Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2212 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karolina / 2023-04-24 19:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekałam na paczkę z Rossmanna. Wybrałam fedex, zedycowanie mój duży błąd. Kurier dzwonil do mnie, ale niestety będąc w pracy nie mogłam odebrać telefonu. W domu było 5 osób, które mogły bez problemu odebrać paczkę. Kurier nie pojawił się z paczka, a o tym, że niby próbował ją dostarczyć dowiedziałam się z maila, ponieważ okazało się, że paczka wraca do nadawcy. Totalne lenistwo i brak chęci że strony kuriera.
    WadyBrak zaangażowanie z pracy i pójście na łatwiznę
  • ~Dorota / 2023-04-24 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy , nigdy na czas , dostajesz informacje że dziś będzie przesyłka a ona nie dociera
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Lord / 2023-04-24 02:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z Turcji szła 2 dni do Polski - w Polsce leży już 5 a biuro obsługi klienta ma go w d… Generalnie żadnej informacji czy pomocy.
    ZaletyŻadnych!
    WadyPrzesyłka leży już 5 dni w kraju i nie spiesza sie z dostawa. Fatalna obsługa klienta. Nigdy nie skorzystam nawet gdyby miało być za darmo!!!
  • ~Vitek Prytek / 2023-04-23 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam!

    Nagorsza firma świadcząca usługi kurierskie.
    Kieyś ok, aktualnie dno.
    Przesyłka realizowana przez Vershold Polska (kolejne dno),
    mimo wsześniejszej prośby o InPost (paczkomat).
    Możliwe, że mają jakąś umowę...
    Jedynie na plus, kurier. Choć uszkodził opakowanie,
    dostarczył towar następnego dnia...

    Osobiście, nigdy więcej (zarówno FeDex jak i gwaranta Biedronki, Vershold).
    ZaletyBrak, podobnie jak powinno gwiazde, jedna wymagana :(
    Wady1-Po zmianie opcji odbioru, zablokowany pogląd "statusu korespondencji";
    2-Po kontakcie z konsultantką (drugą), brak zmiany w/w statusu;
    3-Brak informacji o godzinie doręczenia (jedyne info - do końca dnia...);
    4-Korespondecja uszkodzona (pomimo zabezpieczenia grubą warstwą folii bąbelkowej);
    5-Odradzam, najgorsza obsługa oraz trasport...
    5-
  • ~Krxysiek / 2023-04-21 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Spróbujcie kupić cóż poza Unią. Ukryte koszty położą was na łopatki. Mafia i złodzieje.
  • ~Iwona / 2023-04-20 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj odebrali paczkę a dziś mi ją dostarczyli zamiast do odbiorcy.
    Rozmowa z kurierem bezsensowna, odmówił złożenia druku reklamacyjnego.
    ZaletyBrak
  • ~Marek8080000 / 2023-04-19 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem jedzenie dla Kociaków w sobotę firma Zooart wysłała w poniedziałek rano jest środa przesyłki nie ma ... tragedia nie polecam tej firmy FedEx zero kontaktu bród smród i dziadostwo karma to nie spodnie nie buty kociaki nie mają co jeść
  • ~odbiorca / 2023-04-19 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu i ogólnie olanie klienta a co się rozpisywać dno
  • ~Rafał / 2023-04-19 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czasu kiedy zmienił sie kurier tj od poczatku kwietnia , nowy kurier nie przyjezdza po paczki w dniu kiedy sa gotowe do odbioru !!
  • ~Ewa / 2023-04-18 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    zero gwiazdek, dno dramat i chamstwo, absolutnie nie polecam. dpd albo inpost
    Zaletytotalny brak
    Wadysame wady
  • ~Dominika / 2023-04-14 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia. Oni nie zasługują nawet na jedną gwiazdkę
    Zaletybrak
    Wadywyłącznie wady
  • ~Johny / 2023-04-12 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Wal.ta się na ryj Fedex ! Wysyłałem paczkę z 20 letnim, używanym podzespołem komputerowym do UK i zatrzymano ją już w oddziale nadawczym. Dzwonią że nie ma faktury na przedmiot w paczce. Ja na to, że to nie jest towar handlowy a przekazany prezent dla zbieracza starych gratów. Ci na to, że ich to nie obchodzi i ma być faktura sprzedaży w komplecie. Ja na to czy jak oni wysyłają prezent do rodziny np. kiełbasę to też muszą dołączyć fakturę ? Odpowiedzieli że TAK !! Jako, że powstała sytuacja bez wyjścia to pojechałem osobiście do oddziału i wydali mi paczkę jako zwrot. 2 miesiące przepychanek aby oddali mi kasę za niezrealizowaną usługę. W końcu oddali część ... buahaha co za k#%^%y !
  • ~M- / 2023-04-11 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z dostarczeniem na 11.04.2023 nie została dostarczona pomimo wysłania powiadomienia że paczka zostanie dziś dostarczona,po co podawać termin dostawy skoro się go nie dotrzymuję
  • ~Mike / 2023-04-11 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak dno,złodzieje i naciągacze!! Musiałem zapłacić za paczkę której nie odebrałem bo firma omyłkowo wysłała 2 do mnie,co za banda,dodzwonić się do nich nie idzie bo żądają numeru którego mi nie podali!dynamit i w powietrze wysadzić szczególnie ten oddział w Łodzi
    ZaletyBrak
    WadyDno,vrak szacunku dla klienta,totalne olewanie klienta
  • ~Seba / 2023-04-11 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem coś mądrego napisać, ale widzę że wszyscy mają ten sam problem. Kurier ma w d.... dostawę i czekamy. To już 4 dni i nic... Nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~Prawda / 2023-04-09 00:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem usługę kuriera FedEx na stronie furgonetka, opłata była podana i na taką wyraziłem zgodę, po dostarczeniu przesyłki, otrzymałem e-mail za kilka dni od furgonetki, że doliczona zostaje opłata za przesyłkę niestandardową. Przesyłka była standardowa. Według FedEx ważyła więcej jak jej masa rzeczywista, gdzie nie mają na to dokumentów, nikt mi ich nie chce pokazać, bo takich nie mają z etapu ważenia paczek. Nie sądzę by nawet ją ważyli. Gdybym wiedział, że będzie dodatkowa opłata to bym szukał innej firmy kurierskiej. Najpierw ustala się cenę wykonania usługi, jeżeli odpowiada obu stronom to przechodzi się do wykonania usługi. Opłata dodatkowa podniasła koszt wykonania usługi o 200%. Złodzieje i oszuści, nikomu nie polecam ani usług Furgonetki ani FedEx.
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelne usługi Furgonetki i Fedex
  • ~Patryk / 2023-04-07 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden do dwóch tygodni oczekiwania na paczkę od czasu trafienia jej na oddział to standard w tej firmie, po prostu żenada.
  • ~Klient / 2023-04-07 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Po co podajecie termin odbioru, jak kurier się nie zjawia? Żałuje, że nie wycofałem opcji wysyłki kurierem, trzeba było zostawić paczkomaty, tam przynajmniej nie trzeba czekać z nadaniem i odbiorem, aż jaśnie kurier się zjawi, już nawet poczta polską jest sensowniejsza.
  • ~Mirek!!! / 2023-04-07 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Siódmy dzień paczka leży w oddziale Lublin. Tragedia. Nie polecam
  • ~Kinga / 2023-04-07 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nie można dodzwonić się na infolinię.
    Kurier nie dostarczył pączki a "próbował " śmiech na sali ponieważ cały czas jestem na miejscu dnoki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12596
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8034
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7683
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4103
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2425
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4652
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004