strona 43 z 110
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »
-
~Konrad / 2022-08-29 19:07
Historia nie z tej ziemi:
fedex uszkodził opakowanie paczki przez co nie została doręczona do odbiorcy, fedex zastąpił uszkodzone opakowanie paczki swoim opakowaniem, innymi słowy rozpakował paczkę i przełożył zawartość do innego opakowania! minęły 2 tygodnie od wysłania paczki i nikt nie potrafi udzielić odpowiedzi kiedy paczka zostanie ponownie wysłana, w paczce był produkt do zwrotu więc zakładając że opakowanie zostało uszkodzone sprzedawca odmówi zwrotu kosztów, BARDZO PROSZĘ, zróbmy wszystko żeby takie firmy przestały istnieć... -
-
~koval / 2022-08-29 11:53
Kurier wpisał że odmówiłem przyjęcia paczki, nie przyjeżdżając do mnie. Narobił mi masę kłopotów, bo paczka była ważna, musiałem się tłumaczyć z czegoś czego nie zrobiłem. Nie polecam -
~Krzysztof / 2022-08-27 09:35
Ostrzegam przed firmą FeDex.
Jeśli masz wroga to ją mu poleć.
Kłopoty gwarantowane
Przesyłka nie dotarła do odbiorcy (zaginiona). Kilkukrotnie umówieni kurierzy nie przychodzą, jeśli w końcu się odezwą są ordynarni i nieprzyjemni. Kontakt z firmą tylko drogą mailową,na którą dostaniesz odpowiedź(jeśli dostaniesz) w sposób ordynarnej spychologii. Nie ma wyjaśnień, nie ma winnych,i nie ma z kim rozmawiać
Dramat i żenadaZaletyŻadnychWadyZbiór wszystkich wad jakie może posiadać firma kurierska -
~Weronika / 2022-08-27 08:59
Paczka wysłana Polska-Norwegia 10.07. anulowana ok. 28.07 (miała dodając w max 5 dni, po ponad dwóch tygodniach kiedy zadzwoniliśmy na infolinię powiedzieli że jeszcze miesiąc będzie szła). Paczka wysłana z Polski do Norwegii, a po drodze była we Francji i Niemczech... Po anulowaniu mija miesiąc a jej nadal nie ma u mnie. Zero kontaktu ze strony FedEx. Porażka na całej linii, jeżeli ktoś kiedyś będzie się zastanawiał czy skorzystać z usług tej firmy, PROSZE NIE ROB TEGO.
PS w paczce był bardzo ważny laptop.WadyCzas dostarczenia
Brak kontaktu -
~Karol / 2022-08-26 18:26
Krótko i na temat. Nadałem ważną przesyłkę. Na drugi dzień kurier mnie olał i jej nie odebrał. Kontakt z firmą utrudniony, nieintuicyjny i nie przynosi żadnych rezultatów. ZaletyŻADNYCHWadyZŁA JAKOŚĆ USŁUG -
~Joanna / 2022-08-26 17:54
Szok, kurier nie zadzwonił i odjechał z przesyłką. Nigdy więcej! -
~POlo135 / 2022-08-25 18:23
Tragiczny kontakt, brak informacji, oszukiwanie klienta - podany przedział czasowy, zero kontaktu, obsługa jest fikcją. Nikt nic nie wie, niewiadomo gdzie jest paczka, -
~Anatoliy / 2022-08-25 18:13
Firma Fedex kradnie paczki, obsługa techniczna pisze biurokratyczne odpowiedzi. Polityką firmy jest ukrywanie swoich nieuczciwych pracowników i nie dbają o klientów. Nie polecam nikomu Fedexu. -
-
~Stefam / 2022-08-25 16:52
Miała być paczka we wtorek ale nie doszła
Fatalna firma kurierska -
~Aga / 2022-08-24 20:53
Kurier nie próbował nawet dostarczyć przesyłki,zero kontaktu.Dzis się dowiedziałam, ze została zwrócona do nadawcy.Tylko pogratulować jakości usług. -
~Kamil / 2022-08-24 20:41
Czekam na kuriera z otwartą bramą celowo, aby mógł on swobodnie wjechać i zawrócić (duży ogród). Tymczasem kurier zatrzymuje się pod bramą i zostawia paczkę - opony do samochodu, na chodniku poza ogrodem. Wobec czego uznać można, iż paczkę zostawił na drodze, a nie pod drzwi. -
~ManiaDe / 2022-08-24 15:25
Najgorsza firma kurierska z możliwych. Brak kontaktu z biurem obsługi klienta i kurierem (numeru telefonu nie podają). Infolinia tylko dla klientów biznesowych (więc zwykły człowiek nie ma prawa z niej skorzystać - segregacja klientów). Kurier rzekomo był (czekałam trzy godziny w podanym czasie) i awizowal przesyłkę. Odbiorca nie ma żadnych praw. Jeśli nadawca nie zaznaczył odpowiedniej opcji to kurier do Ciebie nie zadzwoni, reklamacji złożyć też nie możesz. W Internecie podany numer rzekomo oddziału FedEx, a w rzeczywistości do TNT, w którym nic nie wiedzą i nie pomogą. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Moja przesyłka wraca do nadawcy i jeśli będę chciała ją otrzymać muszę ponownie opłacić wysyłkę. Nie korzystacie z usług tej firmy, nie warto. ZaletyBrakWadyChat live nie zastąpi kontaktu telefonicznego z konsultantem. Brak infolinii dla klientów indywidualnych. Segregacja klientów na lepszych i gorszych -
~Lwica / 2022-08-24 15:11
Pierwszy raz skorzystałam z usług firmy Fedex i jestem bardzo zadowolona. Nie wiem skąd się biorą te fatalne wprost opinie, no ale widocznie konkurencja nie śpi.....Paczka odebrana z małym czasowym poślizgiem, kurier bardzo profesjonalny. Przesyłka była na miejscu na drugi dzień. Zaletyterminowość i słownośćWadybrak możliwości kontaktu telefonicznego z firmą -
~Sylwia / 2022-08-24 13:52
Kurier nie dostarczył przesyłki Podejrzewam,że *się nie chciało* Na stronie Firmy pisze że Adresat nie przyjął przesyłki Nikogo nie było nikt też się nie kontaktował Tragiczny kontakt Makabra... Nie polecam ZaletyWsparcie CzatuWadybrak kontaktu -
~Nieśmiertelny / 2022-08-23 18:48
Pierwszy raz skorzystałem z Epaka. Zamówiłem kuriera opłaciłem a potem poczytałem opinie o firmie i mówię do żony że paczka na święta Bożego Narodzenia najszybciej dojdzie z Gdańska do Torunia. Ale ku mojemu zdziwieniu paczka była na drugi ez rana pod drzwiami. Kurier uśmiechnięty ,miły ,grzeczny. Polecam tą firmę. Każdej innej firmie może się coś nie udać. Czy inne firmy są tak idealne ? Nie są. Pozdrawiam ZaletySzybko, dobry kontakt.WadyBrak. -
~Sylwek G / 2022-08-23 15:56
Tragedia! Czas dostawy okolo tygodnia zero kontaktu! Wadyczas, kontakt -
-
~Tomek / 2022-08-23 10:56
Fatalna obsługa przesyłek zagranicznych przez oddział polski i utrudniony kontakt z pracownikami. Zgłoszenie celne zrobione przez FedEx zawierało błędy. Reklamacja była rozpatrywana przez 8 miesięcy!! Brak możliwości kontaktu telefonicznego z konkretnym działem a na odpowiedź na maile czeka się 1-2 miesiące. Pisma papierowe np. z bezpodstawnym wezwaniem do zapłaty z terminem zapłaty 2 tygodnie od wysłania listu... dochodzą po 4-5 tygodniach (już po terminie) bo są kolportowane drogą wewnętrzną przez kurierów... po prostu ŻENADA.
FedEx posiada Infolinię, która jednak jest realizowana przez zewnętrzną firmę i można na niej co najwyżej sprawdzić status przesyłki. Brak możliwości uzyskania informacji bardziej szczegółowych lub np. przełączenia się do działów odpraw/korekt celnych, księgowych. -
~Niezadowolona / 2022-08-22 10:24
Nigdy więcej nie będę korzystać z tej firmy , międzynarodowa firma a nie potrafi dostarczyć przesyłki ,tydzień opóźnienia i przesyłki dalej nie dostarczyli PORAŻKA ZaletyBrakWadySame wady -
~Jony72 / 2022-08-21 20:04
Tragedia zero kontaktu 1 przesyłka zaginęła 2 częste zmiany daty dostarczenia nigdy nie eiesz kiedy otrzymasz przesyłkę ZaletyNie maWady Brak kontaktu zmiana dat dostrczczenia -
~Grzegorz / 2022-08-20 15:54
Nie polecam nikomuuuu
Hamstwo nie kurierzy
Dno dno dno hamstwo hamstwo hamstwo nie kurjerzyWadyW skali.o.0 10 daje -15
strona 43 z 110
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »