WadyPunktualność. Kontakt telefoniczny (brak jakiegokolwiek) .
strona 3 z 110
-
~Maciek / 2024-06-13 13:05
Odradzam. Nigdy więcej z tą firmą. Przychodzący SMS i mail z dniem i godzina dostawy można sobie w tyłek wsadzić. Zmarnowany na czekanie cały dzień. Kontakt zerowy. Brak infolinii. Brak numeru do kuriera. Parodia firmy dostawczej. Błagam niech to cudo znika z rynku. -
-
~Bartek / 2024-06-07 16:40
Wysylka fedex przezglobkurier przez dlugi czas bylo ok. W przypadku zagubienia paczki wspolpraca z dzialem reklamcji zerowa. Brak kontaktu na pisma o przyspieszenie sprawy.Do dzialu reklamacji sie nie da dodzwonic bo nie ma telefonu.
Zenada firma zgubila-KLIMATYZATOR.
Sprawa odszkodowania w toku
Nr paczki 6232066606801ZaletyCenaWadyReszta -
~Bartek / 2024-06-07 16:07
Wysylka firma fedex przez pośrednika globkurier.Przez dlugi czas bylo ok. W przypadku zagubienia paczki wspolpraca z dzialem reklamcji zerowa. Brak kontaktu na pisma o przyspieszenie sprawy.Do dzialu reklamacji sie nie da dodzwonic bo odbiera boot.
Zenada firma zgubila-KLIMATYZATOR.
Sprawa odszkodowania w toku
Nr paczki 6232066606801ZaletyCena -
~sylwka / 2024-06-06 23:39
Ta firma to porażka.Nigdy wcześniej nie spotkałam się z taką niekompetencją.Pacxka miała zostać dostarczona 05.06.2024.Czekałam cały dzień w domu.Wieczorwm otrzymałam wiadomość,że przesyłka awizowana ponieważ nikogo nie było w domu.Jestem pewna,że kuriera nie było.Rano skontaktowałam się z z nadawcą paczki i kurier raczył ją dostarczyć.Był bardzo nieprzyjemny i opryskliwy.Jakby łaskę zrobił,że wogóle dostarczył przesyłkę.Już nigdy więcej nie zamówię nic od tego przewoźnika.TRAGEDIA!!!! -
~KGTSA / 2024-06-01 12:35
FEDEX TO OSZUŚCI - Niewłaściwie doliczone opłaty dodatkowe, że niby paczka niestandardowa. Waga 1 kg, wymiar taki jaki biorą 150x9x9cm i to dla nich jest niestandard. A przecież mieści się w ich wymiarach u nich paczki standardowej, Notorycznie tak robią i dorabiaja na opłatach dodatkowych. Oszuści i nic więcej. Nie wysyłajcie nimi paczek. Niech wracają skąd przybyli tam oszukiwać ludzi. Ja nie dam im więcej zarobić. Zamiast cieszyć się i iść na obrót aby klienci więcej wysyłali to co jakiś czas jakaś dodatkowa faktura z weryfikacjami paczki przychodzi z dodatkowymi opłatami. Nikt nie wie tam na reklamacjach o co chodzi tylko jakieś bezpodstawne gadanie aby zbyć klienta, Prosiłem o dowody że coś było niestandardem , nie otrzymałem do dziś. Trzeb iść do sądu i nie unikacjcie tego, jak się wszyscy nimi zajmiemy to zaczną szanować klientów. ZaletybrakWadynotoryczne opłaty dodatkowe naliczane po miesiącu od wykonania usługi na fakturze. Ograniczenia w paczkach o których dowiadujemy się po wykonaniu usługi, reklamacje zawsze odrzucane, a procec reklamacyjny to droga przez mękę. -
~mandarynka / 2024-05-28 12:32
Wykupiłam usługę pn.: „gwarancja doręczenia przesyłki dnia następnego do godziny 12:00” („Next Day 12:00”). Usługa ta nie została przez firmę FEDEX zrealizowana. Warunkiem jej zrealizowania jest nadanie paczki do godziny 14:00. Przesyłka została nadana w punkcie o godz. 11:56, a następnie odebrana przez kuriera dopiero w kolejnym dniu, tj. 15.05.2024 o godz. 12:43, co spowodowało, że została dostarczona do adresata dopiero w dniu 16.05.2024 o 9:27. Zgodnie z umową i opłaconą przeze mnie usługą, przesyłka winna zostać doręczona do 15.05.2024 r. do godziny 12:00. Jako nadawca dopełniłam wszystkich warunków niezbędnych do realizacji przedmiotowej usługi. A reklamacja oczywiście nie została uznana, ponieważ oni tylko podają sugerowaną datę nadania-tak każdy się może tłumaczyć. Rozumiem takie uzasadnienie w przypadku standardowej przesyłki, a jeśli tu była wykupiona dodatkowa usługa, reklamacja winna być uznana bez żadnych uzasadnień. Nie dostarczyli na wskazany dzień więc oddają pieniądze za wykupioną dodatkową usługę. Firma nieodpowiedzialna i bardzo utrudniony kontakt. Unikajcie usług tej firmy jak możecie. kilka razy byłam zmuszona korzystać z usług tej firmy i zawsze był problem. ZaletyBrak, 0 punktów a nie 1 gwiazdka!Wadybrak kontaktu z kurierem
brak dostarczenia przesyłki po wykupieniu usługi -"gwarancja dostarczenia przesyłki następnego dnia" -
~mvrmvr / 2024-05-26 10:06
Zupełny brak kontaktu z odziałem jak i kurierem. Przesyłka wydana do doręczenia w dniu 2024-05-21 wróciła do oddziału w Nowym Sączu i do dnia 26.05.2024 jej status pozostaje bez zmian. Najgorsza firma kurierska. Zadzwonić na infolinię nie można. Tragiczna firma, takie zachowanie całkowicie ją dyskwalifikuje, firma nie powinna istnieć jako firma dostarczająca przesyłki. Zdecydowanie odradzam z korzystania z pseudo usług tej żałosnej firmy!!!!! Za takie usługi należy się zwrot kosztów!!! -
~Szymanczuk / 2024-05-24 14:51
Najgorsza firma z jaka mialem do tej porybkontakt, pobrali bardzo duze pieniadze za przesylke i jej nie dostarczyli. Powod?? Ile kulek drazy znajduje sie w 100g opakowaniu drazy korsarz, ile batonikow snickers znajduje sie w opakowaniu 150g, ile sztuk cukierkow znajduje sie z 700g cukierkow malaga. Jakim kretynem trzeba byc aby zadawac takie pytania? Przez takie brednie nie dostarczyli mojej presylki ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Fabuani / 2024-05-24 10:40
Dramat totalny ,realizacja 2 tygodnie,jak wezmą kasę to mają człowieka gdzieś,kłamią oszukują o tyle ,nie polecam wszystkim odradzam wręcz WadyOszustwo,kłamstwo i ignoracja -
~Aleksandra / 2024-05-23 13:40
Brak informacji, brak kompetencji, zgubili paczkę w Katowicach i jeszcze usłyszałam że mogę sobie sama po nią przyjechać choć nie wiadomo gdzie jest i nie za to płaciłam. -
~Ewa / 2024-05-22 17:48
Nie polecam,na przesyłkę czekałam tydzień,brak kontaktu,uszkodzili mi walizkę i reklamacji nie uznali....brak słów na tą firmą. Nie polecam -
~Marcin2644 / 2024-05-21 12:40
Witam dla mnie jest to firma krzak opłaciłem przesyłkę czekałem na kuriera odbierającego cały dzień po przyjeździe paczki nie odebrał bo stwierdził że oni takich rzeczy nie wożą jest to dla mnie tragedia z całą pewnością nie polecam ZaletyBrakWadyNiekompletność -
~Mirosława / 2024-05-10 19:40
Dostałam sms-a ze przesyłke dostarczą 9.05.2024.Ze wzgledu na pilnosc sprawy osobiscie pojechałam do oddziału fedEX i odebrałam przesyłkę w dniu 10.052024 o h.17,35.Chciałam zareklamowac i zaządac zwrotu kosztó dostawy, po wypelnieniu on-line blankietu reklamacyjnego i probie jego wysłania ukazał się komunikat" wystapił błąd, sproboj ponownie"i tak parę razy.Zrezygnowałam z reklamacji ze wzgledu na brak mozliwosci wysłania.Zajrzałąm jeszcze na link o sledzeniu przesyłki, a tam:"
Przesyłka wydana do doręczenia kurierowi FedEx.
Planowane doręczenie w przedziale godzinowym 16:00-19:00." - informacja z h 17,35 . po 1 min. kolejna "
Przesyłka doręczona do odbiorcy." Zeby chociaz łajdaki podziękowali, ze ich wyręczyłam. Z tej firmy juz w zyciu nie skorzystam, az sie w pale nie miesci ze takie cos funkcjonuje na rynku -
~Dorota / 2024-05-02 11:17
towar nie dostarczony - kurier woził sobie towar przez tydzień - brak kontaktu, niekompetentnie zintegrowany bot na stronie internetowej i przez telefon. Totalna porażka nie polecam !! Dzięki nim nigdy już nic nie zamówię na Decathlon. ZaletyBrakWadyBraknkontaktu, przetrzymywanie przesyłki, obietnice szybkiej dostawy bez szybkiej dostawy i tak by dużo wymieniać ogólnie wszytko co kogo zrobić źle zrobili. -
~Dariusz / 2024-04-28 09:44
Wyłudzenie. Należność celna została zapłacona bezpośrednio u kuriera przy odbiorze paczki, gotówką bo innej możliwości nie było, a po pewnym czadie FedEx zaczął straszyć windykacją, twierdząc, że opłata nie została uiszczona. Jestem głęboko rozczarowany taką niekompetencją i brakiem koordynacji między różnymi działami firmy. To niedopuszczalne, by klient musiał stawiać czoła dodatkowemu stresowi i zagrożeniu windykacyjnym. Fv nr 529091008 ZaletyBrakWadyPróba wyłudzenia należności przez Fedex -
~BPM / 2024-04-22 09:58
Toż to jest firma krzak! 15 min szukałam o nich jakiegokolwiek kontaktu, są tylko boty, wszędzie! - na stronie bot chat, na infolinii bot. Przysłali wezwanie do zapłaty (też bez kontaktu jakiegokolwiek, ale piszą by się kontaktować!), które w ogóle nie dotyczy naszej spółki, nie współpracujemy z nimi i nie mamy konta. Bez konta nie można z nikim rozmawiać. ZaletybrakWadybrak kontaktu z elementem ludzkim -
-
~Mykolaj / 2024-04-13 21:25
fedex. TO SĄ OSZUSZE. W ŻADNYM PRZYPADKU NIE KORZYSTAJCIE Z ICH USŁUG. 13 marca wysłałem paczkę zagraniczną o wadze 14,6 kg, cena dwukrotnie wyższa niż poczta polska 623 zł i 4 kwietnia przyszła faktura z dopłatą. za 3638 zł NAJGORSZA DOSTAWA NA ŚWIECIE. Zaletyżadnych zaletWadybrak kontaktu w celu wyjaśnienia. Obsługa reklamacji jest tylko na pokaz -
~Gość / 2024-04-12 16:22
Tragedia awiązują przesyłki pomimo obecności w domu.Brak kontaktu z firmą zero kontaktu z kurierem . Pieniądze zainkasowanie dostawy brak przesyłka oddana do nadawcy ZaletyŻadnychWadyCała firma to wada -
~Adam / 2024-03-30 22:19
Nigdy więcej tej zjebanej firmy. Paczka miała dojechać 20 .03. 24 i do dzisiaj jej nie ma. Leży gdzieś w Anglii już 10 dni i te pojebusy nic z tym nie robią. To jest jakaś chora firma i nigdy więcej fedex ZaletyNie ma żadnych zaletWadyTo oszuści -
~Xyz / 2024-03-27 16:14
NIE POLECAM, KURIER TRAGEDIA, NIGDY WIĘCEJ NIE ZAMOWIE RZECZY TYM KURIEREM!!!! ZaletyBrak, żadnych zalet!WadyNiekompetentny kurier
strona 3 z 110