Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2187 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Daiki / 2023-03-08 09:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Dramat, po za szybkim dostarczeniem to jest kpina. Nie można z nikim porozmawiać, firmę obsługują roboty. Potrzebny był mi numer do kuriera w celu umówienia się na konkretną godzinę lub złapania się na mieście. Nie ma takiej możliwości masz siedzieć w domu 10h i łaskawie czekać
  • ~ala / 2023-03-07 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma powinna się wstydzić za jakość usług, które proponują. Strona internetowa aż kipi od tych "ponadczasowych i niesamowitych propozycji" jednak finalnie nie znajduje odzwierdziedlenia w rzeczywistości. Reklamację trwają miesiącami (nawet do roku). Urząd Skarbowy powinien sie zaintenesować tą kreatywną księgowością.
    ZaletyBrak
    WadyBrak dokumentów, brak kontaktu z ludźmi/pracownikami Fedex (Zgłoszenia przyjmuje automat), brak podstawowej wiedzy na Infolini, Spychologia i odraczanie problemów
  • ~Pawlo / 2023-03-03 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Oszuści i kłamcy. Towar 8 dni był dostarczany z Warszawy do Łodzi.
  • ~Rafał / 2023-03-03 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka , brak słów ,dno , każda inna firma kurierska będzie lepsza niż to gów..
    Zaletyrobienie z ludzi gupich
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Angelika / 2023-03-02 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka a nie firma kurierska nie polecam. Pierwszy i ostatni raz korzystałam z usług. Kurier nie przyjeżdża a mimo to dostaje wiadomość że była nieudana próba doręczenia. Okropnie długi czas oczekiwania pomimo wiadomości ze przesyłka będzie doręczona kurier nie pojawia się danego dnia.
    ZaletyBrak
  • ~Katarzyna / 2023-03-02 14:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia! Żadnego konkretnego kontaktu...oprócz zdawkowego sms-a, że danego dnia podejmą próbę doręczenia przesyłki i to jak się okazuje w godzinach pracy, gdy nikogo nie ma!! Nie ma żadnego awizo, ani możliwości dodzwonienia się by ustalić warunki odbioru/dostawy. Niekompetencja i jeszcze raz NIEKOMPETENCJA!!! Nie polecam!!!
    Zaletybrak
  • ~Aleksa / 2023-03-02 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamknąć tą firmę! Szkoda nerwów, czasu i pieniędzy. Opóźnienia w dostawach nawet do miesiąca czasu. Zero kontaktu. Brak odpowiedzi na-maile. Totalna porażka!
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET, OPÓŹNIENIA MIESIĄC
  • ~niezadowolony / 2023-02-28 20:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostarczyli moją przesyłkę w ciągu 1 dnia (spoko), ale w godzinach porannych jak nie było mnie w domu (no, ok też norma) i tutaj zaczyna się jazda bo w trackerze nie ma informacji do którego punktu ją odesłali co utrudnia odbiór przesyłki np. podczas powrotu z pracy, jak wróciłem do domu okazało się kurier nie zostawił awizo więc koniec końców przsyłka wróciła do nadawcy. Dodatkowym minusem jest że jak sprawdzałem okoliczne punkty odbioru to to najbliższy miałem 3km od domu... dla porównania DPD/DHL/INPOST/POCZTA POlSKA/ORLEN SRACZKA zostawiają mi paczki w punktach oddalonych 50-100m od domu... Mowa o Warszawie, więc patologia na maxa. Generalnie nie polecam.

    Zaletyszybki dowóz jak jesteście akurat o 9 rano w domu
    Wadymało punktów odbioru
    brak informacji o punkcie w trackerze
  • ~Pit / 2023-02-28 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam najgorsza firma kurierska oszuści i krętacze nie da się dodzwonić brak jakiego kolwiek kontaktu jeszcze trzeba im faktury płacić a kiedy się to opłaci to wysyłają znowu ci list o przypomnieniu zapłaty no duże xD
  • ~Lukas / 2023-02-27 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Kuriera niema i nie było ale paczki dostarczyc sie nie udalo. Sms o 7 rano w sobote ze bedzie. Burdel w trackingu. Numer do infolini nie dziala a drugi ktory dziala tez jest g warty bo chca jakis nr klijenta. Dramat kicha kiła i mogiła
    ZaletyZero
    WadyZe istnieja
  • ~Mariusz / 2023-02-25 07:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, miałem z fedexu już wiele paczek. Nie z mojej winy. Nie wiem, czemu ktoś jeszcze korzysta z ich usług. Schemat jest podobny za każdym razem.
    Kurier ma być, reklamacji nie zgłosisz, bo nie jesteś nadawcą. Kurier się nie pojawia- serio za każdym razem. Kurier nie dzwoni- na infolinii dowiadujesz się że nie dzwonią i ch*. Sprawdzasz przesyłkę jak ja dziś ( wczlraj miala być dostarczona) i dalej komunikat, że wczoraj powinna być, a mamy sobotę. W poniedziałek będzie zaznaczone że rambo próbował i dzwonił 30 razy i w sobotę i w piątek. Ostatecznie jedź odbierz paczkę 20 km dalej. Zawsze to samo.
    Zalety- kompletny brak
    Wady- to po prostu nie działa, scam, oszukiwanie
  • ~black / 2023-02-24 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia pod każdym względem. zmuszony byłem sam odebrać przesyłkę, inaczej czekałbym chyba następny tydzień?
    JW
  • ~Maja / 2023-02-24 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała zostać dostarczona w jeden dzień,czekam ponad tydzień, kontakt z kurierami niemożliwy, ze stroną tylko czat online i codziennie mydlenie oczu tym samym tekstem
    ZaletyZadnych
    WadyDosłownie wszystko
  • ~Ania / 2023-02-23 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, przesyłka już trzeci dzień nie dotarła. Kurier zadzwonił z informacją, że w mojej miejscowości są utrudnienia w ruchu i nie przyjedzie, ale może jutro paczkę podrzuci kolega z innego rejonu. Chciałem złożyć skargę, niestety dowiedzialam się w BOK że może to zrobić jedynie nadawca paczki czyli " Klient". Strach pomyśleć co by było gdyby u mnie zimą był śnieg, pewnie musiałabym czekać na paczkę do wiosny, bo przecież kurier w taką pogodę by nie jeździł. Pozostaje mi czekać na paczkę i łaskę kuriera - może kiedyś zdecyduje się ja dostarczyć. Jestem pewna że już nigdy z usług tej "firmy" nie skorzystam - nikomu też nie życzę.
    ZaletyBRAK jakichkolwiek zalet
    WadyPaczki nie są dostarczane, praca kuriera w danym dniu zależy od pogody, samopoczucia, utrudnień w ruchu drogowym, horoskopu i rozkładu gwiazd na niebie - jest po prostu nie przewidywalna.
  • ~Agnieszka / 2023-02-22 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca nie informuje, że przyjezdza tylko przychodzi informacja o braku możliwości dostarczenia paczki. Kontakt z firmą niemożliwy. Bot prosi o numer klienta którego nikt nie otrzymuje! Śledzenie paczki też nie ma sensu ponieważ informacje nie są aktualizowane, co wprowadza w błąd klienta. Porażka totalna. Ciekawa jestem czy ktoś coś zrobi w tym temacie bo jak dla mnie to najgorsza z firm przewozowych.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z firmą.
    Brak kontaktu ze strony kierowcy.
  • ~Janusz C / 2023-02-21 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt firma Fedex tragedia. Nikt nic nie wie. Nie wiem kto tych ludzi tam zatrudnia. Przesylka dotarla z opoznieniem bo kurier nie raczyl dupy ruszyc i przyjechac tylko wklepal w tablecik ze klient niedostepny mimo iz bylem w domu. Skarga przyniosła efekt. Nie wiem jak bedzie z druga przesylka ale na pewno sie podziele opinia.
    ZaletyBRAK
    WadyGówno a nie firma kurierska
  • ~Marek / 2023-02-21 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Fedex ukradło moją paczkę, a starty obecnie szacuję na około 12 tys zł .

    Nie mam towaru i musiałem oddać pieniądze, które ktoś za niego zapłacił, doszły też dodatkowe koszty .
    Reklamacji nie uznali , zakończyli sprawę, i tyle. Przesyłka była ubezpieczona tylko na 3 tys ,ale nawet tego nie uwzględniono, chociaż zapłaciłem ubezpieczenie przy składaniu zlecenia. Nikt nie chce ze mną rozmawiać. Powiedzieli , że mogę sprawę skierować na drogę sądową, która i tak będzie trwała latami. Okradli mnie i plują mi w twarz !!! To niewiarygodne, żeby, kolokwialnie mówić w biały dzień jawnie okradać ludzi i nic sobie z tego nie robić . Nie będę opisywał całej sprawy, bo to dłuższe od trylogii , same kłamstwa , mataczenie itd. Przestrzegam każdego przed korzystaniem z usług tej firmy. Oni mają w czterech literach prawo konsumenta i funkcjonują na rynku według własnych praw . Szukam osób poszkodowanych w podobny sposób do złożenia pozwu zbiorowego . Pozew na dwie Firmy, Fedex i GlobKurier
    Tel kontaktowy 512896805, gdybym nie odbierał, proszę o sms. Ludzie mobilizujcie się , trzeba skończyć z tym jawnym złodziejstwem, za czym pojawi się jeszcze więcej poszkodowanych, choć i tak jest ich już mnóstwo !!!
    Zaletyzero
    Wadyzłodziejstwo , kłamstwa
  • ~KT / 2023-02-21 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Od roku nie mogę uzyskać faktury korygującej. brak kontakt z FEDEx
    Zaletybrak
    Wadybrak kontakt ze strony Fedex
  • ~VIT / 2023-02-21 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Fedex przebił Polską Pocztę za komuny, na paczkę w kolejce na Poczcie czkałem godzinę a Fedex przesyła informacje " przesyłka dostarczona będzie jutro " Czkam cały dzień nie dostarczyli. Kontakt do kuriera niemożliwy , do dystrybutora tel brak bot chce nr klienta którego nie mam i kończy rozmowę. Ocenę pozostawiam czytającym.
    ZaletyBrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Lena / 2023-02-20 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Pierwszy raz i już problem. Cały dzień czekałam na paczkę i na koniec dnia okazało się, że zły kurier który nie obsługuje „mojego rejonu” zabrał moja przesyłkę, ale mogę podjechać sobie do magazynu (60km) i ja odebrać :) Nie można się dodzwonić, a jak już się udało rozmawiałam z botem i nic to nie dało. Konsultantka na czacie tez po prosru przestała mi odpisywać i do tej pory nie wiem co z paczka, nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12356
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7959
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7584
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4045
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2393
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904