Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zbyszek / 2022-12-05 09:40
    Ocena: 2.00 / 5
    jeszcze nigdy nie dostalem od razu faktury VAT za przesylke,tylko musialem sie zwracac meilowo z prosba o wygenerowanie faktury.Na odpowiedz maja 5 dni. Masakra to malo powiedziane.Ostatnio to nawet zlikwidowali polaczenie telefoniczne z konsultantem.
    Zaletybrak
    Wadynie do opisania
  • ~Urban80 / 2022-12-05 07:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Cena może na początku atrakcyjna.
    Ale później, dopłaty niewiadomo za co
    Innymi kurierami wychodzi w sumie taniej
    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyDoliczanie dopłat za nie wiadomo co.
  • ~Adam / 2022-12-02 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Coś takiego jeszcze działa na rynku Polskim?????
    ZaletyBrak zalet
    WadyDługo by wymieniać
  • ~Jarosław / 2022-12-02 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i Ostatni raz korzystałem z usług tego kuriera.po nadaniu paczki doliczyli mi dodatkowe 217 zł za to że była wg.nich " niestandardowo zapakowana choć wg.mnie byla to bryła kwadratowa"Oszusci!!!!mijać ich szerokim łukiem
    ZaletyAni jednej zalety
    WadyDużo by pisać...
  • ~Kamire / 2022-12-02 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Paczka od tygodnia leży w magazynie, nawet nie próbują udawać, że podejmowano jakieś próby doręczenia. Gdybym nie pojechał i nie odebrał osobiście, to pewnie leżałaby tam do wiosny. Nigdy więcej żadnej przesyłki tą firmą.
    Zaletyżadnych
    Wadyjeśli chcesz mieć paczkę szybciej niż w miesiąc to omijaj szerokim łukiem
  • ~Milena / 2022-12-02 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zostawił kilko krotnie listy na schodach!!!!! Dodam że mieszkam przy samej ulicy . Brak kontaktu z firmą....
    Zalety0 zalet
    WadyWszystko
  • ~diablica / 2022-12-02 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma jest nie odpowiedzialna ludzie ktorzu tam pracuja a zwaszcza kurierzy robia sobie co chcem i nie ponosza odpowiedzialnosci to za i do tego klamia jak tylko maja
  • ~Lukasz / 2022-12-01 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kuriera i brak kontaktu z odbiorca totalne dno
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~rafał / 2022-12-01 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka przez 8 dni leży w oddziale fedex kurier nie dotarł wrócił paczkę ponownie na magazyn kolejne dni oczekiwania na kuriera .Brak kontaktu z kurierem brak kontaktu na infolini mozna pogadać na czacie z botem który odpowiada tak samo na każde pytanie
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~EM / 2022-12-01 12:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Dostawa szybko ale niestety przetwarzanie dostarczonych umów z innych firm to jakaś porażka
  • ~Marta / 2022-12-01 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś jedna wielka porażka..Staram się ja omijać dalekim łukiem, ale czasami się nie da bo nie ma wyboru innej firmy. No i tak właśnie stało się tym razem. Od tygodnia paczka w doręczeniu i codziennie kurier wymyśla sobie nowy powód niedoręczenia przesyłki. Czy w tej firmie ktoś wogole pracuje ??? Życzę im bankructwa....
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe.
  • ~Małgorzata / 2022-11-30 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Nie dość że straciłam 2 dni czekając na kuriera bo rano miałam SMS ze dzis doatane przesyłke. To nie ma żadnej infolini żeby uzyskać jakąkolwiek informacje nie mówiąc o konkurencji... Porażka nie polecam powinni zwracać również wartość przesyłki przez takie traktowanie klienta. Rozumiem że mają dużo zleceń chociaż jak tak traktują klienta to śmiem wątpić ale gdybym miała kontakt z kurierem bądź infolinia to byłoby inaczej 0/5 nawet na 1 nie zasłużyli!
    Wady5/5
  • ~Gravi / 2022-11-30 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej problematyczna firma kurierska. Brak kontaktu z kurierem, a kurier jak nikogo nie zastanie to, ani nie zadzwoni, ani nie Postawi jakieś informacji że był. Telefon na centrale mają zaczynający się na 801... I żadnego innego. Nie wszyscy operatorzy obsługują te nr. Mój np. nie. Jak się dodzwonić? Nie widzę żadnych zalet.
  • ~Acza / 2022-11-29 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Odbiorca. miałem dostać przesyłkę miedzy 8 a 11 . Kuriera nie było a w systemie pisze był o 16;22 i zostawił awizo. Co jest nie prawdą. Reklamacji strona FedEX nie przyjmuje i dodzwinić też nie można.
  • ~Piątek / 2022-11-28 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier miał być w czwartek. W piątek wieczorem wysłali wiadomości ze sklepu ze kurier nie podjął próby odbioru paczki. W poniedziałek rano wiadomośc od kuriera że dostarczy paczkę w danych godzinach kurier się zjawił jednak do ręki wręczył mi paczkę kogoś innego i gdybym nie zauważył kurier by odjechał. Po nastraszeniu go skarga zadzwonił do innego kuriera który miał przywieźć ta paczkę o 15 kurier dotarł dopiero 18. Fatalna obsługa klienta brak możliwości kontaktu z kurierem czy wogole firma FedEx. Brak jakiejkolwiek obsługi klienta. Masakra
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa
  • ~Mish / 2022-11-26 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zła jakość obsługi na każdym etapie. Jedyną rzeczą otrzymywaną regularnie są smsy o próbie dostarczenia paczki. Dwa tygodnie - tyle wynosi czas dostarczenia przesyłki w Warszawie z jednej dzielnicy do drugiej. Zero informacji, zero reakcji, w odpowiedzi na reklamację otrzymałam informację, że sprawę ponaglono i odpowiedź przyjdzie w ciągu 24h ale niestety, ani odpowiedzi ani paczki.
    WadyNiedotrzymywanie terminów, obsługa nie wykazująca chęci załatwienia sprawy
  • ~Alina / 2022-11-26 08:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednego dnia o 6 rano otrzymałam wiadomość, że przesyłka jest w Warszawie i otrzymam w tym dniu przesyłkę.
    Cały dzień czekałam.
    Niestety nie otrzymałam w dniu wiadomości, że otrzymam.
    Następnego dnia reklamowałam i otrzymałam wiadomość, ze nie mają takiego numeru przesyłki.
    Nastepnego dnia tj. w sobote otrzymałam wiadomość, że otrzymam przesyłkę.
    Dużo brakuje firmie Fedex by wywiazywała się z umowy.
    Nie polecam tej firmy.
    Wadyopóznienie w dostarczeniu przesyłki.Bałagan w dokumentacji
  • ~Jula / 2022-11-25 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka powinna byc odebrana 24.11 a dzis jest 25 a po za tym konsultant nie ogsrnia nadawca odbiorca Prosze o zwrot kosztow za przesylke nr 6231958261531 na 59-820 Lesna
    WadyKoszmar
  • ~Jula / 2022-11-25 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat po prosu gdybym mogla przeslala bym ciekawa rozmowe z waszym konsultantem
    WadyDramat
  • ~D / 2022-11-25 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Od Ponad 2 miesiecy fedex igonorował moje pytania donosnie podwojnie naliczonego vatu po zakupie na ebayu mimo wysylania im dowodow ze ten vat byl zaplacony ignorowali kazda probe kontaktu i wysylai listy z grozbami i ponagleniami do zaplaty po kontakcie z firma ebay wyjasniono mi w 10 min jak rozwaizac problem natomiast przez firme fedex czekal mnie jeszcze kolejny tydzien utrudnien zalosna firma wyludzajaca oszukujaca konsumenta nie znajaca praw
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12505
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4082
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961