Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2021-06-02 23:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem karmę dla psów, została zostawiona pod innym adresem . Ktoś się odezwie w ciągu 24h tyle usłyszałem. Na infolinii widnieje że przesyłka odebrana.Kpina!!!! Szukaj wiatru w polu.
  • ~Marcin / 2022-05-24 16:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem dwa dni wcześniej nadanie przesyłki kurier miał podjechać od 10.00 do 14.00 od rana czekałem w mieszkaniu o 14:30 napisałem na czacie, że nie ma kuriera konsultant z czatu Piotr A napisał, że kurier na rejonie podjedzie do 15:30 czekałem dalej do 16.00 kurier nie przyjechał napisałem ponownie na czat i teraz konsultantka Agnieszka W odpisała, że kurier niby był o 14.55 odpisałem, że to kłamstwo, bo czekam ciągle na kuriera, którego nie było to konsultantka przyjęła skargę straciłem cały dzień siedzą w mieszkaniu od rana, czekając na kuriera, żeby nadać paczkę, a kurier nie pojawił się.
    ZaletyBrak
    WadyNie odbierają paczek.
  • ~marek / 2023-06-16 11:29
    Ocena: 1.67 / 5
    najgorsza firma kurierska !! nie terminowe a awizowane przesyłki nie sympatyczny kurier masakra nie polecam !!!
  • ~Marek / 2023-10-03 12:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma fatalna , mówią że bli i próbowali dostarczyć przesyłkę oczywiście wszystko to nieprawda w końcu sam musiałem się udać do punktu i samemu odebrać tak że polecam omijać tą firmę z daleka
    ZaletyBrak
    WadyWszystko to co 90 procentach opisują ludzie o tej firmie
  • ~Mario / 2022-09-02 15:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem kuriera 30 sierpnia z odbiorem 31.08. Nikt się nie pojawił. Po zadzwonieniu na infolinię (GlobKurier) miało być pilnie odebrane. No i odebrane zostało dopiero następnego dnia (01.09) w południe. Po czym paczka do magazynu trafiła kolejnego dnia (dzisiaj 02.09). Teraz będzie weekend, więc najprędzej dotrze w poniedziałek (o ile). Tak z deklarowanej daty dostarczenia 01.09 (która dumnie wyświetlała się na stronie) zrobiło się najwcześniej 5.09. Gdybym chciał z takim opornym tempie dostarczyć swoją przesyłkę, to zdecydowałbym się na Pocztę Polską. Będę omijał już z daleka - raz się przejechałem i nigdy więcej. A co więcej, zaznaczyłem, że w paczce jest sprzęt elektroniczny, a kurier rzucił pudełkiem na pakę samochodu jakby celował do kosza - porażka.
    Zaletybrak
    Wadybrak odbioru paczki w terminie, nawet po interwencji, kolejna doba stracona od odebrania do dostarczenia do lokalnego magazynu (dopiero kolejnego dnia) - od zgłoszenia do dostarczenia do magazynu nadawczego minęły 3 doby
  • ~Mariusz / 2019-06-25 18:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier zamówiony 17.06.19 z planowanym odbiorem paczki w dniu 18.06. Specjalnie biorę urlop, bo ma być w godzinach przedpołudniowych a mi zależy na jej wysyłce. Nie przyjeżdża. Dzwonię na drugi dzień (19.06) – awaria auta, dojedzie dzisiaj. Nie dojeżdża. Reklamuję równolegle usługę w Furgonetka (kurier zamówiony poprzez tego właśnie pośrednika) – wyjaśnienie: „awaria auta”. 21.06 – kuriera dalej nie ma. Kolejna widocznie usterka. Ogarnia mnie śmiech. Dzwonię i piszę do FedEx – mail zwrotny – „podany numer zlecenia nie generuje się w bazie”. Wbijam ten numer w „śledź przesyłkę” na ich stronie - ja wszystko widzę. Infolinia FedEx wszystko widzi (miła Pani z infolinii potwierdziła „awarię samochodu”), przesyłka na ich stronie jest widoczna ale dla Pani Małgorzaty (z którą koresponduję @) z FedEx jest on niewidoczny. Na moją odpowiedź – korespondencja się urywa. Dzisiaj 25.06.2019 późne popołudnie – paczka dalej nie odebrana.
    I jestem w stanie wszystko zrozumieć. Każdą sytuację losową, która może się wydarzyć.
    Nie rozumiem tylko olewania klienta. Nie rozumiem, braku komunikacji z klientem, braku telefonu, braku wyjaśnienia drogą elektroniczną. Totalne ignorowanie i podawanie mało wiarygodnych przyczyn. Wszystkie informacje oraz (bzdurne) wytłumaczenia jeśli w ogóle były, otrzymałem w wyniku własnej inwencji oraz dzwonienia, wysyłania @.
    Reasumując – chcesz oszczędzić parę złotych? Nie warto. Daj kilka złotych więcej i wybierz firmę, której na kliencie oraz przewożonym towarze zależy. Zaoszczędzisz czas, urlop, nerwy, baterię w telefonie oraz w laptopie.
    Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyNiska cena
    WadyWszystko. Po tygodniu kuriera w dalszym ciągu nie ma po odbiór przesyłki.
  • ~Marta` / 2021-08-12 11:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier bardzo nieprzyjemny, opryskliwy. kazał się szukać po mieście w celu doręczenia mu paczki jaka była przeze mnie nadana. NIGDY WIĘCEJ
  • ~Michał / 2019-06-26 15:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Produkt przyszedł uszkodzony. Mój błąd, że nie sprawdziłem od razu. Po drodze był długi weekend i po odpakowaniu okazało się że płyta indukcyjna jes pęknięta. Po zgłoszeniu reklamacji fedex stwierdził że minął czas na zgłoszenie reklamacji. Zostałem z niczym. Poziom obsługi klienta tragedia.
  • ~Minika / 2022-03-08 10:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem zniesmaczona obsługą, a raczej brakiem obsługi firmy Fedex z Opola. Kurier nie przyjechał - a wieczorem dostałam informację, że była próba dostarczenia !!! Płacimy za przesyłki - a potem na czacie dowiadujemy się, że trzeba samemu pofatygować się do punktu obsługi po odbiór paczki ponieważ Pan Kurier ma gdzieś klienta.
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy poświadczają nieprawdę, a kierownictwo fedex nic z tym nie robi.
  • ~Mira / 2024-08-08 20:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam stanowczo Fedex . Totalny brak kontaktu ! Podane telefony to jakaś fikcja -komunikat nie ma takiego numeru!! Zawyżone wymiary i waga =zawyżona opłata celna =naciąganie klienta!! Nie mówię już o straconym czasie i nerwach przy usiłowaniu uzyskanie numeru do kuriera - można zapomnieć. Sami żądają danych a tel do kuriera nie podadzą . Totalny absurd zwłaszcza , że sama chciałam go namierzyć i odebrać paczkę!!!
    WadySame wady
  • ~Mmmm / 2021-10-27 09:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Czekam na kuriera juz 4 dnu robocze,dostałam wiadomość ze będzie w poniedziałek, następnie w śledzeniu paczki był napis „nieudana próba doręczenia” - aczkolwiek nikogo nie było :) następnego dnia znowu widniał napis „ wydana do doręczenia” (dzwoniąc do fedex dowiedziałam się ze tego dnia około 16 będzie kurier)- oczywiscie nie było. Dzisiaj rano dzwoniąc do fedex usłyszałam ze wczoraj już kurier nie zdążył przyjechać i dzisiaj przyjedzie między 12-15 i ma dzwonić. (Prosząc i numer kuriera pani na infolinii powiedziała ze nie dają,bo nie praktykują takiego sposobu) Jednym słowem porażka ;)
    ZaletyPorażka
    WadyWszystko
  • ~mrkprb / 2021-03-12 10:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Po dostarczeniu uznali paczke za niestandardowa i doliczyli oplate, pomimo tego, ze paczka byla standardowa. Pomimo prob zalatwienia tego przez furgonetke, bezposrednio z fedex, reklamacje, odwolania itp. nic nie dalo sie zrobic. Kontakt i obsluga sa tragiczne. Nie polecam tej firmy nikomu.
    ZaletyCzas dostawy taki jak u innych kurierow
    WadyWszystkie
  • ~Natalia / 2023-10-04 14:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwszy raz spotykam się z sytuacja, że nie mogę dostać mojej paczki gdyż kurier nie ma wydać, a gdy chce zapłacić kartą kurier się nie zgadza.
  • ~Nie ujawniaj swoich danych osobowych! / 2022-06-30 19:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Hm... moja przesyłka krąży pomiędzy Raszynem a Łodzią już kolejny raz a ja nie wiem, kiedy ją otrzymam i czy w ogóle... Co ciekawe dopłaciłem za opcję "dostawa następnego dnia". Brak jakiegokolwiek kontaktu. Na czasie rozmawiam z bootem, który nie jest w stanie pomóc... Infolinia po kilkunastominutowym oczekiwaniu rozłącza rozmowy... XXI wiek... żenada... Nigdy więcej.... nie dziwię się, że przy takiej jakości usług nie zdobyli polskiego rynku...
    ZaletyFilm Cast Away
    WadyJakość i terminowość usług... a w zasadzie ich brak
  • ~Niezadowolona / 2020-01-31 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    NIE POLECAM !!! Przesyłka miała być dostarczona w ciągu 36 godzin, szybko dotarła do punktu przeładunkowego, ale przez 2 dni nie została zapakowana dla kuriera "ze względu na problemy logistyczne". Mąż odebrał przesyłkę sam. Nie wiadomo ile jeszcze czasu trwałyby te problemy logistyczne. Nikt nawet nie zadzwonił z punktu z pytaniem czy moglibyśmy zaczekać.
    Zaletyprzesyłka nie uszkodzona
    Wadyczas realizacji przesyłki zupełnie nie zgadza się z opisanym
  • ~Niezadowolona / 2020-03-26 17:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Trafilam dzis na bardzo nie milego kuriera z firmy fedex. Obrażony ze musial przyjechac z paczka. Jan tylko mam wybor zamawiam przez dhl lub dpd.
  • ~niezadowolona-klientka / 2023-03-10 18:39
    Ocena: 1.67 / 5
    FedEx to najgorsza firma kurierska, z jaką miałam do tej pory do czynienia. Nie dotrzymuje terminu doręczenia przesyłek, potrafi przez tydzień wysyłać smsy z informacją, że danego dnia przesyłka zostanie doręczona, tymczasem tak się nie dzieje, chociaż w domu niemal cały czas ktoś jest.
    WadyNagminne wprowadzanie klienta w błąd, jeśli chodzi o termin doręczenia przesyłki.
  • ~Niezadowolony / 2023-02-03 16:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Wysłałem cztery koła spakowane osobno zgodnie z zaleceniami. Żaden z wymiarów nie przekroczył wartości podanych przy zamówienia kuriera. A tu nagle ponad 230 zł dopłaty. Zero informacji z jakiego powodu zero możliwości kontaktu
    ZaletyBrak,
    WadyCała firma to porażka
  • ~olo / 2023-05-02 13:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Spróbuje otrzymać FV za należności celno-skarbowe w imporcie a później poprawić błędnie wystawioną FV. Mission impossible. Brak kontaktu a na infolinii głupi automat=ściana.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Pacior / 2020-02-28 10:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłka powinna zostać dostarczona 26.02.2020. Niestety do dzisiaj nie została dostarczona. Na infolinii nic nie są w stanie pomóc, trzymają ją w magazynie w łomiankach. Dopiero chcą dostarczyć w poniedziałek do 12:00 02.03.2020. Nie ma możliwości dopłacenia za wniesienie towaru do mieszkania, Inne firmy mają taką możliwość. Jeśli macie coś ciężkiego nie zamawiajcie przez FEDEX.
    Wadygodziny dostawy
    kiepska infolinia
    brak mozliwosci doplaty za wniesienie przesylko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12505
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4082
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960