strona 21 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~Nensi / 2021-06-29 12:42
Nie dość ze zgubiono jedna z moich paczek i przyjechała o jeden dzień później od dwóch pozostałych to jeszcze została uszkodzona. Najgorsza firma przesyłkowa jakiej używałam nigdy więcej. -
-
~niezadowolonaklientka / 2020-12-30 14:39
Nie polecam. Paczka nie została dostarczona pomimo tego, że wysłano mi smsa z terminem doręczenia, po czym przez kolejne dni nadal zalega na magazynie. Numer śledzenia przesyłki otrzymałam dopiero po rozmowie z konsultantem na infolinii. Całkowite ignorowanie i brak szacunku dla odbiorców i ich czasu. Nigdy więcej nie zdecyduje sie na wybór tej firmy. -
~oli / 2021-10-21 12:39
Kurier przekazał paczkę innej osobie z mojego budynku, bez mojej zgody, nie podejmując nawet próby kontaktu ze mną. -
~ONYX77 / 2019-06-13 11:21
Historia podróży
Data / czas Aktywność Lokalizacja
13-06-2019 01:02 Przesyłka w oddziale FedEx. WARSZAWA
13-06-2019 01:02 Przesyłka w oddziale FedEx. WARSZAWA
12-06-2019 00:17 Przesyłka w oddziale FedEx. WARSZAWA
12-06-2019 00:17 Przesyłka w oddziale FedEx. WARSZAWA
11-06-2019 00:59 Przesyłka w oddziale FedEx. WARSZAWA
11-06-2019 00:59 Przesyłka w oddziale FedEx. WARSZAWA
10-06-2019 17:55 Przesyłka w oddziale FedEx. WROCŁAW
10-06-2019 14:42 Kurier odebrał przesyłkę od nadawcy. WROCŁAW
10-06-2019 07:54 Przesyłka przygotowana przez nadawcę do odbioru przez kuriera FedEx. WROCŁAWWadyBrak jakikolwiek odzewu na monity reklamacji mail-owych i 6 krotne dowiadywanie się telefoniczne .Przesyłka jest skanowana w nocy na magazynie i na tym się kończy. -
~Opiniuje / 2021-01-26 07:17
Paczka miała być na poniedziałek ale nie było bo nie odebrałem telefonu z samego rana (gdyż spałem dość logiczne), na co kurier napisał że mam się do niego odezwać po paczkę. Dzwoniłem kilka razy 2h po jego próbie dodzwonienia 0 kontaktu na sms też mija kolejny dzień i nie mam odpowiedzi. Płace im za dostarczenie przesyłki to powinni dostarczyć a nie jakieś nie wiem upewnianie się że jestem w domu dzwoniąc do mnie z samego rana? Komedia WadyKurier
Komunikacja -
~pastryk / 2021-06-09 16:04
Najgorsza firrma z wszystkich
nie dojezdza na czas
sekretarka po 5 minutach klikania dopiero zaczyna laczyc z obsluga -
~Patrycja / 2022-01-14 18:03
Firma żenująca, wysyłają sprzeczne wiadomości. Podają, że przesyłka będzie dostarczona w godzinach 14-17, niestety przesyłki i jakiekolwiek informacji czemu nie nastąpi doręczenie brak. Dzwoniąc na infolinię odsyła do czatu... Kiedy już uda się skontaktować z osobą to mam wrażenie, że pracownicy nie umieją czytać ze zrozumieniem. Co więcej powołują się na regulamin choć takich rzeczy nie ma w nim napisanych... Żenujące!!! ZaletyBrakWadyorganizacja
komunikacja!!!
brak nr bezpośrednio do kuriera
beznadziejna infolinia -
~PREZENTY ŚWIĄTECZNE / 2022-12-20 11:01
Fedex to złodzieje! Nie korzystać z tej firmy!
Ukradli wartościową paczkę z prezentami na święta dla rodziny.
Kontakt tylko i wyłącznie na czacie dla prywatnych osób. Teraz nawet nie odpisują na moje wiadomości. Paczka nadana w Rzeszowie miała dojechać jedynie do Krakowa. Kurier przyjechał po kilku dniach od nadania ale bez paczki.ZaletyBrakWadyPracownicy to Złodzieje, lenie, kłamcy
Brak profesjonalizmu
Obsługa klienta na poziomie zerowym
Brak komunikacji -
-
~Rafał / 2022-12-23 10:36
Obsługa klienta, który czeka na paczkę i stara się cokolwiek ustalić nie istnieje. Informacje na czacie można uzyskać dopiero wówczas jak wyrazi się zgodę na przekazywanie danych osobowych nawet podmiotom spoza granic naszego kraju. Absurd!!!! Do tego infolinia o przesyłkach działa tylko dla osób posiadających nr. klienta. Jak nie ma się nr. klienta połączenie jest zrywane. Nadawca nawet nie uprzedził mnie, że nadaje przesyłkę tym kurierem. Zdumiony jestem jak w obecnych czasach TAK fatalnie działająca firma jeszcze funkcjonuje. DRAMAT stanu obsługi!!!!! -
~Roxie / 2023-06-07 21:37
Paczki nie docierają na czas. Czekam już ponad tydzień na paczkę. Minus tego, ze kontakt tylko mail, co utrudnia. Brak kontaktu z kurierem. Szczerze? Nie polecam tej firmy kurierskiej. Zawiodłam się strasznie. Jeszcze nigdy nie miałam takiej sytuacji. Uprzedzam przed ta firma kurierska (FEDEX) ZaletyBrakWadyDuże -
~Sign / 2021-10-10 12:04
Paczki nie sa dostarczane w terminie. Żeby im się zgadzało w papierach zmieniają numer listu przewozowego z inną datą nadania. Brak możliwości złożenia reklamacji, ponieważ strona nie działa. Biuro obsługi klienta nie rozwiązuje problemu. -
~Sprzedawca / 2022-06-14 14:44
Beznadziejna firma, jako sprzedawca nie polecam. Kurier przyjeżdża po paczki o 10 rano, a dzisiaj nie przyjechał wcale. Numeru do niego oczywiście nie ma. Infolinia zamiast połączyć z konsultantem odsyła do czatbotu na stronie i się rozłącza. Czatbot z kolei jakby nie rozumiał polsku i nic, oprócz wysyłania niepotrzebnych linków, nie umie. Lepiej bym już dopłaciła parę złotych i zleciła innej firmie. A teraz mam opóźnienie w dostawie i muszę przepraszać Klientów! Zaletystosunkowo niska cenaWadybrak kontaku z kurierem
infolinia nie działa
chatbot do niczego się nie nadaje -
~Sylwia / 2021-04-30 23:19
Na 10 wysylanych paczek, z jefnej cos ginie, brak mozliwosci uzyskania jakiejkolwiek reklamacji pomimo ze paczki sa ubezpieczone
Jak mozna zagladac w czyjes paczki i wyjmowac towar, kogo oni zatrudniaja? To nie sa ludzie, zawsze niezadowoleni, zawsze szybko, rzucaja paczkami przy zabieraniu od klienta, nie rozumiem,nie pasuje komus praca to niech szuka innej, a nie bedzie wyzywal sie na paczkach, a zwroc im uwage????, biuro obslugi? Nie mozna tego tak nazwac, masakra, czlowiek wydaje kase na oplaty a potem okazuje sie ze jest jeszczd okradany, Nie Polecam, nie liczcie na jakikolwiek zwrot kasy, nie z ta firmaZaletyJedynie czas dostawy,WadyCala masa -
~Sylwia / 2022-08-24 13:52
Kurier nie dostarczył przesyłki Podejrzewam,że *się nie chciało* Na stronie Firmy pisze że Adresat nie przyjął przesyłki Nikogo nie było nikt też się nie kontaktował Tragiczny kontakt Makabra... Nie polecam ZaletyWsparcie CzatuWadybrak kontaktu -
~Szoszana / 2024-07-21 19:00
Niestety firma Fedex to jakieś nieporozumienie. Moja sytuacja z tego tygodnia. Paczka miała dotrzeć w środę - otrzymałam klasycznego SMSa, że dotrze między godziną 13:00-15:00. Byłam wtedy w pracy, więc liczyłam na telefon od kuriera, wtedy przekazałabym mu, żeby zostawił przesyłkę u pani na parkingu tuż obok mojego bloku. Jest to 100% scenariusz z każdym innym kurierem - sprawdzona metoda od lat. Telefonu brak. Wchodzę na śledzenie paczki - wróciła do oddziału w Chorzowie (sytuacja miała miejsce na śląsku w Gliwicach). Szukam więc w czwartek rano jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego na internecie by się z nimi skontaktować. Wyświetlały się dwa numery - pod każdym z nich brak odzewu, wręcz słyszę regułkę w stylu "taki numer nie istnieje, sprawdź jego poprawność". W końcu doszukałam się jakiegoś innego nr tel., ale tam tylko rozmowa z botem... mimo wszystko próbuję prosić o kontakt z żywym człowiekiem, ale tam tylko usłyszałam, że oni nie mogą połączyć klienta z kurierem ani nikim więcej. Ponownie otrzymuję rano w czwartek tego samego SMSa co dzień wcześniej. W głowie mam tylko 'to jak ja teraz odbiorę przesyłkę skoro oni do mnie nie dzwonią, a ja do nich nie mogę bo nie można?". Doszperałam się na internecie, że mogę się z nimi skontaktować poprzez formularz, tak więc zrobiłam opisując obszernie mój problem, prosząc jednocześnie by pod mój nr telefonu skontaktował się ze mną kurier bo jestem znowu w tych godzinach w pracy. Pozostawiłam swojego maila i nr tel. O dziwo ktoś po kilku godzinach mi odpisał z przeprosinami, ale paczka wróciła do oddziału i zapraszają mnie po osobisty odbiór do ich oddziału do Chorzowa. No dramat. Daję "aż" dwie gwiazdki bo o dziwo był formularz na który mi ktoś nawet odpisał. Ogólnie odradzam ich bo już parę lat wcześniej miałam również z nimi okropne problemy. ZaletyNo ciekawe jakie?WadySame wady -
~ta-firma-to-chyba-jakiś-żart / 2022-03-08 10:39
Wysłana przeze mnie paczka niedoręczona, utknięta w magazynie na końcu świata (w Indonezji), bo, jak mi wytłumaczono, "dawno nie była skanowana". Infolinia bezużyteczna, na 5 moich telefonów 4 osoby powiedziały że załatwiły sprawę. I zgadnijcie, gdzie nadal jest moja paczka? Tak jest, w magazynie w Indonezji... Małym sukcesem jest to, że ona faktycznie miała trafić do tego kraju, ale w zupełnie inny region, oraz, przede wszystkim, miała tam trafić w zeszłym miesiącu. Ostatnie skanowanie w magazynie było dwa tygodnie temu, potem cisza. Ta usługa to jakiś żart. Zaletybrak, totalnie zeroWadypaczka niedoręczona, infolinia bezużyteczna, informacje zbywające klienta -
-
~Tomasz / 2023-01-20 18:38
Paczka międzynarodowa mimo statusu "doręczona" dotarła do mnie dopiero 3 dni później. Agencja celna FedEx naliczyła VAT i zabezpieczenie opłat celnych mimo, że przesyłka była oznaczona i opisana, że zawiera bezpłatne próbki niewielkiej wartości. Na swojej stronie wyraźnie zaznaczają, że takie przesyłki nie podlegają opłatom celnym jednak odpowiedź z działu opłat celnych brzmiała: "zwolnienie z opłat dotyczy wyłącznie firm". To ciekawe bo konkurencja do tej pory nigdy nie naliczała mi takich opłat. Fakturę opłaciłem w grudniu a dziś otrzymuję już kolejne wezwanie do zapłaty. Oczywiście kontaktu zero mimo przesłania danych potwierdzających wniesienie opłaty ponad dwa tygodnie temu. Na pewno nie skorzystam już z oferty żadnej firmy oferującej wysyłkę za pośrednictwem FedEx! ZaletyPrzesyłka dotarłaWadyBrak profesjonalizmu w każdej dziedzinie. -
~Tomasz / 2023-11-14 21:10
Agresywny kurier. Po zapytaniu o powód opóźnienia dostarczenia przesyłki, kurier stał się bardzo agresywny. Po prośbie o kulturalne zachowanie. Chciał się brać do rękoczynów, z tekstem - chcesz gościu z liścia. widziałem już różne zachowania kurierów z innych firm. Ale takiego chamstwa i agresji w stosunku do klienta - nigdy. Nie korzystajcie z usług tej firmy, bo może być groźnie. WadyAgresywny kurier -
~Tomek / 2022-08-23 10:56
Fatalna obsługa przesyłek zagranicznych przez oddział polski i utrudniony kontakt z pracownikami. Zgłoszenie celne zrobione przez FedEx zawierało błędy. Reklamacja była rozpatrywana przez 8 miesięcy!! Brak możliwości kontaktu telefonicznego z konkretnym działem a na odpowiedź na maile czeka się 1-2 miesiące. Pisma papierowe np. z bezpodstawnym wezwaniem do zapłaty z terminem zapłaty 2 tygodnie od wysłania listu... dochodzą po 4-5 tygodniach (już po terminie) bo są kolportowane drogą wewnętrzną przez kurierów... po prostu ŻENADA.
FedEx posiada Infolinię, która jednak jest realizowana przez zewnętrzną firmę i można na niej co najwyżej sprawdzić status przesyłki. Brak możliwości uzyskania informacji bardziej szczegółowych lub np. przełączenia się do działów odpraw/korekt celnych, księgowych. -
~Tomi / 2022-05-31 17:53
TOTALNIE NIE POLECAM usługi kurierskiej tej pseudo "firmy" chyba że największemu wrogowi. System przekierowania paczki pod inny adres to dno, wodorosty i metr mułu. O/konin nie wywiązuje się z obowiązków. Kurier poraża brakiem kompetencji. Zero informacji dlaczego nie doręczy paczki. Jaśnie oddział miał w poważaniu przygotowanie etykiety. itp,itd. Tak pracujecie na swoja opinie. Szkoda, że nie można dać oceny poniżej zera Zaletypolecam wrogowiWadywszystko
strona 21 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »