Nie ma gorszej firmy kurierskiej. Sposób obsługi przez infolinie najgorszy jaki mozna sobie wymyślić. Powtarzanie kilku zdań jak mantry. Zero kontaktu z kurierem.
Rzecz bardzo dziwna, ze inne firmy kurierskie udostępniają smsem informacje o terminie dostawy, czasem o orientacyjnej godzinie. Umożliwiają kontakt z kurierem.
Gdybym nie optrzymał numeru przesyłki i nie sprawdził na trckingu to nawet bym nie wiedział że w dniu dzisiejszym mam siedzieć jak baran i czekać na Pana kuriera.
ZaletyZero
Wadykażda
~Marcin / 2021-06-02 23:52
Ocena: 1.67 / 5
Zamówiłem karmę dla psów, została zostawiona pod innym adresem . Ktoś się odezwie w ciągu 24h tyle usłyszałem. Na infolinii widnieje że przesyłka odebrana.Kpina!!!! Szukaj wiatru w polu.
~Marcin / 2022-05-24 16:44
Ocena: 1.67 / 5
Zamówiłem dwa dni wcześniej nadanie przesyłki kurier miał podjechać od 10.00 do 14.00 od rana czekałem w mieszkaniu o 14:30 napisałem na czacie, że nie ma kuriera konsultant z czatu Piotr A napisał, że kurier na rejonie podjedzie do 15:30 czekałem dalej do 16.00 kurier nie przyjechał napisałem ponownie na czat i teraz konsultantka Agnieszka W odpisała, że kurier niby był o 14.55 odpisałem, że to kłamstwo, bo czekam ciągle na kuriera, którego nie było to konsultantka przyjęła skargę straciłem cały dzień siedzą w mieszkaniu od rana, czekając na kuriera, żeby nadać paczkę, a kurier nie pojawił się.
ZaletyBrak
WadyNie odbierają paczek.
~marek / 2023-06-16 11:29
Ocena: 1.67 / 5
najgorsza firma kurierska !! nie terminowe a awizowane przesyłki nie sympatyczny kurier masakra nie polecam !!!
~Marek / 2023-10-03 12:09
Ocena: 1.67 / 5
Firma fatalna , mówią że bli i próbowali dostarczyć przesyłkę oczywiście wszystko to nieprawda w końcu sam musiałem się udać do punktu i samemu odebrać tak że polecam omijać tą firmę z daleka
ZaletyBrak
WadyWszystko to co 90 procentach opisują ludzie o tej firmie
~Mario / 2022-09-02 15:27
Ocena: 1.67 / 5
Zamówiłem kuriera 30 sierpnia z odbiorem 31.08. Nikt się nie pojawił. Po zadzwonieniu na infolinię (GlobKurier) miało być pilnie odebrane. No i odebrane zostało dopiero następnego dnia (01.09) w południe. Po czym paczka do magazynu trafiła kolejnego dnia (dzisiaj 02.09). Teraz będzie weekend, więc najprędzej dotrze w poniedziałek (o ile). Tak z deklarowanej daty dostarczenia 01.09 (która dumnie wyświetlała się na stronie) zrobiło się najwcześniej 5.09. Gdybym chciał z takim opornym tempie dostarczyć swoją przesyłkę, to zdecydowałbym się na Pocztę Polską. Będę omijał już z daleka - raz się przejechałem i nigdy więcej. A co więcej, zaznaczyłem, że w paczce jest sprzęt elektroniczny, a kurier rzucił pudełkiem na pakę samochodu jakby celował do kosza - porażka.
Zaletybrak
Wadybrak odbioru paczki w terminie, nawet po interwencji, kolejna doba stracona od odebrania do dostarczenia do lokalnego magazynu (dopiero kolejnego dnia) - od zgłoszenia do dostarczenia do magazynu nadawczego minęły 3 doby
~Mariusz / 2019-06-25 18:47
Ocena: 1.67 / 5
Kurier zamówiony 17.06.19 z planowanym odbiorem paczki w dniu 18.06. Specjalnie biorę urlop, bo ma być w godzinach przedpołudniowych a mi zależy na jej wysyłce. Nie przyjeżdża. Dzwonię na drugi dzień (19.06) – awaria auta, dojedzie dzisiaj. Nie dojeżdża. Reklamuję równolegle usługę w Furgonetka (kurier zamówiony poprzez tego właśnie pośrednika) – wyjaśnienie: „awaria auta”. 21.06 – kuriera dalej nie ma. Kolejna widocznie usterka. Ogarnia mnie śmiech. Dzwonię i piszę do FedEx – mail zwrotny – „podany numer zlecenia nie generuje się w bazie”. Wbijam ten numer w „śledź przesyłkę” na ich stronie - ja wszystko widzę. Infolinia FedEx wszystko widzi (miła Pani z infolinii potwierdziła „awarię samochodu”), przesyłka na ich stronie jest widoczna ale dla Pani Małgorzaty (z którą koresponduję @) z FedEx jest on niewidoczny. Na moją odpowiedź – korespondencja się urywa. Dzisiaj 25.06.2019 późne popołudnie – paczka dalej nie odebrana.
I jestem w stanie wszystko zrozumieć. Każdą sytuację losową, która może się wydarzyć.
Nie rozumiem tylko olewania klienta. Nie rozumiem, braku komunikacji z klientem, braku telefonu, braku wyjaśnienia drogą elektroniczną. Totalne ignorowanie i podawanie mało wiarygodnych przyczyn. Wszystkie informacje oraz (bzdurne) wytłumaczenia jeśli w ogóle były, otrzymałem w wyniku własnej inwencji oraz dzwonienia, wysyłania @.
Reasumując – chcesz oszczędzić parę złotych? Nie warto. Daj kilka złotych więcej i wybierz firmę, której na kliencie oraz przewożonym towarze zależy. Zaoszczędzisz czas, urlop, nerwy, baterię w telefonie oraz w laptopie.
Zdecydowanie nie polecam.
ZaletyNiska cena
WadyWszystko. Po tygodniu kuriera w dalszym ciągu nie ma po odbiór przesyłki.
~Marta` / 2021-08-12 11:12
Ocena: 1.67 / 5
Kurier bardzo nieprzyjemny, opryskliwy. kazał się szukać po mieście w celu doręczenia mu paczki jaka była przeze mnie nadana. NIGDY WIĘCEJ
~Michał / 2019-06-26 15:59
Ocena: 1.67 / 5
Produkt przyszedł uszkodzony. Mój błąd, że nie sprawdziłem od razu. Po drodze był długi weekend i po odpakowaniu okazało się że płyta indukcyjna jes pęknięta. Po zgłoszeniu reklamacji fedex stwierdził że minął czas na zgłoszenie reklamacji. Zostałem z niczym. Poziom obsługi klienta tragedia.
~Minika / 2022-03-08 10:35
Ocena: 1.67 / 5
Jestem zniesmaczona obsługą, a raczej brakiem obsługi firmy Fedex z Opola. Kurier nie przyjechał - a wieczorem dostałam informację, że była próba dostarczenia !!! Płacimy za przesyłki - a potem na czacie dowiadujemy się, że trzeba samemu pofatygować się do punktu obsługi po odbiór paczki ponieważ Pan Kurier ma gdzieś klienta.
ZaletyBrak
WadyKurierzy poświadczają nieprawdę, a kierownictwo fedex nic z tym nie robi.
~Mira / 2024-08-08 20:09
Ocena: 1.67 / 5
Odradzam stanowczo Fedex . Totalny brak kontaktu ! Podane telefony to jakaś fikcja -komunikat nie ma takiego numeru!! Zawyżone wymiary i waga =zawyżona opłata celna =naciąganie klienta!! Nie mówię już o straconym czasie i nerwach przy usiłowaniu uzyskanie numeru do kuriera - można zapomnieć. Sami żądają danych a tel do kuriera nie podadzą . Totalny absurd zwłaszcza , że sama chciałam go namierzyć i odebrać paczkę!!!
WadySame wady
~Mmmm / 2021-10-27 09:17
Ocena: 1.67 / 5
Czekam na kuriera juz 4 dnu robocze,dostałam wiadomość ze będzie w poniedziałek, następnie w śledzeniu paczki był napis „nieudana próba doręczenia” - aczkolwiek nikogo nie było :) następnego dnia znowu widniał napis „ wydana do doręczenia” (dzwoniąc do fedex dowiedziałam się ze tego dnia około 16 będzie kurier)- oczywiscie nie było. Dzisiaj rano dzwoniąc do fedex usłyszałam ze wczoraj już kurier nie zdążył przyjechać i dzisiaj przyjedzie między 12-15 i ma dzwonić. (Prosząc i numer kuriera pani na infolinii powiedziała ze nie dają,bo nie praktykują takiego sposobu) Jednym słowem porażka ;)
ZaletyPorażka
WadyWszystko
~mrkprb / 2021-03-12 10:48
Ocena: 1.67 / 5
Po dostarczeniu uznali paczke za niestandardowa i doliczyli oplate, pomimo tego, ze paczka byla standardowa. Pomimo prob zalatwienia tego przez furgonetke, bezposrednio z fedex, reklamacje, odwolania itp. nic nie dalo sie zrobic. Kontakt i obsluga sa tragiczne. Nie polecam tej firmy nikomu.
ZaletyCzas dostawy taki jak u innych kurierow
WadyWszystkie
~Natalia / 2023-10-04 14:53
Ocena: 1.67 / 5
Pierwszy raz spotykam się z sytuacja, że nie mogę dostać mojej paczki gdyż kurier nie ma wydać, a gdy chce zapłacić kartą kurier się nie zgadza.
~Nie ujawniaj swoich danych osobowych! / 2022-06-30 19:27
Ocena: 1.67 / 5
Hm... moja przesyłka krąży pomiędzy Raszynem a Łodzią już kolejny raz a ja nie wiem, kiedy ją otrzymam i czy w ogóle... Co ciekawe dopłaciłem za opcję "dostawa następnego dnia". Brak jakiegokolwiek kontaktu. Na czasie rozmawiam z bootem, który nie jest w stanie pomóc... Infolinia po kilkunastominutowym oczekiwaniu rozłącza rozmowy... XXI wiek... żenada... Nigdy więcej.... nie dziwię się, że przy takiej jakości usług nie zdobyli polskiego rynku...
ZaletyFilm Cast Away
WadyJakość i terminowość usług... a w zasadzie ich brak
~Niezadowolona / 2020-01-31 17:16
Ocena: 1.67 / 5
NIE POLECAM !!! Przesyłka miała być dostarczona w ciągu 36 godzin, szybko dotarła do punktu przeładunkowego, ale przez 2 dni nie została zapakowana dla kuriera "ze względu na problemy logistyczne". Mąż odebrał przesyłkę sam. Nie wiadomo ile jeszcze czasu trwałyby te problemy logistyczne. Nikt nawet nie zadzwonił z punktu z pytaniem czy moglibyśmy zaczekać.
Zaletyprzesyłka nie uszkodzona
Wadyczas realizacji przesyłki zupełnie nie zgadza się z opisanym
~Niezadowolona / 2020-03-26 17:14
Ocena: 1.67 / 5
Trafilam dzis na bardzo nie milego kuriera z firmy fedex. Obrażony ze musial przyjechac z paczka. Jan tylko mam wybor zamawiam przez dhl lub dpd.
~niezadowolona-klientka / 2023-03-10 18:39
Ocena: 1.67 / 5
FedEx to najgorsza firma kurierska, z jaką miałam do tej pory do czynienia. Nie dotrzymuje terminu doręczenia przesyłek, potrafi przez tydzień wysyłać smsy z informacją, że danego dnia przesyłka zostanie doręczona, tymczasem tak się nie dzieje, chociaż w domu niemal cały czas ktoś jest.
WadyNagminne wprowadzanie klienta w błąd, jeśli chodzi o termin doręczenia przesyłki.
~Niezadowolony / 2023-02-03 16:27
Ocena: 1.67 / 5
Wysłałem cztery koła spakowane osobno zgodnie z zaleceniami. Żaden z wymiarów nie przekroczył wartości podanych przy zamówienia kuriera. A tu nagle ponad 230 zł dopłaty. Zero informacji z jakiego powodu zero możliwości kontaktu
ZaletyBrak,
WadyCała firma to porażka
~olo / 2023-05-02 13:45
Ocena: 1.67 / 5
Spróbuje otrzymać FV za należności celno-skarbowe w imporcie a później poprawić błędnie wystawioną FV. Mission impossible. Brak kontaktu a na infolinii głupi automat=ściana.