Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2188 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dorota / 2022-09-24 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jak jest na rynku. Kurierka opryskliwa, niemiła, krzyczy na klienta, po czym rozłącza telefon w trakcie rozmowy. Nie polecam
  • ~Piter / 2022-09-23 22:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Sama usługa przebiegła dobrze, zamówiłem paczkę za pobraniem na kwotę 125 zł, przy dostarczeniu kurier oczywiście nie ma drobnych i ze 130zl nie wydaje reszty, druga taka sytuacja z kurieramiz tej firmy, nigdy nie mają wydać, po co wysyłacie sms, że można zapłacić kartą, blikiem itp, skoro kurier twierdzi, że nie ma takiej możliwości z braku terminala.Dlaczego mam dopłacać do tego interesu, uważam że to bardzo nieuczciwe.
    ZaletySzybką dostawa
    WadyNaciąganie przez kuriera na dodatkowe koszty
  • ~Eumox / 2022-09-22 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam już drugi dzień na przesyłkę. Otrzymałem wiadomość o planowanym doręczeniu pomiędzy 8:00 a 11:00. Jest 16:53 i zero kontaktu. Na infolinii zero pomocy.
    ZaletyBrak.
    WadyBrak profesjonalizmu.
  • ~Andrzej / 2022-09-22 11:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Wysłąłem regularną przesyłkę w kształcie sześcianu z prawidłowo podaną wagą (35kg) i wymiarami. Wartość paczki to 250pln.
    Żeby ulżyć kurierowi, zrobiłem 2 rączki na górze, żeby kurier nie musiał targać paczki. Patrzyłem na warunki zamiesczone na stronie pośrednika :

    FEDEX

    Paczki niestandardowe to takie przesyłki, których rozmiary (gabaryty) przekraczają parametry przewidziane dla paczek standardowych lub takie, które spełniają jedno z poniższych kryteriów:

    1. Mają przesunięty środek ciężkości lub mogą się łatwo przewrócić.

    2. Nie są prostopadłościanem lub mają nieregularny kształt, który uniemożliwia stabilne ułożenie na płaskiej powierzchni.

    3. Najdłuższy bok nie jest podstawą paczki, zgodnie z etykietą kierunkową.

    4. Składają się z dwóch lub kilku odrębnych części, które są połączone w jedną całość np. za pomocą folii stretch, kleju, taśmy.

    5. Ze względu na rozmiar, nieregularny kształt, delikatną zawartość lub zabezpieczenie taśmą do zbindowania nie mogą być sortowane za pomocą sortera mechanicznego.

    I nie było tam żadnych przeciwskazań, żeby ulżyć kurierowi.
    W nagrodę zostałęm obciążony dodatkowymi kosztami 102pln, w odpowiedzi na reklamację/odwołanie dostałem raport, gdzie wskazany powód to sznurki, które powodowały niemożność przepuszczenia paczki przez automatyczny system sortowania.
    Firma Fedex zamyka proces reklamacyjny po 2 odwołaniu, nie dając możliwości odwołania się innego niż przez sąd.
    Moje wnioski: naciąganie klienta na niestandardowe koszty, niespójność i bezprawne naliczenie dodatkowej opłaty przy jednoczesnym niespełnianiem zasad, które sami podają na stronie pośrednika. Koszt przesortowania paczki 102 pln ręcznie? Brak słów.
    Peanie zapłacę tą kwotę po licznych odwołania do pośrednika, u którego zamawiałem usługę wysyłki, ale niesmak pozostanie, a ja nie wyślę już nic Fedexem.
    WadyNaciąganie, niespójność zasad wysyłania vs powód naliczenia dodatkowej opłaty, niska cena wysyłki została zrekompensowana naliczeniem bezpodstawnie opłaty dodatkowej.
  • ~Jola / 2022-09-21 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów. Paczka niby miała być dostarczona 2 krotnie ale "nikogo w domu nie było"... Codziennie w domu jest nas kilka osób i nikt nie próbował nam dostarczyć przesyłki. Tragedia nie polecam tej firmy żenada i nic więcej...
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~Wojciech / 2022-09-20 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    pic na wode elementarz.trzy dni nie potrafia doreczyc przesylki.jedyne wytlumaczenie wpis nikogo w domu.a od3 dni w domu przebywalo od 6 do 8 osob. telefon dostepny.sciema i naciaganie.unikac jak tylko mozna
    Zaletybrak ..nazwa brzmiz hamerykanska
    Wadyniestosuja siedo zadnych zasad,brak kontaku z kurierem.brak info ze probuje doreczyc.ogolnie jakbys probowal gadac z muszla klzetowa o filozofii buddyjskiej
  • ~Karolina / 2022-09-20 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską, kurier między 12 a 14 miał odebrać przesyłkę natomiast nie dotarł po nią. Około 12.30 dsownilj do mnie z FedEx aby sprawdzić czy faktycznie nikogo w domu nie było bo tak powiedział kurier natomiast siedziałam w domu,kurier się nie zjawił. Mówiłam że zależy mi by dziś odebrał to kurier do godziny 14 i jest godzina prawie 15 zero odzewu. Nie polecam tej firmy kurierskiej nigdy z żadna firma nie miałam problemów teraz ta mi przytrafiła ..
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalnego podejścia do klienta
  • ~Tadeusz / 2022-09-19 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa między 10:00 a 13:00 przyjechał o 15:30 i stwierdził JAK SIĘ NIE PODOBA TO NIE ZAMAWIAĆ - kompletne DNO !!
  • ~Waldek / 2022-09-17 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Na paczkę czekam już 5 dni, będzie co najmniej 7 bo sobota i niedziela, po drodze markują pracę, na stronie Fedex wpisy o zdarzeniach które nie miały miejsca. To już drugie ( czyli za każdym razem jak wysyłają mi coś kurierem i wybierają Fedex) takie zachowanie Tej firmy, kwalifikują ją do omijania jej usług. Dziwię się że jeszcze ktoś z nich korzysta.
  • ~Stan / 2022-09-17 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Pełna ignorancja klienta. Wystawiam ZERO. Brak reakcji, kurier nie pojawił się po odbiór przesyłki.
    ZaletyBrak
    WadyPełna ignorancja klienta. Wystawiam ZERO. Brak reakcji, kurier nie pojawił się po odbiór przesyłki.
  • ~Jaco / 2022-09-16 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Fedex winien zajmować się opróżnianiem szamb, a nie rozwożeniem przesyłek. Najgorsza firma kurierska na terenie Polski.
  • ~Krzysztof / 2022-09-16 13:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłka nie została odebrana przez dwa dni z rzędu totalna olewka. Kontakt w zasadzie niemożliwy po godz. 17.00 a kurier miał odebrać paczkę w godz. 11-17. Wszelki kontakt przed 17.00 uznają za bezzasadny no przecież ma jeszcze czas na odebranie. Zlecenie wykonane za pośrednictwem firmy Sendit to dopiero jest kpina z klienta rozmowa i kontakt wyłącznie z botem. Rozwiązanie szybkie problemu jest niemożliwe tam na wszystko każdy ma czas PORAŻKA
    ZaletyBRAK
    WadyNiepunktualność, brak kontaktu, wielokrotnie brak realizacji przyjętego zlecenia, totalna olewka Klienta, w tej firmie każdy robi co chce
  • ~Ktoś / 2022-09-16 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    To już nawet śmieszne nie jest żeby paczkę kurier dostarczał 5 dni i do tego piszą że karta można zapłacić przy odbiorze a jak tylko im to mówisz rozłącza się z tobą. Brak szacunku do klienta.
    ZaletyNie tutaj kurierzy to jakiś śmiech na sali.
    WadyJezu za dużo by tu wypisywać.
  • ~WLODEK / 2022-09-15 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra masakra masakra !!!
    Pełna ignorancja !!!
    Unikajcie jak ognia!!!
    Brak możliwości rozmowy z żywym człowiekiem w przesyłkach krajowych !!!
    Przekierowanie telefoniczne do nikąd !!!
    Brak terminowości !!!
    Możliwość tylko niechcianego czatu!!!
    strata czasu i zdrowia
    Kpina i brak szacunku dla klienta!!!
    ZaletyBrak ! Szacunek to podstawa
    WadyWystarczająco
  • ~Tomasz / 2022-09-15 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dni dna i kupa mułu . Nie ma co pisać, szok ze jeszcze są na rynku
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Jaco / 2022-09-15 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat ! Próba rozmowy z konsultantem skończyła się fiaskiem. Wyłudzili moje dane osobowe, w tym nr tel oraz adres meilowy. Powinna nimi zająć sie policja lub prokuratura.
  • ~Gogo / 2022-09-15 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja historia będzie dosc dluga. Wystawilam przedmiot na sprzedaz przez net. Zgłosił się jakiś podejrzany typ, niby z Holandii i używając translatora pisał że mna na messengerze, że chce go kupić TYLKO WYŚLĘ MI KURIERA TEJŻE,, FIRMY,,. Ja nie znając tej firmy i tego czlowieka nabierałam już podejrzeń co do uczciwości tej transakcji a gdy dowiedzialam się ze JA MUSZĘ POKRYC KOSZTY UBEZPIECZENIA paczki płacąc przelewem na ichniejsze konto, chcialam natychmiast się wycofać o czym poinformowałam zainteresowanego jak i,, firmę,,. Teraz ściga mnie,, windykacja,, po około tygodniu od sytuacji. Grożą mi sądem itd. Jeśli dalej atak będzie, zgłoszę sprawę na Policję.
    WadyPróba wyludzenia kasy za ubezpieczenie przesyłki, która nie została wysłana z powodu wycofania się z transakcji.
  • ~Danuta / 2022-09-14 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską na rynku. Kurier nie przyjechał, straciłam cały dzień czekając na niego. Nikt mnie nie powiadomił ani sms-em, ani telefonicznie! Brak szacunku do klienta! Nie wybiorę więcej tej firmy!
    Brak możliwości kontaktu z firmą, z konsultantem.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~JB / 2022-09-12 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujący kontakt, nierzetelni kurierzy. Kilkukrotne awizowanie, że nie było odbiorcy w domu, a siedziałem akurat w te dni na zdalnej.
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca, żeby wymieniać
  • ~Przemo / 2022-09-09 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa masakryczna, kurierzy chyba pracują za karę, złożenie reklamacji jest tak skonstruowane by się odechciało. Oby nigdy więcej przesyłek realizowanych przez UO pseudo firmę kurierską.
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12356
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7959
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7588
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4045
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2394
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905