Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2212 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katarzyna / 2023-04-07 09:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamowilam on line produkt w jednym sklepie korzystajacym z dostawy fedex. Mimo zmiany adresu dostawy sklep podal fedexowi moj stary adres. Skontaktowalam sie z fedexem i konsultant w biurze obslugi pomogl, zablokowal dostawe paczki, poczekal az sklep zmieni adres dostawy ( ja jako odbiorca nie moglam tego zrobic) a paczke i tak otrzymalam dnia nastepnego. Polecam
    ZaletyDobry kontakt, szybkosc w zalatwieniu problemu, kurierzy sa w godzinach w ktorych informuja ze beda
    WadyNie ma
  • ~Client po raz ostatni / 2023-04-06 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam się do wszystkich niezadowolonych klientów. Kiedyś współpraca z fedexem była Ok. Kurier przyjeżdżał w ustalonym dniu po odbiór paczki. Ostatnie 3x to jakaś kpina. Dodzwonić się chyba łatwiej do prezydenta USA niż do konsultanta. Na infolini jakiś niedorobiony bot. JAK już znalazłem sposób na rozmowę z konsultantem to niczego nie można się dowiedzieć. Tłumaczę że zależy mi na szybkim nadaniu paczki a oni że kurier się nie wyrobi... to może dajcie pracę komus innemu skoro brakuje rąk ... Finalnie znowu nieodebrana paczka
    ZaletyBrak
    WadyWszystko na najniższym poziomie
  • ~Jarosław / 2023-04-06 16:06
    Ocena: 2.33 / 5
    To jest firma gdzie nic nie działa jak trzeba dostałem fakturę za cło 04.04.2023 która została wystawiona 20.03.2023 z terminem płatności 7 dni.
    Płatności przez stronę na której nie można zaznaczyć daty z marcu bo nie mam marca do wyboru.
    Do tego nie ma możliwości skontaktować się z rządnym doradcą, tylko pozostaję automatyczny konsultant który jest jakimś wielkim nie porozumieniem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości kontaktu z kim kolwieiek kto może pomóc
  • ~Basia / 2023-04-06 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką się spotkałam, za daleko więc kurier sam podpisuje dostarczenie przesyłki, ladlabo odsyła twierdząc że nikogo nie zastał. Brak kontaktu, masakra. NIE POLECAM.
  • ~Zniechęcony klient / 2023-04-06 08:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka może istnieć. Kurier nie przyniesie paczki na górę bo nieporęczne. Już nie raz zostawiał paczkę pod drzwiami bez nadzoru i wcześniejszego kontaktu. Dziwię się, że jeszcze istniejecie na rynku polskim skoro macie pełno negatywnych opinii. Sama nigdy już nie skorzystam z usług tej firmy, a i znajomym będę odradzać.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie można zarzucić firmie kurierskiej
  • ~Zły / 2023-04-06 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciagacze.Za małą paczuszkę wymyślili sobie 200% doplaty
  • ~Krzysztof / 2023-04-05 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej. Kontakt z biurem obsługi uprzejmy, ale mało konkretny. Konsultantka stwierdziła, że nie jest w stanie się dowiedzieć, o której godzinie (w przybliżeniu) kurier ma dowieźć przesyłkę. Pozostaje siedzieć w domu przez trzy godziny i czekać na pojawienie się kuriera.
    Jakoś w DPD czy DHL nie ma problemu z dodzwonieniem się do kierowcy i ustalenia godziny przybycia.
    Brak szacunku dla czyjegoś czasu.
  • ~Nicola / 2023-04-05 14:30
    Ocena: 3.33 / 5
    brak kontaktu z obsługa na infolini,a jak juz był kontakt to nie można było uzyskac zadnych informacji nawet numeru do kuriera w celu poinformowania ,że akurat w tych godiznach nie bedzie mnie w domu i nie ma sensu przyjezdzać z dużą przesyłką (oponami).Zadawałam inne pytania np.czy można przekierować paczkę na nastepny dzień skoro nie daja numeru do kuriera to zero odpowiedzi i czekanie na czacie ok.20 minut i nic.Na infolinie cięzko sie dodzwonić.Nie wiedziałam także ,żeby kurier miał do mnie zadzwonic według obsługi jest dodatkowo płatne.Ale mimo tej sytuacji kurier jednak zadzwonił do mnie przed przyjazdem i był bardzo miły i sie również dziwił,czemu nie uzyskałam numeru telefonu do niego,żeby nie musiał przyjeżdżać pod adres i "pocałować" klamkę.
  • ~luda / 2023-04-04 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś przez cały dzień nadaremnie czekałam na przesyłkę, która została przekazana kurierowi o 8.35 rano. Dodzwonić się do oddziału w Lublinie nie można. Jedna gwiazdka to zdecydowanie za dużo. Dno i jeszcze raz dno!!!
    Zaletybrak
    Wadytotalna porażka
  • ~MILA / 2023-04-04 12:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja jestem wręcz zadowolona. Korzystam z wielu firm kurierskich. Ta wysyłka była daleko więc skorzystałam
    z usług FEDEX-u . Szybkość, sprawność, etykieta się drukowała a kurier już stał w drzwiach. Mega prędkość.
    Polecam
  • ~Adam / 2023-04-04 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość usług i kontaktu z FedEx to dno !!
    Porównując z DHL to lata świetlne gorzej. Przesyłka wysłana z tego samego portalu jedna DHL druga FedEx, tą z DHL mam już w rękach od 2 dni ta z FedEx nadal się przewala na odprawie. Usługa DHL tańsza.......ciekawe prawda ??
    Do DHL się Państwo dodzwonicie do FedEx'u nie ma takiej możliwości!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyDłużej!!!! Drożej!!!! Absolutny brak kontaktu!!!!
  • ~Napoleon / 2023-04-04 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś to była chyba najlepsza firma kurierska, ale to przeszłość - teraz niewytłumaczalne opóźnienia w dostawie paczki, brak jakichkolwiek informacji, kontakt z nimi frustrujący. Bez założenia konta praktycznie niemożliwe porozmawianie z człowiekiem (konto jest potrzebne do wysłania paczki a ja jestem odbiorcą i nic nie wysyłam...), czat z konsultantem też kulawy - dzisiaj pani Danuta C samodzielnie zakończyła czat nie odpowiadając na moje pytania...
    Zaletyżadnych
    Wadybrak możliwości normalnego kontakty z człowiekiem, wymuszanie podania danych osobowych, aby klient mógł porozmawiać z żywym człowiekiem, opóźnienia dostaw bez wytłumaczenia
  • ~Karola / 2023-04-03 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska!!!! Zero kontaktu z kurierem, z biurem obsługi klienta tak samo!!!! Paczka miała być dostarczona, ale jednak jej nie będzie.
  • ~TboT / 2023-03-31 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na przesyłkę od trzech dni, kurier postanowił bez wcześniejszego kontaktu odesłać z powrotem przesyłkę do magazynu bezczelnie kłamiąc że nie zastał nikogo w domu, dowiedziałem się że JEST SZANSĄ ABY MI JĄ DOWIÓZŁ W PONIEDZIAŁEK XDD

    Bardzo przestrzegam i odradzam korzystania z usług tej firmy, dno!
    ZaletyNie ma
    WadyPraktycznie wszystko
  • ~Maya / 2023-03-31 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedzę od rana i czekam na paczkę, a kurier nawet nie raczył zadzwonić domofonem i jeszcze kłamie, że nikogo nie zastał pod wskazanym adresem. Masakra! Nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~Jcek / 2023-03-31 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów i naciągaczy !!! Omijać z daleka !!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Ewelina / 2023-03-31 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropieństwo. Po co się zostawia do siebie kontakt? Kurier nawet nie zadzwonił. Teraz mam czekać do poniedziałku aż Pan kurier ponownie zawita z paczką o ile do tego "wydarzenia" dojdzie. Z tylu firm kurierskich korzystałam i nigdy czegoś takiego nie było. Dramat. Nigdy więcej
    ZaletyBrak
    WadyW/w
  • ~Wirrkat / 2023-03-31 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier miał być między 12-15.
    Przyjechał szybciej ale nawet nie podszedł do drzwi i od razu wystawił status "paczka awizowana". Na obsłudze nie można się dogadać z tym botem
  • ~Magdalena / 2023-03-30 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    W firmie Fedex trzeba sobie zasłużyć na doręczenie paczki! To był drugi i ostatni raz, nigdy już nie zamówię niczego przez te firmę. Za pierwszym razem kurier zadzwonił do mnie i zapytał, czy paczkę może dostarczyć do sklepu spożywczego w innej wsi, gdyz ma mnóstwo paczek do rozwiezienia. Po odmowie paczkę dostarczył, ale dwa tygodnie później nie zjawił się w określonym dniu. Żadnej wiadomości, żadnego kontaktu, a następnego dnia nikomu nie przyszło do głowy aby zainteresować się moja paczka. Obsługa klienta niedoinformowana, a żeby się do nich dodzwonić, potrzebna jest duża dawka cierpliwości. Rozmowa z AI jest wielce frustrująca!
    W kolejny dzień, przesyłka została przekazana kurierowi do doręczenia, Pomyślałam, ze to pewnie ten sam, który do mnie dzwonił, wiec (jako ze w tej firmie płaci się dodatkowo za opcje numeru do kuriera), wykorzystałam sytuacje. Rzeczywiście, przesyłka była w jego rękach. Na propozycje odebrania jej w innym, dogodnym dla niego miejscu przystał po paru telefonach ( chciał, żebym, przyjechała do niego!). Po 20 minutach czekania, zadzwonił ponownie, aby powiedzieć, ze muszę podjechać w inne miejsce, gdyz kontrolka oleju zaczęła mu się palić w samochodzie i pewnie potrzebna będzie laweta. Gdy zapytałam, czy w takim razie nie dostarczy dziś mojej przesyłki, odparł, ze z pewnością nie. Musiałam po nią pojechać, w miejsce, które było najdogodniejsze dla kuriera. Jest to najgorsza firma kurierska w Polsce, nie traktuje klientów poważnie i dlatego nie zasługuje na żadna gwiazdkę.
    ZaletyŻadnych.
    WadyNie warto z nimi zawiązywać jakiejkolwiek współpracy.
  • ~Magdalena / 2023-03-30 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    W firmie Fedex trzeba sobie zasłużyć na doręczenie paczki! To był drugi i ostatni raz, nigdy już nie zamówię niczego przez te firmę. Za pierwszym razem kurier zadzwonił do mnie i zapytał, czy paczkę może dostarczyć do sklepu spożywczego w innej wsi, gdyz ma mnóstwo paczek do rozwiezienia. Po odmowie paczkę dostarczył, ale dwa tygodnie później nie zjawił się w określonym dniu. Żadnej wiadomości, żadnego kontaktu, a następnego dnia nikomu nie przyszło do głowy aby zainteresować się moja paczka. Obsługa klienta niedoinformowana, a żeby się do nich dodzwonić, potrzebna jest duża dawka cierpliwości. Rozmowa z AI jest wielce frustrująca!
    W kolejny dzień, przesyłka została przekazana kurierowi do doręczenia, Pomyślałam, ze to pewnie ten sam, który do mnie dzwonił, wiec (jako ze w tej firmie płaci się dodatkowo za opcje numeru do kuriera), wykorzystałam sytuacje. Rzeczywiście, przesyłka była w jego rękach. Na propozycje odebrania jej w innym, dogodnym dla niego miejscu przystał po paru telefonach ( chciał, żebym, przyjechała do niego!). Po 20 minutach czekania, zadzwonił ponownie, aby powiedzieć, ze muszę podjechać w inne miejsce, gdyz kontrolka oleju zaczęła mu się palić w samochodzie i pewnie potrzebna będzie laweta. Gdy zapytałam, czy w takim razie nie dostarczy dziś mojej przesyłki, odparł, ze z pewnością nie. Musiałam po nią pojechać, w miejsce, które było najdogodniejsze dla kuriera. Jest to najgorsza firma kurierska w Polsce, nie traktuje klientów poważnie i dlatego nie zasługuje na żadna gwiazdkę.
    ZaletyŻadnych.
    WadyNie warto z nimi zawiązywać jakiejkolwiek współpracy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12596
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8034
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7683
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4103
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2425
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004