Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2213 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2023-02-22 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca nie informuje, że przyjezdza tylko przychodzi informacja o braku możliwości dostarczenia paczki. Kontakt z firmą niemożliwy. Bot prosi o numer klienta którego nikt nie otrzymuje! Śledzenie paczki też nie ma sensu ponieważ informacje nie są aktualizowane, co wprowadza w błąd klienta. Porażka totalna. Ciekawa jestem czy ktoś coś zrobi w tym temacie bo jak dla mnie to najgorsza z firm przewozowych.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z firmą.
    Brak kontaktu ze strony kierowcy.
  • ~Janusz C / 2023-02-21 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt firma Fedex tragedia. Nikt nic nie wie. Nie wiem kto tych ludzi tam zatrudnia. Przesylka dotarla z opoznieniem bo kurier nie raczyl dupy ruszyc i przyjechac tylko wklepal w tablecik ze klient niedostepny mimo iz bylem w domu. Skarga przyniosła efekt. Nie wiem jak bedzie z druga przesylka ale na pewno sie podziele opinia.
    ZaletyBRAK
    WadyGówno a nie firma kurierska
  • ~Marek / 2023-02-21 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Fedex ukradło moją paczkę, a starty obecnie szacuję na około 12 tys zł .

    Nie mam towaru i musiałem oddać pieniądze, które ktoś za niego zapłacił, doszły też dodatkowe koszty .
    Reklamacji nie uznali , zakończyli sprawę, i tyle. Przesyłka była ubezpieczona tylko na 3 tys ,ale nawet tego nie uwzględniono, chociaż zapłaciłem ubezpieczenie przy składaniu zlecenia. Nikt nie chce ze mną rozmawiać. Powiedzieli , że mogę sprawę skierować na drogę sądową, która i tak będzie trwała latami. Okradli mnie i plują mi w twarz !!! To niewiarygodne, żeby, kolokwialnie mówić w biały dzień jawnie okradać ludzi i nic sobie z tego nie robić . Nie będę opisywał całej sprawy, bo to dłuższe od trylogii , same kłamstwa , mataczenie itd. Przestrzegam każdego przed korzystaniem z usług tej firmy. Oni mają w czterech literach prawo konsumenta i funkcjonują na rynku według własnych praw . Szukam osób poszkodowanych w podobny sposób do złożenia pozwu zbiorowego . Pozew na dwie Firmy, Fedex i GlobKurier
    Tel kontaktowy 512896805, gdybym nie odbierał, proszę o sms. Ludzie mobilizujcie się , trzeba skończyć z tym jawnym złodziejstwem, za czym pojawi się jeszcze więcej poszkodowanych, choć i tak jest ich już mnóstwo !!!
    Zaletyzero
    Wadyzłodziejstwo , kłamstwa
  • ~KT / 2023-02-21 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Od roku nie mogę uzyskać faktury korygującej. brak kontakt z FEDEx
    Zaletybrak
    Wadybrak kontakt ze strony Fedex
  • ~VIT / 2023-02-21 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Fedex przebił Polską Pocztę za komuny, na paczkę w kolejce na Poczcie czkałem godzinę a Fedex przesyła informacje " przesyłka dostarczona będzie jutro " Czkam cały dzień nie dostarczyli. Kontakt do kuriera niemożliwy , do dystrybutora tel brak bot chce nr klienta którego nie mam i kończy rozmowę. Ocenę pozostawiam czytającym.
    ZaletyBrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Lena / 2023-02-20 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Pierwszy raz i już problem. Cały dzień czekałam na paczkę i na koniec dnia okazało się, że zły kurier który nie obsługuje „mojego rejonu” zabrał moja przesyłkę, ale mogę podjechać sobie do magazynu (60km) i ja odebrać :) Nie można się dodzwonić, a jak już się udało rozmawiałam z botem i nic to nie dało. Konsultantka na czacie tez po prosru przestała mi odpisywać i do tej pory nie wiem co z paczka, nie polecam
  • ~JOLANTA / 2023-02-20 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    makabra, kurier ucieka , nigdy wiecej nie chcę mieć nic wspólnego nimi
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Endriu / 2023-02-17 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zła opinia, kurierzy nie chcą przyjeżdżać chcą aby dojechać 15 km bo im się nie chce gdzie inni kurierzy nie mają z tym problemu. NIEPOLECAM
  • ~Wieslaw / 2023-02-17 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Z czyms takim sie jeszcze nie spotkalam,
    kurier dzwoni dzien wczesniej, aby dostarczyc przesylke, (pierwsza proba) nie na mnie w domu, wiec prosze o dostarczenie dnia nastepnego. Kurier kreci nosem i wymusza na mnie pidjechanie do miejscowisci ktora jest 16 km od mojego domu. Zgodzilam sie, chociaz bylo mi nie wygodnie. Dzisiaj, wiec nastepnego dnia kurier dzwoni abym podjechala 6 km, ucieszylam sie ze nie musze jechac dalej, wiec wyruszylam, ale nie moglam wyjechac z pod domu, poniewaz mocno pada, i samochod malo sie nie zagrzebal w blocie. Wiec poprosilam aby kierowca przyjechal na glowna droge do wioski, ktora jest z asfaltu, ale on powiedzial ze nie bedzue ryzykowal i nie bedzie juz ze mna pisal, bo jest w trakcie prowadzenia pojazdu. A przesylke moge odebrac w bazie w Szczecinie to jest 100 km ode mnie. Masakra!
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko
  • ~Daro / 2023-02-17 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    20dni po dostarczeniu odprawianej przesyłki przysyłają fakturę. Faktura wystawiona mniej więcej zaraz po odprawie z terminem płatności 7 dni. Gdzie była ta faktura przez 20 dni? Nie da się opłacić faktury terminowo, bo list z fakturą dostarczany fedexem jedzie do klienta prawie miesiąc.
    WadyBrak organizacji.
  • ~Oszukany / 2023-02-16 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    To miała być niespodzianka dla wnuków,nigdy nie dotarła. Głupie smsy o dostawie i zwrocie.Brak kontaktu z kurierem,
    totalne ignorowanie klienta. Uważam że należy totalnie zignorować tę firmę aby nie robiła już nikomu zawodu.
    Zaletypodatna na bankructwo
    Wadywszystkie typowe dla takiej firmy
  • ~Mario / 2023-02-14 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Hej fedex nie podoba mi się takie spóźni na jutro. Zapłaciłem za 350 zł powinno być 3 lub 4 dni. Minęło tydzień co za gow..... potrzebuje dla mnie ważne dokumenty omg
    ZaletyMario
  • ~Piotr / 2023-02-13 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożone zlecenie na dojazd kuriera, kurier dzwoni, że nie dojedzie bo ma roboty w cholerę. Zlecenie anulowane 10 minut po złożeniu. Po tygodniu jeb**y FEDEX wystawia mi fakturę że dostarczone poza systemem. Piepp*ć 15 złotych! Nigdy więcej u nich nie zamówię kuriera. HOOOJnia jakich mało!
  • ~Wacław / 2023-02-11 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka której wymiary dokładnie zmierzyłem, została odebrana i doręczona w terminie. Po 18 dniach doliczono mi kwote ponad 20 złotych z uwagi na fakt że opakowanie było większe prawie dwukrotnie.
    Kompletna nie prawda, fed-ex zrobił to juz drugi raz tym samym naciąga klientów na kwoty 15-21 pln. Odradzam korzystanie z tej firmy
    Wadynaciąganie klientów na dodatkowe opłaty
  • ~Mariusz / 2023-02-10 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam to najbardziej nie odpowiedzialna firma kurierska kurierzy nie kontaktują się z odbiorcą wolą awizować przesyłkę być może że nie mają telefonów służbowych więc trzeba być jasnowidzem żeby przewidzieć kiedy szanowny pan kurier się pojawi żenada po prostu
  • ~Remiq / 2023-02-10 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ignoruja klienta





















    ZaletyBrak
  • ~eska / 2023-02-09 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, brak obsługi klienta - nie da się dodzwonić, paczka opóźniona od dwóch dni i nie jestem się w stanie dowiedzieć co się z nią stało, ani kiedy dotrze.
  • ~Karolina / 2023-02-09 05:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma chwali się że dostarcza paczki w dwa dni (przesyłka krajowa). Paczka wisi w magazynie od trzech dni, ale kontaktu ze strony kuriera brak. Jak napisałam do obsługi klienta to okazało się, że mają problem logistyczny w oddziale w Krakowie i mogę sama podjechać po paczkę (tak właśnie dlatego płacę za kuriera) albo ona napisze do nich żeby moja paczka została jutro wydana do doręczenia. Ciekawe kiedyb by ja wydatki gdybym się do nich nie odezwała. Firma porażka, rozumiem bramki kadrowe, ale się chociaż informacja klientowi należy że jest jakiś problem i paczka będzie opóźniona.
  • ~Tomasz / 2023-02-08 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa dni stracone w oczekiwaniu na kuriera który ponoć był tylko go nikt nie widział nawet nie spyszał.Kontakt do firmy nie możliwy.Nie polecam tej firmy CHODZI O oddział Leszno
    WadyBrak kontakty do firmy do kuriera.Firma ma gdzieś swoich klientów
  • ~Wica / 2023-02-08 12:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam firma podpadła na całego,naliczenie mi dodatkowej opłaty 200% mało tego naliczenie mi kary jednej i tej samej paczki ze zwrotem , w sumie za cztery paczki niecałe 1000pln a w końcu napiszli że limit reklamacji się wyczerpał i dalsze roszczenia przez sąd tak dię postępuje z klientem który korzystał z usłuĝ tej firmy kilka lat
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12597
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8034
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7683
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4103
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2425
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4652
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004