strona 22 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Marta / 2023-05-04 14:43
Kurier zaznaczył awizo pomimo iż byłam w domu . Brak możliwości kontaktu z kurierem. Brak współpracy -
-
~tomala / 2023-05-04 11:05
Brak możliwości kontaktu z kurierem. DNO!!!!!!!! ZaletyżadnychWadyWszystko do D... -
~olo / 2023-05-02 13:45
Spróbuje otrzymać FV za należności celno-skarbowe w imporcie a później poprawić błędnie wystawioną FV. Mission impossible. Brak kontaktu a na infolinii głupi automat=ściana. ZaletyBrakWadySame -
~Przemysław / 2023-05-02 10:27
Sprawdzajcie, czy strona gdzie kupujecie wysyła przez FedEx. Jeśli tak - wybierzcie inna formę dostawy.
Od 2 tygodni czekam na paczkę. Wartość 1 000 złotych. Miała przyjsc po 3 dniach. Żenada.
Obsługa klienta nie istnieje. Możecie pogadać z botem na czacie lub telefonicznie. Również z botem.ZaletyBrak -
~Rafał / 2023-05-02 09:02
Brak kontaktu z kurierami, zero odpowiedzialności za przesyłki , oszustwa w postaci niedoręczania przesyłek z powodu braku odbiorcy co w moim przypadku było bzdurą. Pod wskazanym adresem prowadzę działalność gospodarczą a firma była czynna cały czas. Do tego gdy chcesz ukierunkować kuriera to na stronie mają czat z robotem, z którym nie idzie się dogadać. Jak już przejdziesz go to łączy cie z człowiekiem , jednak jego inteligencja i chęć pomocy jest na równi z robotem. Jak dla mnie FedEx to dno , nigdy już nie skorzystam ani nie wybiorę usług z FedEx`u ZaletybrakWadybrak kontaktu z kurierem i zero odpowiedzialności -
~Sara / 2023-04-30 19:12
Dnia 15.03 wysłałam paczkę na Islandię priorytetem. Nr listu przewozowego 395764571851. Paczka do tej pory nie dotarła do miejsca docelowego, zero informacji pomimo prób kontaktu co się dzieje z paczką. Mija półtora miesiąca, paczka miała dotrzeć w 1 dzień roboczy, oczywiście miałam na uwadze, że może się przedłużyć z racji odległości od Polski. Od 3 tygodni praktycznie stoi w miejscu, w punkcie celnym na Islandii i nikt nie może podać mi informacji, co zrobić by ta paczka dotarła na miejsce lub ją zwrócono. Żenada. ZaletynicWadywszystko -
~Edi_pat / 2023-04-29 08:26
Chamski kurier, bezczelny i nie miły, nigdy w życiu fedex -
~Marek Tadeusz / 2023-04-28 18:10
FedEx express to masakra jakas,paczka miala dojsc w ciagu 1 dnia, czekam juz 3 dzieñ i nic, 120zl za 0.5kg.Nikomu nie polecam!
Do obslugi klienta nie mozna sie do dzwonicZaletyZadnych zaletWadyFedEx to wada nie firma -
-
~Mama37 / 2023-04-26 16:17
Nie polecam bardzo nie miły kurier porażka zero kultury -
~Mateusz / 2023-04-25 16:46
Nie polecam. Drugi dzien z rzedu nie pojawil sie kurier po odbior paczki. Najgorsza firma kurierska ever! -
~Dawid / 2023-04-25 14:24
wysłałem paczkę przez allekurier,ubezpieczyłem ją. Zapłaciłem za usługę 404 zł . Przesyłka nie został zrealizowana co. więcej nie odzyskałem produktu a ubezpiecznia mi nie przyznali. jestem do tyłu o wartość usługi oraz zabrany mi produkt o wartości prawie 3000zł, którego nie odzyskałem. Bardzo NIE POLECAM. Radze unikać. Wadynie zrealizowana przesyłka, brak przyznania ubezpiecznie, brak zwrotu towaru -
~Karolina / 2023-04-24 19:53
Czekałam na paczkę z Rossmanna. Wybrałam fedex, zedycowanie mój duży błąd. Kurier dzwonil do mnie, ale niestety będąc w pracy nie mogłam odebrać telefonu. W domu było 5 osób, które mogły bez problemu odebrać paczkę. Kurier nie pojawił się z paczka, a o tym, że niby próbował ją dostarczyć dowiedziałam się z maila, ponieważ okazało się, że paczka wraca do nadawcy. Totalne lenistwo i brak chęci że strony kuriera. WadyBrak zaangażowanie z pracy i pójście na łatwiznę -
~Dorota / 2023-04-24 11:18
Nie polecam tej firmy , nigdy na czas , dostajesz informacje że dziś będzie przesyłka a ona nie dociera ZaletyBrakWadyWszystko -
~Lord / 2023-04-24 02:48
Przesyłka z Turcji szła 2 dni do Polski - w Polsce leży już 5 a biuro obsługi klienta ma go w d… Generalnie żadnej informacji czy pomocy. ZaletyŻadnych!WadyPrzesyłka leży już 5 dni w kraju i nie spiesza sie z dostawa. Fatalna obsługa klienta. Nigdy nie skorzystam nawet gdyby miało być za darmo!!! -
~Vitek Prytek / 2023-04-23 12:54
Witam!
Nagorsza firma świadcząca usługi kurierskie.
Kieyś ok, aktualnie dno.
Przesyłka realizowana przez Vershold Polska (kolejne dno),
mimo wsześniejszej prośby o InPost (paczkomat).
Możliwe, że mają jakąś umowę...
Jedynie na plus, kurier. Choć uszkodził opakowanie,
dostarczył towar następnego dnia...
Osobiście, nigdy więcej (zarówno FeDex jak i gwaranta Biedronki, Vershold).ZaletyBrak, podobnie jak powinno gwiazde, jedna wymagana :(Wady1-Po zmianie opcji odbioru, zablokowany pogląd "statusu korespondencji";
2-Po kontakcie z konsultantką (drugą), brak zmiany w/w statusu;
3-Brak informacji o godzinie doręczenia (jedyne info - do końca dnia...);
4-Korespondecja uszkodzona (pomimo zabezpieczenia grubą warstwą folii bąbelkowej);
5-Odradzam, najgorsza obsługa oraz trasport...
5- -
~Krxysiek / 2023-04-21 16:44
Najgorsza firma kurierska. Spróbujcie kupić cóż poza Unią. Ukryte koszty położą was na łopatki. Mafia i złodzieje. -
-
~Iwona / 2023-04-20 15:17
Wczoraj odebrali paczkę a dziś mi ją dostarczyli zamiast do odbiorcy.
Rozmowa z kurierem bezsensowna, odmówił złożenia druku reklamacyjnego.ZaletyBrak -
~Marek8080000 / 2023-04-19 14:59
Zamówiłem jedzenie dla Kociaków w sobotę firma Zooart wysłała w poniedziałek rano jest środa przesyłki nie ma ... tragedia nie polecam tej firmy FedEx zero kontaktu bród smród i dziadostwo karma to nie spodnie nie buty kociaki nie mają co jeść -
~odbiorca / 2023-04-19 13:29
Brak kontaktu i ogólnie olanie klienta a co się rozpisywać dno -
~Rafał / 2023-04-19 10:49
Od czasu kiedy zmienił sie kurier tj od poczatku kwietnia , nowy kurier nie przyjezdza po paczki w dniu kiedy sa gotowe do odbioru !!
strona 22 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »