybrak możliwości kontaktu telefonicznego z firmą -
-
~Sylwia / 2022-08-24 13:52
Kurier nie dostarczył przesyłki Podejrzewam,że *się nie chciało* Na stronie Firmy pisze że Adresat nie przyjął przesyłki Nikogo nie było nikt też się nie kontaktował Tragiczny kontakt Makabra... Nie polecam ZaletyWsparcie CzatuWadybrak kontaktu -
~Nieśmiertelny / 2022-08-23 18:48
Pierwszy raz skorzystałem z Epaka. Zamówiłem kuriera opłaciłem a potem poczytałem opinie o firmie i mówię do żony że paczka na święta Bożego Narodzenia najszybciej dojdzie z Gdańska do Torunia. Ale ku mojemu zdziwieniu paczka była na drugi ez rana pod drzwiami. Kurier uśmiechnięty ,miły ,grzeczny. Polecam tą firmę. Każdej innej firmie może się coś nie udać. Czy inne firmy są tak idealne ? Nie są. Pozdrawiam ZaletySzybko, dobry kontakt.WadyBrak. -
~Sylwek G / 2022-08-23 15:56
Tragedia! Czas dostawy okolo tygodnia zero kontaktu! Wadyczas, kontakt -
~Tomek / 2022-08-23 10:56
Fatalna obsługa przesyłek zagranicznych przez oddział polski i utrudniony kontakt z pracownikami. Zgłoszenie celne zrobione przez FedEx zawierało błędy. Reklamacja była rozpatrywana przez 8 miesięcy!! Brak możliwości kontaktu telefonicznego z konkretnym działem a na odpowiedź na maile czeka się 1-2 miesiące. Pisma papierowe np. z bezpodstawnym wezwaniem do zapłaty z terminem zapłaty 2 tygodnie od wysłania listu... dochodzą po 4-5 tygodniach (już po terminie) bo są kolportowane drogą wewnętrzną przez kurierów... po prostu ŻENADA.
FedEx posiada Infolinię, która jednak jest realizowana przez zewnętrzną firmę i można na niej co najwyżej sprawdzić status przesyłki. Brak możliwości uzyskania informacji bardziej szczegółowych lub np. przełączenia się do działów odpraw/korekt celnych, księgowych. -
~Niezadowolona / 2022-08-22 10:24
Nigdy więcej nie będę korzystać z tej firmy , międzynarodowa firma a nie potrafi dostarczyć przesyłki ,tydzień opóźnienia i przesyłki dalej nie dostarczyli PORAŻKA ZaletyBrakWadySame wady -
~Jony72 / 2022-08-21 20:04
Tragedia zero kontaktu 1 przesyłka zaginęła 2 częste zmiany daty dostarczenia nigdy nie eiesz kiedy otrzymasz przesyłkę ZaletyNie maWady Brak kontaktu zmiana dat dostrczczenia -
~Grzegorz / 2022-08-20 15:54
Nie polecam nikomuuuu
Hamstwo nie kurierzy
Dno dno dno hamstwo hamstwo hamstwo nie kurjerzyWadyW skali.o.0 10 daje -15 -
~Lena1234 / 2022-08-19 17:23
Najgorsza z firm doręczających przesyłki. Kurier ponoć był (nie było nikogo, cały czas ktoś jest w domu). W następnym dniu miała ponoć miejsce dyspozycja zmiany terminu doręczenia (ja nic nie zmieniałam) i paczka wylądowała na magazynie... dużo dzwonienia, nerwów, nie dostanę rzeczy na czas. -
-
~Beata / 2022-08-19 15:33
Brak możliwości sprawdzenia przesyłki przy kurierze. Agresywna, wulgarna odpowiedź p. Kuriera. Na infolinię nie można się dodzwonić. ZaletyBrakWadyTotalna porażka!!!!!! -
~Michał 76 / 2022-08-19 12:49
Odradzam każdemu, totalne dno, przesyłka miała dotrzeć 17.08. Przesyłki brak, kontaktu brak. ZaletyBrakWadySame wady -
~Kk / 2022-08-19 11:39
Patologiczna firma, brak kontaktu. -
~KLB / 2022-08-19 08:27
Jak mam nie pisać agresywnie jeżeli kontakt z firma Fedex to porażka. Idzie do mnie przesyłka która na ta chwilę jest w Poznaniu a powinna być we Wrocławiu(dokładnie Długołęce) A ja nie moge porozmawiać z infolinią żeby dowiedzieć się czegoś więcej na temat przesyłki bo mnie rozłącza. Wg. Fedexu mam sobie porozmawiać z automatem który oczywiście nie rozwiąże sytuacji bo jest zbyt ograniczony. Zaletynie ma
strona 44 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »