Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2212 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ana / 2023-05-19 13:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorsza firma
    Zero kontaktu telefonicznego
    Na maila nie odpowiadają, faktury są wystawiane zle, cały czas przychodzą wyzwania do zapłaty do opłaconych faktur
  • ~Klient / 2023-05-19 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam a wręcz odradzam współpracę ztą firmą. Nierzetelni, fałszywe informacje uzyskiwane od konsultanta. Błędne informacje w mailu o terminie doręcznia przesyłki, brak kontaktu z kurierem. Brak podjęcia doręczenia w rezultacie czego przesyłka wraca do nadawcy.
    ZaletyBrak
  • ~Ola / 2023-05-18 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam na pewno! Czas dostawy - 0, obsługa i reklamacje - wielkie 0. Na infolinii siedzą ludzie niekompetentni, nie potrafią pomóc, wygłaszają gotowe formułki i odsyłają na czat do rozmowy z komputerem! Firma na wielkie 0!
    ZaletyBrak
    WadyWszelkie możliwe
  • ~Wald / 2023-05-18 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie korzystajcie z usług FedExem. Przesyłka na pewno nie będzie dostarczona w deklarowanym terminie, jeśli w ogóle będzie. Zero kontaktu w sprawie opóźnienia dostawy, zero kontaktu z kurierem, kompletna nierzetelność
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiekompetencja ze strony kuriera jaki ze strony infolinii bardzo nieprzyjemna pani na infolinii
  • ~Dominik / 2023-05-18 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś kpina, kurier rzucił moją przesyłke za ogrodzenie sąsiadów, zero kobtaktu, odrzucanie połączeń, nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyOwiele za dużo
  • ~Ania / 2023-05-18 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier 3 dni z rzędu odsyłał paczkę do magazynu, mimo , że byłam codziennie w domu . Zero kontaktu
    Na infolini niczego nie da się dowiedzieć, jeżeli nie ma się wykupionego abonamentu.
    Nie polecam tej firmy .
  • ~GosiaD / 2023-05-18 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nie skorzystam z usług FedEx. Od 4 dni przesyłka jest ciągle zwracana przez kuriera do oddziału, bez podjęcia próby doręczenia (jestem caly czas w domu). Zero kontaktu ze strony kuriera, nie ma normalnej infolinii, gdzie można się dowiedzieć czegoś na temat swojej paczki. Rozmowa z czatbotem nie ma sensu. Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia.
    ZaletyZadne
    WadySame wady
  • ~Monika / 2023-05-17 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem akurat dziś cały dzień w domu. Poza mną dwie inne osoby. Kurier zaznaczyl, że mnie nie ma i nie doręczył mi przesyłki.
    To już mój drugi problem z tą firmą.
    Nie ma możliwości skontaktowania się.
    WadyBrak możliwości skontaktowania sie.
    Brak kuriera.
  • ~Andrzej / 2023-05-15 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety kurier ma w dupie klientów w piątki w Ostrowach nad Okszą. Po prostu go nie było. Zero kontaktu czy np powiadomienia.Taka sytuacja miała już miejsce w zeszłym roku. Brak możliwości skontaktowania się z oddziałem w Częstochowie. W necie info że w sobotę jest otwarte do 12:00. Niestety po dojechaniu... zamknięte. Jakieś chore numery na infolinię, w Polsce po angielsku???
    W czwie w pracy nie potrafią odebrać paczki przez kilka dni.
    Firma poniżej krytyki. Przedsiębiorcy korzystający z ich usług tracą klientów. To żart a nie firma. Z żadną inną firmą kurierską nie miałem takich kłopotów, nigdy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Xxx / 2023-05-15 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy FedEx, kurier nie uprzejmy. Przesyłki niedostarczone na czas. Zero kontaktu telefonicznego z tą firmą, nie można się wogule dodzwonić. Kurier przychodzi z paczką o której chce. Nie polecam i odradzam firmę FedEx.
    ZaletyBrak
    WadyPaczki awizowane i odsyłane, brak kontaktu z klientem
  • ~Guga / 2023-05-14 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, dwukrotnie miałam okazję skorzystać z usług firmy Fedex. I to było o dwa razy za dużo. Nie polecam nikomu korzystać z ich usług, chociaż nie wiem, czy usługą nazwać to można. Za każdym razem nie doczekałam się kuriera z przesyłką, choć wcześniej otrzymałam smsa z powiadomieniem. Zmarnowany czas. Próby dodzwonienia się do firmy przez długi czas kończyły się niepowodzeniem. Chciałam się dowiedzieć, gdzie jest moja paczka, dlaczego kurier jej nie dostarczył, dlaczego nie dostałam żadnej informacji.
    W końcu, gdy udało się dodzwonić, konsultant poinformował mnie, że paczkę łaskawie mogę odebrać osobiście. Usługa za dostarczenie paczki do domu była oczywiście opłacona. Wydaje mi się, że jeżeli firma nie radzi sobie z logistyką, nie traktuje poważnie swoich klientów, wręcz ich lekceważy, należałoby się zastanowić nad przebranżowieniem np. sprzedawaniem gaci na bazarze. Myślę, że ten biznes w sam raz pasowałby do kwalifikacji pracowników Fedexu. Życzę powodzenia w rozwijaniu nowej działalności. Żegnam ozięble
    ZaletyBrak
    Wadyolewanie klientów, niedostarczanie paczek, brak możliwości kontaktu z konsultantem
  • ~Klientka / 2023-05-12 09:23
    Ocena: 2.67 / 5
    PS. Do wirtualnego asystenta pisałam bez błędów.
  • ~Klientka / 2023-05-12 09:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak możliwości połączenia z konsultanyem, chyba, że mamy konto klienta (chyba płatne?). Nie ma również numeru do kuriera. Zadałam pytanie na stronie FedEx i wirtyalny asysten go nie rozumie. Pierwszy i ostatni raz korzystam z usług tej firmy.
  • ~Patryk / 2023-05-11 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletny brak kontaktu - nie ma możliwości połączenia się z prawdziwym konsultantem a bot w razie jakichkolwiek komplikacji jest bezużyteczny.
    Mała przesyłka ekspresowa z zagranicy za której samą wysyłkę zapłaciłem 90 EUR po 10 dniach dalej nie dostarczona.
    Grożą że odeślą przesyłkę nadawcy jeśli nie doślę dokumentów - dosyłałem 3-krotnie - żadnego odzewu czy jest ok czy nie... Chyba nie.
  • ~Bartek / 2023-05-11 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma nie polecam brak numeru do kuriera kurier nie dostarczył paczki mimo czekania na niego w domu
  • ~JRM / 2023-05-10 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    SKANDAL !
    Nie korzystajcie z usług sprzedawców, którzy przesyłają FedExem. Przesyłka na pewno nie będzie dostarczona w deklarowanym terminie, jeśli w ogóle będzie. Zero kontaktu w sprawie opóźnienia dostawy, zero kontaktu z kurierem, kompletna nierzetelność.
  • ~Ryszard / 2023-05-10 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka istnieje w Polsce,przesylk nadana w tamtym tygodniu do dziś nie ma przesyłki.Napisal bym więcej ale oni i tak nic sobie z tego nie robią.Nigdy więcej takich firm kurierskich omijać z daleka tą firmę
    ZaletyZadne
    WadyNie ma punktualność
  • ~Boryss / 2023-05-10 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu, cały dzień zmarnowany, czekam od rana, jest 14.00. Oczywiście info było, że paczka będzie dostarczona. Porządne firmy kurierskie podają tel. do kuriera i orientacyjne godziny dostarczenia paczki. Jak najdalej od Fedexa.
  • ~Wkurzona / 2023-05-09 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, dramat i jeszcze kłamią! Cały dzień czekam na przesyłkę, zero kontaktu i jeszcze kretyn napisał, że paczka niedostarczona bo nikogo nie było w domu! Bardzo mi zakeżało, bo w paczce były zaproszenia z terminem, datą. Ja sb go jutro pożyczę za te kłamstwa! Nie polecam oczywiście ???? Nawet na jedną gwiazdkę nie zasługują.
    ZaletyBrak
  • ~Kam / 2023-05-09 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat firma brak kontaktu, nie przywoza na czas przesylek, telefon rozlaczaja, brak kontaktu z kurierem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12596
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8033
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7683
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4103
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2425
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004