Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~fedex / 2022-05-23 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    fikcyjna faktura na moje dane - zero odpowiedzi wysylaja tylko koeljne wezwania do splaty
    Wadywszystko
  • ~Fedex / 2023-11-15 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, kurier nie odebrał paczki, nie odbiera telefonu, nr zlecenia wygasł, czas przepadł konsekwencji zero, firma do zamknięcia, koszmar
  • ~FedexIdzSieSchowaj / 2021-09-15 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, OSTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ - biorą przesyłkę i obiecuja dostawę na następny dzien po czym dosteję telefon ze nie mogą dostarczyć bo nie mają samochodu i że mam sobie odebrać z magazynu bo przesyłka jest za duża - to jest totalna kpina! Skończy się pewnie sądowo, bo jesteśmy przez to stratni na dużą kwotę.
  • ~fedexno / 2024-11-22 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem po co wysylać sms z informacja, ze platność przy odbiorze mozliwa kartą, skoro możliwa nie jest. Arogancki kurier, ktory twierdzi, ze terminal jest zepsuty, na dodatek przy próbie opłaty blikiem popedza czemu tak dlugo???
  • ~FedexSsiij / 2024-07-04 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, nie brac, ocena tylko 1asasasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    WadyPaczka nie doszła
  • ~fen1x / 2022-03-16 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałem na paczkę 5 dni - aż w końcu zadzwoniłem o zwrócenie przesyłki i wysłanie innym kurierem.
    ZaletyBRAK
    WadyPodobno brakuje kurierów w firmie
  • ~fifi / 2023-03-13 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów żenada ........... szkoda gadac chamy itp
    Zaletybrak totalne dno
    Wadybrak kontaktu z kurierem totalna porażka
  • ~Fik / 2022-06-14 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    KPINA! Najgorsza firma kurierska w Polsce. Nawet Pocztex jest szybszy. Przesyłka nadana 30km od miejsca do którego ma być dostarczona jedzie 5 dni...
  • ~Filip / 2021-12-20 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Kurier stwierdził, że klient ma na niego czekać w domu. Skoro mnie nie ma to mam sobie odebrać paczkę z oddziału (oddalonego o 50km). Dodatkowo kurier oznaczył odmowę przyjęcia paczki. Następnego dnia roboczego paczka została odesłana do nadawcy.

    Próba zmiany terminu dostawy jest niemożliwa, przy każdej próbie pojawia się komunikat o tymczasowych problemach. Do biura obsługi nie sposób się dodzwonić, czat online nie działa (brak odpowiedzi albo zerwanie łącza).

    Niestety, sprzedawca stwierdził, że nie może zmienić kuriera przy danym produkcie, tak więc czeka mnie kolejna przygoda z FedExem w tym tygodniu.
    WadyNiemożliwy kontakt z biurem obsługi, opryskliwy/niemiły kurier, brak podjęcia kolejnych prób dostarczenia przesyłki.
  • ~Finalkaa / 2021-10-05 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma, to jakaś jedna wielka kpina. Kurię nie przychodzi, wpisuje, co mu wygodnie, a pracownicy nie poczuwają się w ogóle do odpowiedzialności...

    Odbiór paczki przez kuriera został zlecony na piątek. Niestety, pomimo całego dnia wyczekiwania, kurier się nie pojawił. Z racji zbliżającego się weekendu, pomyślałam, że może nawał roboty i w poniedziałek wszystko się wyjaśni. Na infolinii jeden wielki bałagan. Podczas pierwszej rozmowy, tuż po weekendzie, nie szło odnaleźć przesyłki po numerze. Pani zdziwiona, że mam list przewozowy, skoro taka przesyłka w ogóle nie istnieje. Dopiero za trzecim razem została odnaleziona w systemie za pomocą danych osobowych. Powód nieodebrania: klient nieosiągalny. Kpina, siedziałam cały dzień w domu, zrezygnowałam z planów! Pani zleciła odbiór tego samego dnia w trybie pilnym, oczywiście kuriera znów nie było dane ujrzeć. Zadzwoniłam drugi raz, z trudem udało się dodzwonić na pół godziny przed zamknięciem infolinii. Odebrał Pan, jakby wybudzony ze snu, znudzony, ciężko wzdychający... a w tle damskie chichoty... I znów nie można było znaleźć przesyłki w systemie. Jak już się udało, została założona interwencja. Oczywiście z zaleceniem, że to ja muszę się dobijać na infolinię, żeby dowiedzieć się, czy sytuacja została rozwiązana, nikt nie jest w stanie wykonać do mnie prostego telefonu. Minęła prawie doba od interwencji, kolejnego dnia znów telefon na infolinię - oczywiście historia z nieistniejącą przesyłką lubi się powtarzać. Jak się później okazało, dwa razy nieodebrana "z winy klienta" - to chyba jakiś żart! Człowiek specjalnie rezerwuje sobie kolejny dzień wolny, odwołuje wszystko, a kurier nie przyjeżdża i wypisuje jakieś głupoty! A odpowiedzi na interwencję z miejskiego oddziału jak nie było, tak nie ma. Propozycja rozwiązania problemu? - nadać jeszcze raz paczkę... Dziękuję, postoję.

    Omijać FedEx szerokim łukiem!
    ZaletySitem bym przesiewała i bym nie znalazła
    Wady- kurier nie przychodzi i wpisuje w system jakieś bzdury o nieosiągalności klienta
    - kurier nie kontaktuje się z klientem, chyba że masz wykupioną ekstra płatną usługę
    - na infolinii jeden wielki bałagan, każdy mówi zupełnie co innego, totalna dezorientacja
    - firma nie udostępnia numerów do kuriera, sami również nie dzwonią, żeby wyjaśnić sprawę
  • ~Forvia / 2022-09-05 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Przetrzymuja paczke w odprawie tygodniami po mimo dostarczenia wszystkich niezbednych dokumentow i potwierdzen platnosci, bardzo utrudniona komunikacja, nie odpisuja na maile, po kilka razy trzeba wysylac potwierdzenia bo taki maja "porzadek w papierach". portal co innego i infolinia co innego. wprowadzaja w bald i robia z czlowieka glupka.
    ZaletyZadne
    Wadyzbyt wiele by je wszystkie tu wymieniac
  • ~Franciszek / 2022-05-31 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak, zdecydowanie najgorsza firma. Niedzisiejsze podejście do klienta. Brak możliwości kontaktu z kurierem i z biurem.
    WadyNiedostarczanie na czas. Brak możliwości własnego odbioru. Zero kontaktu i chęci pomocy.
  • ~franek / 2022-05-06 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Czekałem na ważną paczkę, 2 dniowe opóźnienie aż w końcu sms rano, że paczka niedostarczona bo nikogo nie było w mieszkaniu.A byłem. Gdy przez infolinię dostałem kontakt do kuriera to powiedział mi, że mogę podjechać sam po paczkę ( a był 2 kilometry ode mnie). Cyrk.
    Zaletybrak
    Wadynieprofesjonalni, nie korzystać z ich usług szkoda nerwów
  • ~Fred / 2019-11-05 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni czekam na kuriera (Bydgoszcz), aby zabrał ode mnie paczki. Telefony na infolinię nie skutkują. Nie wiem, kiedy odbiorą paczki. Zapłaciłem kartą w momencie składania zamówienia. Telefonu do kuriera nie można uzyskać, podobno z powodu RODO.
    Zaletybrak
    WadySame wady
  • ~Fxxkfedex / 2023-07-24 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelni jak nie wiem, kurier dostał od mojej mamy instrukcje, że przed godziną 15 nie da rady odebrać przesyłki, po czym on przychodzi o godzinie 10 i zaczyna się po mnie drzeć, że nie mogę odebrać przesyłki bo moja mama musi to podpisać (nie wytłumaczył mi wcześniej jaka to przesyłka i nie wiedziałam, że umowa na telefon). Teraz do mamy zadzwoniła Pani z infolinii też nie miła jakby za Karę tam siedziała, jak mogę coś podpowiedzieć to tylko tyle, że ja też pracuje z ludźmi jako kasjerka w sklepie i też czasami mam ochotę być nie miła, ale wiem że jakby tak było to już dawno straciłbym tą pracę, więc dyrekcja mogłaby się zająć tą dwójką imbecyli
    ZaletyNIE MA ŻADNYCH
    WadyNie mili, nie słuchają co się do nich mowi
  • ~G / 2021-08-11 12:18
    Ocena: 1.00 / 5

    1. Godzina dostawy niezgodna z zakresem podanym prze Nich w sms.
    2. Kontaktu z kurierem brak bo nie podają tel.
    3. Infolinia nie wie nic więcej niż to, że kurier ma przesyłkę i nie dostarczył jej o czasie. Tłumaczą się, że nie mają z nim kontaktu.itd.
    Konkurencja jest daleko przed nimi z jakoscia!

    W sklepie internetowym nie było napisane jakim kuriererem zostanie dostarczona przesyłka. Okazało się, że to Fedex. Drugi raz mam z nimi kontakt i będę dbał aby ostatni. Od teraz jeśli na stronie sklepu nie będzie podana nazwa firmy kurierskiej to będę telefonował i sprawdzał czy to nie Fedex.


    WadyPodane w punkcie Twoja opinia.
  • ~G. / 2020-08-21 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier tyran. Niemiły i ma w "poważaniu" klienta. Dziś zadzwonił 10 min przed dostawą i kazał mi być na miejscu, bo inaczej nie dostarczy. Mąż był w domu, ale kurier powiedział że muszę osobiście odebrać. Powiedziałam że za 20 - 30 minut mogę być nie wcześniej, bo jestem w pracy (w terenie). Na to on , że go to nie interesuje. Dojechałam w 17 min. Bardzo szybko jak "na złamanie karku". On przede mną wjeżdżał na posesję, akurat w tym samym czasie. Mąż też do niego dzwonił, jak ja cisnęłam na gaz. Stwierdził że kurier bardzo opryskliwy i nie zależy mu czy dostarczy przesyłkę. Nigdy nic nie zamówię przez tę firmę kurierską, skoro tacy kierowcy tam pracują. Kurier z kieleckiego oddziału. Przesyłka do Włoszczowy.
  • ~Gaba / 2022-04-16 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieporozumienie. Nikogo nie było z przesyłką, sprawdziłam monitoring. W śledzeniu przesyłki mam 2 próby doręczenia i przesyłkę awizowaną, awiza brak. Kto im płaci i za co???
  • ~Gabi / 2022-01-10 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwiekszy shit jaki moze byc. Jak oni sie utrzymują na rynku?? Niesamowite ze na kazdym kroku jest z czyms problem. Mam nadzieje ze ta firma kiedys splajtuje. Tylko ludziom nerwy psują. Jak masz cos waznego i drogiego do wyslania to lepiej gołębiem niz fedexem
  • ~Gabi / 2022-08-04 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujacy przewoznik, kurierzy nie potrafia korzystac z podstawowych aplikacji nawigacyjnych, sa opryskliwi lub nie odbieraja wiadomosci. Zrzucaja przesylki pod błędne adresy albo je gubia. Chcac zlozyc reklamacje nie ma mozliwosci rozmowy z konsultantem bo na infolini zrzucaja klienta na czat z botami!!! Interwencja trwa tygodniami a Ty pozostajesz bez przesylki. KPINA i ZENADA
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12506
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4083
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962