Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2247 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sylwia / 2022-08-24 13:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie dostarczył przesyłki Podejrzewam,że *się nie chciało* Na stronie Firmy pisze że Adresat nie przyjął przesyłki Nikogo nie było nikt też się nie kontaktował Tragiczny kontakt Makabra... Nie polecam
    ZaletyWsparcie Czatu
    Wadybrak kontaktu
  • ~Szoszana / 2024-07-21 19:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety firma Fedex to jakieś nieporozumienie. Moja sytuacja z tego tygodnia. Paczka miała dotrzeć w środę - otrzymałam klasycznego SMSa, że dotrze między godziną 13:00-15:00. Byłam wtedy w pracy, więc liczyłam na telefon od kuriera, wtedy przekazałabym mu, żeby zostawił przesyłkę u pani na parkingu tuż obok mojego bloku. Jest to 100% scenariusz z każdym innym kurierem - sprawdzona metoda od lat. Telefonu brak. Wchodzę na śledzenie paczki - wróciła do oddziału w Chorzowie (sytuacja miała miejsce na śląsku w Gliwicach). Szukam więc w czwartek rano jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego na internecie by się z nimi skontaktować. Wyświetlały się dwa numery - pod każdym z nich brak odzewu, wręcz słyszę regułkę w stylu "taki numer nie istnieje, sprawdź jego poprawność". W końcu doszukałam się jakiegoś innego nr tel., ale tam tylko rozmowa z botem... mimo wszystko próbuję prosić o kontakt z żywym człowiekiem, ale tam tylko usłyszałam, że oni nie mogą połączyć klienta z kurierem ani nikim więcej. Ponownie otrzymuję rano w czwartek tego samego SMSa co dzień wcześniej. W głowie mam tylko 'to jak ja teraz odbiorę przesyłkę skoro oni do mnie nie dzwonią, a ja do nich nie mogę bo nie można?". Doszperałam się na internecie, że mogę się z nimi skontaktować poprzez formularz, tak więc zrobiłam opisując obszernie mój problem, prosząc jednocześnie by pod mój nr telefonu skontaktował się ze mną kurier bo jestem znowu w tych godzinach w pracy. Pozostawiłam swojego maila i nr tel. O dziwo ktoś po kilku godzinach mi odpisał z przeprosinami, ale paczka wróciła do oddziału i zapraszają mnie po osobisty odbiór do ich oddziału do Chorzowa. No dramat. Daję "aż" dwie gwiazdki bo o dziwo był formularz na który mi ktoś nawet odpisał. Ogólnie odradzam ich bo już parę lat wcześniej miałam również z nimi okropne problemy.
    ZaletyNo ciekawe jakie?
    WadySame wady
  • ~ta-firma-to-chyba-jakiś-żart / 2022-03-08 10:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Wysłana przeze mnie paczka niedoręczona, utknięta w magazynie na końcu świata (w Indonezji), bo, jak mi wytłumaczono, "dawno nie była skanowana". Infolinia bezużyteczna, na 5 moich telefonów 4 osoby powiedziały że załatwiły sprawę. I zgadnijcie, gdzie nadal jest moja paczka? Tak jest, w magazynie w Indonezji... Małym sukcesem jest to, że ona faktycznie miała trafić do tego kraju, ale w zupełnie inny region, oraz, przede wszystkim, miała tam trafić w zeszłym miesiącu. Ostatnie skanowanie w magazynie było dwa tygodnie temu, potem cisza. Ta usługa to jakiś żart.
    Zaletybrak, totalnie zero
    Wadypaczka niedoręczona, infolinia bezużyteczna, informacje zbywające klienta
  • ~Tomasz / 2023-01-20 18:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka międzynarodowa mimo statusu "doręczona" dotarła do mnie dopiero 3 dni później. Agencja celna FedEx naliczyła VAT i zabezpieczenie opłat celnych mimo, że przesyłka była oznaczona i opisana, że zawiera bezpłatne próbki niewielkiej wartości. Na swojej stronie wyraźnie zaznaczają, że takie przesyłki nie podlegają opłatom celnym jednak odpowiedź z działu opłat celnych brzmiała: "zwolnienie z opłat dotyczy wyłącznie firm". To ciekawe bo konkurencja do tej pory nigdy nie naliczała mi takich opłat. Fakturę opłaciłem w grudniu a dziś otrzymuję już kolejne wezwanie do zapłaty. Oczywiście kontaktu zero mimo przesłania danych potwierdzających wniesienie opłaty ponad dwa tygodnie temu. Na pewno nie skorzystam już z oferty żadnej firmy oferującej wysyłkę za pośrednictwem FedEx!
    ZaletyPrzesyłka dotarła
    WadyBrak profesjonalizmu w każdej dziedzinie.
  • ~Tomasz / 2023-11-14 21:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Agresywny kurier. Po zapytaniu o powód opóźnienia dostarczenia przesyłki, kurier stał się bardzo agresywny. Po prośbie o kulturalne zachowanie. Chciał się brać do rękoczynów, z tekstem - chcesz gościu z liścia. widziałem już różne zachowania kurierów z innych firm. Ale takiego chamstwa i agresji w stosunku do klienta - nigdy. Nie korzystajcie z usług tej firmy, bo może być groźnie.
    WadyAgresywny kurier
  • ~Tomek / 2022-08-23 10:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalna obsługa przesyłek zagranicznych przez oddział polski i utrudniony kontakt z pracownikami. Zgłoszenie celne zrobione przez FedEx zawierało błędy. Reklamacja była rozpatrywana przez 8 miesięcy!! Brak możliwości kontaktu telefonicznego z konkretnym działem a na odpowiedź na maile czeka się 1-2 miesiące. Pisma papierowe np. z bezpodstawnym wezwaniem do zapłaty z terminem zapłaty 2 tygodnie od wysłania listu... dochodzą po 4-5 tygodniach (już po terminie) bo są kolportowane drogą wewnętrzną przez kurierów... po prostu ŻENADA.
    FedEx posiada Infolinię, która jednak jest realizowana przez zewnętrzną firmę i można na niej co najwyżej sprawdzić status przesyłki. Brak możliwości uzyskania informacji bardziej szczegółowych lub np. przełączenia się do działów odpraw/korekt celnych, księgowych.
  • ~Tomi / 2022-05-31 17:53
    Ocena: 1.33 / 5
    TOTALNIE NIE POLECAM usługi kurierskiej tej pseudo "firmy" chyba że największemu wrogowi. System przekierowania paczki pod inny adres to dno, wodorosty i metr mułu. O/konin nie wywiązuje się z obowiązków. Kurier poraża brakiem kompetencji. Zero informacji dlaczego nie doręczy paczki. Jaśnie oddział miał w poważaniu przygotowanie etykiety. itp,itd. Tak pracujecie na swoja opinie. Szkoda, że nie można dać oceny poniżej zera
    Zaletypolecam wrogowi
    Wadywszystko
  • ~Urban80 / 2022-12-05 07:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Cena może na początku atrakcyjna.
    Ale później, dopłaty niewiadomo za co
    Innymi kurierami wychodzi w sumie taniej
    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyDoliczanie dopłat za nie wiadomo co.
  • ~Weronika / 2022-08-27 08:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka wysłana Polska-Norwegia 10.07. anulowana ok. 28.07 (miała dodając w max 5 dni, po ponad dwóch tygodniach kiedy zadzwoniliśmy na infolinię powiedzieli że jeszcze miesiąc będzie szła). Paczka wysłana z Polski do Norwegii, a po drodze była we Francji i Niemczech... Po anulowaniu mija miesiąc a jej nadal nie ma u mnie. Zero kontaktu ze strony FedEx. Porażka na całej linii, jeżeli ktoś kiedyś będzie się zastanawiał czy skorzystać z usług tej firmy, PROSZE NIE ROB TEGO.
    PS w paczce był bardzo ważny laptop.
    WadyCzas dostarczenia
    Brak kontaktu
  • ~Xxx / 2022-06-28 13:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia dno i metr mułu paczka miała dojść do piątku jest wtorek i ten cymbał kolejny raz wpisał że nie ma nikogo w domu i paczka kolejny raz jedzie na magazyn brama otwarta wszyscy w domu
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~zniesmaczona / 2022-05-06 16:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem odbiorcą - brak informacji o nadaniu przesyłki, brak informacji o terminie dostarczenia. Brak kontaktu telefonicznego ze strony kuriera, kiedy nikogo nie zastał pod podanym adresem - gdyby Fedex przesyłał informację o terminie dostarczenia paczki, jak to ma miejsce w innych firmach kurierskich, to kurier nie odbiłby się od drzwi dwukrotnie, bo zapewne wtedy ktoś czekałby na niego. Otrzymałam informację, że kurier się nie kontaktuje z odbiorcą, bo Nadawca nie zaznaczył takiej opcji... Czy ktoś mi to wytłumaczy? Kurierzy innych firm dzwonią i upewniają się, czy jestem, informują, kiedy będą z paczką.
    Brak możliwości rozmowy telefonicznej w przypadku, gdy nie ma się podpisanej umowy. Odsyłają do chatu, który działa jak chce i trzeba długo czekać, żeby ktoś się odezwał.
    W moim rankingu na najgorszą firmę kurierską, Fedex zajmuje "zaszczytne" 1 miejsce i pokonuje mojego dotychczasowego faworyta.
    Zaletynie zauważyłam
    Wadybrak jakiegokolwiek kontaktu z klientem (odbiorcą)
    brak profejonalizmu
  • ~Zorro / 2022-07-13 16:15
    Ocena: 1.33 / 5
    H.. z tą firmą nie idzie się dodzwonic pie...tylko zadzwoń tu zadzwoń tam a ...i tak nikt nie odbiera
    WadyBrak kontaktu
  • ~- / 2022-12-19 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalnie odradzam!
    Paczka nie dotarła w terminie, jaki był wpisany w systemie. Kontaktowałam się z firmą wielokrotnie.
    Obsługa klienta jest fatalna.
    Po kilku dniach zwłoki paczkę pozostawiono pod drzwiami bez jakiejkolwiek informacji, pomimo tego, że informowałam o braku możliwości odbioru.
  • ~... / 2021-08-11 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka przez tydzień krążyła po Polsce, bo kurier twierdził, że mój adres nie istnieje. Ostatni kontakt, a było kilka z infolinią TRAGEDIA. Pani stwierdziła, że chce mi pomóc, ale ja nie potrafię grzecznie się zachowywac.
    Telefonu do kuriera nie udostępnia, kontaktu @ również, bo wysyłający niw wykupił dla mnie takiej usługi, a wogole to kurierzy nie mają służbowych telefonów tylko prywatne, więc ich nie udostępniają.
    To w końcu czy trzeba wykupić usługę kontaktu z kurierem czy numer, który ma kurier jest prywatny, nic dodać, nic ująć.
    A Pani zdziwiona, że skoro jest jedyną osobą z którą jest możliwość porozmawiać musi wysłuchać wściekłego klienta i życzy sobie, żeby ją szanowac.
    WadySame wady, porażka.
  • ~... / 2022-12-07 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zostawił paczkę pod bramą gdy nikogo nie było w domu. Po telefonie do niego stwierdził że paczka jest ubezpieczona i nie ma czasu na rozmowę ze mną. Korzystałam z usług wielu firm ale pierwszy raz trafił mi się taki beznadziejny przypadek. Obowiązkiem jest dostarczenie przesyłki do rąk a nie zostawienie jej pod bramą tak żeby ktoś mógł przyjść i ją ukraść.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele
  • ~&&& / 2022-03-10 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci są bardzo powolni, nic nie można załatwić na infolinii. Paczka przyszła z 10 dniowym opóźnieniem. Szkoda czasu na tę pseudo firmę.
    Zaletyjeśli ktoś cierpi na bezsenność to spokojnie uda mu się zasnąć "rozmawiając" na infolinii
    Wadypraca "południowców"
  • ~6231549320111 / 2020-02-19 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kuerier zamówiony w niedzielę. Odbiór przesyłki w poniedziałek. Odebrali we wtorek. W Środę miała być dostarczona, już dostałem informacje, że jej nie dostarczą.
    Zaletybrak
    WadyDługi czas oczekiwania, brak dotrzymywania terminów
  • ~A / 2022-12-16 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to zero. Jedna gwiazdka to za dużo. Zero możliwości kontaktu ze strony odbiorcy przesyłki. Przesyłka miała się u mnie pojawić kilka dni temu a ślad po niej zaginął.
  • ~A / 2022-12-29 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Dno dno dno. Czy tam ktos w ogole pracuje!!!!!!!
    ZaletyDno.
    WadyDno.
  • ~A / 2023-07-07 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma kurierska to jakaś porażka. Przesyłka 40 km przez 2 dni nie mogła dotrzeć. Prędzej odebrałam ją osobiście, szkoda tylko, że za paliwo nie zwracają. Jakichkolwiek informacji brak. W skali 1-10 daję -10.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12758
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8178
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7772
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4150
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4149
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2478
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4872
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4600
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148