Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2187 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Damian / 2023-03-28 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadowska firma. 11dni temu miałem dostać wartościową przesyłkę i do tej pory nic.Kazdego dnia wysyłam maile z zapytaniem co z przesyłką.
    Niestety brak odpowiedzi.Zero kontaktu .Przesylka była z Izraela A w regulaminie jest że po 5ciu dniach odsylaja przesyłkę do nadawcy
    Czekam na odpowiedź do dzisiaj i sprawę zgłaszam do Prokuratury.Nie polecam nikomu tych szmatławcow
    ZaletyZadnych
    WadyBrak kontaktu.Mimo dziesięciu maili do nich brak żadnej odpowiedzi
  • ~VeroniDoririahilive / 2023-03-26 18:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Wysyłałam do Tunis
    Jestem zadowolona .
    Odebrana z punktu bardzo sprawnie w poniedziałek w piątek na miejscu
    Jak dla mnie super
    Skorzystam jeszcze nie raz z tego kuriera dziękuję .
    ZaletySzybkość .
    WadyBrak
  • ~Monika / 2023-03-24 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Fedex to według mnie najgorsza firma kurierska wszechczasów !!!
    ZAWSZE są z nią same problemy !!!
    Już NIGDY WIĘCEJ nie skorzystam z ich usług - firma KRZAK !!!
    Zaletybrak
    WadyCałkowicie nieprofesjonalna firma. Kurier nie zjawił się po przesyłkę, na infolinii nikt nic nie wie. Zero odpowiedzialności.
  • ~Syla / 2023-03-24 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma tragiczna. Brak mozliwosci jakiegokolwiek kontaktu. Wszyscy w domu a oznaczono jako brak mozliwosci doręczenia paczki.! Co to ma byc??? Najgorsza firma. Z innymi nie ma takiego problemu.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyNie ma możliwości normalnego telefonicznego kontaktu, ani z firmą, ani z kurierem
  • ~Radek / 2023-03-24 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Skrajna niekompetencja i brak profesjonalizmu. Brak możliwości złożenia skutecznej reklamacji.
    Kurier wielokrotnie oznacza przesyłkę jako "Brak możliwości dostarczenia, przesyłka awizowana" pomimo obecności odbiorcy. Brak kontaktu przed przyjazdem kuriera.
    Uważam że firmę FedEx należy omijać z daleka !!

    W ocenie parametru produktu /usługi powinna być możliwość podania wartości UJEMNYCH.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opinii
  • ~Niezadowolony klient / 2023-03-23 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ocena 0 zlecony odbiór przesyłki kurier się nie zjawił za 3 razem powiedzieli że nikogo nie zastał w domu - totalna bzdura poprosiliśmy o podanie godziny by sprawdzić kamery niby 18:18 to dziwne bo kuriera nie było o tym czasie a miał być między 8-18 zero kontaktu 3 dni zmarnowane na czekanie nie wiadomo po co . Nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadySame wady - nic nie funkcjonuje tak jak powinno obsługa tragedia dział obsługi klienta po skargach mało pomocny w sumie wogòle
  • ~Daro / 2023-03-23 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    System przez dwa kolejne dni informował mnie o planowanej dostawie między 14tą, a 17tą godziną. Nic takiego się niestety nie wydarzyło, kurier nie podejmował próby kontaktu, przesyłka wróciła do nadawcy. Polecam omijać usługi Fedexu szerokim łukiem.
    ZaletyBrak.
    WadyNie ma co liczyć na wykonanie opłaconej usługi
  • ~Artur / 2023-03-22 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytułacja taka że paczka nadana za pobraniem kupujący nie odbiera przesyłki ta wraca spowrotem a Fedex nalicza koszt dwukrotnie wyższy za powrót niż koszt nadania paczki , MASAKRA naciągacze i tyle
    Zaletyżadnych brak kontaktu na reklamacje
    Wady000000
  • ~Ruslan / 2023-03-21 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    zadzwonił do mnie przedstawiciel FedExu
    i zapytał o której godzinie byłbym w stanie odebrać przesyłkę
    na co odpowiedziałem, że może to być czas przed południem, po czym nie otrzymałem żadnej informacji od kurjera/firmy, oprócz śledzenia online, byłem cały czas na miejscu więc próby dorzeczenia napewno nie było.
  • ~Darek / 2023-03-20 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupuję od czasu do czasu na Ebay. Za przesyłki do 150€ z poza unii opłatę vat pobiera Ebay i jest to opłata obowiązkowa. Mimo to od czasu do czasu swoją dolę w postaci faktury vat wysyła mi Fedex mimo, że podatek już został wcześniej opłacony. Często jest to kilkaset złotych. Żadne dowody, skany z zakupu i opłacenia podatku nie robią na nich wrażenia. Kurier też pobrał ode mnie opłatę w wysokości prawie 600 zł należności celno-podatkowych a oni i tak przysyłają wezwania do zaplaty. Skandal i zwykłe złodziejstwo. A opóźnienia przesyłek międzynarodowych International Priority to też inna skandaliczna historia.
  • ~kkkk / 2023-03-16 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    UNIKAĆ JAK OGNIA
    Naliczyli mi nienormalna kwotę za cło i podatek do przesyłki z USA, która była prezentem ...
    Nie wiedziałam nic o kosztach, zero informacji przed odbiorem paczki. Pytałam się rownież kuriera, stwierdził, że nie ma żadnych dodatkowych kosztów. I po miesiącu przychodzi list z fakturą.
    Od ponad dwóch miesięcy wymieniam się mailami z ich pracownikami-robotami oraz chyba żywi ludźmi, by ktoś w końcu wytłumaczył mi skąd wzięła się ta kwota. Zero kontaktu i zero rozwiązania sprawy. Nakaz do zapłaty dostałam pocztą. Termin do zapłaty na fakturze był chyba z tydzień przed datą dostarczenia listu. Jaki jest sens wysyłania przeterminowanych faktur? Po jakimś czasie napisali mi, że wystawią fakturę korygującą kwotę. Przyszła identyczna XD I znów po miesiącu od wystawienia.
    Kontakt z tą firmą to dramat. Odradzam nawet najgorszemu wrogowi. Naliczają cło bardzo wysokie, wyższe nawet niż Poczta Polska XD I do tego dodatkowe opłaty dla siebie za jakieś głupie usługi. OSZUŚCI I TYLE.
    Musiałam i tak zapłacić. Walka z nimi to jak walka z wiatrakami...
    Zaletynie ma żadnych
    Wadybiją nawet Pocztę Polską na głowę
  • ~Dariusz / 2023-03-16 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie zadowolony , nie terminowo dostarczają przesyłki , faktury za cło dostarczane po terminie .
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Trapp / 2023-03-14 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczają dodatkową opłatę za przesyłki z zagranicy przechodzące przez cło w minimalnej wysokości 68 złotych.

    To jest jakaś kpina. Dostali już przecież kasę przy nadaniu i dobrze wiedzieli że paczka przejdzie przez cło. To jest chamskie ukrywanie dodatkowych opłat.
    Wady- obciążają odbiorcę dodatkowymi kosztami
  • ~Tomasz / 2023-03-13 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka.
    Najgorsza firma z jaką miałem doczynienia.
    Trzymać się z daleka jak tylko to możliwe.
    Brak szacunku do chlebodawcy.
    Takie firmy nie powinny istnieć.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiegokolwiek kontaktu myślą że ludzie będą czekać cały dzień na przesyłkę porażka.
  • ~fifi / 2023-03-13 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów żenada ........... szkoda gadac chamy itp
    Zaletybrak totalne dno
    Wadybrak kontaktu z kurierem totalna porażka
  • ~niezadowolona-klientka / 2023-03-10 18:39
    Ocena: 1.67 / 5
    FedEx to najgorsza firma kurierska, z jaką miałam do tej pory do czynienia. Nie dotrzymuje terminu doręczenia przesyłek, potrafi przez tydzień wysyłać smsy z informacją, że danego dnia przesyłka zostanie doręczona, tymczasem tak się nie dzieje, chociaż w domu niemal cały czas ktoś jest.
    WadyNagminne wprowadzanie klienta w błąd, jeśli chodzi o termin doręczenia przesyłki.
  • ~L / 2023-03-10 17:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Katastrofa. Nigdy więcej. Brak kontaktu z kurierem. Kurier nie kontaktuje się z klientem. Informacja, że paczka bedzie dostarczona do 18 oznacza, że cały dzień trzeba na nią czekać. Masakra.
  • ~Klaudia / 2023-03-10 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam. Dostałam informację o 7 rano, że kurier będzie między 10, a 13. Uprzedziłam w pracy, że mogę się spóźnić. Brak kontaktu z kurierem jest bardzo dużym utrudnieniem. Próba kontaktu z Fedexem, aby dowiedzieć się jaki jest przybliżony czas dostawy również się nie udała. Pod wieczór okazało się, że paczka ponownie jest na magazynie. Następnego dnia, ponownie SMS, że kurier dostarczy paczkę w tych godzinach, ale kolejnego wolnego dnia nie mogę wziąć. W końcu udało się dodzwonić do magazynu i okazało się, że moją paczkę wziął kurier nie obsługujący rejonu dostawy. Jeśli dobrze pójdzie to paczka przyjdzie w poniedziałek lub mogę ją sama odebrać wieczorem z magazynu. Chyba nie tak powinna działać firma kurierska, dodatkowo jedna z droższych.
    Zaletybrak
    Wady- brak kontaktu z kurierem oraz konsultantem
    - paczki nie docierają
    - cena
  • ~Rek / 2023-03-09 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    To co tu się wyrabia to dramat. Wysłałem przesyłkę 3mies temu a oni mi piszą że muszę dopłacić 250zł bo była źle zapakowana. Kpina naciągają ludzi na kase dziadostwo nie polecam proszę się wystrzegać.
  • ~Anna / 2023-03-09 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma - widmo. Żadnego kontaktu - e telefonie automat, mailowo - schemat. Zero kontaktu, faktura przyszła miesiąc po czasie, nie spełniała wymogów - nikt personalnie jej nie podpisał. W ogóle nie masz kim rozmawiać, wyjaśniać. Nie polecam. Odradzam. Powinna się tym zająć - jeśli nie skarbówka, to prokuratura
    ZaletyBrak
    WadyWszystko. Z nieuczciwością i brakiem kontaktu na czele
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12355
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7959
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7584
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4045
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2393
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904