strona 39 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~Rik / 2022-10-28 13:30
Kurier miał byc dzisiaj między 10.00 a 13.00, oczywiscie nie przyjechał.
Numeru kontaktowego do kuriera brak, infolinia odsyła do strony www, na stronie z chatem numer przesyłki nierozpoznany. Szkoda gadać. -
-
~Mariusz / 2022-10-28 13:08
Kurier miał podjechać po przesyłkę.Ponawialem podjazd kuriera 3 krotnie niestety bezskutecznie.Na infolinię nie idzie się dodzwonić.Rozmowa na czacie nic nie wnosi.Zdecydowanie odradzam korzystanie z fedexa.Szkoda nerwów czasu i pieniędzy. WadyBeznadziejna firma -
~Andrzej / 2022-10-27 14:53
1. Perzesylka z suchym lodem pomimo doplaty nie dostarczona na czas. Zawartosc do wyrzucenia (po raz trzeci!) Zamiast w 24 godziny, notyfikacja po 72 godzinach o braku mozliwosci dostarczenia przesylki - "receiver not at home", pomimo oczywiscie mojej obecnosci.
2. Tracking nie dziala. Wedlug trackingu paczka nie wyjechala w ogole od nadawcy - od trzech dni "collecting".
3. Portal dziala, nie dziala, roznie. Page not found lub w ogole bez reakcji. Infolinia nie odbiera (probowalem 7 razy w roznych odstepach czasu)
4. Uwaga. To juz trzecia zmarnowana paczka, za pierwszym razem mysle sobie "ok, zdarza sie", za drugim sie podirytowalem, ale za trzecim razem... jak to mozliwe ze dalej ten kurier jest na rynku? JAK?
5. Niestety niektorzy sa umoczeni umowami. Jak ktos ma jeszcze wybor... NIE POLECAM!ZaletyBrak. Infolinia nie dzaial, strona nie dziala, nigdy na czas.WadyBrak zalet. -
~Albert / 2022-10-27 14:11
Ta firma to jakiś dramat. Czekam 3 dzień na przesyłką. Kurier pisze, że podają nieudaną próbę dostarczenia i że awizował przesyłkę, przy czym nie miał takiej możliwości ponieważ nie znał mojego numeru telefonu. Oszustwo. Nie ma możliwości szybkiej interwencji telefonicznej. DPD, GLS działają niezawodnie, jest kontakt z kurierem, można ustalić z nim godzinę dostawy. FedEx...nigdy więcej ZaletyŻadneWadyMają gdzieś klienta, w moim przypadku kompletnie nie sprawni -
~Bobb / 2022-10-26 19:12
Nie polecam tą firma to jakaś porażka razem z in post mogą sobie podać ręke. ZaletyCzas dostawy okWadyKurierowi nie chciało się doręczyć przesyłki i wydzwaniał żebym sobie sam odebrał, masakra jakaś, ta firma to porażka. -
~Jarat / 2022-10-26 17:25
Tragedia, przesylka na magazynie w Szczecinie we wtorek, i dalej nic. Brak dzialajacej infolinii, interwencja o paczkw na czacie, i znowu nic. Odbior przesylki osobisty. Nie poleca cokolwiek wysylac ta rzekomo forma kurierska. -
~Mag / 2022-10-25 10:49
Tragedia paczka wogule nie dostarczona kuriera nie było a pisze ze paczka awizowana nie polecam. -
~Lolka / 2022-10-24 19:32
Najgorsza firma nie dowozi paczek na czas tylko 3 dni pozniej bo nie chce sie ruszyć tyłka na mniejsza wieś ,najgorsza nie polecam nikomu -
-
~Zuzanna / 2022-10-24 17:46
Firma, która powinna zająć się czymkolwiek, byle nie dostarczaniem przesyłek. Najgorsze przeżycia, obsługa klienta - dno, zero kontaktu z kurierem, nikt nic nie może.Dramat ZaletyNie ma żadnych zaletWadyWszystkie możliwe - nie tego dnia, nie o tej porze, zero konkretów od obsługi klienta -
~Klient / 2022-10-24 17:46
Katastrofa. Czekam tydzień na przesyłkę a kuriera brak. Dwukrotna próba doręczenia, awizo to ściema. Kuriera nie było!!!
Nie polecam nikomu tej firmyZaletyBrak zaletWadyWszystko co najgorsze -
~Paweł / 2022-10-24 17:25
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia.
Kurier twierdził że nikogo nie było przez dwa dni, co jest nieprawdą, cały czas czekaliśmy na przesyłkę. Przesyłka dotarła dopiero trzeciego dnia od informacji że kurier pobrał z magazynu. Jeśli macie dużo wolnego czasu to korzystajcie z usług tej pseudo firmy kurierskiej.Nie polecam. Nigdy więcej FedEx.WadyBrak kontaktu telefonicznego z BOK. Tylko czat internetowy. -
~Olga / 2022-10-21 07:53
nie oddają mojej paczki, która przyjechała z Korei, była w pełni opłacona iz dostawą też. Nie odbierają telefonów, nie odpowiadają na maile. Nie wiem jak zrobić bardzo drogie opakowanie na prezent dla dziecka -
~Energetech / 2022-10-20 11:45
Firma ma problemy logistyczne każde zamówienie jest nieterminowe albo wcale nie dostarczane. Proponują odbiór samemu przesyłki z miejscowości oddalonej o 100km Zaletynie maWadymnóstwo -
~Katarzyna / 2022-10-20 11:24
Porażka na całej linii,najgorsza firma kurierska na świecie.Paczka dwa tygodnie leżała na odprawie celnej,a potem wróciła do nadawcy.We wtorek Pani informowała mnie,że jest dużo paczek,ale dokumenty w porządku,a w czwartek że dokumenty niekompletne.Jeden wielki burdel.NIE POLECAM NIGDY.A teraz jeszcze żeby odzyskać kasę,muszę składać reklamację.ŻART ROKU! ZaletyŻadneWadySame -
~tatabysiu / 2022-10-19 12:00
Dzielę się naszymi niektórymi problemami:
1.
Otrzymaliśmy z Fedex 2 faktury za wysyłkę do Norwegii.
Nie ma na nich naszego NIPu, nazwa naszej firmy jest błędna (pochodzi sprzed wielu lat, gdy mieliśmy faktycznie taką inną nazwę pod tym samym adresem).
Nie można się dodzwonić (polikwidowali numery), nie odpowiadają na uwagi i prośby zgłaszane przez formularze, ich obsługa klienta (czat ?) to porażka.
2.
Korzystamy od wielu lat z TNT (przesyłki krajowe). Mamy ponad 200 miejsc w Polsce (laboratoria szpitalne), które wysyłają próbki do naszych laboratoriów referencyjnych na nasz koszt (jest tego kilkanaście dziennie). Jeszcze rok temu zamawiali kuriera przez telefon, ale TNT (Fedex) to zlikwidował, zatem korzystają z portalu mytnt. Problem w
tym, że w TNT(Fedex) przestało działać wystawianie faktur. Nie przysyłają oryginałów, na portalu dostępne są jedynie kopie, nie można się doprosić o duplikaty, które ma teoretycznie wystawiać ich Windykacja. Do tej windykacji nie można się już dodzwonić (zwolnili ludzi, telefony kiedyś podawane na każdej fakturze teraz z nich zostały usunięte). Nasz fedexowy opiekun biznesowy robi co może tzn. przekazuje prośby o wystawianie duplikatów przez swojego szefa i wyższego szefa, który dopiero może przekazać sprawę do pionu księgowości (!!!).
Skutek:
Ostatnio już po raz trzeci w ciągu ostatnich 3 kwartałów zawiesili nam wysyłki z powodu nieopłaconych faktur (których nie przysyłali od 20.06.2022 mimo naszych wielokrotnych próśb) a nie przysyłają żadnych powiadomień o zaległych fakturach, co by się bardzo przydało gdyż nawet na portalu czasami brakuje jakiejś kopii.
3. Nasz numer klienta w Fedex jest inny, numer w TNT(Fedex) jest inny (przesyłki krajowe i zagraniczne są rozliczane fakturami na odpowiedni numer). Jednak ostatnio pojawiła się kopia faktury (jak zwykle nie oryginał) TNT(Fedex) za cło przesyłki zagranicznej (coś znowu namieszali w oprogramowaniu ?).
Z naszych informacji wynika, że powyższe problemy dotyczą bardzo wielu klientów Fedex/TNT.
TNT łączy się z Fedex już chyba od 1,5 roku i nie może się połączyć. To jest w tej chwili najgorsza firma kurierska w Polsce (korzystamy też z innych to mamy porównanie).ZaletySam transport przesyłek działa ok.WadyOpisane powyżej. -
~Tomasz / 2022-10-19 01:30
Dostawa z jednej na drugą stronę W-wy ~15km zajęła fedex cały tydzień. Niestety to zwykle sklep/nadawca, a nie klient ma podpisane z nimi umowy i tylko sklep może skutecznie interweniować w sprawie dostawy. Odbiorca może sobie jedynie poczatować, bo nie jest stroną umowy z dostawcą. Wszyscy wiemy po co wprowadza się kontakt wyłącznie mailowy i ile trwa taka zabawa. Kurier i pracownicy fedexu to banda kłamców. Zaraz za DHL, to najgorsi i równie nieodpowiedziani kurierzy w Polsce. Kurier kłamie, że nie zastał odbiorcy, mimo że ten zmarnował dzień na czekaniu. Potem tłumaczy, że nie dodzwonił się do odbiorcy o godz.8 rano więc o godz.15 uznał, iż nie ma sensu jechać. Prawda jest taka, że nie dzwonił wcale, a awiza o którym napisał w statusie dostawy - nie ma. Pracownicy czatu fedex kłamią, że doręczenie będzie kolejnego dnia, a następnego dnia nikt nic nie wie i piszą, że im przykro, ale w fedex są teraz problemy logistyczno-kadrowe. I tak to działa międzynarodowa firma, ale tylko w Polsce, bo u siebie w USA to za taką organizację, byłoby już 10 ludzi delegowanych w miejsce nieudacznego menadżera, a ten wysyłałby cv do innych firm i skamlał o nową robotę. Trzeba eliminować nierzetelne firmy z rynku oraz przestać współpracować z tymi, co ich wspierają, inaczej sytuacja będzie się pogłębiać i zawsze będziemy trzecim światem, pełnym druciarstwa i oszustów. ZaletyzeroWadyproblemy logistyczno-kadrowe - nie do rozwiązania -
-
~Pola / 2022-10-18 23:08
Brak kontaktu z konsultantem. Oszustwo w dostarczaniu przesyłki długo po wyznaczonym terminie. Nie polecam. -
~pati / 2022-10-18 20:02
dostałam sms z informacja ze paczka w doręczeniu i na chwile obecna paczka na stronie widnieje ze wydana do doręczenia, godz. w sms podana między która mam go oczekiwać a kuriera brak...jedyny fakt jest taki ze nie jest to tania zawartość paczki ZaletybrakWadymaja klienta w dupie, brak kontaktu z firma -
~Chojnice 17.10.22 godz.12:00 / 2022-10-17 14:14
Kurier zostawił paczkę pod drzwiami i odjechał. Paczka warta 6000 zł. Widać po kurierach że firma gówno warta -
~Ewelajna / 2022-10-13 21:38
Czekam na paczkę od dwóch dni. Cały czas pisze że jest w Chorzowie. Tylko szkoda że kuriera brak.
strona 39 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »