Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2219 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mike / 2023-04-11 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak dno,złodzieje i naciągacze!! Musiałem zapłacić za paczkę której nie odebrałem bo firma omyłkowo wysłała 2 do mnie,co za banda,dodzwonić się do nich nie idzie bo żądają numeru którego mi nie podali!dynamit i w powietrze wysadzić szczególnie ten oddział w Łodzi
    ZaletyBrak
    WadyDno,vrak szacunku dla klienta,totalne olewanie klienta
  • ~Seba / 2023-04-11 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem coś mądrego napisać, ale widzę że wszyscy mają ten sam problem. Kurier ma w d.... dostawę i czekamy. To już 4 dni i nic... Nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~Prawda / 2023-04-09 00:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem usługę kuriera FedEx na stronie furgonetka, opłata była podana i na taką wyraziłem zgodę, po dostarczeniu przesyłki, otrzymałem e-mail za kilka dni od furgonetki, że doliczona zostaje opłata za przesyłkę niestandardową. Przesyłka była standardowa. Według FedEx ważyła więcej jak jej masa rzeczywista, gdzie nie mają na to dokumentów, nikt mi ich nie chce pokazać, bo takich nie mają z etapu ważenia paczek. Nie sądzę by nawet ją ważyli. Gdybym wiedział, że będzie dodatkowa opłata to bym szukał innej firmy kurierskiej. Najpierw ustala się cenę wykonania usługi, jeżeli odpowiada obu stronom to przechodzi się do wykonania usługi. Opłata dodatkowa podniasła koszt wykonania usługi o 200%. Złodzieje i oszuści, nikomu nie polecam ani usług Furgonetki ani FedEx.
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelne usługi Furgonetki i Fedex
  • ~Patryk / 2023-04-07 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden do dwóch tygodni oczekiwania na paczkę od czasu trafienia jej na oddział to standard w tej firmie, po prostu żenada.
  • ~Klient / 2023-04-07 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Po co podajecie termin odbioru, jak kurier się nie zjawia? Żałuje, że nie wycofałem opcji wysyłki kurierem, trzeba było zostawić paczkomaty, tam przynajmniej nie trzeba czekać z nadaniem i odbiorem, aż jaśnie kurier się zjawi, już nawet poczta polską jest sensowniejsza.
  • ~Mirek!!! / 2023-04-07 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Siódmy dzień paczka leży w oddziale Lublin. Tragedia. Nie polecam
  • ~Kinga / 2023-04-07 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nie można dodzwonić się na infolinię.
    Kurier nie dostarczył pączki a "próbował " śmiech na sali ponieważ cały czas jestem na miejscu dnoki
  • ~Katarzyna / 2023-04-07 09:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamowilam on line produkt w jednym sklepie korzystajacym z dostawy fedex. Mimo zmiany adresu dostawy sklep podal fedexowi moj stary adres. Skontaktowalam sie z fedexem i konsultant w biurze obslugi pomogl, zablokowal dostawe paczki, poczekal az sklep zmieni adres dostawy ( ja jako odbiorca nie moglam tego zrobic) a paczke i tak otrzymalam dnia nastepnego. Polecam
    ZaletyDobry kontakt, szybkosc w zalatwieniu problemu, kurierzy sa w godzinach w ktorych informuja ze beda
    WadyNie ma
  • ~Client po raz ostatni / 2023-04-06 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam się do wszystkich niezadowolonych klientów. Kiedyś współpraca z fedexem była Ok. Kurier przyjeżdżał w ustalonym dniu po odbiór paczki. Ostatnie 3x to jakaś kpina. Dodzwonić się chyba łatwiej do prezydenta USA niż do konsultanta. Na infolini jakiś niedorobiony bot. JAK już znalazłem sposób na rozmowę z konsultantem to niczego nie można się dowiedzieć. Tłumaczę że zależy mi na szybkim nadaniu paczki a oni że kurier się nie wyrobi... to może dajcie pracę komus innemu skoro brakuje rąk ... Finalnie znowu nieodebrana paczka
    ZaletyBrak
    WadyWszystko na najniższym poziomie
  • ~Jarosław / 2023-04-06 16:06
    Ocena: 2.33 / 5
    To jest firma gdzie nic nie działa jak trzeba dostałem fakturę za cło 04.04.2023 która została wystawiona 20.03.2023 z terminem płatności 7 dni.
    Płatności przez stronę na której nie można zaznaczyć daty z marcu bo nie mam marca do wyboru.
    Do tego nie ma możliwości skontaktować się z rządnym doradcą, tylko pozostaję automatyczny konsultant który jest jakimś wielkim nie porozumieniem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości kontaktu z kim kolwieiek kto może pomóc
  • ~Basia / 2023-04-06 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką się spotkałam, za daleko więc kurier sam podpisuje dostarczenie przesyłki, ladlabo odsyła twierdząc że nikogo nie zastał. Brak kontaktu, masakra. NIE POLECAM.
  • ~Zniechęcony klient / 2023-04-06 08:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka może istnieć. Kurier nie przyniesie paczki na górę bo nieporęczne. Już nie raz zostawiał paczkę pod drzwiami bez nadzoru i wcześniejszego kontaktu. Dziwię się, że jeszcze istniejecie na rynku polskim skoro macie pełno negatywnych opinii. Sama nigdy już nie skorzystam z usług tej firmy, a i znajomym będę odradzać.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie można zarzucić firmie kurierskiej
  • ~Zły / 2023-04-06 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciagacze.Za małą paczuszkę wymyślili sobie 200% doplaty
  • ~Krzysztof / 2023-04-05 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej. Kontakt z biurem obsługi uprzejmy, ale mało konkretny. Konsultantka stwierdziła, że nie jest w stanie się dowiedzieć, o której godzinie (w przybliżeniu) kurier ma dowieźć przesyłkę. Pozostaje siedzieć w domu przez trzy godziny i czekać na pojawienie się kuriera.
    Jakoś w DPD czy DHL nie ma problemu z dodzwonieniem się do kierowcy i ustalenia godziny przybycia.
    Brak szacunku dla czyjegoś czasu.
  • ~Nicola / 2023-04-05 14:30
    Ocena: 3.33 / 5
    brak kontaktu z obsługa na infolini,a jak juz był kontakt to nie można było uzyskac zadnych informacji nawet numeru do kuriera w celu poinformowania ,że akurat w tych godiznach nie bedzie mnie w domu i nie ma sensu przyjezdzać z dużą przesyłką (oponami).Zadawałam inne pytania np.czy można przekierować paczkę na nastepny dzień skoro nie daja numeru do kuriera to zero odpowiedzi i czekanie na czacie ok.20 minut i nic.Na infolinie cięzko sie dodzwonić.Nie wiedziałam także ,żeby kurier miał do mnie zadzwonic według obsługi jest dodatkowo płatne.Ale mimo tej sytuacji kurier jednak zadzwonił do mnie przed przyjazdem i był bardzo miły i sie również dziwił,czemu nie uzyskałam numeru telefonu do niego,żeby nie musiał przyjeżdżać pod adres i "pocałować" klamkę.
  • ~luda / 2023-04-04 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś przez cały dzień nadaremnie czekałam na przesyłkę, która została przekazana kurierowi o 8.35 rano. Dodzwonić się do oddziału w Lublinie nie można. Jedna gwiazdka to zdecydowanie za dużo. Dno i jeszcze raz dno!!!
    Zaletybrak
    Wadytotalna porażka
  • ~MILA / 2023-04-04 12:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja jestem wręcz zadowolona. Korzystam z wielu firm kurierskich. Ta wysyłka była daleko więc skorzystałam
    z usług FEDEX-u . Szybkość, sprawność, etykieta się drukowała a kurier już stał w drzwiach. Mega prędkość.
    Polecam
  • ~Adam / 2023-04-04 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość usług i kontaktu z FedEx to dno !!
    Porównując z DHL to lata świetlne gorzej. Przesyłka wysłana z tego samego portalu jedna DHL druga FedEx, tą z DHL mam już w rękach od 2 dni ta z FedEx nadal się przewala na odprawie. Usługa DHL tańsza.......ciekawe prawda ??
    Do DHL się Państwo dodzwonicie do FedEx'u nie ma takiej możliwości!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyDłużej!!!! Drożej!!!! Absolutny brak kontaktu!!!!
  • ~Napoleon / 2023-04-04 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś to była chyba najlepsza firma kurierska, ale to przeszłość - teraz niewytłumaczalne opóźnienia w dostawie paczki, brak jakichkolwiek informacji, kontakt z nimi frustrujący. Bez założenia konta praktycznie niemożliwe porozmawianie z człowiekiem (konto jest potrzebne do wysłania paczki a ja jestem odbiorcą i nic nie wysyłam...), czat z konsultantem też kulawy - dzisiaj pani Danuta C samodzielnie zakończyła czat nie odpowiadając na moje pytania...
    Zaletyżadnych
    Wadybrak możliwości normalnego kontakty z człowiekiem, wymuszanie podania danych osobowych, aby klient mógł porozmawiać z żywym człowiekiem, opóźnienia dostaw bez wytłumaczenia
  • ~Karola / 2023-04-03 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska!!!! Zero kontaktu z kurierem, z biurem obsługi klienta tak samo!!!! Paczka miała być dostarczona, ale jednak jej nie będzie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12630
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8057
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7689
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4690
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027