Nie dostarczają w terminie, dodzwonić się trudno, a jak już się uda, to nie potrafią wyjaśnić sytuacji i się rozłączają. Adres oddziału w Lublinie jest fikcyjny (pod tym adresem jest osiedle mieszkaniowe lub łąki).
Zaletybrak
Wadyopisane powyżej
~Nn / 2023-05-31 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa, nie można się dodzwonić, czekam na przesyłkę i nie mam pojęcia, czy będzie dostarczona dziś, jutro czy w przyszłym tygodniu.
Masakra
ZaletyBrak
WadyBrak informacji, zero kontaktu.
~jacob / 2023-05-31 11:26
Ocena: 2.33 / 5
Najgorsza firma kurierska jaka istnieje nie polecam wymyślaj wezwania do zapłaty chcą by się kontaktować rozwamiasz z czat botami nie ma możliwości realnego kontaktu firmy nie polecam najgorsze co można wybrać to usługi FEDEX krzak
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu z realnymi ludźmi , brak kontaktu z kurierami , brak kontaktu z biurem obsługi , bezpodstawne wezwania do zapłaty
~Aleksander / 2023-05-30 15:00
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZA firma na rynku. Czekasz na paczkę dostajesz SMSa paczka w drodze i nic.Dzwonisz na infolinię i co najwyżej porozmawiasz z bootem. Jak dla mnie ffirma tragedia .Nie polecam
Zaletybrak
WadyOlewają Klientów. brak kontaktu
~Proximus / 2023-05-26 18:17
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja. Siedzisz cały dzień, czekasz bo przecież po co dzwonić, lepiej jeździć i odwalać manianę zamiast przesyłki dostarczać. Najgorsza firma kurierska. Omijać z dala.
ZaletyBrak
WadyBrakło by miejsca
~Mirosław / 2023-05-26 14:22
Ocena: 1.00 / 5
Firma kogucik tak można tą firmę nazwać, omijajcie ją szerokim łukiem dobry klient
~Radek / 2023-05-26 11:29
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam brak punktow odbioru w szwecji. 35 dni czekania na paczke.
WadyPaczka zakurzona jakby ze 30 dni lezala na magazynie
~Ana / 2023-05-19 13:54
Ocena: 2.33 / 5
Najgorsza firma
Zero kontaktu telefonicznego
Na maila nie odpowiadają, faktury są wystawiane zle, cały czas przychodzą wyzwania do zapłaty do opłaconych faktur
~Klient / 2023-05-19 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam a wręcz odradzam współpracę ztą firmą. Nierzetelni, fałszywe informacje uzyskiwane od konsultanta. Błędne informacje w mailu o terminie doręcznia przesyłki, brak kontaktu z kurierem. Brak podjęcia doręczenia w rezultacie czego przesyłka wraca do nadawcy.
ZaletyBrak
~Ola / 2023-05-18 16:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam na pewno! Czas dostawy - 0, obsługa i reklamacje - wielkie 0. Na infolinii siedzą ludzie niekompetentni, nie potrafią pomóc, wygłaszają gotowe formułki i odsyłają na czat do rozmowy z komputerem! Firma na wielkie 0!
ZaletyBrak
WadyWszelkie możliwe
~Wald / 2023-05-18 14:29
Ocena: 1.00 / 5
Nie korzystajcie z usług FedExem. Przesyłka na pewno nie będzie dostarczona w deklarowanym terminie, jeśli w ogóle będzie. Zero kontaktu w sprawie opóźnienia dostawy, zero kontaktu z kurierem, kompletna nierzetelność
ZaletyBrak zalet
WadyNiekompetencja ze strony kuriera jaki ze strony infolinii bardzo nieprzyjemna pani na infolinii
~Dominik / 2023-05-18 13:25
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakaś kpina, kurier rzucił moją przesyłke za ogrodzenie sąsiadów, zero kobtaktu, odrzucanie połączeń, nie polecam
ZaletyBrak
WadyOwiele za dużo
~Ania / 2023-05-18 08:49
Ocena: 1.00 / 5
Kurier 3 dni z rzędu odsyłał paczkę do magazynu, mimo , że byłam codziennie w domu . Zero kontaktu
Na infolini niczego nie da się dowiedzieć, jeżeli nie ma się wykupionego abonamentu.
Nie polecam tej firmy .
~GosiaD / 2023-05-18 08:21
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej nie skorzystam z usług FedEx. Od 4 dni przesyłka jest ciągle zwracana przez kuriera do oddziału, bez podjęcia próby doręczenia (jestem caly czas w domu). Zero kontaktu ze strony kuriera, nie ma normalnej infolinii, gdzie można się dowiedzieć czegoś na temat swojej paczki. Rozmowa z czatbotem nie ma sensu. Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia.
ZaletyZadne
WadySame wady
~Monika / 2023-05-17 18:06
Ocena: 1.00 / 5
Jestem akurat dziś cały dzień w domu. Poza mną dwie inne osoby. Kurier zaznaczyl, że mnie nie ma i nie doręczył mi przesyłki.
To już mój drugi problem z tą firmą.
Nie ma możliwości skontaktowania się.
WadyBrak możliwości skontaktowania sie.
Brak kuriera.
~Andrzej / 2023-05-15 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Niestety kurier ma w dupie klientów w piątki w Ostrowach nad Okszą. Po prostu go nie było. Zero kontaktu czy np powiadomienia.Taka sytuacja miała już miejsce w zeszłym roku. Brak możliwości skontaktowania się z oddziałem w Częstochowie. W necie info że w sobotę jest otwarte do 12:00. Niestety po dojechaniu... zamknięte. Jakieś chore numery na infolinię, w Polsce po angielsku???
W czwie w pracy nie potrafią odebrać paczki przez kilka dni.
Firma poniżej krytyki. Przedsiębiorcy korzystający z ich usług tracą klientów. To żart a nie firma. Z żadną inną firmą kurierską nie miałem takich kłopotów, nigdy.
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
~Xxx / 2023-05-15 11:33
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy FedEx, kurier nie uprzejmy. Przesyłki niedostarczone na czas. Zero kontaktu telefonicznego z tą firmą, nie można się wogule dodzwonić. Kurier przychodzi z paczką o której chce. Nie polecam i odradzam firmę FedEx.
ZaletyBrak
WadyPaczki awizowane i odsyłane, brak kontaktu z klientem
~Guga / 2023-05-14 22:23
Ocena: 1.00 / 5
Witam, dwukrotnie miałam okazję skorzystać z usług firmy Fedex. I to było o dwa razy za dużo. Nie polecam nikomu korzystać z ich usług, chociaż nie wiem, czy usługą nazwać to można. Za każdym razem nie doczekałam się kuriera z przesyłką, choć wcześniej otrzymałam smsa z powiadomieniem. Zmarnowany czas. Próby dodzwonienia się do firmy przez długi czas kończyły się niepowodzeniem. Chciałam się dowiedzieć, gdzie jest moja paczka, dlaczego kurier jej nie dostarczył, dlaczego nie dostałam żadnej informacji.
W końcu, gdy udało się dodzwonić, konsultant poinformował mnie, że paczkę łaskawie mogę odebrać osobiście. Usługa za dostarczenie paczki do domu była oczywiście opłacona. Wydaje mi się, że jeżeli firma nie radzi sobie z logistyką, nie traktuje poważnie swoich klientów, wręcz ich lekceważy, należałoby się zastanowić nad przebranżowieniem np. sprzedawaniem gaci na bazarze. Myślę, że ten biznes w sam raz pasowałby do kwalifikacji pracowników Fedexu. Życzę powodzenia w rozwijaniu nowej działalności. Żegnam ozięble
ZaletyBrak
Wadyolewanie klientów, niedostarczanie paczek, brak możliwości kontaktu z konsultantem
~Klientka / 2023-05-12 09:23
Ocena: 2.67 / 5
PS. Do wirtualnego asystenta pisałam bez błędów.
~Klientka / 2023-05-12 09:20
Ocena: 2.00 / 5
Brak możliwości połączenia z konsultanyem, chyba, że mamy konto klienta (chyba płatne?). Nie ma również numeru do kuriera. Zadałam pytanie na stronie FedEx i wirtyalny asysten go nie rozumie. Pierwszy i ostatni raz korzystam z usług tej firmy.