Katastrofa. Czekam tydzień na przesyłkę a kuriera brak. Dwukrotna próba doręczenia, awizo to ściema. Kuriera nie było!!!
Nie polecam nikomu tej firmy
ZaletyBrak zalet
WadyWszystko co najgorsze
~Paweł / 2022-10-24 17:25
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia.
Kurier twierdził że nikogo nie było przez dwa dni, co jest nieprawdą, cały czas czekaliśmy na przesyłkę. Przesyłka dotarła dopiero trzeciego dnia od informacji że kurier pobrał z magazynu. Jeśli macie dużo wolnego czasu to korzystajcie z usług tej pseudo firmy kurierskiej.Nie polecam. Nigdy więcej FedEx.
WadyBrak kontaktu telefonicznego z BOK. Tylko czat internetowy.
~Olga / 2022-10-21 07:53
Ocena: 1.00 / 5
nie oddają mojej paczki, która przyjechała z Korei, była w pełni opłacona iz dostawą też. Nie odbierają telefonów, nie odpowiadają na maile. Nie wiem jak zrobić bardzo drogie opakowanie na prezent dla dziecka
~Energetech / 2022-10-20 11:45
Ocena: 1.67 / 5
Firma ma problemy logistyczne każde zamówienie jest nieterminowe albo wcale nie dostarczane. Proponują odbiór samemu przesyłki z miejscowości oddalonej o 100km
Zaletynie ma
Wadymnóstwo
~Katarzyna / 2022-10-20 11:24
Ocena: 1.00 / 5
Porażka na całej linii,najgorsza firma kurierska na świecie.Paczka dwa tygodnie leżała na odprawie celnej,a potem wróciła do nadawcy.We wtorek Pani informowała mnie,że jest dużo paczek,ale dokumenty w porządku,a w czwartek że dokumenty niekompletne.Jeden wielki burdel.NIE POLECAM NIGDY.A teraz jeszcze żeby odzyskać kasę,muszę składać reklamację.ŻART ROKU!
ZaletyŻadne
WadySame
~tatabysiu / 2022-10-19 12:00
Ocena: 2.33 / 5
Dzielę się naszymi niektórymi problemami:
1.
Otrzymaliśmy z Fedex 2 faktury za wysyłkę do Norwegii.
Nie ma na nich naszego NIPu, nazwa naszej firmy jest błędna (pochodzi sprzed wielu lat, gdy mieliśmy faktycznie taką inną nazwę pod tym samym adresem).
Nie można się dodzwonić (polikwidowali numery), nie odpowiadają na uwagi i prośby zgłaszane przez formularze, ich obsługa klienta (czat ?) to porażka.
2.
Korzystamy od wielu lat z TNT (przesyłki krajowe). Mamy ponad 200 miejsc w Polsce (laboratoria szpitalne), które wysyłają próbki do naszych laboratoriów referencyjnych na nasz koszt (jest tego kilkanaście dziennie). Jeszcze rok temu zamawiali kuriera przez telefon, ale TNT (Fedex) to zlikwidował, zatem korzystają z portalu mytnt. Problem w
tym, że w TNT(Fedex) przestało działać wystawianie faktur. Nie przysyłają oryginałów, na portalu dostępne są jedynie kopie, nie można się doprosić o duplikaty, które ma teoretycznie wystawiać ich Windykacja. Do tej windykacji nie można się już dodzwonić (zwolnili ludzi, telefony kiedyś podawane na każdej fakturze teraz z nich zostały usunięte). Nasz fedexowy opiekun biznesowy robi co może tzn. przekazuje prośby o wystawianie duplikatów przez swojego szefa i wyższego szefa, który dopiero może przekazać sprawę do pionu księgowości (!!!).
Skutek:
Ostatnio już po raz trzeci w ciągu ostatnich 3 kwartałów zawiesili nam wysyłki z powodu nieopłaconych faktur (których nie przysyłali od 20.06.2022 mimo naszych wielokrotnych próśb) a nie przysyłają żadnych powiadomień o zaległych fakturach, co by się bardzo przydało gdyż nawet na portalu czasami brakuje jakiejś kopii.
3. Nasz numer klienta w Fedex jest inny, numer w TNT(Fedex) jest inny (przesyłki krajowe i zagraniczne są rozliczane fakturami na odpowiedni numer). Jednak ostatnio pojawiła się kopia faktury (jak zwykle nie oryginał) TNT(Fedex) za cło przesyłki zagranicznej (coś znowu namieszali w oprogramowaniu ?).
Z naszych informacji wynika, że powyższe problemy dotyczą bardzo wielu klientów Fedex/TNT.
TNT łączy się z Fedex już chyba od 1,5 roku i nie może się połączyć. To jest w tej chwili najgorsza firma kurierska w Polsce (korzystamy też z innych to mamy porównanie).
ZaletySam transport przesyłek działa ok.
WadyOpisane powyżej.
~Tomasz / 2022-10-19 01:30
Ocena: 1.00 / 5
Dostawa z jednej na drugą stronę W-wy ~15km zajęła fedex cały tydzień. Niestety to zwykle sklep/nadawca, a nie klient ma podpisane z nimi umowy i tylko sklep może skutecznie interweniować w sprawie dostawy. Odbiorca może sobie jedynie poczatować, bo nie jest stroną umowy z dostawcą. Wszyscy wiemy po co wprowadza się kontakt wyłącznie mailowy i ile trwa taka zabawa. Kurier i pracownicy fedexu to banda kłamców. Zaraz za DHL, to najgorsi i równie nieodpowiedziani kurierzy w Polsce. Kurier kłamie, że nie zastał odbiorcy, mimo że ten zmarnował dzień na czekaniu. Potem tłumaczy, że nie dodzwonił się do odbiorcy o godz.8 rano więc o godz.15 uznał, iż nie ma sensu jechać. Prawda jest taka, że nie dzwonił wcale, a awiza o którym napisał w statusie dostawy - nie ma. Pracownicy czatu fedex kłamią, że doręczenie będzie kolejnego dnia, a następnego dnia nikt nic nie wie i piszą, że im przykro, ale w fedex są teraz problemy logistyczno-kadrowe. I tak to działa międzynarodowa firma, ale tylko w Polsce, bo u siebie w USA to za taką organizację, byłoby już 10 ludzi delegowanych w miejsce nieudacznego menadżera, a ten wysyłałby cv do innych firm i skamlał o nową robotę. Trzeba eliminować nierzetelne firmy z rynku oraz przestać współpracować z tymi, co ich wspierają, inaczej sytuacja będzie się pogłębiać i zawsze będziemy trzecim światem, pełnym druciarstwa i oszustów.
Zaletyzero
Wadyproblemy logistyczno-kadrowe - nie do rozwiązania
~Pola / 2022-10-18 23:08
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu z konsultantem. Oszustwo w dostarczaniu przesyłki długo po wyznaczonym terminie. Nie polecam.
~pati / 2022-10-18 20:02
Ocena: 1.00 / 5
dostałam sms z informacja ze paczka w doręczeniu i na chwile obecna paczka na stronie widnieje ze wydana do doręczenia, godz. w sms podana między która mam go oczekiwać a kuriera brak...jedyny fakt jest taki ze nie jest to tania zawartość paczki
Zaletybrak
Wadymaja klienta w dupie, brak kontaktu z firma
~Chojnice 17.10.22 godz.12:00 / 2022-10-17 14:14
Ocena: 1.00 / 5
Kurier zostawił paczkę pod drzwiami i odjechał. Paczka warta 6000 zł. Widać po kurierach że firma gówno warta
~Ewelajna / 2022-10-13 21:38
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na paczkę od dwóch dni. Cały czas pisze że jest w Chorzowie. Tylko szkoda że kuriera brak.
~Daria / 2022-10-13 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Paczka miał do mnie dotrzeć dwa dni temu. Nie dotarła, gdy śledzę przesyłkę pokazuje, że jest od 2 dni w Warszawie nic więcej się nie dzieje. Dzwonię do firmy. Nie można się dodzwonić. Czat z robotem też się nie nadaje. Jak wpisuję numer przesyłki mówi mi, że takiej przesyłki nie ma. Kontakt z firmą to porażka. Nie można się dowiedzieć co z przesyłką. Pozostaje liczyć, że kiedyś może dotrze. Jeśli byłaby taka możliwość obsługę oceniłabym na 0.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z firmą
Czas dostawy przesyłki dramatyczny
~Agata / 2022-10-12 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Dwukrotnie zamawiałam kuriera. Nie było ani kuriera, ani żadnego kontaktu. Dramat, dwa dni czekałam.na kuriera i się nie doczekałam, nie mogłam się także dodzwonić do firmy
~Radek / 2022-10-12 14:57
Ocena: 1.00 / 5
Chyba najgorsza firma spedycyjna w Polsce. Czekałem na umowę z banku. Kurier był umówiony na konkretne godziny wieczorne. Przez 2 tyg. nie mogą dostarczyć przesyłki. Kurier zgłasza do centrali, że mnie nie zastał pod wskazanym adresem. Adres pracy więc cały czas byłem w tych godzinach dostępny.
~Teresa / 2022-10-11 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam! Najgorsza firma, brak kontaktu telefonicznego, nie można skontaktować się z kurierem, przesyłki są dostarczane o innych godzinach niż podane zostaje SMS lub brak informacji o terminie dostarczenia paczki. Nie możliwości reklamowania usług.
ZaletyBrak
WadyNierzetelni, niedostępni, bez możliwości ustalenia terminu dostawy
~Artur / 2022-10-09 09:06
Ocena: 1.00 / 5
Firma nie poważna, nadałem dokumenty z Polski do Niemiec. Na stronie mają usługę express, paczka powinna być następnego dnia, okazuje się niestety że to oszustwo i paczka dotrze za 5 dni. Poczta polska dochodzi za 3dni. Poprostu firma nieporozumienie
ZaletyBrsk
~Sylwia / 2022-10-07 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie najgorsza firma kurierska. Brak możliwości kontaktu telefonicznego. Podają terminy dostarczenia przesyłki po czym pojawiają się w zupełnie innym dniu. Rozumiem by odebrać przesyłkę należy wziąć miesięczny urlop i przykleić się do drzwi lub szyby.
ZaletyBrak
Wadysame
~Tomek / 2022-10-07 14:19
Ocena: 1.67 / 5
Firma dramat, pełna niekompetencja i arogancja, nikomu nie polecę, a każdemu będę odradzał korzystanie z ich usług
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo, od infolinii po pseudo kurierów, którzy dostarczają przesyłki zgodnie z faza księżyca a nie z terminem dostawy
~Milena / 2022-10-07 14:05
Ocena: 1.00 / 5
Czekam za przesylka tydzień i żadnej wiadomości z ich strony, gdzie jest moja paczka... żenada....nie polecam.
~Lask9wy / 2022-10-07 01:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.. Paczka zlecona wyszla ode mnie
Po tygodniu, po upomnieniach ze kurier nie przyjechal po odbiór.
Jakis czes wczesniej kurier mial odebrac zwrot reklamowanego urzadzenia, zlecila to firma zewnetrzna i kurier tez sie nie pojawil. Zamieszanie... Trzeba ciagle wydzwaniac i sie upominac, a i tak nie ma pewnosci czy kurier przyjedzie czy tez nie.