Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2219 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ruslan / 2023-03-21 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    zadzwonił do mnie przedstawiciel FedExu
    i zapytał o której godzinie byłbym w stanie odebrać przesyłkę
    na co odpowiedziałem, że może to być czas przed południem, po czym nie otrzymałem żadnej informacji od kurjera/firmy, oprócz śledzenia online, byłem cały czas na miejscu więc próby dorzeczenia napewno nie było.
  • ~Darek / 2023-03-20 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupuję od czasu do czasu na Ebay. Za przesyłki do 150€ z poza unii opłatę vat pobiera Ebay i jest to opłata obowiązkowa. Mimo to od czasu do czasu swoją dolę w postaci faktury vat wysyła mi Fedex mimo, że podatek już został wcześniej opłacony. Często jest to kilkaset złotych. Żadne dowody, skany z zakupu i opłacenia podatku nie robią na nich wrażenia. Kurier też pobrał ode mnie opłatę w wysokości prawie 600 zł należności celno-podatkowych a oni i tak przysyłają wezwania do zaplaty. Skandal i zwykłe złodziejstwo. A opóźnienia przesyłek międzynarodowych International Priority to też inna skandaliczna historia.
  • ~kkkk / 2023-03-16 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    UNIKAĆ JAK OGNIA
    Naliczyli mi nienormalna kwotę za cło i podatek do przesyłki z USA, która była prezentem ...
    Nie wiedziałam nic o kosztach, zero informacji przed odbiorem paczki. Pytałam się rownież kuriera, stwierdził, że nie ma żadnych dodatkowych kosztów. I po miesiącu przychodzi list z fakturą.
    Od ponad dwóch miesięcy wymieniam się mailami z ich pracownikami-robotami oraz chyba żywi ludźmi, by ktoś w końcu wytłumaczył mi skąd wzięła się ta kwota. Zero kontaktu i zero rozwiązania sprawy. Nakaz do zapłaty dostałam pocztą. Termin do zapłaty na fakturze był chyba z tydzień przed datą dostarczenia listu. Jaki jest sens wysyłania przeterminowanych faktur? Po jakimś czasie napisali mi, że wystawią fakturę korygującą kwotę. Przyszła identyczna XD I znów po miesiącu od wystawienia.
    Kontakt z tą firmą to dramat. Odradzam nawet najgorszemu wrogowi. Naliczają cło bardzo wysokie, wyższe nawet niż Poczta Polska XD I do tego dodatkowe opłaty dla siebie za jakieś głupie usługi. OSZUŚCI I TYLE.
    Musiałam i tak zapłacić. Walka z nimi to jak walka z wiatrakami...
    Zaletynie ma żadnych
    Wadybiją nawet Pocztę Polską na głowę
  • ~Dariusz / 2023-03-16 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie zadowolony , nie terminowo dostarczają przesyłki , faktury za cło dostarczane po terminie .
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Trapp / 2023-03-14 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczają dodatkową opłatę za przesyłki z zagranicy przechodzące przez cło w minimalnej wysokości 68 złotych.

    To jest jakaś kpina. Dostali już przecież kasę przy nadaniu i dobrze wiedzieli że paczka przejdzie przez cło. To jest chamskie ukrywanie dodatkowych opłat.
    Wady- obciążają odbiorcę dodatkowymi kosztami
  • ~Tomasz / 2023-03-13 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka.
    Najgorsza firma z jaką miałem doczynienia.
    Trzymać się z daleka jak tylko to możliwe.
    Brak szacunku do chlebodawcy.
    Takie firmy nie powinny istnieć.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiegokolwiek kontaktu myślą że ludzie będą czekać cały dzień na przesyłkę porażka.
  • ~fifi / 2023-03-13 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów żenada ........... szkoda gadac chamy itp
    Zaletybrak totalne dno
    Wadybrak kontaktu z kurierem totalna porażka
  • ~niezadowolona-klientka / 2023-03-10 18:39
    Ocena: 1.67 / 5
    FedEx to najgorsza firma kurierska, z jaką miałam do tej pory do czynienia. Nie dotrzymuje terminu doręczenia przesyłek, potrafi przez tydzień wysyłać smsy z informacją, że danego dnia przesyłka zostanie doręczona, tymczasem tak się nie dzieje, chociaż w domu niemal cały czas ktoś jest.
    WadyNagminne wprowadzanie klienta w błąd, jeśli chodzi o termin doręczenia przesyłki.
  • ~L / 2023-03-10 17:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Katastrofa. Nigdy więcej. Brak kontaktu z kurierem. Kurier nie kontaktuje się z klientem. Informacja, że paczka bedzie dostarczona do 18 oznacza, że cały dzień trzeba na nią czekać. Masakra.
  • ~Klaudia / 2023-03-10 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam. Dostałam informację o 7 rano, że kurier będzie między 10, a 13. Uprzedziłam w pracy, że mogę się spóźnić. Brak kontaktu z kurierem jest bardzo dużym utrudnieniem. Próba kontaktu z Fedexem, aby dowiedzieć się jaki jest przybliżony czas dostawy również się nie udała. Pod wieczór okazało się, że paczka ponownie jest na magazynie. Następnego dnia, ponownie SMS, że kurier dostarczy paczkę w tych godzinach, ale kolejnego wolnego dnia nie mogę wziąć. W końcu udało się dodzwonić do magazynu i okazało się, że moją paczkę wziął kurier nie obsługujący rejonu dostawy. Jeśli dobrze pójdzie to paczka przyjdzie w poniedziałek lub mogę ją sama odebrać wieczorem z magazynu. Chyba nie tak powinna działać firma kurierska, dodatkowo jedna z droższych.
    Zaletybrak
    Wady- brak kontaktu z kurierem oraz konsultantem
    - paczki nie docierają
    - cena
  • ~Rek / 2023-03-09 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    To co tu się wyrabia to dramat. Wysłałem przesyłkę 3mies temu a oni mi piszą że muszę dopłacić 250zł bo była źle zapakowana. Kpina naciągają ludzi na kase dziadostwo nie polecam proszę się wystrzegać.
  • ~Anna / 2023-03-09 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma - widmo. Żadnego kontaktu - e telefonie automat, mailowo - schemat. Zero kontaktu, faktura przyszła miesiąc po czasie, nie spełniała wymogów - nikt personalnie jej nie podpisał. W ogóle nie masz kim rozmawiać, wyjaśniać. Nie polecam. Odradzam. Powinna się tym zająć - jeśli nie skarbówka, to prokuratura
    ZaletyBrak
    WadyWszystko. Z nieuczciwością i brakiem kontaktu na czele
  • ~Daiki / 2023-03-08 09:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Dramat, po za szybkim dostarczeniem to jest kpina. Nie można z nikim porozmawiać, firmę obsługują roboty. Potrzebny był mi numer do kuriera w celu umówienia się na konkretną godzinę lub złapania się na mieście. Nie ma takiej możliwości masz siedzieć w domu 10h i łaskawie czekać
  • ~ala / 2023-03-07 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma powinna się wstydzić za jakość usług, które proponują. Strona internetowa aż kipi od tych "ponadczasowych i niesamowitych propozycji" jednak finalnie nie znajduje odzwierdziedlenia w rzeczywistości. Reklamację trwają miesiącami (nawet do roku). Urząd Skarbowy powinien sie zaintenesować tą kreatywną księgowością.
    ZaletyBrak
    WadyBrak dokumentów, brak kontaktu z ludźmi/pracownikami Fedex (Zgłoszenia przyjmuje automat), brak podstawowej wiedzy na Infolini, Spychologia i odraczanie problemów
  • ~Pawlo / 2023-03-03 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Oszuści i kłamcy. Towar 8 dni był dostarczany z Warszawy do Łodzi.
  • ~Rafał / 2023-03-03 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka , brak słów ,dno , każda inna firma kurierska będzie lepsza niż to gów..
    Zaletyrobienie z ludzi gupich
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Angelika / 2023-03-02 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka a nie firma kurierska nie polecam. Pierwszy i ostatni raz korzystałam z usług. Kurier nie przyjeżdża a mimo to dostaje wiadomość że była nieudana próba doręczenia. Okropnie długi czas oczekiwania pomimo wiadomości ze przesyłka będzie doręczona kurier nie pojawia się danego dnia.
    ZaletyBrak
  • ~Katarzyna / 2023-03-02 14:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia! Żadnego konkretnego kontaktu...oprócz zdawkowego sms-a, że danego dnia podejmą próbę doręczenia przesyłki i to jak się okazuje w godzinach pracy, gdy nikogo nie ma!! Nie ma żadnego awizo, ani możliwości dodzwonienia się by ustalić warunki odbioru/dostawy. Niekompetencja i jeszcze raz NIEKOMPETENCJA!!! Nie polecam!!!
    Zaletybrak
  • ~Aleksa / 2023-03-02 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamknąć tą firmę! Szkoda nerwów, czasu i pieniędzy. Opóźnienia w dostawach nawet do miesiąca czasu. Zero kontaktu. Brak odpowiedzi na-maile. Totalna porażka!
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET, OPÓŹNIENIA MIESIĄC
  • ~niezadowolony / 2023-02-28 20:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostarczyli moją przesyłkę w ciągu 1 dnia (spoko), ale w godzinach porannych jak nie było mnie w domu (no, ok też norma) i tutaj zaczyna się jazda bo w trackerze nie ma informacji do którego punktu ją odesłali co utrudnia odbiór przesyłki np. podczas powrotu z pracy, jak wróciłem do domu okazało się kurier nie zostawił awizo więc koniec końców przsyłka wróciła do nadawcy. Dodatkowym minusem jest że jak sprawdzałem okoliczne punkty odbioru to to najbliższy miałem 3km od domu... dla porównania DPD/DHL/INPOST/POCZTA POlSKA/ORLEN SRACZKA zostawiają mi paczki w punktach oddalonych 50-100m od domu... Mowa o Warszawie, więc patologia na maxa. Generalnie nie polecam.

    Zaletyszybki dowóz jak jesteście akurat o 9 rano w domu
    Wadymało punktów odbioru
    brak informacji o punkcie w trackerze
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12630
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8057
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7689
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4691
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027