3 dni temu powinienem otrzymać od Was dostawę. Nie otrzymałem jednak przesyłki ani żadnej informacji odnośnie problemów z jej dostarczeniem. Dlaczego? Kiedy otrzymam swoją dostawę? Proszę o podanie konkretnego dnia wraz z godziną, ponieważ cały dzień czekałem w domu, a nie mogę wziąć więcej urlopu. Zależy mi na jak najszybszym otrzymaniu przesyłki. Pisałem do Was w tej sprawie i zostałem poproszony o wypełnienie tej ankiety.
Dzwoniłem dzisiaj do Was, aby zapytać o to, co napisałem powyżej. Pani konsultant nie udzieliła mi jednak żadnej informacji. Powiedziała, że muszę podać numer płatnika [X-Komu], aby udzieliła mi odpowiedzi, ponieważ ma zablokowany dostęp do danych bez tego numeru - mimo że mogę jej podać numer przesyłki. Ponadto była niemiła przy udzielaniu odpowiedzi na pytania podczas rozmowy z klientem. Wadybrak kontaktu z klientem, brak informacji o przesyłce, opóźnienie w dostarczeniu przesyłki, obsługa klienta niemiła i niepotrafiąca udzielić żadnej informacji