Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2219 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ewika / 2024-11-19 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z negatywnymi opiniami. Moja paczka miała być dostarczona 18.11.2024 między godz. 12-15 cały czas czekałam w domu i kurier nie dotarł. Śledziłam przesyłkę i dostałam wiadomość że była próba dostarczenia paczki nie udana ponieważ kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem co było bujdą!!!!!. Cały dzień zmarnowany, czekaniem na kuriera. Dzisiaj dostałam wiadomość że paczka zostanie dostarczona dzisiaj 19.11.2024 i jestem bardzo ciekawa czy dotrze, i czy znowu będę miała zmarnowany dzień. Dam znać czy kurier dotarł.
    ZaletyBrak
    WadyNiesumienność
  • ~Ex Fed / 2022-07-22 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie raczył zadzwonić.od razu wystawia przesyłke awizowaną. Infolinia DRAMAT!!!!!!!!!pani odpowiadająca jak robot, niechętna do pomocy.Dno!
  • ~Fabuani / 2024-05-24 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat totalny ,realizacja 2 tygodnie,jak wezmą kasę to mają człowieka gdzieś,kłamią oszukują o tyle ,nie polecam wszystkim odradzam wręcz
    WadyOszustwo,kłamstwo i ignoracja
  • ~Falco / 2020-02-21 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dostarcza towar, kiedy mu się podoba, w ogóle nie dzwoniąc do nadawcy.
    Nie ma żadnego awizo ani powiadomienia.
    Po dwóch takich sztucznych próbach utrzymują, że więcej prób nie będzie.
    Paczkę mozna sobie odebrać w innym mieście, 30km dalej, bo nawet nie mają lokalnych punktów odbioru.
    Ceny przesyłek mocno zawyżone - nawet dwukrotnie w porównaniu z innymi firmami.
    Zaletybrak
    Wady- niedostarczenie paczki
    - brak kontaktu kuriera
    - kiepskie godziny dostawy
    - bardzo wysokie koszty wysyłki
    - brak awizo
    - odbiór w innym mieście
  • ~Fan / 2022-01-18 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra dzwonię drugi dzień na infolinię po 5 min czekania rozłącza się
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiejkolwiek pomocy
  • ~far / 2019-12-01 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    W porównaniu z innymi firmami kurierskimi totalne dno. Nie zależy im na doręczeniu przesyłki. Nadawca zapłacił i to im wystarczy. W żaden sposób nie można skontaktować się z kurierem. Żadnej informacji o próbie dostarczenia paczki. Jak coś zamówisz musisz całymi dniami siedzieć i czekać na kuriera w przeciwnym razie paczka będzie czekała na odbiorcę w magazynie. Następnym razem zanim coś zamówię sprawdzę czy przypadkiem Fedex nie jest pośrednikiem w dostarczeniu przesyłki.
    ZaletyMiła obsługa w magazynie w Lublinie
  • ~FC / 2022-07-27 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma gorszego badziewia kurierskiego. Dno, jakiego świat nie widział. Priorytet to oszustwo (w śledzeniu przesyłki niby dostarczone a faktycznie nie dostarczono), niewiarygodne ale prawdziwe. Że coś takiego formalnie funkcjonuje - uciekajcie jak najdalej.
    Zaletyzero
    Wadywszystkie
  • ~fedex / 2022-05-23 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    fikcyjna faktura na moje dane - zero odpowiedzi wysylaja tylko koeljne wezwania do splaty
    Wadywszystko
  • ~Fedex / 2023-11-15 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, kurier nie odebrał paczki, nie odbiera telefonu, nr zlecenia wygasł, czas przepadł konsekwencji zero, firma do zamknięcia, koszmar
  • ~FedexIdzSieSchowaj / 2021-09-15 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, OSTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ - biorą przesyłkę i obiecuja dostawę na następny dzien po czym dosteję telefon ze nie mogą dostarczyć bo nie mają samochodu i że mam sobie odebrać z magazynu bo przesyłka jest za duża - to jest totalna kpina! Skończy się pewnie sądowo, bo jesteśmy przez to stratni na dużą kwotę.
  • ~fedexno / 2024-11-22 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem po co wysylać sms z informacja, ze platność przy odbiorze mozliwa kartą, skoro możliwa nie jest. Arogancki kurier, ktory twierdzi, ze terminal jest zepsuty, na dodatek przy próbie opłaty blikiem popedza czemu tak dlugo???
  • ~FedexSsiij / 2024-07-04 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, nie brac, ocena tylko 1asasasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    WadyPaczka nie doszła
  • ~fen1x / 2022-03-16 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałem na paczkę 5 dni - aż w końcu zadzwoniłem o zwrócenie przesyłki i wysłanie innym kurierem.
    ZaletyBRAK
    WadyPodobno brakuje kurierów w firmie
  • ~fifi / 2023-03-13 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów żenada ........... szkoda gadac chamy itp
    Zaletybrak totalne dno
    Wadybrak kontaktu z kurierem totalna porażka
  • ~Fik / 2022-06-14 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    KPINA! Najgorsza firma kurierska w Polsce. Nawet Pocztex jest szybszy. Przesyłka nadana 30km od miejsca do którego ma być dostarczona jedzie 5 dni...
  • ~Filip / 2021-12-20 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Kurier stwierdził, że klient ma na niego czekać w domu. Skoro mnie nie ma to mam sobie odebrać paczkę z oddziału (oddalonego o 50km). Dodatkowo kurier oznaczył odmowę przyjęcia paczki. Następnego dnia roboczego paczka została odesłana do nadawcy.

    Próba zmiany terminu dostawy jest niemożliwa, przy każdej próbie pojawia się komunikat o tymczasowych problemach. Do biura obsługi nie sposób się dodzwonić, czat online nie działa (brak odpowiedzi albo zerwanie łącza).

    Niestety, sprzedawca stwierdził, że nie może zmienić kuriera przy danym produkcie, tak więc czeka mnie kolejna przygoda z FedExem w tym tygodniu.
    WadyNiemożliwy kontakt z biurem obsługi, opryskliwy/niemiły kurier, brak podjęcia kolejnych prób dostarczenia przesyłki.
  • ~Finalkaa / 2021-10-05 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma, to jakaś jedna wielka kpina. Kurię nie przychodzi, wpisuje, co mu wygodnie, a pracownicy nie poczuwają się w ogóle do odpowiedzialności...

    Odbiór paczki przez kuriera został zlecony na piątek. Niestety, pomimo całego dnia wyczekiwania, kurier się nie pojawił. Z racji zbliżającego się weekendu, pomyślałam, że może nawał roboty i w poniedziałek wszystko się wyjaśni. Na infolinii jeden wielki bałagan. Podczas pierwszej rozmowy, tuż po weekendzie, nie szło odnaleźć przesyłki po numerze. Pani zdziwiona, że mam list przewozowy, skoro taka przesyłka w ogóle nie istnieje. Dopiero za trzecim razem została odnaleziona w systemie za pomocą danych osobowych. Powód nieodebrania: klient nieosiągalny. Kpina, siedziałam cały dzień w domu, zrezygnowałam z planów! Pani zleciła odbiór tego samego dnia w trybie pilnym, oczywiście kuriera znów nie było dane ujrzeć. Zadzwoniłam drugi raz, z trudem udało się dodzwonić na pół godziny przed zamknięciem infolinii. Odebrał Pan, jakby wybudzony ze snu, znudzony, ciężko wzdychający... a w tle damskie chichoty... I znów nie można było znaleźć przesyłki w systemie. Jak już się udało, została założona interwencja. Oczywiście z zaleceniem, że to ja muszę się dobijać na infolinię, żeby dowiedzieć się, czy sytuacja została rozwiązana, nikt nie jest w stanie wykonać do mnie prostego telefonu. Minęła prawie doba od interwencji, kolejnego dnia znów telefon na infolinię - oczywiście historia z nieistniejącą przesyłką lubi się powtarzać. Jak się później okazało, dwa razy nieodebrana "z winy klienta" - to chyba jakiś żart! Człowiek specjalnie rezerwuje sobie kolejny dzień wolny, odwołuje wszystko, a kurier nie przyjeżdża i wypisuje jakieś głupoty! A odpowiedzi na interwencję z miejskiego oddziału jak nie było, tak nie ma. Propozycja rozwiązania problemu? - nadać jeszcze raz paczkę... Dziękuję, postoję.

    Omijać FedEx szerokim łukiem!
    ZaletySitem bym przesiewała i bym nie znalazła
    Wady- kurier nie przychodzi i wpisuje w system jakieś bzdury o nieosiągalności klienta
    - kurier nie kontaktuje się z klientem, chyba że masz wykupioną ekstra płatną usługę
    - na infolinii jeden wielki bałagan, każdy mówi zupełnie co innego, totalna dezorientacja
    - firma nie udostępnia numerów do kuriera, sami również nie dzwonią, żeby wyjaśnić sprawę
  • ~Forvia / 2022-09-05 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Przetrzymuja paczke w odprawie tygodniami po mimo dostarczenia wszystkich niezbednych dokumentow i potwierdzen platnosci, bardzo utrudniona komunikacja, nie odpisuja na maile, po kilka razy trzeba wysylac potwierdzenia bo taki maja "porzadek w papierach". portal co innego i infolinia co innego. wprowadzaja w bald i robia z czlowieka glupka.
    ZaletyZadne
    Wadyzbyt wiele by je wszystkie tu wymieniac
  • ~Franciszek / 2022-05-31 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak, zdecydowanie najgorsza firma. Niedzisiejsze podejście do klienta. Brak możliwości kontaktu z kurierem i z biurem.
    WadyNiedostarczanie na czas. Brak możliwości własnego odbioru. Zero kontaktu i chęci pomocy.
  • ~franek / 2022-05-06 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Czekałem na ważną paczkę, 2 dniowe opóźnienie aż w końcu sms rano, że paczka niedostarczona bo nikogo nie było w mieszkaniu.A byłem. Gdy przez infolinię dostałem kontakt do kuriera to powiedział mi, że mogę podjechać sam po paczkę ( a był 2 kilometry ode mnie). Cyrk.
    Zaletybrak
    Wadynieprofesjonalni, nie korzystać z ich usług szkoda nerwów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12632
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8058
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7691
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027