strona 41 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »
-
~Elżbieta / 2021-12-01 14:31
Kurier wpisuje FIKCYJNE próby dostarczenia przesyłki. Nie wysyłane awiza !!! Od 25.11 czekam. Dziś jest 1.12.KOLEJNY raz to samo. NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA. -
-
~Emilia / 2021-08-13 12:31
Firma która karze klientowi rozładować z ciężarówki 64 kg pianino. W dodatku pani z infolinii podczas interwencji się rozłącza -
~Emilia / 2021-09-03 09:54
Powinni zlikwidować firmę lub zmienić pracowników sami chami tam pracują wyzywają klientów nie do pomyślenia odradzam ZaletyZadnychWadyOpryskliwosc wulgaryzmy chanstwo -
~Emilia / 2022-05-16 10:23
Najgorsza firma kurierska jaka chyba istnieje! Brak kontaktu, paczki nadal nie otrzymałam, nigdy więcej nic nie zamówię przez tą firmę ! ZaletyŻADNE !WadyDużo by wymieniać -
~Emily / 2021-08-05 09:57
Nie polecam!! To straszne ze jeżeli nie mam wyliczonej kwoty muszę gdzieś zapieprzać po paczke, nir każdy człowiek w domu ma drobne żeby było co do centa. Kurierzy powinni mieć przy sobie chociaż kilka drobne. Uważać na babkę, naciąga żeby kasę tylko od liczoną co do grosza!!! -
~Endriu / 2023-02-17 17:18
Bardzo zła opinia, kurierzy nie chcą przyjeżdżać chcą aby dojechać 15 km bo im się nie chce gdzie inni kurierzy nie mają z tym problemu. NIEPOLECAM -
~energetech / 2020-02-10 07:02
Przesyłka nadana 05-02 do dnia dzisiejszego nie dotarła ZaletybrakWadynie terminowe wykonywanie usług -
~Eni / 2022-05-02 15:34
Najgorsza firma kurierska jaka powstała ! Kurier przyjeżdża oczywiście kiedy chce, ale nie w tym najgorszy problem, nie da się paczki wcale przekierować do punktu - ciągle mają problem na stronie, a potem nie dostarczają wcale więc trzeb jechać gdzieś na obrzeża miasta żeby ją samemu odebrać. Zadzwonić się tam nie da bo infolinia tylko dla klientów z numerem, przekierowują Cię do botchatu który nie jest w stanie nic zrobić, na maile nie odpisują. Wszystko tylko nie fedex ! ZaletybrakWadyistnienie firmy -
-
~Enkaa / 2022-09-30 14:22
Najgorsza firma kurierska, jaką znam!
Przesyłka miała być dostarczona wczoraj w godz. 8-11, byłam w domu, nikt nie dzwonił po czym na sledzeniu przesyłki znalazłam informacje o jej awizowaniu (w skrzynce na listy pusto). Analogiczna sytuacja dzisiaj.
nie mogę porozmawiać z konsultantem infolinii bo... nie mam u nich konta klienta.
na chatcie zdawkowe odpowiedzi. Oczywiście ani mi nie chcą podać numeru kuriera ani kurierowi nie mogą podać numeru do mnie :/
Generalnie dramat!ZaletybrakWadyokropna komunikacja, mam wrażenie, że kurier nawet nie przejeżdżał w okolicy (nie mam awiza) -
~eska / 2023-02-09 18:51
Tragedia, brak obsługi klienta - nie da się dodzwonić, paczka opóźniona od dwóch dni i nie jestem się w stanie dowiedzieć co się z nią stało, ani kiedy dotrze. -
~Esko / 2023-09-15 13:42
Totalna żenada... Paczka zamówiona kilka dni temu, miała być dziś, czyli 15.09.2023 (dostałem SMS z tą informacją) po czym po przeczekaniu całego dnia, okazuje się iż kurier nie stawił się do pracy, a sredex zmienił status doręczenia na zmianę daty... Oczywiście o niczym nie informując. To nie pierwsza taka sytuacja, bywało już kilka razy, iż paczki czekały u mnie w domu na wysyłkę po 2-3 dni bo kurierowi nie chciało się przyjechać... ZaletyZalety to brak jakichkolwiek zaletWadyWady wymienione w opinii, ale można by jeszcze więcej napisać... -
~Eugenia / 2020-04-16 12:49
Omijać szerokim łukiem Fedex Tychy. Nie dostarczają przesyłek. Nie ma awiza. W status przesyłki wpisują nieprawdziwe dane. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Eumox / 2022-09-22 16:54
Czekam już drugi dzień na przesyłkę. Otrzymałem wiadomość o planowanym doręczeniu pomiędzy 8:00 a 11:00. Jest 16:53 i zero kontaktu. Na infolinii zero pomocy. ZaletyBrak.WadyBrak profesjonalizmu. -
~Eva P / 2021-10-28 15:30
FedEx to koszmar. Obsługa klienta jest niekompetentna. Kazdy konsultant mówi co innego, nikt nie potrafi udzielić informacji. Telefon rozłącza się w trakcie rozmowy. System internetowy tez nie działa jak również link z formularzem do reklamacji. Porostu nie można złożyć reklamacji. WadyAbsolutnie wszystko -
~Evee / 2023-09-19 10:29
Najgorsza firma kurierska miała być paczka wczoraj dodzwonić się wogule nie da ZaletyNie maWadyBrak kontaktu
Opóźnienia w dostawie -
~Evelina / 2021-07-28 10:19
Najgorsza firma kurierska na świecie!!!
Numer do kuriera nie podają, zmienić adres doręczenia paczki odbiorca nie może, a jedyny oddział gdzie można odebrać samodzielnie znajduje się w dupie. Odradzam, odradzam, odradzam!!! Omijajcie tą firmę szerokim okiem!!ZaletyZero -
-
~Ewa / 2021-01-14 13:45
Drugi dzień czekam na kuriera, za każdym razem nieudana próba doreczenia przesyłka awizowana. Zero kontaktu, uważają że nie ma mnie w domu jak czekam dnia 14.01godz 13.12 przesyłka awizowana, dzwonię o 13.30 na infolinię zgłaszam że czekam że to jakaś kpina.. drugi dzień to samo. Nigdy więcej żałuję że zapłaciłam za te paczkę ZaletyZero!!!WadyTotalne dno najgorszy kurier -
~Ewa / 2021-05-23 13:06
To nie firma nie szanuja klienta zadnych informacji z ich strony uwazac trzeba na nich ZaletyZadneWadyNie ma z nimi łacznosci -
~ewa / 2021-11-08 16:07
najgorsza firma kurierska na rynku , cały dzień spędziłam w domu czekając na kuriera po czym usłyszałam ,że była nie udana próba doręczenia jak najdalej od fedex Wadynie kompetencja ,brak szacunku dla klienta -
~Ewa / 2021-12-05 15:09
Firma niepoważna, nieodpowiedzialna, totalne lekceważenie klienta. Czekałam na przesyłkę za pobraniem, wysłaną w dniu 24.11.2021 (środa) z Łańcuta. Do tej pory nie otrzymałam jej. W poniedziałek 29.11.2021 dowiedziałam się, że w tym dniu miała miejsce "nieudana próba doręczenia. Przesyłka awizowana". W związku z tym, że nie miałam żadnego kontaktu ze strony kuriera, napisałam tego samego dnia do Fedex (za pośrednictwem skrzynki kontaktowej) o zaistniałej sytuacji i prosiłam o kontakt w sprawie wskazania kolejnego terminu dostarczenia paczki. W kolejnym dniu 30.11. sytuacja z poniedziałku powtórzyła się tzn. "nieudana próba doręczenia..." -znowu bez jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera. W środę 1.12. na infolinii dowiedziałam się, że paczka jest w oddziale Fedex -40 km od mojego miejsca zamieszkania !!. Otrzymałam również kuriozalną odpowiedź na mojego maila m.in. cyt. "W niektórych przypadkach kurierzy dzwonią do Odbiorców przed doręczeniem, natomiast nie mają obowiązku podejmowania takiego kontaktu i wynika on jedynie z ich własnej inicjatywy". To nie koniec sprawy, w czwartek rano 2.12. zadzwonił do mnie menager z Fedex-u, który poinformował, że po przeanalizowaniu mojej sprawy przesyłka będzie dostarczona w piątek 3.12. w godzinach 12-14.00. Pomyślałam, że może jednak moja sprawa zakończy się sukcesem. Niestety, w piątek przesyłka nie dotarła!! Na infolinii (od b.miłej Pani Sonii W.) dowiedziałam się, że przesyłka w ogóle nie została wydana kurierowi do doręczenia i pozostaje w magazynie w oddziale Fedexu. Pani Sonia W. złożyła w moim imieniu interwencję z prośbą o wyjaśnienie sprawy. Jednakże do dziś nikt nie skontaktował się ze mną... Żenada, nie polecam, !! ZaletyŻadnychWadyOrganizacja pracy kuriera i kontakt z klientem na poziomie poniże "ZERA"
strona 41 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »