strona 19 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~dario250 / 2022-05-09 08:34
Paczka krąży po miescie od 4 dni i nie moze dotrzec do adresata . Kontakt z infolinią nie przynosi żadnego efektu . Fedex to jedna wielka pomyłka -
-
~Diana / 2021-04-13 13:34
FedEx zobowiązał się do wykonania usługi, czyli dostarczenia paczki do Anglii do tygodnia czasu. Wysłałam wnukowi wielkanocne prezenty 24 marca, czyli na 10 dni przed Świętami. Paczka dotarła dzisiaj, 13 kwietnia. To skandal jak ta firma wykonuje swoje zadanie, tłumacząc się natłokiem zleceń i przetrzymaniem w odprawie celnej. Przed przyjęciem zamówienia nie wspomniano o tym ani słowem. Nie padło też w rozmowie czarodziejskie słowo PRZEPRASZAM. Nie radzę nikomu korzystania z usług tego przewoźnika! Rozczarowania mojego 5-letniego wnusia nic mi już nie zrekompensuje. Zaletynie maWadynieskuteczność, nie wywiązanie się z umowy, ukrywanie złej jakości usług -
~Dorota / 2024-03-16 12:44
W FedEx kształtem paczki muszą wyglądać jak malowane, jeżeli paczka ma 25 kg normalne , że paczka lekko się ugnie to by musiało być pakowane w plastikowe skrzynki o równych bokach nie pudełka z kartonu żeby kształt był idealny. FedEx mi policzył za paczkę koszt x 3 ! Bo kształt był 4 cm inny . Zamiast 25 zł przyszło mi do dopłaty 50 zł. Razem za paczkę 23 kg zapłaciłam 75 zł ! Ludzie nie zamawiajcie w FedEx. in Post nie robi takich problemów popełniłam błąd bo Furgonetka zrobiła im promocje. Nie Polecam. ZaletyBrak -
~EC / 2020-12-14 18:13
Brak powiadomienia telefonicznego od kuriera o dostarczeniu paczki mimo zapewnienia w wiadomości e-mail, że się skontaktuje.
Paczka uszkodzona! Uszkodzona zawartość!
Kurier podał paczę tak, aby nie było widać uszkodzenia opakowania i nie zaczekał na sprawdzenie stanu przesyłki - dosłownie uciekł!!!WadyUszkodzona paczka.
Brak kontaktu telefonicznego kuriera. -
~Europa / 2021-09-29 16:00
W 3 dni przesyłka idzie z USA pod dom DHLem, z Fedexa czekam 2 tygodnie i nic, mimo, że od tygodnia jest w Polsce. Bardzo utrudniona odprawa zakupów. -
~FedEx to gówno / 2023-08-20 11:02
Kurier powinien był przyjść po odbiór paczki od godziny 10:30 do 12:00. Gdzieś około 13 przyszedł i próbował wejść do mieszkania nawet bez pukania:))) Na szczęście zawsze zamykam drzwi. Po otworzeniu drzwi kurier nawet nie powiedział dzień dobry tylko stał i milcząco czekał na paczkę. Nie polecam, obsługa na maksymalnie niskim poziomie -
~FedEx_NIE / 2022-07-01 13:06
Niestety u mnie sytuacja wyglądała podobnie jak u kilku osób piszących wcześniej. Co gorsza myślałem, że tylko ja mam takie problemy ale okazuje się że to standard. Info - Wydanie przesyłki do doręczenia - w tym samym momencie Dyspozycja zmiany terminu doręczenia - kolejna informacja Przesyłka w oddziale. W kolejnym dniu to samo. Kontakt telefoniczny odpada bo cały czas zajęte. Czat z botem - nic się nie dowiesz, bez sensu. Czat z prawdopodobnie pracownikiem, to standardowe formuły, że oni nie wiedzą, może kurier stał w korkach, może samochód się popsuł itp.
Jak najdalej od FedEx!ZaletyZaletą ocierającą się o cud będzie jak przesyłka dotrze.WadyNieterminowość, beznadziejny kontakt z infolinią, kiepski monitoring przesyłki. -
~Gosh / 2023-10-17 15:32
Po raz kolejny paczka nie dojechała w wyznaczonym czasie. Nowemu kurierowi na ten teren się nie chce przyjeżdżać. Póki ten teren obsługiwał Ukrainiec było wszystko w porzadku. Obecnie jakis polak gbur i cham nawet "dzien dobry" nie odpowie tylko przez telefon z jakas lafirynda z tego co po rozmowie slychac i tak za kazdym razem. Niedawno paczka we Wrocławiu juz była, a do mnie dojechała po tygodniu uszkodzona.
Niestety sklep internetowy w którym kupuje nie ma innych opcji jesli paczki nie mieszcza sie do paczkomatu inposta.ZaletybrakWadychamowata obsługa, niedoreczanie paczek w wyznaczonym terminie, paczki uszkodzone. -
-
~Grzegorzbrzeczyszczykiewicz / 2024-02-22 14:22
Totalne dno, przesylka utknela na tydzien w Polsce, z hiszpania przyszla w 6 dni i Polska frima nawalila :D
to jest jakies nieporozumienie!
Nie polecam tej firmy przy przesylkach miedzynarodowychZaletybrakWadyOpoznienia na 102 -
~Hana / 2022-01-19 16:44
Fatalna firma,czekałam 2 tygodnie za przesyłką a kurier bardzo nie miły.nigdy więcej -
~hehe / 2020-01-15 19:42
Kurier nie dość, że nie przyjechał na czas, a miał go naprawdę dużo, to co najgorsze, nie wywiązał się ze swojego obowiązku. Zadzwonił, że nie przyjedzie do miejsca zamieszkania, ponieważ droga była zamknięta, co z tego, że istnieją co najmniej 3 objazdy, przez które jedzie się w bardzo podobnym czasie. Po takiej odpowiedzi stwierdził, że nie wie jak dojechać, no cóż. Dokładnie wytłumaczyłem mu drogę ale ciągle jakieś wymówki, w ostateczności sam muszę jechać odbebrać paczkę 3km, bo zostało mi postawione ultimatum, że jak nie przyjadę to paczka przyjdzie dopiero później, mimo że termin był na tamten dzień. -
~Irena / 2024-01-12 15:59
TO JEST NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA . BRAK KONTAKTU I OBSŁUGA CELNA PONIŻEJ ZERA . Do odprawienia przedmiotu pomimo posiadania faktury z wartością i potwierdzenia zaplaty , wymagają potwierdzenia przelewu bankowego . Wymagaja , opisu przedmiotu , podania materialu z ktorego jest wykonany , materiału opakowania , oraz przy zegarku materialu paska zegarka . Kontakt tylko przez internet. UPIERDLIWA AGENCJA CELNA . Pomimo narzekań np na POCZTE Polską , PP odprawia sama i szybko. Zaletyszybka przesyłka ,Wadyuperdliwi . długi czas odprawy -
~Iza / 2022-05-23 09:02
Nie,nie i jeszcze raz nie. Nie polecam. Zero kontaktu z infolinią,brak kontaktu do kuriera. Brak informacji o terminie dostarczenia paczki,brak informacji o tym,że próba doręczenia paczki została podjęta. Brak aktualizacji w opcji śledzenia paczki. ZaletyBrak -
~Jacek / 2022-07-01 16:59
Instytucja Fedex w PL nie powinnna istnieć . Oczekiwałem na przesyłkę 2 dni . Po czym zadzwonił kurier / kierowca i powiedział ze nie wie kiedy dostarczy przesyłkę bo musi wracać do bazy .
Banda oszustów i krętaczy !!!ZaletyNie polecamWadyDziadostwo -
~Janusz / 2019-11-24 12:49
FedEx
FedEx , jedna z najgorszych firm kurierskich na Polskim rynku i jedyna ktora nie ponosi odpowiedzialnosci za uszkodzone przesylki , wbrew temu co obiecuje . Z reka na sercu NIE POLECAM dla swietego spokoju. Przesylki dostarczane sa nie tylko uszkodzone , ale rowniez nie kompletne. Kurierzy nie kompetentni , ordynarni , wrecz chamscy , o przesylki nie dbaja, transportuja w sposob beznadziejny , a w razie problemow , wszystkim obarczaja swoja pseudo firme. Mimo ubezpieczenia przesylki , i tak nikt nie ponosi odpowiedzialnosci , ogolny chaos, balagan, nie kompetencja itp.ZaletybrakWadyNie ludzki system traktowania klientow -
~Janusz / 2022-03-11 16:24
Przesyła,za którą, wraz z dostawą zapłaciłem zamiast trafić do mmie, zodtała odesłana do badawcy w Turcji.Typowy urzędniczy żelbeton.Reakcja na reklamację dopiero po mojej interwencji w Izbie Celnej.Totalne olewanie klienta, państwo w państwie.Stanowczo odradzam. ZaletyBrakWadyDziwne,że firma o tak miernym poziomie usług istnieje na rynku. -
-
~Jedentaki / 2021-01-12 17:49
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia piszą że dziś będzie kontaktowal sie z tobą kurier i tyle nie ma żadnego kontaktu czekasz i nic później po 30 próbach udaje się dodzwonić do konsultanta a on twierdzi ze paczka została dostarczona a ja paczki nie otrzymałem tragedia i tyle WadyKłamią i oszukują klientów -
~Kacper / 2021-12-08 12:07
Bardzo mi przykro, ale obsługa klienta i proces dostarczania przesyłki to jakaś kpina. Jak to jest, że odbiorca nie może się skontaktować w żaden sposób z kurierem czy chociażby zmienić adresu odbioru, kiedy wiadomo, że nikogo nie będzie akurat w domu? Kpina. Na infolinii niekompetentni ludzie, którzy nic nie mogą zrobić. Czemu ma więc służyć tak zwana "obsługa klienta" skoro nie są w stanie w żaden sposób obsłużyć klienta. Tragedia na całej linii, w żadnej innej firmie kurierskiej nie spotkałem się z takim problemem. ZaletyŻADNEWadyBrak kontaktu z kurierem, niekompetentni ludzie na infolinii, brak możliwości zmiany adresu doręczenia -
~Kamila / 2024-10-04 13:55
Paczki spóźnione,brak meila o przełożeniu wysyłki, dziś okazało się, że paczka która miała być wczoraj jest w innym kraju. Ja prowadzę biznes i każde opóźnienie uderza we mnie jako przedsiębiorcę. -
~karol / 2023-12-28 12:07
Najgorszy dostawca paczek. Oszczędzają na terminalach. Nigdy nie możesz płacić kartą, tylko gotówką. Skargi nie możesz złożyć, bo jeśli nie masz konta, to nie możesz się dodzwonić. Na maila nie odpisują. ZaletyNIe widzę
strona 19 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »