Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ziemniak / 2023-08-04 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno unikać jak ognia. To że nie dają kurierom służbowych telefonów przez co nie mogą udostępniać ich numerów (bo mają prywatne) to jest abstrakcja. Kontakt z biurem niby kulturalny ale ostatecznie i tak nic nie załatwią i tak od 4 dni kurier odbiera przesyłkę...
    Zaletybrak
    WadyLepiej żeby nie istnieli.
  • ~Mikołaj / 2023-08-04 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam bardzo FedEx. Przesyłka miała być kilka dni temu, nie dostałem żadnej informacji że nie zostanie doręczona w planowanym dniu doręczenia, nie odbierają telefonów.
    ZaletyŻadnej zalety
  • ~Tygrysica / 2023-08-04 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dnia zapłaciłam za doręczenie paczki do Szwajcarii i do priorytetem prawie 500zlzwby szybko doszła. Cała trasa była przeze mnie śledzona była w Szwajcarii już i nagle cisza i znalazła się w Polsce. Na moje monity napisali ze pomyłka w sortowni i paczka pojedzie z powrotem ich błąd. Tak mnie zwodzili przez tydzień nagel że paczka jest wstrzymana bo jest epapieros. No to ja odebrałam po wielkich hałasie bo nie mogłam tego zrozumieć że znów mam płacić za ich błąd Epapieros wyciągnięty znów płaciłam prawie 500 zł za ponowne wysłanie. Dodam że wszystko w paczce zostało oprócz tego papierosa. Nagle paczka w Niemczech wstrzymana bo znów się czegoś czepili. Był monit aby wyciągnęli i zutylizowali to czego się czapilo o paczka ma iść dalej dodam iż córka czekała na paczkę ona była dla niej ważna. W dupie mają to co klient pisze paczka znów wróciła do Polski. A ja jestem prawie tysiąc złotych w plecy a najgorsza jest rozpacz dziecka!!!
    Czuję się oszukana podam ich na policje i do urzędu praw konsumenta Jesli ktoś chce dołączyć do pozwu zbiorowego niech pisze.!!! Koniec z oszustwem klientów!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyZa mało miejsca by napisać
  • ~Tomasz / 2023-08-03 20:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorzej zorganizowana firma kurierska. Najlepsze jest to ze brak mozliwosci kontaktu z konsultantem lub kurierem nie wynika z ich nowoczesnosci i zorganizowania a po prostu z oszczędności- pracownicy fedex nie dysponuja sluzbowymi telefonami. W XXI wieku kurier bez komórki i polaczeniaz firmą to totalna ignorancja zasad biznesowych i organizacyjnych. Unikajcie tej firmy
  • ~Sebastian / 2023-08-03 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy kurierskiej FedEx najgorsza jaka istnieje na rynku od 3 dni paczka jest w doręczeniu i jeszcze nie została doręczona brak kontaktu z kurierem jeden wielki syf
  • ~Sepi / 2023-08-03 09:18
    Ocena: 1.67 / 5
    kurier postal pod brama zapomnial nacisnac dzwonka i se pojechal w samsie brak numeru telefonu do kuriera na drugi dzien sms ze dzis bedzie ponowiona dostawa -nikogo nie bylo
    Zaletybrak zalet
  • ~Leszek55 / 2023-08-02 12:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzień dobry. Moja przesyłka jest już 11 dni w odprawie celnej. Konsultant FEDEXu jest bezradny i nie ma żadnego wpływu na to co się dzieje z paczką. Obiecuje, że napisze maila z ponagleniem do osób które zajmują się paczką, ale to nie odnosi żadnego skutku. Beznadziejny kontakt z firmą wyłącznie poprzez drogę mailową (wcale nie odpisują) albo przez czat na stronie FEDEXU (asystenci bardzo grzeczni i zupełnie bezradni).
    WadyBrak możliwości kontaktu z osobami które zajmują się moją sprawą. Konsultanci którzy pracują na czacie na stronie FEDEXu nie mają możliwości wyjaśniania, a tym bardziej załatwienia reklamacji. Można tylko "miło" porozmawiać. Naprawdę są mili i niestety bezradni.
  • ~miszelina / 2023-08-02 10:44
    Ocena: 4.67 / 5
    Pochwalę firmę - przesyłka dostarczona punktualnie, w doskonałym stanie, co miało wielkie znaczenie, bo był to termopak. Kontakt z infolinią dzień wcześniej w celu ustalenia alternatywnego odbioru też był ok. Szkoda, że brak kontaktu do kuriera.
    Zaletyszybkość dostawy
    WadyRozmowa z automatem na początku kontaktu z infomlinią, brak godzinowych widełek dostawy, brak kontaktu do kuriera
  • ~Jacek / 2023-07-31 11:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówienie dotarło ( wg.sms 8-11) na godz.10 Telefon od kuriera czy jestem w domu.Bardzo miło i sympatycznie.Choć w zamówieniu pisałem że proszę o dostawę po Łódź pozdrawia.
  • ~Sławek / 2023-07-28 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie została doręczona w czasie. Przyszedł SMS że zostanie doręczona dzisiaj a nie dojechała, a zawartość przesyłki potrzebna była mi właśnie na dziś.
    WadyNie dotrzymywanie terminów dostaw
  • ~Mario / 2023-07-28 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dzwoni,dwa dni awizo. Odradzam korzystanie z ich usług.
  • ~Mk / 2023-07-28 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    ZE-NA-DA. AMATORZY. Zdezorganizowali mi 2dni. Nawet człowiek na infolini nie umiał mi odpowiedzieć na problem,bo nie znam hasła. Jako odbiorca okazało się, że nie muszę znać hasła, tylko nr przesyłki. Otóż: czekałem na paczkę w danym dniu,żeby zaraz po jej otrzymaniu montować pewna rzecz. Okazało się, po otrzymaniu info od nadawcy a nie od jw.infolini,że paczka "wylądowała"w górach. Potem dostałem SMS, że w dniu nstp-ym otrzymam tą paczkę. Czekałem ładnie mówiąc,wnerwiony do nstp.dnia i co? O godz.7.05 tego nstp.dnia dostałem SMS o treści "podejmiemy próbę dostarczenia paczki"-parafraza.Znow nie wiem co robić "z dniem",ale wiem co innego zrobie-zglosze,to do biura konsumenta z prośbą o pomoc-mysle o zwrocie kosztów transportu i zadośćuczynienie za stracone nerwy i czas i Wam, jesli macie z nimi problemy sugeruje szukanie pomocy w urzędzie
  • ~Piotr / 2023-07-26 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma totalne dno.
    Niechcesz się denerwować nie polecam. Pajac Pan Marcel B. z obsługą nie może podać numer do kuriera który zekomo próbował dostarczyć paczkę nikogo nie było w domu.
    Kurier nie raczy zadzwonić bo trzeba dokupić dodatkowo płatna usługę. Dziwię się ze jeszcze takie firmy w ogóle istnieją.
    Totalne dno i żenada
    ZaletyZadnych
    WadyWszelkie
  • ~NidgywięcejFedex!!!! / 2023-07-25 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, kurier wiezie przesyłkę i dostarcza ją gdzieś... ale gdzie tego nawet najstarsi górale nie wiedzą.
    Status dostarczone, przesyłki brak.
    Kontaktu brak, można zadzwonić na infolinię i posluchać bota, który zadaje pytania z d...y wzięte.
    Masakra i totalne dno.
    Nigdy więcej tego kuriera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady, brak kontkatu z kurierem, brak kontaktu z firmą Fedex, totalny żen.
  • ~Maciek / 2023-07-25 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Osobiście bardzo rzadko wystawiam opinię, ale dla tej firmy zrobiłem wyjątek. Zgadzam się z dużą większością komentarzy. Bez numeru klienta jesteś dla tej firmy nikim pozostaje jedynie czat tekstowy pod specjalnym linkiem. Z takim podejściem do klienta daleko nie zajedziecie. Kurier poinformował mnie że będzie u mnie do godziny albo wcale. Szczerze nie polecam żadnej współpracy z tymi amatorami szkoda czasu i nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe !!!
  • ~Pani X / 2023-07-25 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś pomyłka. Zamówiłam kuriera. Nie przyjechał. Nie dostałam żadnej informacji, że kurier nie przyjedzie po odbiór paczki. Sama musiałam się skontaktować z biurem obsługi klienta, żeby dostać informację, że kurier nie przyjechał, bo nie miał miejsca już w aucie. Wznowiłam zamówienie, ale kurier ponownie się nie pojawił. W końcu całkowicie anulowałam zamówienie. Ciekawe jak będzie ze zwrotem pieniędzy. Ta firma to porażka totalna..
    ZaletyŻADNYCH!!
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE!!
  • ~Fxxkfedex / 2023-07-24 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelni jak nie wiem, kurier dostał od mojej mamy instrukcje, że przed godziną 15 nie da rady odebrać przesyłki, po czym on przychodzi o godzinie 10 i zaczyna się po mnie drzeć, że nie mogę odebrać przesyłki bo moja mama musi to podpisać (nie wytłumaczył mi wcześniej jaka to przesyłka i nie wiedziałam, że umowa na telefon). Teraz do mamy zadzwoniła Pani z infolinii też nie miła jakby za Karę tam siedziała, jak mogę coś podpowiedzieć to tylko tyle, że ja też pracuje z ludźmi jako kasjerka w sklepie i też czasami mam ochotę być nie miła, ale wiem że jakby tak było to już dawno straciłbym tą pracę, więc dyrekcja mogłaby się zająć tą dwójką imbecyli
    ZaletyNIE MA ŻADNYCH
    WadyNie mili, nie słuchają co się do nich mowi
  • ~Plush / 2023-07-24 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka istnieje czekać kilka dni na głupi telefon po czym kurier analfabeta stwierdził że dzwoniłem do niego odwołać paczkę gdzie nie miałem żadnego numeru do jego mości bo miał problem przyjechać wypełnić papiery ale spokojnie kurierku nie odpuszczę ci tego że robisz ze mnie idiote
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie jakie istnieją w tej śmiesznej firmie
  • ~Weronika / 2023-07-22 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska która nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę. Zamówiłam paczkę 18 lipca po czym 20 lipca dostałam SMS z informacją że paczka zostanie dziś doręczona. Byłam cały dzień w domu kurier się nie pojawił, w statusie przesyłki wieczorem pojawiła się informacja, że paczka wróciła do magazynu. 21 lipca znów rano przyszedł SMS z taką samą informacją co dnia poprzedniego, kurier również się nie pojawił. Po prostu ŻENADA. Rzekomo kurier był dwa razy pod domem, czego oczywiście nie widziałam dodam iż, paczka była opłacona więc jaki problem zostawić ją za ogrodzeniem lub nawet przed, kurier posiada numer telefonu więc skoro rzekomo był to czemu nie dzwonił? Dodam że kamery które są skierowane na bramę oraz furtkę nie zarejestrowały kuriera Fedex który niby próbował dostarczyć przesyłkę dwa dni pod rząd. Kurier nie przyjeżdżając pod wskazany adres sam zaznacza sobie że paczka nie została odebrana
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyWADY OPISANE POWYŻEJ
  • ~Brygida / 2023-07-21 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier odebrał paczkę2 dnia od daty zamówienia,po monicie.Paczka wysłąna do Korei Południowej,przez 8 dni krążyła po Polsce.Na żadne zgloszenie (codziennie zgłaszałąm problem na czacie) wpisane do systemu, nie dostalam odpowiedzi.9 dnia otrzymałam paczkę (Polska),w systemie wpisano,że doręczono w Korei Południowej.Nie wystawiono faktury w systemie,ale w tym samym dniu pobrano oplatę z konta.Brak wystawionej faktury utrudnia odzyskanie środków.Na reklamację nikt nie odpowiedział
    Zaletybrak
    Wadynienależne pobranie opłaty za niewykonaną usługę,niewystawienie faktury,brak odpowiedzi na interrwencję i reklamację.Wyjatkowo nierzetelna firma
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12505
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4082
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960