Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bamnucza / 2021-06-25 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie. Dwa razy wysyłany ten sam pakiet i kurier trzy razy nie podjął próby dostarczenia ani nawet kontaktu.
    ZaletyBrak.
    WadyDno i wodorosty
  • ~Barbara / 2021-09-30 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka !!! Ciągle zmieniają status przesyłki a paczki jak nie było tak niema !!! Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~bardzo zadowolona klientka / 2022-08-11 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt telefoniczny z infolinią jest NIEMOŻLIWY, biuro obsługi klienta również nie pomaga. Kurier nie dzwoni do klienta mimo wykupionej usługi, koniec końców paczka nie dojeżdża. Nikt nie potrafi zlokalizować kuriera, określić godzin dostawy, o kontakcie telefonicznym z kurierem nie wspomnę, bo nie ma takiej możliwości. Adresu dostawy również zmienić nie można:) pracownicy biura obsługi klienta wyłączają się z rozmowy, gdy pyta się o jakiś konkret, np. wytłumaczenie dlaczego paczka miała dojechać dzisiaj, a nie dojeżdża i nie dojedzie. Poziom naprawdę wysoki. To zrozumiałe, że inne firmy rozwożące przesyłki nie są idealne i wszędzie zdarzają się pomyłki, ale możliwość kontaktu z kurierem lub zmiana adresu dostawy są teraz na porządku dziennym. Nikt nie wie gdzie jest kurier, nikt wie w jakiś godzinach dostarcza paczki. Nie polecam nikomu.
    WadyBrak kontaktu z kurierem, brak terminowości
  • ~Bart / 2022-02-16 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikogo nie było na adresie mimo że w domu zostałem specjalnie cały dzien. A w aktualizacji paczki kurier wpisał że błędny adres. NAJGORSZA FIRMA
  • ~Bartek / 2019-03-01 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość usług FATALNA. Kurierzy kłamią, że adres dostawy jest niepoprawny lub, że nie zastali nikogo pod wskazanym adresem. Oczywiście dowiaduję się o tym przez infolinię, bo nie ma możliwości kontaktu z kurierem. Ze zmianą adresu doręczenia też są niezłe jazdy: w innych firmach wystarczy proste kliknięcie w link. W Fedex, trzeba się najpierw skontaktować z nadawcą przesyłki, który musi wysłać maila do Fedex z nowym adresem. Jak Fedex odczyta maila to MOŻE się uda zmienić ten adres, jeszcze nie wiem, bo przesylki nadal nie otrzymałem... Kategorycznie NIE POLECAM
    ZaletyKiedyś nie miałem żadnych uwag, obecnie nie jestem w stanie znaleźć żadnego pozytywu
    Wadybrak kontaktu z kurierem, kurierzy kłamią, zmiana adresu dostawy mocno utrudniona, biuro obsługi klienta nie jest w stanie NIC zrobić
  • ~Bartek / 2021-10-01 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś porażka. Kurier odbiera paczkę od zleceniodawcy po dwóch dniach dopiero dostarcza ją do do sortowni. Przesyłka trafia do odbiorcy zdekompletowana. Po złożeniu reklamacji decyzja negatywna. Fedex nic sobie z tego nie robi i twierdzi że wszystko zostało wykonane zgodnie z regulaminem dostaw. Pogratulować tylko sposobów robienia ludzi w wała. Jeśli możecie to omijajcie tą firmę szerokim łukiem.
  • ~Bartek / 2021-11-12 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    3rzeba pisać i dzwonić do USA do kraju powstania tego tworu jakim jest fedex moze oni skończą z tym oddziałem polskim bo to wstyd na cały świat, ludzie odezwijcie razem interwiniujmy
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko co mozliwe zeby zarzucić firmie kurierskiej
  • ~Bartek / 2022-03-01 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kij wam w oko frajerzy z FedEx u. Porażka,nieroby.!!!!
  • ~Bartek / 2022-07-21 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka oznaczona jako dostarczona a jej brak, dodzwonić się nie można jako odbiorca bo nie mam numeru klienta, mam kontaktować się przez chat który w pewnym momencie zwraca informację "nie ma mnie tu", jakaś kpina
  • ~Bartek / 2023-05-11 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma nie polecam brak numeru do kuriera kurier nie dostarczył paczki mimo czekania na niego w domu
  • ~Bartek / 2024-06-07 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysylka firma fedex przez pośrednika globkurier.Przez dlugi czas bylo ok. W przypadku zagubienia paczki wspolpraca z dzialem reklamcji zerowa. Brak kontaktu na pisma o przyspieszenie sprawy.Do dzialu reklamacji sie nie da dodzwonic bo odbiera boot.
    Zenada firma zgubila-KLIMATYZATOR.
    Sprawa odszkodowania w toku
    Nr paczki 6232066606801
    ZaletyCena
  • ~Bartek / 2024-06-07 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysylka fedex przezglobkurier przez dlugi czas bylo ok. W przypadku zagubienia paczki wspolpraca z dzialem reklamcji zerowa. Brak kontaktu na pisma o przyspieszenie sprawy.Do dzialu reklamacji sie nie da dodzwonic bo nie ma telefonu.
    Zenada firma zgubila-KLIMATYZATOR.
    Sprawa odszkodowania w toku
    Nr paczki 6232066606801
    ZaletyCena
    WadyReszta
  • ~Bartłomiej / 2020-03-09 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam.
    1. Jedna paczka z zadeklarowaną wagą 5 kg według FedEx ważyła aż 15 kg. Wiem, że waga nie mogła przekroczyć 3,5 kg licząc składowe przesyłki, ale firma nie przyjęła żadnej argumentacji - trzeba było dopłacić.
    2. Kurier nie odebrał paczki w wyznaczonym terminie, ponawiałem odbiór dwukrotnie, bez rezultatu. Firma stwierdziła, że Nadawca był nieobecny. Paczka przeleżała kilka dni na całodobowej recepcji w biurowcu, ale nie było możliwości jej odebrania, ech.
    3. Kurier nie odebrał paczki w wyznaczonych godzinach, na reklamację dostałem odpowiedź, że kurier odwiedził mnie godzinę po czasie...i oczywiście nikogo nie zastał. Niestety domofon nie zarejestrował kuriera, trzeci raz tłumaczenie nie ma pokrycia w rzeczywistości.
    Do trzech razy sztuka, nie będę próbować po raz czwarty!
    ZaletyŁadne logo?
    WadyNieterminowość, niesłowność i kłamstwa w odpowiedzi na każdą reklamację. Każdemu może się zdarzyć wpadka, ale trzeba umieć się przyznać.
  • ~bartosz / 2020-12-22 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem biznesowym Zgubili 15 paczek. Wiekszych partaczy nie ma w branzy. PRzedstawiciel odpowiada ze wysle maila w tej sprawie i trwa juz to tydzien
  • ~Basia / 2023-04-06 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką się spotkałam, za daleko więc kurier sam podpisuje dostarczenie przesyłki, ladlabo odsyła twierdząc że nikogo nie zastał. Brak kontaktu, masakra. NIE POLECAM.
  • ~Basia / 2023-06-12 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam anulować przesyłke nie da rady kazali mi zapłacić ubezpieczenie wysokość 260zł gdzie paczka jest warta 100 zł dlatego że ten pan który zamówił ode mnie paczkę nie anulował kuriera teraz straszą mnie policją chociaż nie doszło do transakcji nie wiem co mam na ten temat myśleć za co ta policję paczka i tak należy do mnie a pieniędzy nie dostałam za nią to jakiś żart
  • ~Bastek / 2023-01-19 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka sobie można wyobrazić. Brak kontaktu. Nikt nie odbiera telefonów ani nie odpowiada na emaile. Koszmarnie wysokie ceny !!! Przenigdy więcej!!!
  • ~Baśka / 2022-07-25 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości porozumienia dotyczacego daty i godziny odbioru przesyłki. Daję jedną gwiazdkę, ponieważ w końcu dotarła. Kurier zadzwonił dwie minuty przed przybyciem na miejsce.
    ZaletyBrak
    WadyCzat
  • ~Baton / 2020-08-13 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie firma kurierska tylko złodziejska, przesyłkę międzynarodową przetrzymują mają wszystko w nosie, po kilku telefonach raczą wysłać @ z zapytaniem bo nie rozumieją co nadawca napisał, walka trwa dwa tygodnie i na koniec te nie kompetentne złodzieje naliczają sobie koszty za magazynowanie. To jest jawne okradanie klientów i wyłudzenie.
  • ~Baton / 2020-10-24 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Fedex to już dna sięgną, nie terminowi, a do tego oszuści i złodzieje, szczególnie przy paczkach międzynarodowych wyłudzają pieniądze za magazynowanie choć oni mają w dupie odprawę celną bo jak się nie dzwoni i nie opierdziela, to sami nie mają zamiaru się odezwać. Niech leż my sobie naliczy za magazynowanie.
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowość
    Beznadziejna obsługa
    Wyłudzanie pieniędzy
    Reklamacja to masakra i długa walka z oszutami
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12505
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4082
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4544
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960