Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2247 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jacek / 2022-07-01 16:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Instytucja Fedex w PL nie powinnna istnieć . Oczekiwałem na przesyłkę 2 dni . Po czym zadzwonił kurier / kierowca i powiedział ze nie wie kiedy dostarczy przesyłkę bo musi wracać do bazy .
    Banda oszustów i krętaczy !!!
    ZaletyNie polecam
    WadyDziadostwo
  • ~Janusz / 2019-11-24 12:49
    Ocena: 1.33 / 5

    FedEx

    FedEx , jedna z najgorszych firm kurierskich na Polskim rynku i jedyna ktora nie ponosi odpowiedzialnosci za uszkodzone przesylki , wbrew temu co obiecuje . Z reka na sercu NIE POLECAM dla swietego spokoju. Przesylki dostarczane sa nie tylko uszkodzone , ale rowniez nie kompletne. Kurierzy nie kompetentni , ordynarni , wrecz chamscy , o przesylki nie dbaja, transportuja w sposob beznadziejny , a w razie problemow , wszystkim obarczaja swoja pseudo firme. Mimo ubezpieczenia przesylki , i tak nikt nie ponosi odpowiedzialnosci , ogolny chaos, balagan, nie kompetencja itp.
    Zaletybrak
    WadyNie ludzki system traktowania klientow
  • ~Janusz / 2022-03-11 16:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyła,za którą, wraz z dostawą zapłaciłem zamiast trafić do mmie, zodtała odesłana do badawcy w Turcji.Typowy urzędniczy żelbeton.Reakcja na reklamację dopiero po mojej interwencji w Izbie Celnej.Totalne olewanie klienta, państwo w państwie.Stanowczo odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyDziwne,że firma o tak miernym poziomie usług istnieje na rynku.
  • ~Jedentaki / 2021-01-12 17:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia piszą że dziś będzie kontaktowal sie z tobą kurier i tyle nie ma żadnego kontaktu czekasz i nic później po 30 próbach udaje się dodzwonić do konsultanta a on twierdzi ze paczka została dostarczona a ja paczki nie otrzymałem tragedia i tyle
    WadyKłamią i oszukują klientów
  • ~Kacper / 2021-12-08 12:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo mi przykro, ale obsługa klienta i proces dostarczania przesyłki to jakaś kpina. Jak to jest, że odbiorca nie może się skontaktować w żaden sposób z kurierem czy chociażby zmienić adresu odbioru, kiedy wiadomo, że nikogo nie będzie akurat w domu? Kpina. Na infolinii niekompetentni ludzie, którzy nic nie mogą zrobić. Czemu ma więc służyć tak zwana "obsługa klienta" skoro nie są w stanie w żaden sposób obsłużyć klienta. Tragedia na całej linii, w żadnej innej firmie kurierskiej nie spotkałem się z takim problemem.
    ZaletyŻADNE
    WadyBrak kontaktu z kurierem, niekompetentni ludzie na infolinii, brak możliwości zmiany adresu doręczenia
  • ~Kamila / 2024-10-04 13:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczki spóźnione,brak meila o przełożeniu wysyłki, dziś okazało się, że paczka która miała być wczoraj jest w innym kraju. Ja prowadzę biznes i każde opóźnienie uderza we mnie jako przedsiębiorcę.
  • ~karol / 2023-12-28 12:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy dostawca paczek. Oszczędzają na terminalach. Nigdy nie możesz płacić kartą, tylko gotówką. Skargi nie możesz złożyć, bo jeśli nie masz konta, to nie możesz się dodzwonić. Na maila nie odpisują.
    ZaletyNIe widzę
  • ~Karolina / 2023-07-12 15:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat! Omijać i nie korzystać. Paczka w doręczeniu od trzech dni (tzn. Siedzisz w domu i czekasz w godz. 10-18!) Brak możliwości kontaktu z kurierem. Brak możliwości rozmowy z konsultantem. Dno!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~kasper / 2022-04-14 16:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska.
    Zero kontaktu ze strony kuriera, przesyłka niby dostarczona a jej nie otrzymałem, reklamacji nie ma komu złożyć
    Katastrofa
    NIE POLECAM !!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyistnienie tego tworu
  • ~kiszka / 2022-09-07 19:04
    Ocena: 1.33 / 5
    nie polecam, oszukuja na przesylkach ze niby packza jest niestandardowa i nie miesci sie w wymiarach, a byla 3 razy mierzona przed wyslaniem. Z ceny 18 zl za wysylke zrobila sie 54 zl (wysylaja potem dodatkowa fakture do oplacenia w ciagu 7 dni) - chcesz sie naciac na koszta to SKORZYSTAJ Z TEGO PRZEWOZNIKA :)
  • ~klamka / 2022-04-01 17:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Gatuluję fedex przebił dno dna. Poczta Polska przy nich to ferrari. Kurier zrobił adnotację o odmowie przesyłki, nie dzwoniąc do odbiorcy i prawdopodobnie nie był pod adresem odbioru. Brak możliwości kontaktu telefonicznego. brak odpowiedzi na email. Jedyna możliwość to czat z upośledzonym botem, którego programista był mocno niedorozwinięty.
  • ~Klda / 2019-10-23 21:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Firma naciąga na koszty. Paczka rzekomo miała masę przekroczona od zadeklarowanej o 0,4kg(na mojej wadze nie przekroczyło zadeklarowanej masy może firma wystawia paczki na działanie wilgoci by sobie dorobić na boku?). Kara za to wyniosła prawie koszt wysyłki paczki. W innej przesyłce czepili się gabaryty. Nieco odbiegały od zdeklarowanych jeden zdeklarowany był większy niż w rzeczywistości. Do tej pory nie spotkałem się z takimi praktykami. Nie polecam i nie skorzystam więcej. Ostrzegam! Szukają jeleni...
    WadyBrak troski o klienta i szacunku, myślenie krótkowzroczne ...
  • ~Klik / 2022-07-22 15:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Dokładnie mam takie samo doświadczenie. Kuriera ani widu ani słychu a przesyłka aeizowana bo rzekomo był. Masakra. Niekompetentna firma kurierską.
  • ~Kluska123 / 2020-12-09 11:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, najgorsza firma kurierska. Mieli dostarczyć paczkę 4 grudnia po czym paczka przyszła 8 grudnia. Przypuszczam że gdybym nie zadzwoniła na infolinię paczka by nawet do dnia dzisiejszego nie dotarła. Paczka przyszła uszkodzona, zostały połamane elementy a pudełko było całe rozwalone. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z taką firmą kurierską. Porażka to mało powiedziane.
  • ~KoKO Filip K / 2020-02-18 09:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłem krzesło które było odebrane w poniedziałek od firmy i niby fedex dostarcza jak odbierze w przeciągu 1-4 dni robocze, a krzesło było dopiero we wtorek następnego tygodnia. Co najlepsze jak dzwoniłem do fedexa to sami nie wiedzieli czy je odebrali ponieważ wymagali ode mnie potwierdzenia. I jak kurierowi powiedziałem ze pierwszy raz tak długo przesyłka do mnie idzie to odpowiedział mi że się zdarza. Jeszcze bym zrozumiał gdzie bym mieszkał gdzieś na wsi a mieszkam w WARSZAWIE!!! Przesyłki do mnie idą maks 2 dni robocze. Pierwszy raz się spotkałem z taką słabą firmą kurierską. Nie polecam, już lepsza PP lub dpd.
    WadyDługi czas dostawy, słaby przepływ informacji w firmie kurierskiej
  • ~Krzysiek / 2022-02-09 15:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Na przesyłkę czekam już trzeci dzień, żadnego kontaktu. Nie polecam
  • ~Krzysztof / 2022-09-16 13:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłka nie została odebrana przez dwa dni z rzędu totalna olewka. Kontakt w zasadzie niemożliwy po godz. 17.00 a kurier miał odebrać paczkę w godz. 11-17. Wszelki kontakt przed 17.00 uznają za bezzasadny no przecież ma jeszcze czas na odebranie. Zlecenie wykonane za pośrednictwem firmy Sendit to dopiero jest kpina z klienta rozmowa i kontakt wyłącznie z botem. Rozwiązanie szybkie problemu jest niemożliwe tam na wszystko każdy ma czas PORAŻKA
    ZaletyBRAK
    WadyNiepunktualność, brak kontaktu, wielokrotnie brak realizacji przyjętego zlecenia, totalna olewka Klienta, w tej firmie każdy robi co chce
  • ~Krzysztof / 2023-07-20 09:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma wybrana z braku innej opcji kurierskiej i się zawiodłem. Wcześniej nie korzystałem z tej firmy gdyż inne miałem sprawdzone i działają bardzo dobrze skąd nie korzystałem z innych. Ale do rzeczy, przesyłka powinna dotrzeć dwa dni temu, otrzymałem sms z wiadomością, że kurier podejmie próbę dostawy i tyle. Żadnego numeru do kuriera czy nawet telefonu, że przesyłka nie zostanie dostarczona. Jedynie od nadawcy dostałem link do sprawdzania gdzie paczka się znajduje i na stronie nic mi nie mwówi to, że paczka ciągle jest w magazynie od dwóch dni. Nie miał bym nic do tego gdyby nie to, że to są dokumenty i jak z dokumentami bywa są one potrzebne i przez zwłokę firmy kurierskiej jestem po prostu w plecy. Nie polecam tej firmy, inne jakoś nie mają problemów z dostarczaniem przesyłek na czas.
    Zaletyjak na razie żadnych zalet
    Wadybrak kontaktu, brak dostawy na czas, trudne skontaktowanie się z obsługą klienta - robi to automat lub trzeba naklikać się na stronie by dostać się do "czatu" obsługiwanego przez osobę, nie przez system, infolinia bezużyteczna na zasadzie - masz numer listu przewozowego to radź sobię sam
  • ~Leszek55 / 2023-08-02 12:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzień dobry. Moja przesyłka jest już 11 dni w odprawie celnej. Konsultant FEDEXu jest bezradny i nie ma żadnego wpływu na to co się dzieje z paczką. Obiecuje, że napisze maila z ponagleniem do osób które zajmują się paczką, ale to nie odnosi żadnego skutku. Beznadziejny kontakt z firmą wyłącznie poprzez drogę mailową (wcale nie odpisują) albo przez czat na stronie FEDEXU (asystenci bardzo grzeczni i zupełnie bezradni).
    WadyBrak możliwości kontaktu z osobami które zajmują się moją sprawą. Konsultanci którzy pracują na czacie na stronie FEDEXu nie mają możliwości wyjaśniania, a tym bardziej załatwienia reklamacji. Można tylko "miło" porozmawiać. Naprawdę są mili i niestety bezradni.
  • ~Luke / 2023-08-17 21:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem również niezadowolony z usług tej firmy, absolutnie nie polecam. Listy z wezwaniem do zapłaty za odprawę celną przychodzą grubo po terminie samej zapłaty napisanej w liście. Mimo opłacenia ich kosztów odprawy celnej i tak przysyłająpotem przedsądowe wezwania do zapłaty... Te same przedmioty zamówione zza granicy inną firmą kurierską przychodza bez żadnych opłat. Ogólnie okropna firma.
    Ich kontakt telefoniczny tak jak inni napisali w komentarzach - zerowy.

    Moja najnowsza paczka z ebay - zadzwoniła na siłę do mnie jakaś Pani, któa ledwo co do mnie mówiąc mówi mi że mam do opłaty odprawę celną jakiegoś produktu. Nie ptorafiła sie określić o co jej chodzi i prosiła mnie o maila żeby wyjaśnić sytuacje co jest w środku, skoro dostałem powiadomienie na mail o tym, że idzie do mnie paczka to raczej mają go w systemie. Kobitka sie rozłaczyła bez słowa jak kilka razy zapytałem się w czym problem z użyciem maila, na który dostałem informacje że nadano do mnie paczkę.
    ZaletyBrak
    WadyKoszta odpraw celnych ZAWSZE, żenujący system kontaktu z tą firmą
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12758
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8178
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7772
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4149
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4149
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2478
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4872
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4600
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148