Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2219 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~TboT / 2023-03-31 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na przesyłkę od trzech dni, kurier postanowił bez wcześniejszego kontaktu odesłać z powrotem przesyłkę do magazynu bezczelnie kłamiąc że nie zastał nikogo w domu, dowiedziałem się że JEST SZANSĄ ABY MI JĄ DOWIÓZŁ W PONIEDZIAŁEK XDD

    Bardzo przestrzegam i odradzam korzystania z usług tej firmy, dno!
    ZaletyNie ma
    WadyPraktycznie wszystko
  • ~Maya / 2023-03-31 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedzę od rana i czekam na paczkę, a kurier nawet nie raczył zadzwonić domofonem i jeszcze kłamie, że nikogo nie zastał pod wskazanym adresem. Masakra! Nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~Jcek / 2023-03-31 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów i naciągaczy !!! Omijać z daleka !!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Ewelina / 2023-03-31 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropieństwo. Po co się zostawia do siebie kontakt? Kurier nawet nie zadzwonił. Teraz mam czekać do poniedziałku aż Pan kurier ponownie zawita z paczką o ile do tego "wydarzenia" dojdzie. Z tylu firm kurierskich korzystałam i nigdy czegoś takiego nie było. Dramat. Nigdy więcej
    ZaletyBrak
    WadyW/w
  • ~Wirrkat / 2023-03-31 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier miał być między 12-15.
    Przyjechał szybciej ale nawet nie podszedł do drzwi i od razu wystawił status "paczka awizowana". Na obsłudze nie można się dogadać z tym botem
  • ~Magdalena / 2023-03-30 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    W firmie Fedex trzeba sobie zasłużyć na doręczenie paczki! To był drugi i ostatni raz, nigdy już nie zamówię niczego przez te firmę. Za pierwszym razem kurier zadzwonił do mnie i zapytał, czy paczkę może dostarczyć do sklepu spożywczego w innej wsi, gdyz ma mnóstwo paczek do rozwiezienia. Po odmowie paczkę dostarczył, ale dwa tygodnie później nie zjawił się w określonym dniu. Żadnej wiadomości, żadnego kontaktu, a następnego dnia nikomu nie przyszło do głowy aby zainteresować się moja paczka. Obsługa klienta niedoinformowana, a żeby się do nich dodzwonić, potrzebna jest duża dawka cierpliwości. Rozmowa z AI jest wielce frustrująca!
    W kolejny dzień, przesyłka została przekazana kurierowi do doręczenia, Pomyślałam, ze to pewnie ten sam, który do mnie dzwonił, wiec (jako ze w tej firmie płaci się dodatkowo za opcje numeru do kuriera), wykorzystałam sytuacje. Rzeczywiście, przesyłka była w jego rękach. Na propozycje odebrania jej w innym, dogodnym dla niego miejscu przystał po paru telefonach ( chciał, żebym, przyjechała do niego!). Po 20 minutach czekania, zadzwonił ponownie, aby powiedzieć, ze muszę podjechać w inne miejsce, gdyz kontrolka oleju zaczęła mu się palić w samochodzie i pewnie potrzebna będzie laweta. Gdy zapytałam, czy w takim razie nie dostarczy dziś mojej przesyłki, odparł, ze z pewnością nie. Musiałam po nią pojechać, w miejsce, które było najdogodniejsze dla kuriera. Jest to najgorsza firma kurierska w Polsce, nie traktuje klientów poważnie i dlatego nie zasługuje na żadna gwiazdkę.
    ZaletyŻadnych.
    WadyNie warto z nimi zawiązywać jakiejkolwiek współpracy.
  • ~Magdalena / 2023-03-30 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    W firmie Fedex trzeba sobie zasłużyć na doręczenie paczki! To był drugi i ostatni raz, nigdy już nie zamówię niczego przez te firmę. Za pierwszym razem kurier zadzwonił do mnie i zapytał, czy paczkę może dostarczyć do sklepu spożywczego w innej wsi, gdyz ma mnóstwo paczek do rozwiezienia. Po odmowie paczkę dostarczył, ale dwa tygodnie później nie zjawił się w określonym dniu. Żadnej wiadomości, żadnego kontaktu, a następnego dnia nikomu nie przyszło do głowy aby zainteresować się moja paczka. Obsługa klienta niedoinformowana, a żeby się do nich dodzwonić, potrzebna jest duża dawka cierpliwości. Rozmowa z AI jest wielce frustrująca!
    W kolejny dzień, przesyłka została przekazana kurierowi do doręczenia, Pomyślałam, ze to pewnie ten sam, który do mnie dzwonił, wiec (jako ze w tej firmie płaci się dodatkowo za opcje numeru do kuriera), wykorzystałam sytuacje. Rzeczywiście, przesyłka była w jego rękach. Na propozycje odebrania jej w innym, dogodnym dla niego miejscu przystał po paru telefonach ( chciał, żebym, przyjechała do niego!). Po 20 minutach czekania, zadzwonił ponownie, aby powiedzieć, ze muszę podjechać w inne miejsce, gdyz kontrolka oleju zaczęła mu się palić w samochodzie i pewnie potrzebna będzie laweta. Gdy zapytałam, czy w takim razie nie dostarczy dziś mojej przesyłki, odparł, ze z pewnością nie. Musiałam po nią pojechać, w miejsce, które było najdogodniejsze dla kuriera. Jest to najgorsza firma kurierska w Polsce, nie traktuje klientów poważnie i dlatego nie zasługuje na żadna gwiazdkę.
    ZaletyŻadnych.
    WadyNie warto z nimi zawiązywać jakiejkolwiek współpracy.
  • ~Jurek / 2023-03-30 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Już nie pierwszy raz nabieram się na tą najgorszą firmę kurierską. Niestety firma w której kupowałem ma z nimi podpisaną umowę. Kolejny raz żona zwalnia się z pracy żeby odebrać przesyłkę i co. Po raz enty kuriera nie ma i sledząc przesyłkę dowiaduję się że "Brak możliwości dostarczenia przesyłka awizowana". Dodzwonić do FedEx oczywiście się nie da. Omijajcie ich szerokim łukiem.
    ZaletyŻadne
    WadyWymieniłem wyżej
  • ~Kurier / 2023-03-30 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy w lesznie nawet nie można podjechać na magazyn odebrać paczki od kuriera bo jakiś cep w kapturze zabrania brak słów porażka
  • ~Alutka / 2023-03-29 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozpacz.. Waruj cały dzień w domu bo paczka musi przyjść!! Zero kontaktu i żadnych informacji! Jakiś obłęd
  • ~x / 2023-03-29 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    ręce opadają, poziom realizacji serwisu jak i obsługi klienta jest naprawdę żenujący
    nigdy więcej, będę odradzać każdemu
    ZaletyBRAK
    Wadyutrudniony kontakt z obsługą klienta
    brak odpowiedzialności za błędy kurierów
    brak chęci naprawy sytuacji
  • ~Tomasz K / 2023-03-28 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, najgorsza firma kurierska jaka znam.
    Od 8 dni nie mogę odebrać przesyłki o wartości 19usd z odprawy celnej .
    Brak możliwości kontaktu telefonicznego.
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Damian / 2023-03-28 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadowska firma. 11dni temu miałem dostać wartościową przesyłkę i do tej pory nic.Kazdego dnia wysyłam maile z zapytaniem co z przesyłką.
    Niestety brak odpowiedzi.Zero kontaktu .Przesylka była z Izraela A w regulaminie jest że po 5ciu dniach odsylaja przesyłkę do nadawcy
    Czekam na odpowiedź do dzisiaj i sprawę zgłaszam do Prokuratury.Nie polecam nikomu tych szmatławcow
    ZaletyZadnych
    WadyBrak kontaktu.Mimo dziesięciu maili do nich brak żadnej odpowiedzi
  • ~VeroniDoririahilive / 2023-03-26 18:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Wysyłałam do Tunis
    Jestem zadowolona .
    Odebrana z punktu bardzo sprawnie w poniedziałek w piątek na miejscu
    Jak dla mnie super
    Skorzystam jeszcze nie raz z tego kuriera dziękuję .
    ZaletySzybkość .
    WadyBrak
  • ~Monika / 2023-03-24 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Fedex to według mnie najgorsza firma kurierska wszechczasów !!!
    ZAWSZE są z nią same problemy !!!
    Już NIGDY WIĘCEJ nie skorzystam z ich usług - firma KRZAK !!!
    Zaletybrak
    WadyCałkowicie nieprofesjonalna firma. Kurier nie zjawił się po przesyłkę, na infolinii nikt nic nie wie. Zero odpowiedzialności.
  • ~Syla / 2023-03-24 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma tragiczna. Brak mozliwosci jakiegokolwiek kontaktu. Wszyscy w domu a oznaczono jako brak mozliwosci doręczenia paczki.! Co to ma byc??? Najgorsza firma. Z innymi nie ma takiego problemu.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyNie ma możliwości normalnego telefonicznego kontaktu, ani z firmą, ani z kurierem
  • ~Radek / 2023-03-24 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Skrajna niekompetencja i brak profesjonalizmu. Brak możliwości złożenia skutecznej reklamacji.
    Kurier wielokrotnie oznacza przesyłkę jako "Brak możliwości dostarczenia, przesyłka awizowana" pomimo obecności odbiorcy. Brak kontaktu przed przyjazdem kuriera.
    Uważam że firmę FedEx należy omijać z daleka !!

    W ocenie parametru produktu /usługi powinna być możliwość podania wartości UJEMNYCH.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opinii
  • ~Niezadowolony klient / 2023-03-23 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ocena 0 zlecony odbiór przesyłki kurier się nie zjawił za 3 razem powiedzieli że nikogo nie zastał w domu - totalna bzdura poprosiliśmy o podanie godziny by sprawdzić kamery niby 18:18 to dziwne bo kuriera nie było o tym czasie a miał być między 8-18 zero kontaktu 3 dni zmarnowane na czekanie nie wiadomo po co . Nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadySame wady - nic nie funkcjonuje tak jak powinno obsługa tragedia dział obsługi klienta po skargach mało pomocny w sumie wogòle
  • ~Daro / 2023-03-23 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    System przez dwa kolejne dni informował mnie o planowanej dostawie między 14tą, a 17tą godziną. Nic takiego się niestety nie wydarzyło, kurier nie podejmował próby kontaktu, przesyłka wróciła do nadawcy. Polecam omijać usługi Fedexu szerokim łukiem.
    ZaletyBrak.
    WadyNie ma co liczyć na wykonanie opłaconej usługi
  • ~Artur / 2023-03-22 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytułacja taka że paczka nadana za pobraniem kupujący nie odbiera przesyłki ta wraca spowrotem a Fedex nalicza koszt dwukrotnie wyższy za powrót niż koszt nadania paczki , MASAKRA naciągacze i tyle
    Zaletyżadnych brak kontaktu na reklamacje
    Wady000000
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12630
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8057
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7689
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4690
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027